Ja, late race hè.. vond hem wel goed, veel actie, jammer dat die McLarens zo wegreden en dat russell zo’n mazzel had met vscquote:Op maandag 5 mei 2025 08:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
Kort nachtje gehad. Last van de voet en buikpijn.
Beetje huishouden doen.
Boodschapje halen.
Verder vandaag haakproject afmaken en in elkaar zetten. Het minst leuke gedeelte.
Gelukkig over 2 weken de race op een schappelijker tijdstip.quote:Op maandag 5 mei 2025 08:41 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ja, late race hè.. vond hem wel goed, veel actie, jammer dat die McLarens zo wegreden en dat russell zo’n mazzel had met vsc
Ja afgelopen twee wekenquote:Op maandag 5 mei 2025 08:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Rust in huize Nixxx geweest de afgelopen dagen dus
De eerste race die Max won was ook door puur mazzelquote:Op maandag 5 mei 2025 08:41 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ja, late race hè.. vond hem wel goed, veel actie, jammer dat die McLarens zo wegreden en dat russell zo’n mazzel had met vsc
Ja dat geloof ik, hoe oud zijn ze?quote:Op maandag 5 mei 2025 08:42 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ja afgelopen twee wekenik heb ze wel gemist!
Is dat weer in de aanbieding?quote:Op maandag 5 mei 2025 09:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
Allemaal blond amsterdam spulletjes gescoord bij de AH(moeders betaalt
)
Ik zie het niet in de bonus online.quote:
Mijn moeder belde me gisteren dat ik vandaag vroeg naar de winkel moestquote:Op maandag 5 mei 2025 09:27 schreef Donna het volgende:
[..]
Insta staat vol met filmpjes erover. Verder weet ik het ook niet.
Wat goedquote:Op maandag 5 mei 2025 09:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ben een soort hyperactieve kleuter van blijdschap
Blond Amsterdam
Nieuwe servies erbij
Mooi weer
Naar de winkel geweest met maar 1 klein paniekmomentje
Hmmmm spring op de fiets!quote:Op maandag 5 mei 2025 09:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
In de folder online staat het er wel, maar als je naar bonus gaat en dan koken, tafelen tabje dan staat het er niet bij.
Je mag wel trots op jezel f zijnquote:Op maandag 5 mei 2025 09:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jaaaa heel leuke lijn ook. Voorjaar/zomer-gedoe
[..]
Dank je wel
Is toch niet stom, is eerder vervelend dat je het niet gewoon even kan doenquote:Op maandag 5 mei 2025 09:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je wel
Voelt een beetje stom, boodschappen doet iedereen, maar voor mij zo'n stap
Ik woon zowat praktisch boven.quote:
Ja... kloptquote:Op maandag 5 mei 2025 09:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is toch niet stom, is eerder vervelend dat je het niet gewoon even kan doen
Maar het is mooi dat je het allemaal wel probeert en dat het dan voor nu ook gelukt is
En je bent er ook even uit.quote:Op maandag 5 mei 2025 10:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... klopt
Het vervelende is dat het ook niet gemakkelijker wordt... doe het nu al een jaar zo en blijft eng en vermoeiend
Maar goed... is goedkoper dan bestellen en geeft ook een beter gevoel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |