Maar ik wil een macbook en een iphonequote:Op donderdag 3 april 2025 19:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Koopt Nederlandsche waar, zoo helpen wij elkaar!
Gert is ook wel een baas hè?quote:Op donderdag 3 april 2025 19:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, al is die wel vriendjes met Gert Verhulst
Pak maar een Tulip en een Philipsquote:Op donderdag 3 april 2025 19:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar ik wil een macbook en een iphone
Vind het een beetje een engerd gewordenquote:
Nu nog even snel kopenquote:Op donderdag 3 april 2025 19:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De ene bestaat niet meer en de ander maakt voornamelijk medische apparatuurquote:
Je ziel verkochtquote:Op donderdag 3 april 2025 19:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of komende vakantie weer in de VS kopen met de kelderende dollarquote:
Aan wie?quote:
Oh, hopen dat het nog wat oplevert danquote:
Alles is afgefikt.quote:Op donderdag 3 april 2025 20:01 schreef mschol het volgende:
heeft @:CherryLips zich al gemeld dat ze ok is met die brand bij haar in de buurt?
Defensie wel weer lekker geoefend.quote:Op donderdag 3 april 2025 20:01 schreef mschol het volgende:
heeft @:CherryLips zich al gemeld dat ze ok is met die brand bij haar in de buurt?
What did you do?quote:Op donderdag 3 april 2025 20:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alles is afgefikt.
Nee merk hier niks van, hoorde alleen de sirenes vanmiddag maar ik woon om de hoek van de kazerne dus die hoor ik elke dag wel.
Ach goed voor de natuur zo'n brandje, kan er weer allemaal nieuw leven ontstaanquote:Op donderdag 3 april 2025 20:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Defensie wel weer lekker geoefend.
Dan gaat Trump nog harder om zich heen slaan. Je moet toch iemand de schuld geven.quote:Op donderdag 3 april 2025 20:07 schreef Karzai het volgende:
denk dat dit hele beleid van trump een flinke backfire gaat opleveren
quote:Op donderdag 3 april 2025 20:07 schreef Karzai het volgende:
quote:Op donderdag 3 april 2025 20:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ach goed voor de natuur zo'n brandje, kan er weer allemaal nieuw leven ontstaan
in je moet in mind van de gemiddelde amerikaan kijken, die willen de beste zijnquote:Op donderdag 3 april 2025 20:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan gaat Trump nog harder om zich heen slaan. Je moet toch iemand de schuld geven.
Gemiddelde Amerikaan wil geen gedoetjes. Ieder jaar paar procentjes meer gaan verdienen en lekker rustig leventje.quote:Op donderdag 3 april 2025 20:11 schreef Karzai het volgende:
[..]
in je moet in mind van de gemiddelde amerikaan kijken, die willen de beste zijn
Eigenlijk zoals elke gewone burger in elk land overal ter wereld. Het probleem zit hem meestal in de downies die het baasje spelen in een landquote:Op donderdag 3 april 2025 20:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gemiddelde Amerikaan wil geen gedoetjes. Ieder jaar paar procentjes meer gaan verdienen en lekker rustig leventje.
ik weet er niet alteveel over ben er nooit geweest @ILTVK kan misschien verheldering biedenquote:Op donderdag 3 april 2025 20:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gemiddelde Amerikaan wil geen gedoetjes. Ieder jaar paar procentjes meer gaan verdienen en lekker rustig leventje.
ja kut voor jequote:Op donderdag 3 april 2025 19:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De ene bestaat niet meer en de ander maakt voornamelijk medische apparatuur
Denk ik ook ja. Hij steekt gewoon de hele wereld in de fik, haalt zijn schouders op en dan gaat ie dood.quote:Op donderdag 3 april 2025 20:07 schreef Karzai het volgende:
Het land heeft 340 miljoen inwoners, iets van 280 miljoen stemgerechtigden en maar iets meer dan de helft daarvan heeft ook daadwerkelijk gestemd (77 mil Trump, 75 mil Biden). Sowieso is dat kiessysteem zo krom als wat met die kieszetels per staat. Maar dat is mij een veel te vermoeiende discussie op de donderdagavond.quote:Op donderdag 3 april 2025 20:14 schreef Karzai het volgende:
maja hij won ook maar met een marginale marge ze zijn niet allemaal zo gek daar ze hebben alleen een twee partijen systeem dus concessies doe is er niet bij
Trump gaat een dynastie stichten, er komt helemaal geen democraat meer voorlopig.quote:Op donderdag 3 april 2025 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Benieuwd wat er hierna komt. Een Democrat die zegt "Zo en nu gaan we weer normaal doen" en alles terugdraait of nog meer van die onzin.
Over het algemeen zijn het gewoon hele vriendelijke mensen, soms misschien iets te gemaakt vriendelijk maar dat is gewoon onderdeel van de cultuur. Verder eigenlijk nooit problemen mee gehad, niet veel meer of minder dan dat ik hier in Europa heb met mensen, je hebt overal goede en slechte tussen zitten.quote:Op donderdag 3 april 2025 20:15 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik weet er niet alteveel over ben er nooit geweest @:ILTVK kan misschien verheldering bieden
En van degenen die op hem gestemd hebben, had een groot deel denk ik geen idee waar ze precies op stemden. Behalve THEY TOOK OUR JOBSquote:Op donderdag 3 april 2025 20:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het land heeft 340 miljoen inwoners, iets van 280 miljoen stemgerechtigden en maar iets meer dan de helft daarvan heeft ook daadwerkelijk gestemd (77 mil Trump, 75 mil Biden). Sowieso is dat kiessysteem zo krom als wat met die kieszetels per staat. Maar dat is mij een veel te vermoeiende discussie op de donderdagavond.
Niemand leert ooit iets van iets.quote:Op donderdag 3 april 2025 20:07 schreef Karzai het volgende:
quote:The Tariff Act of 1930, commonly known as the Smoot–Hawley Tariff Act, was a highly protectionist trade measure that was signed into law in the United States by President Herbert Hoover on June 17, 1930. Named after its chief congressional sponsors, Senator Reed Smoot and Representative Willis C. Hawley, the act significantly raised tariffs on over 20,000 imported goods in an effort to shield American industries from foreign competition during the onset of the Great Depression, which began in 1929.[1] The act was a major factor in the reduction of American imports and exports by 67% during the Depression.
https://en.wikipedia.org/wiki/Smoot%E2%80%93Hawley_Tariff_Actquote:Many of America's trading partners retaliated with tariffs of their own, leading to a sharp decline in global trade. U.S. exports plummeted, worsening the depression rather than alleviating it. Economists and historians widely regard the act as a policy misstep that deepened the global economic crisis of the 1930s.
Waarschijnlijk zelfs niet eens zo diep maar gewoon meer van 'ik stem wel gewoon conservatief, dat deden mijn vader en opa ook', of mensen die eigenlijk niet conservatief willen stemmen maar de democraat niks vonden en daarom maar wat gestemd hebben om gebruik te maken van hun stemrechtquote:Op donderdag 3 april 2025 20:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En van degenen die op hem gestemd hebben, had een groot deel denk ik geen idee waar ze precies op stemden. Behalve THEY TOOK OUR JOBS
Zin in.quote:Op donderdag 3 april 2025 20:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Niemand leert ooit iets van iets.
[..]
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Smoot%E2%80%93Hawley_Tariff_Act
Of geen zin hebben om op een vrouw te stemmen.quote:Op donderdag 3 april 2025 20:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zelfs niet eens zo diep maar gewoon meer van 'ik stem wel gewoon conservatief, dat deden mijn vader en opa ook', of mensen die eigenlijk niet conservatief willen stemmen maar de democraat niks vonden en daarom maar wat gestemd hebben om gebruik te maken van hun stemrecht
'kga nie op een zwart wief stemmen.'quote:Op donderdag 3 april 2025 20:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zelfs niet eens zo diep maar gewoon meer van 'ik stem wel gewoon conservatief, dat deden mijn vader en opa ook', of mensen die eigenlijk niet conservatief willen stemmen maar de democraat niks vonden en daarom maar wat gestemd hebben om gebruik te maken van hun stemrecht
Kijken of ze ook nog een keer een drooglegging kunnen proberenquote:Op donderdag 3 april 2025 20:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Niemand leert ooit iets van iets.
[..]
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Smoot%E2%80%93Hawley_Tariff_Act
quote:Op donderdag 3 april 2025 20:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Of geen zin hebben om op een vrouw te stemmen.
Of dat ja, denk dat het gros van de stemmen of zo'n soort manier is gedaan en slecht een klein percentage op Donnie heeft gestemd vanwege hem. Helaas voor hen zitten ze nu wel met hem opgescheeptquote:Op donderdag 3 april 2025 20:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'kga nie op een zwart wief stemmen.'
o ja, ze had ook wel echt bijna alles tegen.quote:Op donderdag 3 april 2025 20:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, het gaat er op lijken dat ze al hun bourbon zelf op mogen drinken nu.quote:Op donderdag 3 april 2025 20:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kijken of ze ook nog een keer een drooglegging kunnen proberen
Ja gewoon ALLEMAAL KOPPEDICHT en doen wat de Partij zegt.quote:Op donderdag 3 april 2025 20:28 schreef Karzai het volgende:
die chinezen doen het een stuk beter wat dat betreft
camera op elke hoek van de straat en doen wat de partij zegtquote:Op donderdag 3 april 2025 20:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja gewoon ALLEMAAL KOPPEDICHT en doen wat de Partij zegt.
Op zich best een prestatie, een elektrische auto binnen een paar maanden van linkse ecomobiel tot ultraconservatieve bolide. Straks wordt je als je in een elektrische auto niet meer uitgemaakt voor woke maar voor naziquote:Op donderdag 3 april 2025 20:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nou ja, het gaat er op lijken dat ze al hun bourbon zelf op mogen drinken nu.
Iedereen verplicht een Tesla kopen want buiten de VS koopt ook niemand die meer.
Ja dat ordnung muss sein heeft in het verleden ook altijd goed gewerktquote:Op donderdag 3 april 2025 20:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja gewoon ALLEMAAL KOPPEDICHT en doen wat de Partij zegt.
quote:Op donderdag 3 april 2025 20:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Of geen zin hebben om op een vrouw te stemmen.
Er zullen best mensen geweest zijn die zoiets dachten, maar ik durf m'n hand er voor in het vuur te steken dat dit niet de doorslaggevende reden was. Mensen waren ontevreden over stijgende kosten, en de democraten kwamen bij normies vooral over als onoprecht en een aanpak van "vaag lullen over bepaalde maatregelen maar in de praktijk weinig doen en de status quo behouden"quote:Op donderdag 3 april 2025 20:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En nu hebben ze vaag gelul met nog vagere maatregelenquote:Op donderdag 3 april 2025 20:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
Er zullen best mensen geweest zijn die zoiets dachten, maar ik durf m'n hand er voor in het vuur te steken dat dit niet de doorslaggevende reden was. Mensen waren ontevreden over stijgende kosten, en de democraten kwamen bij normies vooral over als onoprecht en een aanpak van "vaag lullen over bepaalde maatregelen maar in de praktijk weinig doen en de status quo behouden"
Moet ook gebeuren hequote:In de buurt van Ede woedt een grote
natuurbrand.Flinke stukken heide ten
noordoosten van de stad staan in brand.
Door de harde wind verspreidt het vuur
zich snel,wat het blussen bemoeilijkt.
Oorzaak van de brand is een oefening
van Defensie.
De brandweer moet zich door de telkens
wisselende windrichting vaak naar een
andere plek verplaatsen.Behalve uit Ede
zijn ook brandweerlieden uit Arnhem en
Wageningen opgeroepen.
De veiligheidsregio roept mensen op zo
veel mogelijk uit de rook te blijven en
ramen en deuren gesloten te houden.Ook
wordt mensen verzocht het gebied te
verlaten.Ede zelf wordt niet bedreigd.
En waarom doe je dat?quote:Op donderdag 3 april 2025 20:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij een legeroefening is de hei in brand gevlogen.
Die kutrussenquote:
Je bent er weerquote:
Sinds wanneer is Ger een Rus?quote:
Werkt zij stiekem bij defensiequote:
quote:
Defensie geïnfiltreerdquote:
Leiden iedereen af met hun schattigheid, gaan dan gapen zodat iedereen ook duf gaat zitten gapen, en slaan dan toequote:
Trained Caviassassins.quote:Op donderdag 3 april 2025 20:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Leiden iedereen af met hun schattigheid, gaan dan gapen zodat iedereen ook duf gaat zitten gapen, en slaan dan toe!
Ik denk dat die daar erg mee in hun ssass zijnquote:
Dodelijke wapensquote:Op donderdag 3 april 2025 20:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik denk dat die daar erg mee in hun ssass zijn
En ik dacht altijd dat pinguïns onze ondergang zouden wordenquote:
MKquote:
Dat zijn geleide raketten.quote:Op donderdag 3 april 2025 20:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
En ik dacht altijd dat pinguïns onze ondergang zouden worden
Heeft ze vanmiddag een verkenningspatrouille met vlammenwerpertjes op pad gestuurd?quote:
Niet te dicht op elkaar want dan heb je hele kleine vuurballetjes.quote:Op donderdag 3 april 2025 20:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heeft ze vanmiddag een verkenningspatrouille met vlammenwerpertjes op pad gestuurd?
Is er iets?quote:
Vooral gevaarlijk met die langharigequote:Op donderdag 3 april 2025 20:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Niet te dicht op elkaar want dan heb je hele kleine vuurballetjes.
WHIEEEEEEEP WHIEEEEEEEP WHIEEEEEEEEEEPquote:
Ik wilde ze vuur laten spugen maar hoe ik het ook formuleer, de Adobe AI steekt ze in brand.quote:Op donderdag 3 april 2025 20:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Leiden iedereen af met hun schattigheid, gaan dan gapen zodat iedereen ook duf gaat zitten gapen, en slaan dan toe!
Eerste prompt in photoshopquote:Op donderdag 3 april 2025 21:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik wilde ze vuur laten spugen maar hoe ik het ook formuleer, de Adobe AI steekt ze in brand.
[ afbeelding ]
Cavinferno.quote:Op donderdag 3 april 2025 21:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik wilde ze vuur laten spugen maar hoe ik het ook formuleer, de Adobe AI steekt ze in brand.
[ afbeelding ]
Ik kreeg er ook een paar waarbij het vuur achter ze was, of dat ze een soort van vuurballen in hun handjes leken te hebben. Maar zelfs bij deze komt hij niet echt uit z'n mondje.quote:Op donderdag 3 april 2025 21:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eerste prompt in photoshop
[ afbeelding ]
Oh, denk dat ik mijn sequoia groeisetje maar ga annulerenquote:Thank you for your order
Netherlands requires that all plant material be inspected by USDA and travel through customs accompanied by a Phytosanitary Certificate. The cost of this procedure is an additional $75.00, and the cost covers all plant material in the order. Once paid, we contact USDA on your behalf to schedule an appointment for your plant materials inspection. Our next USDA appointment is scheduled for the end of this month.
Furthermore, here is the additional shipping cost for your order USPS First Class Mail Intl: $31.38
Ja je komt op een gevaarlijk moment binnenvallenquote:
Deze heeft gewoon een opgevoerde bunsenbranderquote:Op donderdag 3 april 2025 21:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik kreeg er ook een paar waarbij het vuur achter ze was, of dat ze een soort van vuurballen in hun handjes leken te hebben. Maar zelfs bij deze komt hij niet echt uit z'n mondje.
Ik zie hetquote:Op donderdag 3 april 2025 21:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja je komt op een gevaarlijk moment binnenvallen
Zo dan he.quote:Op donderdag 3 april 2025 21:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh, denk dat ik mijn sequoia groeisetje maar ga annuleren
Hij houdt die vuurwerper wel heel nonchalant vast zoquote:Op donderdag 3 april 2025 21:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Deze heeft gewoon een opgevoerde bunsenbrander
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 3 april 2025 21:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh, denk dat ik mijn sequoia groeisetje maar ga annuleren
Nice. Hoe ziet een prompt van jou er uit dan? Want ik gaf op en probeerde vlammenwerpers, maar toen hielde ze geweren vast en waren er random wat vuurballetjes in de lucht die niets te maken hadden met de cavia's of de wapens.quote:Op donderdag 3 april 2025 21:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Deze heeft gewoon een opgevoerde bunsenbrander
[ afbeelding ]
Ja precies besteld bij het braafste jongetje van de klasquote:Op donderdag 3 april 2025 21:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zo dan he.
That's a tall order. hihaho.![]()
sit is de werkelijke reden van se natuurbrand bij Edequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |