Lekker beentjes omhoog dus!quote:Op maandag 7 april 2025 17:32 schreef Sarabi het volgende:
Zo ik begin eindelijk een beetje bij te komen van het 3 daags festival van afgelopen weekend. In 3 dagen 40+ gewerkt.
Het is het grootste bierfestival van Nederland, met 55 brouwerijen. Dus het is altijd wel heel gezellig met de bierbrouwers onderling. Zaterdag wilden we met een paar brouwers nog een afterparty houden maar dat mocht helaas niet van de beveiliging
Oja ze hebben groot gelijk, hun moeten ook hun werk doen.quote:Op maandag 7 april 2025 17:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Lekker beentjes omhoog dus!
Klinkt wel alsof je het leuk hebt gehad?
Jammer van de beveiliging
Maar ja... dat is eenmaal hun baan
Oef pittig joh! Neem je ook de tijd om bij te komen?quote:Op maandag 7 april 2025 17:41 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Oja ze hebben groot gelijk, hun moeten ook hun werk doen.
En ja we hebben het erg leuk gehadIk ben normaal alleen niet zo sociaal dus dit is wel erg vermoeiend. Maar goed ik heb nu 5 dagen om bij te komen en dan zaterdag en zondag weer festival.
Is vaak een vergunningskwestie. Als daar een duidelijke eindtijd instaat, mag je op het terrein geen afterparty houden.quote:Op maandag 7 april 2025 17:32 schreef Sarabi het volgende:
Zo ik begin eindelijk een beetje bij te komen van het 3 daags festival van afgelopen weekend. In 3 dagen 40+ gewerkt.
Het is het grootste bierfestival van Nederland, met 55 brouwerijen. Dus het is altijd wel heel gezellig met de bierbrouwers onderling. Zaterdag wilden we met een paar brouwers nog een afterparty houden maar dat mocht helaas niet van de beveiliging
Ook heel begrijpelijk. Veiligheid voor allesquote:Op maandag 7 april 2025 17:50 schreef Patapon het volgende:
[..]
Is vaak een vergunningskwestie. Als daar een duidelijke eindtijd instaat, mag je op het terrein geen afterparty houden.
Jawel, komt goedquote:Op maandag 7 april 2025 17:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oef pittig joh! Neem je ook de tijd om bij te komen?
Voorjaar/zomer heeft volgens mij altijd wel veel festivals toch?
Ook als het ergens binnen is? Maar hoe dan ook snap ik wel dat de beveiliging wil dat het op een gegeven moment rustig is.quote:Op maandag 7 april 2025 17:50 schreef Patapon het volgende:
[..]
Is vaak een vergunningskwestie. Als daar een duidelijke eindtijd instaat, mag je op het terrein geen afterparty houden.
Ja, ook voor binnenlocaties.quote:Op maandag 7 april 2025 19:34 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Jawel, komt goed
En klopt vanaf nu tm september is het druk met festivals. De laatste maanden hebben we het ook wel echt gemist.
[..]
Ook als het ergens binnen is? Maar hoe dan ook snap ik wel dat de beveiliging wil dat het op een gegeven moment rustig is.
Klinkt leuk.quote:Op dinsdag 8 april 2025 09:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen !
Straks naar de Haakclub. Daarna even schilderen of tekenen denk ik! Heb nog een half affe tekening liggen. Alleen het papier is ruk, dus niet zo gemotiveerd. Plus dat het nog zeker twee uur werk is, als het niet meer is![]()
maar eerst eventjes twee uur sociaal doen
Hoe is het afgelopen?quote:Op woensdag 9 april 2025 13:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hayhay
Mijn teen gestoten en mijn sok is nu een bloedbad. Alleen durf niet te kijken
Sok loggeweektquote:
Ai, niet fijn.quote:Op donderdag 10 april 2025 11:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Sok loggeweekt
Nagel eraf en een diepe snee
nu luchten,en straks goed inpakken, voor vanavond. Dan ga ik logeren bij een vriendin in Utrecht. Ze woont vlakbij de jaarbeurs, dus dan kan ik morgen vroeg bij de kreadoe zijn
Het doet ook flink pijn. Ben nogal kleinzerig, maar dit keer stelde ik me niet aanquote:
Toen ik wegging begon het druk te worden. Gewoon gezellig vooralquote:Op vrijdag 11 april 2025 17:27 schreef Patapon het volgende:
Die bloemen zijn leuk!
Leuke dingen heb je gescoord.
Was het druk?
Ja he! Kon het niet laten liggenquote:
Dat is ook niet gek na zo'n dag.quote:Op vrijdag 11 april 2025 17:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ben wel blij wanneer het bedtijd is
23.00 normaal en dan douchen, lezen in bed... maar denk dat ik een uurtje eerder gaquote:Op vrijdag 11 april 2025 17:57 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat is ook niet gek na zo'n dag.
Wanneer is ongeveer je bedtijd?
Wij gaan zo naar een bier- en boekenproeverij in het Star Wars thema
En tof! Niet het eerste waar ik aan denk met bierquote:Op vrijdag 11 april 2025 17:57 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat is ook niet gek na zo'n dag.
Wanneer is ongeveer je bedtijd?
Wij gaan zo naar een bier- en boekenproeverij in het Star Wars thema
Dat is ook een mooie tijd.quote:Op vrijdag 11 april 2025 18:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
maar denk dat ik een uurtje eerder ga
Thanks!quote:Op vrijdag 11 april 2025 18:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
En tof! Niet het eerste waar ik aan denk met bier
Hoe werkt dat?
Veel plezier
Wat cool en creatief!quote:Op vrijdag 11 april 2025 18:21 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat is ook een mooie tijd.
[..]
Thanks!
Er worden stukjes uit de boeken voorgelezen en ze laten ook stukjes van de films zien. En dan krijg je een biertje wat bij dat fragment past, eventueel qua naam of iets van ingredienten die ook in dat fragment benoemd wordt.
Ja echt knap hoe ze dit steeds verzint. Ze heeft het ook al voor Harry Potter en Lord of the Rings gedaan.quote:
quote:Op vrijdag 11 april 2025 18:32 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja echt knap hoe ze dit steeds verzint. Ze heeft het ook al voor Harry Potter en Lord of the Rings gedaan.
Hoe was het?quote:Op vrijdag 11 april 2025 18:21 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat is ook een mooie tijd.
[..]
Thanks!
Er worden stukjes uit de boeken voorgelezen en ze laten ook stukjes van de films zien. En dan krijg je een biertje wat bij dat fragment past, eventueel qua naam of iets van ingredienten die ook in dat fragment benoemd wordt.
Mogguh! Al dat gepraat over bierquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |