Welkom thuisquote:
quote:Op donderdag 3 april 2025 18:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou het probleem met FTP is opgelost dankzij een nerdy maat van me. KPN support heb je geen reet aan.
Kratos: hold my beer.quote:
Niemand voor wie dit relevant moet zijn lijkt me.quote:Op donderdag 3 april 2025 18:57 schreef UitStraling het volgende:
"Duurdere make-up, sneakers, speelkaarten, streamingsdiensten, grasmaaiers en whiskey door de handelsoorlog"
Nou nou poeh poeh wat erg
Nja het is vast voor iedereen vervelend. Maar voor 'Murica zelf uiteindelijk het vervelendst.quote:Op donderdag 3 april 2025 18:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niemand voor wie dit relevant moet zijn lijkt me.
Ben zelf groot voorstander van meer lokaal kopen waar mogelijk. Minder transport, minder uitstoot, etc.quote:Op donderdag 3 april 2025 19:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nja het is vast voor iedereen vervelend. Maar voor 'Murica zelf uiteindelijk het vervelendst.
Oh zeker, dat zou beter zijn jaquote:Op donderdag 3 april 2025 19:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben zelf groot voorstander van meer lokaal kopen waar mogelijk. Minder transport, minder uitstoot, etc.
quote:Op donderdag 3 april 2025 19:11 schreef Ama het volgende:
Ik heb echt het idee dat ik tegen een muur loop ofzo en bij niemand (niet zo zeer hier) kan ik eerlijk zijn over mijn gevoel.
Nou ja, de meeste internationale bedrijven gaan nu gelijk de hand op de knip houden en hiring freezes e.d. invoeren. Daar heb je als werknemer/werkzoekende dan ook last van.quote:Op donderdag 3 april 2025 18:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niemand voor wie dit relevant moet zijn lijkt me.
Zou schappelijker geprijsd moeten zijn, zeker.quote:Op donderdag 3 april 2025 19:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh zeker, dat zou beter zijn jaMaar niet als ik daar meer voor moet betalen.
Heck, het zou juist goedkoper moeten worden!
Kan er ook nog wel bijquote:Op donderdag 3 april 2025 19:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja, de meeste internationale bedrijven gaan nu gelijk de hand op de knip houden en hiring freezes e.d. invoeren. Daar heb je als werknemer/werkzoekende dan ook last van.
Niet heel veel verschil.quote:Op donderdag 3 april 2025 19:19 schreef DeZwabber het volgende:
Ik kijk nog liever naar de muur dan dat ik Videoland neem denk ik.
Niet helemaal op tijd. Maar is er wel.quote:Op donderdag 3 april 2025 19:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ach, de bonus was gelukkig op tijd en kunnen ze niet meer afpakken, moet je maar denken
All hail the Flesquote:Op donderdag 3 april 2025 19:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo en de ETA voor pa en ma is ook gelukt. Prijs de Heer
Dat ga ik deze keer ook doen denk ik. Vorige keer zelf weggegaan omdat ik geen zin had in de onzekerheid en een zelfde baan dichter bij huis vond. Maar deze keer ga ik voor de garden leavequote:Op donderdag 3 april 2025 19:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Niet helemaal op tijd. Maar is er wel.
Nu lekker blijven zitten waar ik zit totdat ze me eruit kiepen.
deur dicht houden.quote:Op donderdag 3 april 2025 19:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik haat het ook zo dat het weekend weer voor de deur staat.
Komt een vrouw bij de dokter, ze zegt: dokter iedereen negeert me.quote:Op donderdag 3 april 2025 19:11 schreef Ama het volgende:
Ik heb echt het idee dat ik tegen een muur loop ofzo en bij niemand (niet zo zeer hier) kan ik eerlijk zijn over mijn gevoel.
Ja nee sorry ik kan op dit moment even niet lachen om dit soort dingen.quote:Op donderdag 3 april 2025 19:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Komt een vrouw bij de dokter, ze zegt: dokter iedereen negeert me.
Dokter: volgende patiënt!
Dan vertel ik m later nog eens.quote:Op donderdag 3 april 2025 19:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja nee sorry ik kan op dit moment even niet lachen om dit soort dingen.
Is de VS nou vaak verweven met Europese multinationals?quote:Op donderdag 3 april 2025 19:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat ga ik deze keer ook doen denk ik. Vorige keer zelf weggegaan omdat ik geen zin had in de onzekerheid en een zelfde baan dichter bij huis vond. Maar deze keer ga ik voor de garden leave![]()
Jazeker, de VS is vaak zelfs één van de grootste afzetmarkten.quote:Op donderdag 3 april 2025 19:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Is de VS nou vaak verweven met Europese multinationals?
Heb net een grote opdracht afgerond van een bedrijf met Amerikaanse directievoering, hoop dat ze betalen.
En hoop spul dat ze gebruiken Amerikaans.quote:Op donderdag 3 april 2025 19:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jazeker, de VS is vaak zelfs één van de grootste afzetmarkten.
Hier is het voor het eerst. Dus moet even kijken hoe het gaat allemaal.quote:Op donderdag 3 april 2025 19:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat ga ik deze keer ook doen denk ik. Vorige keer zelf weggegaan omdat ik geen zin had in de onzekerheid en een zelfde baan dichter bij huis vond. Maar deze keer ga ik voor de garden leave![]()
Volgens de “kenners” op NWS doen we niets met Amerika. De kippen willen we niet en de Dodge Ram ook niet. Noobs.quote:Op donderdag 3 april 2025 19:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jazeker, de VS is vaak zelfs één van de grootste afzetmarkten.
Je werkt bij K3?quote:Op donderdag 3 april 2025 19:49 schreef LTVDK het volgende:
Ik werk ook bij een multinational, al is dat voor 99% van een rijke Belg
Koop lokaal, zo helpen we elkaar.quote:Op donderdag 3 april 2025 19:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Koopt Nederlandsche waar, zoo helpen wij elkaar!
Nee, al is die wel vriendjes met Gert Verhulstquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |