Ik kan de TT ook veranderenquote:Op woensdag 2 april 2025 14:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
Sorry kon niks beters verzinnen
Als iemand wat beters weet wil Dot het vast veranderen
Oh ik had niet door dat jij ook een Mod bent. Goddelijke TT-machtquote:Op woensdag 2 april 2025 14:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik kan de TT ook veranderen![]()
Net met de interne geneeskunde gebeld en die gaan overleggen.
Ik ben nu weer met de huisarts aan het bellen.
Ik heb 2 haakprojecten lopen: Deken en een kussenhoes.
Nieuwe TT bedacht en aangepast.quote:Op woensdag 2 april 2025 14:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh ik had niet door dat jij ook een Mod bent. Goddelijke TT-macht
Twee projecten vind ik keurig
En ik hoop dat ze snel helpen...
Ik denk dat ik de luikjes even een uurtje dicht doequote:Op woensdag 2 april 2025 14:49 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik ga nu verder met mijn deken te haken.
Luikjes bij huizen vind ik zo mooiquote:Op woensdag 2 april 2025 14:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de luikjes even een uurtje dicht doe
Haha bedoelde eigenlijk dat de oogjes dicht en de snaveltjes toe isquote:Op woensdag 2 april 2025 14:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Luikjes bij huizen vind ik zo mooi
Rust ze lekker uitquote:Op woensdag 2 april 2025 14:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Haha bedoelde eigenlijk dat de oogjes dicht en de snaveltjes toe is
Hehehe, wat een schattig misverstandjequote:Op woensdag 2 april 2025 14:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Haha bedoelde eigenlijk dat de oogjes dicht en de snaveltjes toe is
Ik ook! Zit hier vol mods.quote:Op woensdag 2 april 2025 14:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ben bezig met kerstkaarten te borduren.quote:Op donderdag 3 april 2025 08:20 schreef Cygne het volgende:
Ik ga ook maar weer wat borduren. Net voor de bevalling een mega monochroom konijn afgemaakt.
Ik ben zo blij niet meer misselijk te zijn en mijn kleine elfje is zo'n zoet meisje
Euhhhh heb hier al zo weinig te doenquote:Op woensdag 2 april 2025 14:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wat mij betreft was hij goed geweest hoor, het is jou TTquote:Op woensdag 2 april 2025 14:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
Sorry kon niks beters verzinnen
Als iemand wat beters weet wil Dot het vast veranderen
Maar... er is hier maar één mod in dienstquote:
Hoe oud is ze nu Cygne?quote:Op donderdag 3 april 2025 08:20 schreef Cygne het volgende:
Ik ga ook maar weer wat borduren. Net voor de bevalling een mega monochroom konijn afgemaakt.
Ik ben zo blij niet meer misselijk te zijn en mijn kleine elfje is zo'n zoet meisje
Sssttt. Dat moet je niet zeggen, dan gaan ze hier los hoor als je er niet bent.quote:Op donderdag 3 april 2025 12:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar... er is hier maar één mod in dienst
Nee hoor, heb ze mooi onder de duimquote:Op donderdag 3 april 2025 12:43 schreef Donna het volgende:
[..]
Sssttt. Dat moet je niet zeggen, dan gaan ze hier los hoor als je er niet bent.
quote:Op donderdag 3 april 2025 12:43 schreef Donna het volgende:
[..]
Sssttt. Dat moet je niet zeggen, dan gaan ze hier los hoor als je er niet bent.
quote:Op donderdag 3 april 2025 12:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee hoor, heb ze mooi onder de duim
Gaat weer richting F1 subforumquote:Op donderdag 3 april 2025 12:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Euhhhh heb hier al zo weinig te doen
Gun haar nog even wat rust voor het F1 weekend weer begint.quote:Op donderdag 3 april 2025 13:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Moet ik even voor je rellen?
Oh was een goed bedoelde rel hoor!quote:Op donderdag 3 april 2025 13:14 schreef Donna het volgende:
[..]
Gun haar nog even wat rust voor het F1 weekend weer begint.
Daar wordt elk raceweekend gereld.quote:Op donderdag 3 april 2025 13:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Autocorrect is vaak handig, maar soms onhandig.quote:
quote:Op donderdag 3 april 2025 13:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Daar wordt elk raceweekend gereld.
Ik doe wat rustig aan vanwege een zware buikoperatie van 2 weken terug.
Hij maakte pinda's van pinda's en als ik het zo schrijft klinkt het bijzonderquote:Op donderdag 3 april 2025 13:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Autocorrect is vaak handig, maar soms onhandig.
Is er race dit weekend?quote:
Doe maar even nietquote:Op donderdag 3 april 2025 13:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen laatste dag BB
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:
quote:Op donderdag 3 april 2025 13:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Doe maar even niet
Dan heb je zeker meer rust.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen laatste dag BBFuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
quote:Op donderdag 3 april 2025 13:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Doe maar even niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen laatste dag BB
Dat klinkt als veel
Gelukkig hebben jullie er een fijne mod bij dat is wel lekker, zeker nuquote:
Het is nu al rustig, zoek nu al naar wat kan ik gaan doenquote:
Negen maanden om bij te komen van BBquote:Op donderdag 3 april 2025 14:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is nu al rustig, zoek nu al naar wat kan ik gaan doen
Merk dat ik bondgenoten zat begint te worden.quote:Op donderdag 3 april 2025 15:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Negen maanden om bij te komen van BB
Volgend jaar ga ik weer proberen te volgen
Dit jaar was ik liever bezig dan naar de livestreams te kijken
Bondgenoten is even genoeg RLS
Dat vind ik soms al vermoeiend met die kleuterruzies om niks
Als ik bezig ben kan ik het aanquote:Op donderdag 3 april 2025 15:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Merk dat ik bondgenoten zat begint te worden.
Ja het is nu echt drie keer niets maar ook die volwassen vrouw is net een klein kindquote:Op donderdag 3 april 2025 16:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Als ik bezig ben kan ik het aan
Alleen hoop ik wel dat de volgende cyclus wat meer balans in de kleuterklas zit
Met deze cyclus ben ik na een half jaar weer begonnen met kijken. Ivm dat zwarte schaapquote:Op donderdag 3 april 2025 16:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het is nu echt drie keer niets maar ook die volwassen vrouw is net een klein kind
Snap ik, vind het ook te lang duren. Iedere maand het zelfde gedoe. Zit niets verrassends meer in.quote:Op donderdag 3 april 2025 16:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Met deze cyclus ben ik na een half jaar weer begonnen met kijken. Ivm dat zwarte schaap
Alleen denk niet het maanden vol te houden met dit gedoe
We zullen zien
Ja... denk dat ik halverwege de volgende ronde weer stopquote:Op donderdag 3 april 2025 17:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap ik, vind het ook te lang duren. Iedere maand het zelfde gedoe. Zit niets verrassends meer in.
Kan, misschien was het ook een beetje veel RLS op een avondquote:Op donderdag 3 april 2025 17:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... denk dat ik halverwege de volgende ronde weer stop
te kort schoonmaak, hoe weet zij dan hoelang jij schoonmaakt?quote:Op donderdag 3 april 2025 17:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
Iemand verteld me net dat ik te kort schoonmaak terwijl ze zelf in een varkenskot woont. Zo pissig. Alles is aan kant hier. Doe rete hard mijn best en dan zulk gezeik... zeker zonder specifieke feedback van wat vies zou zijn
LLDL kan ik echt niet aan. Ik haat liefdequote:Op donderdag 3 april 2025 17:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan, misschien was het ook een beetje veel RLS op een avond
En LLDL en dan BG en dan BB en dan was het tijd voor bed![]()
Maar vanaf morgen geen BB meer op tv nog een laatste live en dan is het over en uit
Op mijn wc hangt een rooster waarop ook tijden staan per taakquote:Op donderdag 3 april 2025 17:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
te kort schoonmaak, hoe weet zij dan hoelang jij schoonmaakt?
Je lijkt mij niet iemand die er een smeerboel van maakt. Lekker laten lullen joh trek je er niets van aan.
Laat je niet gek maken door andere Child.quote:Op donderdag 3 april 2025 17:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Op mijn wc hangt een rooster waarop ook tijden staan per taak
Getimed een keer en dan ziet de taak er kleiner uit dan dat mijn hoofd het maakt
En ja...gewoon een stom gedoe
Ja... word zo onzeker van dit soort dingenquote:Op donderdag 3 april 2025 17:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Laat je niet gek maken door andere Child.
Het is jou huis, jou leven, jou rooster
Jammer hoor, zo niet nodig.quote:Op donderdag 3 april 2025 17:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... word zo onzeker van dit soort dingen
Tja... ben andere dingen ben ik wel zelfverzekerdquote:
Dat is het voordeel van alles goed bijhouden dan ben je snel klaar. Kennelijk kent ze dat niet omdat ze het zelf te vies laat wordenquote:Op donderdag 3 april 2025 17:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
Iemand verteld me net dat ik te kort schoonmaak terwijl ze zelf in een varkenskot woont. Zo pissig. Alles is aan kant hier. Doe rete hard mijn best en dan zulk gezeik... zeker zonder specifieke feedback van wat vies zou zijn
quote:Op donderdag 3 april 2025 17:46 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat is het voordeel van alles goed bijhouden dan ben je snel klaar. Kennelijk kent ze dat niet omdat ze het zelf te vies laat worden
Ja... en dingen als afwassen, elke dag even een doekje over de tafels etc... kleine moeite, maar scheelt zoveel.quote:Op donderdag 3 april 2025 17:46 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat is het voordeel van alles goed bijhouden dan ben je snel klaar. Kennelijk kent ze dat niet omdat ze het zelf te vies laat worden
A gossie. Zo jong nog. Is het de eerste?quote:
Fijn dat hij alsnog gekomen is.quote:Op vrijdag 4 april 2025 06:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Weer een dagje
Bezig met mijn nieuwe haakboek
Dat kwam pas na anderhalf maand. Hij was kwijt met de post geraakt
Maar nu eerst koffie
Netjesquote:Op vrijdag 4 april 2025 07:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ze hebben hem opnieuw opgestuurd nadat ik de drukkerij een mail heb gestuurd
Welk haakboek heb je besteld?quote:Op vrijdag 4 april 2025 06:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Weer een dagje
Maar nu eerst koffie
Yuki!!!!!quote:
Welk haakboek heb je?quote:Op vrijdag 4 april 2025 06:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Weer een dagje
Maar nu eerst koffie
Nee, de derde!quote:Op vrijdag 4 april 2025 07:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A gossie. Zo jong nog. Is het de eerste?
Wauw. Dat was een mooie verrassing. Wat een wonder. Jullie wondertje.quote:Op vrijdag 4 april 2025 09:33 schreef Cygne het volgende:
[..]
Nee, de derde!
Heb ook twee jongens van 8 en 3, allebei na ingewikkelde fertiliteitstrajecten en veel miskramen. Van haar zwanger geworden nadat we uitbehandeld waren op de fertiliteit. Lage eicelvoorraad, slechte kwaliteit. Echt een bizar wonder.
Wat een zegen!quote:Op vrijdag 4 april 2025 09:33 schreef Cygne het volgende:
[..]
Nee, de derde!
Heb ook twee jongens van 8 en 3, allebei na ingewikkelde fertiliteitstrajecten en veel miskramen. Van haar zwanger geworden nadat we uitbehandeld waren op de fertiliteit. Lage eicelvoorraad, slechte kwaliteit. Echt een bizar wonder.
Even opgezocht, wat leuk!!quote:Op vrijdag 4 april 2025 13:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
[..]
[..]
Reversible amigurumi
Ben nu bezig met de de draak
Jaaaa hij komt wel in ei-vorm in de boekenkast, vind dat de schattigste kantquote:Op vrijdag 4 april 2025 17:07 schreef Patapon het volgende:
Ja, had ik de goeie gezien. Dat draakje is echt te leuk!!
Ik ben benieuwd naar het resultaat!quote:Op vrijdag 4 april 2025 17:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jaaaa hij komt wel in ei-vorm in de boekenkast, vind dat de schattigste kant
Ik heb twintig toeren uitgehaald om vervolgens te beseffen dat ik goed zatquote:
Rustig aan hoor.quote:Op vrijdag 4 april 2025 17:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb twintig toeren uitgehaald om vervolgens te beseffen dat ik goed zatdus heb even geduld (en het is een tien pagina lang patroon)
Mijn domme dylectische hoofd krijgt een error bij lange teksten. Dan komt het gewoon niet meer binnen. Dat ik boeken kan lezen is een wonder (op scherm vind ik het moeilijker dan op papier)quote:
Heerlijk is dat! Ik word minstens 4 keer op een nacht wakker.quote:Op zaterdag 5 april 2025 08:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen!
Ik heb eindelijk weer normaal geslapen. Normale uren en tijden
Oef dat is ook niksquote:Op zaterdag 5 april 2025 09:07 schreef Patapon het volgende:
[..]
Heerlijk is dat! Ik word minstens 4 keer op een nacht wakker.
Je hebt er lekker zonnig weer erbijquote:Op zondag 6 april 2025 10:44 schreef Patapon het volgende:
Straks even de singelparkroute wandelen.
Dan puzzelen en vanavond borduren. 😊
Net terug van wandelen, rug is killing.... en dan zeggen de artsen dat bewegen goed voor me is.quote:Op zondag 6 april 2025 10:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je hebt er lekker zonnig weer erbij
Wat ontzettend naar. Een voorzichtige digitale knuffelquote:Op zondag 6 april 2025 12:44 schreef Patapon het volgende:
[..]
Net terug van wandelen, rug is killing.... en dan zeggen de artsen dat bewegen goed voor me is.![]()
Nu nog even in het zonnetje met de katten op balkon. En straks puzzelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 april 2025 11:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hallo!
Lekker aan de schilder en de haak geweest. Nu even chillen, vanmiddag heb ik vrijwilligerswerkDie is leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heel leuk en knap gedaan!quote:Op maandag 7 april 2025 12:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je! Niet precies zoals ik wilde, maar vond hem wel het delen waard![]()
Lekker beentjes omhoog dus!quote:Op maandag 7 april 2025 17:32 schreef Sarabi het volgende:
Zo ik begin eindelijk een beetje bij te komen van het 3 daags festival van afgelopen weekend. In 3 dagen 40+ gewerkt.
Het is het grootste bierfestival van Nederland, met 55 brouwerijen. Dus het is altijd wel heel gezellig met de bierbrouwers onderling. Zaterdag wilden we met een paar brouwers nog een afterparty houden maar dat mocht helaas niet van de beveiliging
Oja ze hebben groot gelijk, hun moeten ook hun werk doen.quote:Op maandag 7 april 2025 17:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Lekker beentjes omhoog dus!
Klinkt wel alsof je het leuk hebt gehad?
Jammer van de beveiliging
Maar ja... dat is eenmaal hun baan
Oef pittig joh! Neem je ook de tijd om bij te komen?quote:Op maandag 7 april 2025 17:41 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Oja ze hebben groot gelijk, hun moeten ook hun werk doen.
En ja we hebben het erg leuk gehadIk ben normaal alleen niet zo sociaal dus dit is wel erg vermoeiend. Maar goed ik heb nu 5 dagen om bij te komen en dan zaterdag en zondag weer festival.
Is vaak een vergunningskwestie. Als daar een duidelijke eindtijd instaat, mag je op het terrein geen afterparty houden.quote:Op maandag 7 april 2025 17:32 schreef Sarabi het volgende:
Zo ik begin eindelijk een beetje bij te komen van het 3 daags festival van afgelopen weekend. In 3 dagen 40+ gewerkt.
Het is het grootste bierfestival van Nederland, met 55 brouwerijen. Dus het is altijd wel heel gezellig met de bierbrouwers onderling. Zaterdag wilden we met een paar brouwers nog een afterparty houden maar dat mocht helaas niet van de beveiliging
Ook heel begrijpelijk. Veiligheid voor allesquote:Op maandag 7 april 2025 17:50 schreef Patapon het volgende:
[..]
Is vaak een vergunningskwestie. Als daar een duidelijke eindtijd instaat, mag je op het terrein geen afterparty houden.
Jawel, komt goedquote:Op maandag 7 april 2025 17:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oef pittig joh! Neem je ook de tijd om bij te komen?
Voorjaar/zomer heeft volgens mij altijd wel veel festivals toch?
Ook als het ergens binnen is? Maar hoe dan ook snap ik wel dat de beveiliging wil dat het op een gegeven moment rustig is.quote:Op maandag 7 april 2025 17:50 schreef Patapon het volgende:
[..]
Is vaak een vergunningskwestie. Als daar een duidelijke eindtijd instaat, mag je op het terrein geen afterparty houden.
Ja, ook voor binnenlocaties.quote:Op maandag 7 april 2025 19:34 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Jawel, komt goed
En klopt vanaf nu tm september is het druk met festivals. De laatste maanden hebben we het ook wel echt gemist.
[..]
Ook als het ergens binnen is? Maar hoe dan ook snap ik wel dat de beveiliging wil dat het op een gegeven moment rustig is.
Klinkt leuk.quote:Op dinsdag 8 april 2025 09:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen !
Straks naar de Haakclub. Daarna even schilderen of tekenen denk ik! Heb nog een half affe tekening liggen. Alleen het papier is ruk, dus niet zo gemotiveerd. Plus dat het nog zeker twee uur werk is, als het niet meer is![]()
maar eerst eventjes twee uur sociaal doen
Hoe is het afgelopen?quote:Op woensdag 9 april 2025 13:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hayhay
Mijn teen gestoten en mijn sok is nu een bloedbad. Alleen durf niet te kijken
Sok loggeweektquote:
Ai, niet fijn.quote:Op donderdag 10 april 2025 11:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Sok loggeweekt
Nagel eraf en een diepe snee
nu luchten,en straks goed inpakken, voor vanavond. Dan ga ik logeren bij een vriendin in Utrecht. Ze woont vlakbij de jaarbeurs, dus dan kan ik morgen vroeg bij de kreadoe zijn
Het doet ook flink pijn. Ben nogal kleinzerig, maar dit keer stelde ik me niet aanquote:
Toen ik wegging begon het druk te worden. Gewoon gezellig vooralquote:Op vrijdag 11 april 2025 17:27 schreef Patapon het volgende:
Die bloemen zijn leuk!
Leuke dingen heb je gescoord.
Was het druk?
Ja he! Kon het niet laten liggenquote:
Dat is ook niet gek na zo'n dag.quote:Op vrijdag 11 april 2025 17:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ben wel blij wanneer het bedtijd is
23.00 normaal en dan douchen, lezen in bed... maar denk dat ik een uurtje eerder gaquote:Op vrijdag 11 april 2025 17:57 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat is ook niet gek na zo'n dag.
Wanneer is ongeveer je bedtijd?
Wij gaan zo naar een bier- en boekenproeverij in het Star Wars thema
En tof! Niet het eerste waar ik aan denk met bierquote:Op vrijdag 11 april 2025 17:57 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat is ook niet gek na zo'n dag.
Wanneer is ongeveer je bedtijd?
Wij gaan zo naar een bier- en boekenproeverij in het Star Wars thema
Dat is ook een mooie tijd.quote:Op vrijdag 11 april 2025 18:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
maar denk dat ik een uurtje eerder ga
Thanks!quote:Op vrijdag 11 april 2025 18:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
En tof! Niet het eerste waar ik aan denk met bier
Hoe werkt dat?
Veel plezier
Wat cool en creatief!quote:Op vrijdag 11 april 2025 18:21 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat is ook een mooie tijd.
[..]
Thanks!
Er worden stukjes uit de boeken voorgelezen en ze laten ook stukjes van de films zien. En dan krijg je een biertje wat bij dat fragment past, eventueel qua naam of iets van ingredienten die ook in dat fragment benoemd wordt.
Ja echt knap hoe ze dit steeds verzint. Ze heeft het ook al voor Harry Potter en Lord of the Rings gedaan.quote:
quote:Op vrijdag 11 april 2025 18:32 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja echt knap hoe ze dit steeds verzint. Ze heeft het ook al voor Harry Potter en Lord of the Rings gedaan.
Hoe was het?quote:Op vrijdag 11 april 2025 18:21 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat is ook een mooie tijd.
[..]
Thanks!
Er worden stukjes uit de boeken voorgelezen en ze laten ook stukjes van de films zien. En dan krijg je een biertje wat bij dat fragment past, eventueel qua naam of iets van ingredienten die ook in dat fragment benoemd wordt.
Mogguh! Al dat gepraat over bierquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh spannend! Houd je ons op de hoogte? Ben erg nieuwsgierigquote:Op woensdag 16 april 2025 08:19 schreef nixxx het volgende:
Mogguh!![]()
Na die cowboyhoed ben ik nu een poging aan het wagen om een zelf ontworpen hoge hoed te maken.. eens kijken hoe dat gaat lopen
Hey Nixxxquote:
Tof!quote:Op dinsdag 22 april 2025 10:46 schreef nixxx het volgende:
Ik zal vanmiddag een foto maken van de voortgang van mijn project
O leuk, ben benieuwd!quote:Op dinsdag 22 april 2025 10:46 schreef nixxx het volgende:
Ik zal vanmiddag een foto maken van de voortgang van mijn project
Hey Sarabi.quote:
Ik heb niets met de pasen gedaan. Dus gewoon weekend gehadquote:
Hier ook niet echt Pasen gevierd. Zondag wel iets meer hapjes in huis gehaald en gisteren stonden we op een bierfestival.quote:Op dinsdag 22 april 2025 11:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb niets met de pasen gedaan. Dus gewoon weekend gehad![]()
EN jij?
Dat loopt lekker he met dat bier?quote:Op dinsdag 22 april 2025 11:14 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hier ook niet echt Pasen gevierd. Zondag wel iets meer hapjes in huis gehaald en gisteren stonden we op een bierfestival.
Klinkt wel als een fijn weekend toch?quote:Op dinsdag 22 april 2025 11:14 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hier ook niet echt Pasen gevierd. Zondag wel iets meer hapjes in huis gehaald en gisteren stonden we op een bierfestival.
Ja, gaat lekkerquote:Op dinsdag 22 april 2025 11:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat loopt lekker he met dat bier?
De tijd van de festivals breekt weer aan. Heb je er veel staan?
Zekerquote:Op dinsdag 22 april 2025 12:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Klinkt wel als een fijn weekend toch?
O dat is fijn. Een goed teken.quote:Op dinsdag 22 april 2025 18:29 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja, gaat lekker
We hebben zo'n 30 festivals op de agenda staan de komende maanden dus lekker druk.
[..]
Zekeren vandaag lekker relaxen.
Dertigquote:Op dinsdag 22 april 2025 18:29 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja, gaat lekker
We hebben zo'n 30 festivals op de agenda staan de komende maanden dus lekker druk.
[..]
Zekeren vandaag lekker relaxen.
De bovenkant de zijkant en de rand?quote:Op dinsdag 22 april 2025 17:59 schreef nixxx het volgende:
Hoop dat het idee duidelijk is![]()
[ link | afbeelding ]
Juist, de zwarte strip gaat om de bovenkant en de blauwe strip komt net boven de randquote:Op woensdag 23 april 2025 06:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De bovenkant de zijkant en de rand?
Nu nog in elkaar zettenquote:Op woensdag 23 april 2025 07:33 schreef nixxx het volgende:
[..]
Juist, de zwarte strip gaat om de bovenkant en de blauwe strip komt net boven de rand
quote:
Ga je hem ook dragen?quote:Op woensdag 23 april 2025 07:39 schreef nixxx het volgende:
[..]Ja , de zeven stukken van de zijkant zitten al aan elkaar met een mooie kruissteek. Had eigenlijk een beetje een kromming in de blauwe strip moeten maken, maar gaat wel lukken denk ik
Ga hem denk ik aan mijn broer gevenquote:
Leuk gebaar, hopelijk is hij er blij meequote:
Niks, want ik zit een beetje in de laatste herstelfase van mijn operatie.quote:Op vrijdag 25 april 2025 14:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo creatieve dag hier
Gaan jullie nog wat doen morgen of vannacht aan koningsdag?
Leuk! Boekenclub lijkt me wel tof (alleen wil niet op commando lezenquote:Op vrijdag 25 april 2025 17:33 schreef Sarabi het volgende:
Niet echt iets speciaals voor Koningsdag. Maar morgen wel weer naar de boekenclub.
Begrijp ik! Sterktequote:Op vrijdag 25 april 2025 17:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Niks, want ik zit een beetje in de laatste herstelfase van mijn operatie.
Dus gewoon rustig aan doen.
The Stand gaan we besprekenquote:Op vrijdag 25 april 2025 17:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Leuk! Boekenclub lijkt me wel tof (alleen wil niet op commando lezen)
Wat lezen jullie?
[..]
Begrijp ik! Sterkte
Ik duim dat alles via plan verloopt bij jouquote:Op zaterdag 26 april 2025 09:17 schreef Patapon het volgende:
Werken.
En misschien even puzzelen als het rustig blijft.
Van King toch?quote:
Nice!! Fantastisch boekquote:
quote:Op zaterdag 26 april 2025 11:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik duim dat alles via plan verloopt bij jou
[..]
Van King toch?
Kwam er zelf niet doorheenwat best zonde is van zo'n klassieker
Hoe vind jij hem?
Idd van King. Wij hadden de lange versie gelezen en waren het er allemaal over eens dat dat misschien iets te veel van het goede was. Het blijft een erg goed boek maar wel erg lang en of het altijd iets toevoegde vroegen we ons af.quote:
Het is inderdaad een te dik boek, voor een king. Terwijl ik bijvoorbeeld het instituut in drie dagen uitgelezen heb. Onder de Dome ging in het begin snel en daarna ook te langdradig.quote:Op zaterdag 26 april 2025 17:20 schreef Sarabi het volgende:
[..]
[..]
Idd van King. Wij hadden de lange versie gelezen en waren het er allemaal over eens dat dat misschien iets te veel van het goede was. Het blijft een erg goed boek maar wel erg lang en of het altijd iets toevoegde vroegen we ons af.
Nu door met De Moordclub op donderdag, volgende week zondag alweer de bespreking.
Met King moet je soms wel tegen een beetje gore kunnen inderdaad. Dat stonden sommige mensen van onze boekenclub ook tegen. Ik heb persoonlijk niet zo veel van King gelezen, moet ik echt meer gaan doen.quote:Op zaterdag 26 april 2025 17:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het is inderdaad een te dik boek, voor een king. Terwijl ik bijvoorbeeld het instituut in drie dagen uitgelezen heb. Onder de Dome ging in het begin snel en daarna ook te langdradig.
Ik heb niks tegen dikke boeken, maar bij King wel. Mobiel, de mist, etc zijn minder dik, wel geniaal
King vind ik vaak ook onsmakelijk om het gruwelijk zijn. Dat staat me tegen. Bloed poep kots en schaalbaar is niet in die hoeveelheden nodig
Maar King heeft zeker ook pareltjes geschreven
Heb wel alles (geprobeerd) te lezen, maar kwam niet door alles heen
De Moordclub, van wie? Even opzoeken en misschien ook lezentitel klinkt goed
Weet je wat het is; kan prima tegen onsmakelijk, maaaaar... dan moet het wel een functie hebben. Niet omdat het eenmaal horror is.quote:Op zaterdag 26 april 2025 17:33 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Met King moet je soms wel tegen een beetje gore kunnen inderdaad. Dat stonden sommige mensen van onze boekenclub ook tegen. Ik heb persoonlijk niet zo veel van King gelezen, moet ik echt meer gaan doen.
De Moordclub is van Richard Osmanik vind het een aanrader.
Mogguh Dot!quote:
Ik deel je mening over Stephen King. Soms vraag ik me echt af hoe het kan dat ie zoveel boeken schrijft. Blijkbaar is het grootste gedeelte troep, maar soms zit er een goeie tussen.quote:Op zaterdag 26 april 2025 17:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Weet je wat het is; kan prima tegen onsmakelijk, maaaaar... dan moet het wel een functie hebben. Niet omdat het eenmaal horror is.
Stephen King is in mijn ogen (en ik weet dat ik geen vrienden maak met deze mening) een broodschrijver die ook goed kan schrijven en ook echt pareltjes heeft voortgebracht, maar ook veel meuk
(Laat ik nu maar even dekking zoeken)
De Moordclub ga ik opzoeken. Lijkt me een heerlijk boek om te luisteren bij het knutselen. Mijn leeslijst wil ik eerst eventjes afwerken. Dus dan is luisteren fijn. Anders zit er teveel druk op.
Morguhquote:
Morguhquote:Op zondag 27 april 2025 09:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik deel je mening over Stephen King. Soms vraag ik me echt af hoe het kan dat ie zoveel boeken schrijft. Blijkbaar is het grootste gedeelte troep, maar soms zit er een goeie tussen.
O leuk, geniet er vanquote:Op zondag 27 april 2025 09:24 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Wij gaan zo naar De Efteling, zal wel druk zijn maar we gaan zelf gewoon rustig aan doen.
Goedemorgenquote:Op zondag 27 april 2025 09:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh
[..]
Morguh
[..]
O leuk, geniet er van
Hoe is het met je?quote:
Prima.quote:
Fijn dat het prima gaat. Is het je meegevallen?quote:Op zondag 27 april 2025 09:33 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Prima.
Dinsdag naar het ziekenhuis voor de check-up en dan bespreken of ik al zwaardere dingen mag doen.
Dat je even geen zware huishoudelijk taken mag doen, vind ik het na paar weken wel tegenvallen.quote:Op zondag 27 april 2025 09:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn dat het prima gaat. Is het je meegevallen?
Ja dat snap ik, maar ik bedoel eigenlijk de pijnquote:Op zondag 27 april 2025 10:13 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat je even geen zware huishoudelijk taken mag doen, vind ik het na paar weken wel tegenvallen.
Valt heel erg mee. Toen ik ziekenhuis lag, had ik ontzettend veel pijn en daar kreeg ik morfine voor. Die bouwde dan weer af voordat ik naar huis mocht.quote:Op zondag 27 april 2025 10:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar ik bedoel eigenlijk de pijn
Dat is wel fijn, veel pijn hebben is niet leuk en mat je ook zo af.quote:Op zondag 27 april 2025 10:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Valt heel erg mee. Toen ik ziekenhuis lag, had ik ontzettend veel pijn en daar kreeg ik morfine voor. Die bouwde dan weer af voordat ik naar huis mocht.
Heel vervelend om nog eens te moeten.quote:Op zondag 27 april 2025 21:03 schreef Sarabi het volgende:
Een fijne dag in de Efteling gehad. Vooral genoten van alle natuur die in bloei staat.
Alleen jammer dat ze mijn souvenir kwijt zijn geraaktals het goed is komt er een vervanging bij de gastenservice te liggen. Moeten we alleen binnenkort nog een keertje langs gaan
Ik duim voor je dat je een nieuwe krijgtquote:Op zondag 27 april 2025 21:03 schreef Sarabi het volgende:
Een fijne dag in de Efteling gehad. Vooral genoten van alle natuur die in bloei staat.
Alleen jammer dat ze mijn souvenir kwijt zijn geraaktals het goed is komt er een vervanging bij de gastenservice te liggen. Moeten we alleen binnenkort nog een keertje langs gaan
Jaaaa van een prachtige dagquote:
Klinkt goedquote:Op dinsdag 29 april 2025 13:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jaaaa van een prachtige dag
Clubje was leuk
Boodschappen gedaan
Nu op het balkon genieten. Kopje koffie en een slechte serie
Heb even twee uurtjes slaap nodig gehad. Ben echt geslooptquote:Op dinsdag 29 april 2025 18:55 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Klinkt goed
Hier is het een beetje een rare chaotische dag. Ik heb het idee dat mijn ritme sinds 2e paasdag helemaal weg is. Alles voelt raar
Morgen is als het goed is wel een redelijk normale dag.
Fijn om te lezenquote:Op donderdag 1 mei 2025 21:52 schreef Sarabi het volgende:
Weer onderweg naar huis.
Een leuke proeverij gegeven in Amersfoort aan 17 bierliefhebbers.
Ook 3 voor mij nieuwe Fok!kers ontmoet
Liever voor jezelf zijn is een super doelquote:Op zaterdag 3 mei 2025 20:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
Weekend is fijn
Heb besloten liever voor mezelf te zijn... stoppen om bij elke tekening op te schrijven wat er mis mee is en besloten dat ik niet perfect fotorealistische portretten hoef te maken. Vind karakters tekenen leuker om te doen. Realisme vind ik in sommige dingen echt leuk en doe mijn best ervoor, alleen bij portretten wil ik de persoon vangen...
Realisme is wel leuk bij dingen, lukt ook wel... maar niet bij mensen
Nu eens zien of die dingen me ook gaan lukken te doen en accepteren
Goede doelen iig
Helemaal mee eensquote:Op zaterdag 3 mei 2025 20:24 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Liever voor jezelf zijn is een super doelvoor iedereen.
Dit.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 20:24 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Liever voor jezelf zijn is een super doelvoor iedereen.
Dank je welquote:Op zaterdag 3 mei 2025 21:07 schreef Sarabi het volgende:
Ik vind jouw tekeningen trouwens altijd erg geslaagd
In mijn BuJo blijf ik dit jaar ook voor het eerst maandelijks tekeningen maken. Maar die zijn wel van een ander (lees minder) niveaumaar ik blijf oefenen.
Mooie voornemens Child en je doet het voor je hobby het is niet je werk zodat het helemaal perfect moet zijn.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 20:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
Weekend is fijn
Heb besloten liever voor mezelf te zijn... stoppen om bij elke tekening op te schrijven wat er mis mee is en besloten dat ik niet perfect fotorealistische portretten hoef te maken. Vind karakters tekenen leuker om te doen. Realisme vind ik in sommige dingen echt leuk en doe mijn best ervoor, alleen bij portretten wil ik de persoon vangen...
Realisme is wel leuk bij dingen, lukt ook wel... maar niet bij mensen
Nu eens zien of die dingen me ook gaan lukken te doen en accepteren
Goede doelen iig
Kloptquote:Op zondag 4 mei 2025 08:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooie voornemens Child en je doet het voor je hobby het is niet je werk zodat het helemaal perfect moet zijn.
Het is juist leuk te zien voor jezelf dat je vooruit gaat
Ziet er complex uit ja!quote:Op zondag 4 mei 2025 09:48 schreef nixxx het volgende:
Hoed voortgangdit is wel een lastige en langzame om te doen, door vier lagen leer en alle gaatjes netjes op te lijnen.
[ link | afbeelding ]
Mneh, hier in de omgeving is niks. Morgenochtend komen m'n meiden weer thuis van hun vader en verder heb ik nog niet echt plannen. Fruit halen, dat wel, want dinsdag weer school!quote:Op zondag 4 mei 2025 21:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
Weekend weer voorbij
Gaan mensen morgen nog de hort op?
Oh misschien wel beter voor een schooldag aan.quote:Op zondag 4 mei 2025 21:23 schreef Donna het volgende:
[..]
Mneh, hier in de omgeving is niks. Morgenochtend komen m'n meiden weer thuis van hun vader en verder heb ik nog niet echt plannen. Fruit halen, dat wel, want dinsdag weer school!
Ja mee eens hoor, niet teveel drukte als je de dag erna weer naar school moet. Daar gaan die van mij iig niet zo goed op.quote:Op zondag 4 mei 2025 21:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh misschien wel beter voor een schooldag aan.
Ik ook niet. Vroeger kon ik er geen genoeg van krijgen. Grote festivals, Koningsdag op een druk plein, feestjes. Heerlijk.quote:Op zondag 4 mei 2025 21:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ga even boodschappen doen en verder niks. Houd niet van drukte en helemaal niet alleen naar drukte
Veel plezier!quote:Op zondag 4 mei 2025 21:26 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja mee eens hoor, niet teveel drukte als je de dag erna weer naar school moet. Daar gaan die van mij iig niet zo goed op.
Straks F1 kijken!
Diee van mij ook niet hoorquote:Op maandag 5 mei 2025 06:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Behalve boodschappen doe ik niks vandaag
Oh ja videobellen met een vriendin
Dus al mijn plannen hebben niks te maken met vijf mei
En het is druk en herrie en ik zou dan alleen moeten en ik houd niet van dit soort dingenquote:Op maandag 5 mei 2025 06:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Diee van mij ook niet hoor
Die festivals die er zijn zijn allemaal weer zuipfestijnen.
Herrie vind ik niet zo erg, maar dat gezuip kan ik niet goed tegen.quote:Op maandag 5 mei 2025 06:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
En het is druk en herrie en ik zou dan alleen moeten en ik houd niet van dit soort dingen
Morguhquote:Op maandag 5 mei 2025 06:41 schreef Patapon het volgende:
Ik moet werken. En tussendoor een beetje hobbyen. Borduren en haken denk ik. Of de raadsels van mijn escape puzzle oplossen.
Oh dat zuipen... ze doen maar... alleen al die prikkelsquote:Op maandag 5 mei 2025 06:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Herrie vind ik niet zo erg, maar dat gezuip kan ik niet goed tegen.
Alles maar aangrijpen om te drinken. Wat het ook is, koningsdag, bevrijdingsdag, zomerfeesten
Al het andere er omheen is al weg
Klinkt heel erg goed.quote:Op maandag 5 mei 2025 06:41 schreef Patapon het volgende:
Ik moet werken. En tussendoor een beetje hobbyen. Borduren en haken denk ik. Of de raadsels van mijn escape puzzle oplossen.
Dat mag je hoor. Iedereen is vrij om te doen wat hij of zij wil natuurlijk.quote:Op maandag 5 mei 2025 06:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh dat zuipen... ze doen maar... alleen al die prikkels
Mijn hoofd trekt dat niet.
Maar ik gun iedereen dat plezier
Zolang ik maar lekker mag knutselen
Jepquote:Op maandag 5 mei 2025 06:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat mag je hoor. Iedereen is vrij om te doen wat hij of zij wil natuurlijk.
quote:Op maandag 5 mei 2025 06:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jep
Lekker haken en lekker tekenen/schilderen
quote:Op maandag 5 mei 2025 06:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ben zo trots dat ik zo boodschappen ga doen. Normaal plak ik het aan andere verplichtingen, omdat zo uit het niets gaan moeilijk is. En vandaag gewoon zo maar heen
Dat blijft doorgaan he dat boodschappen doen.quote:
Ik vind het helemaal prima, mijn huis mag ook wel afkoelen.quote:Op maandag 5 mei 2025 07:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vannacht is mijn huis gewoon twee graden afgekoeld... kom op zomer, kom terug
Oh nee, hoe warmer hoe beter in mijn belevingquote:Op maandag 5 mei 2025 07:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal prima, mijn huis mag ook wel afkoelen.
Hou niet zo van die hele warmte
Nadeel is als de muren een keer warm zijn het lang duurt voor het afkoelt in huis
Hier was het 21.5 en nu is het 19.7quote:Op maandag 5 mei 2025 07:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh nee, hoe warmer hoe beter in mijn beleving
En hier koelt het super snel af
Toen ik naar bed ging was het 18.5 graden en nu 16.5. Niet blij mee
Dit is nog te doen voor mij. Maar het moet niet veel warmer worden. Helaas doen we er niets aan.quote:
Denk wel aan jezelf hequote:Op maandag 5 mei 2025 08:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
Kort nachtje gehad. Last van de voet en buikpijn.
Beetje huishouden doen.
Boodschapje halen.
Verder vandaag haakproject afmaken en in elkaar zetten. Het minst leuke gedeelte.
Ga de kids ophalen, die waren de vakantie in Den Haagquote:Op maandag 5 mei 2025 06:16 schreef Dotteke het volgende:
Morguh dames en Nixxx![]()
Fijne bevrijdingsdag. Gaat iemand nog wat ondernemen vandaag?
Rust in huize Nixxx geweest de afgelopen dagen dusquote:Op maandag 5 mei 2025 08:38 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ga de kids ophalen, die waren de vakantie in Den Haag
Ja, late race hè.. vond hem wel goed, veel actie, jammer dat die McLarens zo wegreden en dat russell zo’n mazzel had met vscquote:Op maandag 5 mei 2025 08:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
Kort nachtje gehad. Last van de voet en buikpijn.
Beetje huishouden doen.
Boodschapje halen.
Verder vandaag haakproject afmaken en in elkaar zetten. Het minst leuke gedeelte.
Gelukkig over 2 weken de race op een schappelijker tijdstip.quote:Op maandag 5 mei 2025 08:41 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ja, late race hè.. vond hem wel goed, veel actie, jammer dat die McLarens zo wegreden en dat russell zo’n mazzel had met vsc
Ja afgelopen twee wekenquote:Op maandag 5 mei 2025 08:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Rust in huize Nixxx geweest de afgelopen dagen dus
De eerste race die Max won was ook door puur mazzelquote:Op maandag 5 mei 2025 08:41 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ja, late race hè.. vond hem wel goed, veel actie, jammer dat die McLarens zo wegreden en dat russell zo’n mazzel had met vsc
Ja dat geloof ik, hoe oud zijn ze?quote:Op maandag 5 mei 2025 08:42 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ja afgelopen twee wekenik heb ze wel gemist!
Is dat weer in de aanbieding?quote:Op maandag 5 mei 2025 09:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
Allemaal blond amsterdam spulletjes gescoord bij de AH(moeders betaalt
)
Ik zie het niet in de bonus online.quote:
Mijn moeder belde me gisteren dat ik vandaag vroeg naar de winkel moestquote:Op maandag 5 mei 2025 09:27 schreef Donna het volgende:
[..]
Insta staat vol met filmpjes erover. Verder weet ik het ook niet.
Wat goedquote:Op maandag 5 mei 2025 09:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ben een soort hyperactieve kleuter van blijdschap
Blond Amsterdam
Nieuwe servies erbij
Mooi weer
Naar de winkel geweest met maar 1 klein paniekmomentje
Hmmmm spring op de fiets!quote:Op maandag 5 mei 2025 09:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
In de folder online staat het er wel, maar als je naar bonus gaat en dan koken, tafelen tabje dan staat het er niet bij.
Je mag wel trots op jezel f zijnquote:Op maandag 5 mei 2025 09:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jaaaa heel leuke lijn ook. Voorjaar/zomer-gedoe
[..]
Dank je wel
Is toch niet stom, is eerder vervelend dat je het niet gewoon even kan doenquote:Op maandag 5 mei 2025 09:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je wel
Voelt een beetje stom, boodschappen doet iedereen, maar voor mij zo'n stap
Ik woon zowat praktisch boven.quote:
Ja... kloptquote:Op maandag 5 mei 2025 09:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is toch niet stom, is eerder vervelend dat je het niet gewoon even kan doen
Maar het is mooi dat je het allemaal wel probeert en dat het dan voor nu ook gelukt is
En je bent er ook even uit.quote:Op maandag 5 mei 2025 10:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... klopt
Het vervelende is dat het ook niet gemakkelijker wordt... doe het nu al een jaar zo en blijft eng en vermoeiend
Maar goed... is goedkoper dan bestellen en geeft ook een beter gevoel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |