LLDL kan ik echt niet aan. Ik haat liefdequote:Op donderdag 3 april 2025 17:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan, misschien was het ook een beetje veel RLS op een avond
En LLDL en dan BG en dan BB en dan was het tijd voor bed![]()
Maar vanaf morgen geen BB meer op tv nog een laatste live en dan is het over en uit
Op mijn wc hangt een rooster waarop ook tijden staan per taakquote:Op donderdag 3 april 2025 17:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
te kort schoonmaak, hoe weet zij dan hoelang jij schoonmaakt?
Je lijkt mij niet iemand die er een smeerboel van maakt. Lekker laten lullen joh trek je er niets van aan.
Laat je niet gek maken door andere Child.quote:Op donderdag 3 april 2025 17:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Op mijn wc hangt een rooster waarop ook tijden staan per taak
Getimed een keer en dan ziet de taak er kleiner uit dan dat mijn hoofd het maakt
En ja...gewoon een stom gedoe
Ja... word zo onzeker van dit soort dingenquote:Op donderdag 3 april 2025 17:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Laat je niet gek maken door andere Child.
Het is jou huis, jou leven, jou rooster
Jammer hoor, zo niet nodig.quote:Op donderdag 3 april 2025 17:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... word zo onzeker van dit soort dingen
Tja... ben andere dingen ben ik wel zelfverzekerdquote:
Dat is het voordeel van alles goed bijhouden dan ben je snel klaar. Kennelijk kent ze dat niet omdat ze het zelf te vies laat wordenquote:Op donderdag 3 april 2025 17:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
Iemand verteld me net dat ik te kort schoonmaak terwijl ze zelf in een varkenskot woont. Zo pissig. Alles is aan kant hier. Doe rete hard mijn best en dan zulk gezeik... zeker zonder specifieke feedback van wat vies zou zijn
quote:Op donderdag 3 april 2025 17:46 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat is het voordeel van alles goed bijhouden dan ben je snel klaar. Kennelijk kent ze dat niet omdat ze het zelf te vies laat worden
Ja... en dingen als afwassen, elke dag even een doekje over de tafels etc... kleine moeite, maar scheelt zoveel.quote:Op donderdag 3 april 2025 17:46 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat is het voordeel van alles goed bijhouden dan ben je snel klaar. Kennelijk kent ze dat niet omdat ze het zelf te vies laat worden
A gossie. Zo jong nog. Is het de eerste?quote:
Fijn dat hij alsnog gekomen is.quote:Op vrijdag 4 april 2025 06:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Weer een dagje
Bezig met mijn nieuwe haakboek
Dat kwam pas na anderhalf maand. Hij was kwijt met de post geraakt
Maar nu eerst koffie
Netjesquote:Op vrijdag 4 april 2025 07:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ze hebben hem opnieuw opgestuurd nadat ik de drukkerij een mail heb gestuurd
Welk haakboek heb je besteld?quote:Op vrijdag 4 april 2025 06:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Weer een dagje
Maar nu eerst koffie
Yuki!!!!!quote:
Welk haakboek heb je?quote:Op vrijdag 4 april 2025 06:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Weer een dagje
Maar nu eerst koffie
Nee, de derde!quote:Op vrijdag 4 april 2025 07:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A gossie. Zo jong nog. Is het de eerste?
Wauw. Dat was een mooie verrassing. Wat een wonder. Jullie wondertje.quote:Op vrijdag 4 april 2025 09:33 schreef Cygne het volgende:
[..]
Nee, de derde!
Heb ook twee jongens van 8 en 3, allebei na ingewikkelde fertiliteitstrajecten en veel miskramen. Van haar zwanger geworden nadat we uitbehandeld waren op de fertiliteit. Lage eicelvoorraad, slechte kwaliteit. Echt een bizar wonder.
Wat een zegen!quote:Op vrijdag 4 april 2025 09:33 schreef Cygne het volgende:
[..]
Nee, de derde!
Heb ook twee jongens van 8 en 3, allebei na ingewikkelde fertiliteitstrajecten en veel miskramen. Van haar zwanger geworden nadat we uitbehandeld waren op de fertiliteit. Lage eicelvoorraad, slechte kwaliteit. Echt een bizar wonder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |