Ik denk hetquote:Op donderdag 3 april 2025 22:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Welk deel van je komt uit Paramaribo? Is dat je uitstelgedrag?
slavenhandelarenquote:Op donderdag 3 april 2025 22:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik denk het
Maar er wonen ook nog zat nakomelingen van kolonisten, denk dat het die groep is
Daarom is die dus nat, heel de tijd het water in springen in de hoop dat het gefrituurde kip is ipv koraalrifquote:
Hij komt het dorp plunderen, maar nog even kijken wanneer die er zin in heeft, het is nu het weer er niet voor, misschien morgenquote:Op donderdag 3 april 2025 22:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Klinkt niet als een recipe for success, een viking die niet van aanpakken weet
Nattekiep.quote:Op donderdag 3 april 2025 22:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daarom is die dus nat, heel de tijd het water in springen in de hoop dat het gefrituurde kip is ipv koraalrif
NatteKwattaquote:Op donderdag 3 april 2025 22:35 schreef Nattekat het volgende:
Al staat in de beschrijving wel Afro-Caribbonen.
Nou, daar gaat m'n lintje van Faber
Moet ie wel eerst z'n boot nog opblazen.quote:Op donderdag 3 april 2025 22:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij komt het dorp plunderen, maar nog even kijken wanneer die er zin in heeft, het is nu het weer er niet voor, misschien morgen
Topickillquote:Op donderdag 3 april 2025 22:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moet ie wel eerst z'n boot nog opblazen.
[ afbeelding ]
nee hoor, oppakken, neergooien, met een shovel eroverheen, inclusief dienstauto, zand eroverquote:Op donderdag 3 april 2025 22:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat zou toch wel zwaar kansloos zijn als die opgepakt wordt
zonde van de moeite, gewoon laten lopen en achter een erdogan of Xi aan gaan ofzoquote:Op donderdag 3 april 2025 23:31 schreef sacha het volgende:
[..]
nee hoor, oppakken, neergooien, met een shovel eroverheen, inclusief dienstauto, zand erover
Waar komt surinaams nou weer vandaanquote:Op donderdag 3 april 2025 22:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Denemarken is te hoog om gewoon ruis te zijn, dus ik heb als bonus ook nog Vikingbloed.
Slavenhouderquote:Op donderdag 3 april 2025 22:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik denk het
Maar er wonen ook nog zat nakomelingen van kolonisten, denk dat het die groep is
Hey Bradquote:Op donderdag 3 april 2025 20:43 schreef Grotetijd het volgende:
Wow RockNijntje, dát is lang geleden dat ik die naam gezien heb![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |