MKquote:

Dat zijn geleide raketten.quote:Op donderdag 3 april 2025 20:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
En ik dacht altijd dat pinguïns onze ondergang zouden worden

Heeft ze vanmiddag een verkenningspatrouille met vlammenwerpertjes op pad gestuurd?quote:

Niet te dicht op elkaar want dan heb je hele kleine vuurballetjes.quote:Op donderdag 3 april 2025 20:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heeft ze vanmiddag een verkenningspatrouille met vlammenwerpertjes op pad gestuurd?

Is er iets?quote:

Vooral gevaarlijk met die langharigequote:Op donderdag 3 april 2025 20:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Niet te dicht op elkaar want dan heb je hele kleine vuurballetjes.

WHIEEEEEEEP WHIEEEEEEEP WHIEEEEEEEEEEPquote:

Ik wilde ze vuur laten spugen maar hoe ik het ook formuleer, de Adobe AI steekt ze in brand.quote:Op donderdag 3 april 2025 20:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Leiden iedereen af met hun schattigheid, gaan dan gapen zodat iedereen ook duf gaat zitten gapen, en slaan dan toe!

Eerste prompt in photoshopquote:Op donderdag 3 april 2025 21:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik wilde ze vuur laten spugen maar hoe ik het ook formuleer, de Adobe AI steekt ze in brand.
[ afbeelding ]

Cavinferno.quote:Op donderdag 3 april 2025 21:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik wilde ze vuur laten spugen maar hoe ik het ook formuleer, de Adobe AI steekt ze in brand.
[ afbeelding ]

Ik kreeg er ook een paar waarbij het vuur achter ze was, of dat ze een soort van vuurballen in hun handjes leken te hebben. Maar zelfs bij deze komt hij niet echt uit z'n mondje.quote:Op donderdag 3 april 2025 21:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eerste prompt in photoshop
[ afbeelding ]

Oh, denk dat ik mijn sequoia groeisetje maar ga annulerenquote:Thank you for your order
Netherlands requires that all plant material be inspected by USDA and travel through customs accompanied by a Phytosanitary Certificate. The cost of this procedure is an additional $75.00, and the cost covers all plant material in the order. Once paid, we contact USDA on your behalf to schedule an appointment for your plant materials inspection. Our next USDA appointment is scheduled for the end of this month.
Furthermore, here is the additional shipping cost for your order USPS First Class Mail Intl: $31.38

Ja je komt op een gevaarlijk moment binnenvallenquote:

Deze heeft gewoon een opgevoerde bunsenbranderquote:Op donderdag 3 april 2025 21:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik kreeg er ook een paar waarbij het vuur achter ze was, of dat ze een soort van vuurballen in hun handjes leken te hebben. Maar zelfs bij deze komt hij niet echt uit z'n mondje.

Ik zie hetquote:Op donderdag 3 april 2025 21:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja je komt op een gevaarlijk moment binnenvallen

Zo dan he.quote:Op donderdag 3 april 2025 21:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh, denk dat ik mijn sequoia groeisetje maar ga annuleren

Hij houdt die vuurwerper wel heel nonchalant vast zoquote:Op donderdag 3 april 2025 21:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Deze heeft gewoon een opgevoerde bunsenbrander
[ afbeelding ]

quote:Op donderdag 3 april 2025 21:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh, denk dat ik mijn sequoia groeisetje maar ga annuleren

Nice. Hoe ziet een prompt van jou er uit dan? Want ik gaf op en probeerde vlammenwerpers, maar toen hielde ze geweren vast en waren er random wat vuurballetjes in de lucht die niets te maken hadden met de cavia's of de wapens.quote:Op donderdag 3 april 2025 21:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Deze heeft gewoon een opgevoerde bunsenbrander
[ afbeelding ]

Ja precies besteld bij het braafste jongetje van de klasquote:Op donderdag 3 april 2025 21:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zo dan he.
That's a tall order. hihaho.

sit is de werkelijke reden van se natuurbrand bij Edequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |