Juist, de zwarte strip gaat om de bovenkant en de blauwe strip komt net boven de randquote:Op woensdag 23 april 2025 06:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De bovenkant de zijkant en de rand?
Nu nog in elkaar zettenquote:Op woensdag 23 april 2025 07:33 schreef nixxx het volgende:
[..]
Juist, de zwarte strip gaat om de bovenkant en de blauwe strip komt net boven de rand
quote:
Ga je hem ook dragen?quote:Op woensdag 23 april 2025 07:39 schreef nixxx het volgende:
[..]Ja , de zeven stukken van de zijkant zitten al aan elkaar met een mooie kruissteek. Had eigenlijk een beetje een kromming in de blauwe strip moeten maken, maar gaat wel lukken denk ik
Ga hem denk ik aan mijn broer gevenquote:
Leuk gebaar, hopelijk is hij er blij meequote:
Niks, want ik zit een beetje in de laatste herstelfase van mijn operatie.quote:Op vrijdag 25 april 2025 14:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo creatieve dag hier
Gaan jullie nog wat doen morgen of vannacht aan koningsdag?
Leuk! Boekenclub lijkt me wel tof (alleen wil niet op commando lezenquote:Op vrijdag 25 april 2025 17:33 schreef Sarabi het volgende:
Niet echt iets speciaals voor Koningsdag. Maar morgen wel weer naar de boekenclub.
Begrijp ik! Sterktequote:Op vrijdag 25 april 2025 17:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Niks, want ik zit een beetje in de laatste herstelfase van mijn operatie.
Dus gewoon rustig aan doen.
The Stand gaan we besprekenquote:Op vrijdag 25 april 2025 17:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Leuk! Boekenclub lijkt me wel tof (alleen wil niet op commando lezen)
Wat lezen jullie?
[..]
Begrijp ik! Sterkte
Ik duim dat alles via plan verloopt bij jouquote:Op zaterdag 26 april 2025 09:17 schreef Patapon het volgende:
Werken.
En misschien even puzzelen als het rustig blijft.
Van King toch?quote:
Nice!! Fantastisch boekquote:
quote:Op zaterdag 26 april 2025 11:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik duim dat alles via plan verloopt bij jou
[..]
Van King toch?
Kwam er zelf niet doorheenwat best zonde is van zo'n klassieker
Hoe vind jij hem?
Idd van King. Wij hadden de lange versie gelezen en waren het er allemaal over eens dat dat misschien iets te veel van het goede was. Het blijft een erg goed boek maar wel erg lang en of het altijd iets toevoegde vroegen we ons af.quote:
Het is inderdaad een te dik boek, voor een king. Terwijl ik bijvoorbeeld het instituut in drie dagen uitgelezen heb. Onder de Dome ging in het begin snel en daarna ook te langdradig.quote:Op zaterdag 26 april 2025 17:20 schreef Sarabi het volgende:
[..]
[..]
Idd van King. Wij hadden de lange versie gelezen en waren het er allemaal over eens dat dat misschien iets te veel van het goede was. Het blijft een erg goed boek maar wel erg lang en of het altijd iets toevoegde vroegen we ons af.
Nu door met De Moordclub op donderdag, volgende week zondag alweer de bespreking.
Met King moet je soms wel tegen een beetje gore kunnen inderdaad. Dat stonden sommige mensen van onze boekenclub ook tegen. Ik heb persoonlijk niet zo veel van King gelezen, moet ik echt meer gaan doen.quote:Op zaterdag 26 april 2025 17:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het is inderdaad een te dik boek, voor een king. Terwijl ik bijvoorbeeld het instituut in drie dagen uitgelezen heb. Onder de Dome ging in het begin snel en daarna ook te langdradig.
Ik heb niks tegen dikke boeken, maar bij King wel. Mobiel, de mist, etc zijn minder dik, wel geniaal
King vind ik vaak ook onsmakelijk om het gruwelijk zijn. Dat staat me tegen. Bloed poep kots en schaalbaar is niet in die hoeveelheden nodig
Maar King heeft zeker ook pareltjes geschreven
Heb wel alles (geprobeerd) te lezen, maar kwam niet door alles heen
De Moordclub, van wie? Even opzoeken en misschien ook lezentitel klinkt goed
Weet je wat het is; kan prima tegen onsmakelijk, maaaaar... dan moet het wel een functie hebben. Niet omdat het eenmaal horror is.quote:Op zaterdag 26 april 2025 17:33 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Met King moet je soms wel tegen een beetje gore kunnen inderdaad. Dat stonden sommige mensen van onze boekenclub ook tegen. Ik heb persoonlijk niet zo veel van King gelezen, moet ik echt meer gaan doen.
De Moordclub is van Richard Osmanik vind het een aanrader.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |