Jaap en de bonenstaak.quote:Op donderdag 3 april 2025 21:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bedankt voor uw bestelling! Hieronder kunt u zien wat u besteld heeft en welke gegevens u heeft ingevuld.
Kustmammoetboom (Sequoia sempervirens) 1 ¤ 4,00 ¤ 4,00
Mammoetboom (Sequoiadendron giganteum) 1 ¤ 4,00 ¤ 4,00
Grote plannenquote:Op donderdag 3 april 2025 21:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bedankt voor uw bestelling! Hieronder kunt u zien wat u besteld heeft en welke gegevens u heeft ingevuld.
Kustmammoetboom (Sequoia sempervirens) 1 ¤ 4,00 ¤ 4,00
Mammoetboom (Sequoiadendron giganteum) 1 ¤ 4,00 ¤ 4,00
Voor minder doen we het nietquote:
Ik wil nog altijd eens een baobab groeien, en dan als bonsai houden of zo.quote:
Ben benieuwd hoe dat kiemen bij de sequoia's gaat, zijn in het wild hele moeilijke zaden, die kiemen alleen maar na een bosbrand als de zaden genoeg zijn uitgedroogd door het vuurquote:Op donderdag 3 april 2025 21:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik wil nog altijd eens een baobab groeien, en dan als bonsai houden of zo.
[ afbeelding ]
https://www.onszaden.nl/Adansonia-grandidieri
Ik heb het een keer eerder geprobeerd, maar toen heb ik het kiemen een beetje verpest. Ze kwamen wel uit maar gingen vrijwel meteen dood. Denk dat ze te vochtig bleven of zo.
Dus bij Ede staan straks allemaal sequoia's?quote:Op donderdag 3 april 2025 21:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe dat kiemen bij de sequoia's gaat, zijn in het wild hele moeilijke zaden, die kiemen alleen maar na een bosbrand als de zaden genoeg zijn uitgedroogd door het vuur
Oeh, dan kunnen we dat straks het CherryLips Sequoia National Park noemenquote:Op donderdag 3 april 2025 21:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dus bij Ede staan straks allemaal sequoia's?
Dat die hier niet heel de tijd hoeft te vechten tegen weerextremen en daarom helemaal losgaatquote:Op donderdag 3 april 2025 21:52 schreef DeZwabber het volgende:
Er staan een aantal sequoia's in Nederland, in botanische tuinen en arboretums. Was wel grappig geweest als het een invasieve soort was gebleken. Ineens overal kneiterhoge bomen.
755 stuks,quote:Op donderdag 3 april 2025 21:52 schreef DeZwabber het volgende:
Er staan een aantal sequoia's in Nederland, in botanische tuinen en arboretums. Was wel grappig geweest als het een invasieve soort was gebleken. Ineens overal kneiterhoge bomen.
Oeh tofquote:Op donderdag 3 april 2025 21:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dus bij Ede staan straks allemaal sequoia's?
Duurt wel een tijdje voordat dat een beetje groeitquote:Op donderdag 3 april 2025 22:04 schreef CherryLips het volgende:
https://www.monumentaltre(...)40_brandweerkazerne/
Ik sta op de foto voor die boom. Ben klein daarquote:Op donderdag 3 april 2025 22:10 schreef Koen66 het volgende:
Grootste Sequoia in de USA is 3x zo hoog
Ja, maar die is ook meteen iets van 800 jaar oud oid. Dat zijn ze hier nog lang niet.quote:Op donderdag 3 april 2025 22:10 schreef Koen66 het volgende:
Grootste Sequoia in de USA is 3x zo hoog
ik heb dat gedeelte net gemist, jammer welquote:Op donderdag 3 april 2025 22:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik sta op de foto voor die boom. Ben klein daar
true truequote:Op donderdag 3 april 2025 22:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, maar die is ook meteen iets van 800 jaar oud oid. Dat zijn ze hier nog lang niet.
Die dingen zijn gewoon niet goed op de foto vast te leggen, je hebt pas door hoe gigantisch groot die zijn als je er naast staatquote:Op donderdag 3 april 2025 22:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik sta op de foto voor die boom. Ben klein daar
mevr Koen kan uberhaupt geen visum meer aanvragenquote:Op donderdag 3 april 2025 22:17 schreef Nattekat het volgende:
Maar nu is de VS gecanceld, dus gaan we daar niet meer heen.
Ik mag er niet meer heen. Maar vind het niet zo heel erg, scheelt me al dat semi-verplichte familiebezoekquote:Op donderdag 3 april 2025 22:17 schreef Nattekat het volgende:
Als Duitsland zijn zin krijgt en Netanyahu op laat pakken komt de VS vanzelf naar Nederlandquote:Op donderdag 3 april 2025 22:17 schreef Nattekat het volgende:
Hier is een Foqueville lintje voor deze zeldzame prestatiequote:Op donderdag 3 april 2025 22:17 schreef Koen66 het volgende:
ik deed een multiquote dat is een zeldzaamheid
quote:Op donderdag 3 april 2025 22:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier is een Foqueville lintje voor deze zeldzame prestatie![]()
[ afbeelding ]
Te negatief uitgelaten over Musk?quote:Op donderdag 3 april 2025 22:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik mag er niet meer heen. Maar vind het niet zo heel erg, scheelt me al dat semi-verplichte familiebezoek![]()
dat zou toch wel zwaar kansloos zijn als die opgepakt wordtquote:Op donderdag 3 april 2025 22:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als Duitsland zijn zin krijgt en Netanyahu op laat pakken komt de VS vanzelf naar Nederland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |