Ben je lid geworden van IS?quote:Op donderdag 3 april 2025 22:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik mag er niet meer heen. Maar vind het niet zo heel erg, scheelt me al dat semi-verplichte familiebezoek![]()
Kansloos? Nee.quote:Op donderdag 3 april 2025 22:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat zou toch wel zwaar kansloos zijn als die opgepakt wordt
Dan kan je toch nog steeds gewoon een visum aanvragen?quote:Op donderdag 3 april 2025 22:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee heb op Cuba in de zon gelegen, en nu ben ik een terrorist.
Ja, dan moet ik weer door die hele visamolen. Dat was de vorige keer al zo'n enorm gekut, dat ik de zin nog niet heb gevonden om het nog eens te doenquote:Op donderdag 3 april 2025 22:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan kan je toch nog steeds gewoon een visum aanvragen?
Nemen ze Den Haag en omstreken in en dan piepklaag je de hele wereld bij elkaar.quote:Op donderdag 3 april 2025 22:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kansloos? Nee.
Wel heel erg popcornwaardig.
Hopen dat Faber hier wel voor tekentquote:Op donderdag 3 april 2025 22:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier is een Foqueville lintje voor deze zeldzame prestatie![]()
[ afbeelding ]
Ook popcornwaardig voor onsquote:Op donderdag 3 april 2025 22:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nemen ze Den Haag en omstreken in en dan piepklaag je de hele wereld bij elkaar.
Rendement van zijn airco is wel ineens een stuk minder met raket door de voorgevelquote:Op donderdag 3 april 2025 22:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nemen ze Den Haag en omstreken in en dan piepklaag je de hele wereld bij elkaar.
ummmmquote:Op donderdag 3 april 2025 22:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Denk het wel, Koen is geen linkse hippie volgens mij.
En de verwarming van de buren levert ook niks meer op zonder buurhuizenquote:Op donderdag 3 april 2025 22:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Rendement van zijn airco is wel ineens een stuk minder met raket door de voorgevel
Moet m'n buurman harder stoken in z'n sauna straks.quote:Op donderdag 3 april 2025 22:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En de verwarming van de buren levert ook niks meer op zonder buurhuizen
Wat is die resterende 20%?quote:Op donderdag 3 april 2025 22:26 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben 80% Nederlands, dus ik verdien automatisch een lintje.
Zetten we een petitie op.quote:Op donderdag 3 april 2025 22:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als het Ethiopisch is mail ik NU nog Marjolein Faber.
Dat 20% van hem naar zijn eigen land moetquote:
Mogen we dan stemmen over welk deel?quote:Op donderdag 3 april 2025 22:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat 20% van hem naar zijn eigen land moet
Dacht dat Vikings stoer waren en nooit klaagden?quote:Op donderdag 3 april 2025 22:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Denemarken is te hoog om gewoon ruis te zijn, dus ik heb als bonus ook nog Vikingbloed.
Welk deel van je komt uit Paramaribo? Is dat je uitstelgedrag?quote:Op donderdag 3 april 2025 22:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Denemarken is te hoog om gewoon ruis te zijn, dus ik heb als bonus ook nog Vikingbloed.
Paramaribo valt ook een tikje uit de toon in dit lijstjequote:Op donderdag 3 april 2025 22:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |