ummmmquote:Op donderdag 3 april 2025 22:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Denk het wel, Koen is geen linkse hippie volgens mij.
En de verwarming van de buren levert ook niks meer op zonder buurhuizenquote:Op donderdag 3 april 2025 22:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Rendement van zijn airco is wel ineens een stuk minder met raket door de voorgevel
Moet m'n buurman harder stoken in z'n sauna straks.quote:Op donderdag 3 april 2025 22:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En de verwarming van de buren levert ook niks meer op zonder buurhuizen
Wat is die resterende 20%?quote:Op donderdag 3 april 2025 22:26 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben 80% Nederlands, dus ik verdien automatisch een lintje.
Zetten we een petitie op.quote:Op donderdag 3 april 2025 22:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als het Ethiopisch is mail ik NU nog Marjolein Faber.
Dat 20% van hem naar zijn eigen land moetquote:
Mogen we dan stemmen over welk deel?quote:Op donderdag 3 april 2025 22:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat 20% van hem naar zijn eigen land moet
Dacht dat Vikings stoer waren en nooit klaagden?quote:Op donderdag 3 april 2025 22:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Denemarken is te hoog om gewoon ruis te zijn, dus ik heb als bonus ook nog Vikingbloed.
Welk deel van je komt uit Paramaribo? Is dat je uitstelgedrag?quote:Op donderdag 3 april 2025 22:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Denemarken is te hoog om gewoon ruis te zijn, dus ik heb als bonus ook nog Vikingbloed.
Paramaribo valt ook een tikje uit de toon in dit lijstjequote:Op donderdag 3 april 2025 22:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 3 april 2025 22:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Welk deel van je komt uit Paramaribo? Is dat je uitstelgedrag?
quote:Op donderdag 3 april 2025 22:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
"Hoi ik ben Nattekat maar in de echte wereld heet ik Negerlul"quote:Op donderdag 3 april 2025 22:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |