Maar ik wil een macbook en een iphonequote:Op donderdag 3 april 2025 19:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Koopt Nederlandsche waar, zoo helpen wij elkaar!
Gert is ook wel een baas hè?quote:Op donderdag 3 april 2025 19:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, al is die wel vriendjes met Gert Verhulst
Pak maar een Tulip en een Philipsquote:Op donderdag 3 april 2025 19:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar ik wil een macbook en een iphone
Vind het een beetje een engerd gewordenquote:
Nu nog even snel kopenquote:Op donderdag 3 april 2025 19:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De ene bestaat niet meer en de ander maakt voornamelijk medische apparatuurquote:
Je ziel verkochtquote:Op donderdag 3 april 2025 19:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of komende vakantie weer in de VS kopen met de kelderende dollarquote:
Aan wie?quote:
Oh, hopen dat het nog wat oplevert danquote:
Alles is afgefikt.quote:Op donderdag 3 april 2025 20:01 schreef mschol het volgende:
heeft @:CherryLips zich al gemeld dat ze ok is met die brand bij haar in de buurt?
Defensie wel weer lekker geoefend.quote:Op donderdag 3 april 2025 20:01 schreef mschol het volgende:
heeft @:CherryLips zich al gemeld dat ze ok is met die brand bij haar in de buurt?
What did you do?quote:Op donderdag 3 april 2025 20:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alles is afgefikt.
Nee merk hier niks van, hoorde alleen de sirenes vanmiddag maar ik woon om de hoek van de kazerne dus die hoor ik elke dag wel.
Ach goed voor de natuur zo'n brandje, kan er weer allemaal nieuw leven ontstaanquote:Op donderdag 3 april 2025 20:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Defensie wel weer lekker geoefend.
Dan gaat Trump nog harder om zich heen slaan. Je moet toch iemand de schuld geven.quote:Op donderdag 3 april 2025 20:07 schreef Karzai het volgende:
denk dat dit hele beleid van trump een flinke backfire gaat opleveren
quote:Op donderdag 3 april 2025 20:07 schreef Karzai het volgende:
denk dat dit hele beleid van trump een flinke backfire gaat opleveren
quote:Op donderdag 3 april 2025 20:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ach goed voor de natuur zo'n brandje, kan er weer allemaal nieuw leven ontstaan
in je moet in mind van de gemiddelde amerikaan kijken, die willen de beste zijnquote:Op donderdag 3 april 2025 20:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan gaat Trump nog harder om zich heen slaan. Je moet toch iemand de schuld geven.
Gemiddelde Amerikaan wil geen gedoetjes. Ieder jaar paar procentjes meer gaan verdienen en lekker rustig leventje.quote:Op donderdag 3 april 2025 20:11 schreef Karzai het volgende:
[..]
in je moet in mind van de gemiddelde amerikaan kijken, die willen de beste zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |