Ik kan de TT ook veranderenquote:Op woensdag 2 april 2025 14:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
Sorry kon niks beters verzinnen
Als iemand wat beters weet wil Dot het vast veranderen
Oh ik had niet door dat jij ook een Mod bent. Goddelijke TT-machtquote:Op woensdag 2 april 2025 14:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik kan de TT ook veranderen![]()
Net met de interne geneeskunde gebeld en die gaan overleggen.
Ik ben nu weer met de huisarts aan het bellen.
Ik heb 2 haakprojecten lopen: Deken en een kussenhoes.
Nieuwe TT bedacht en aangepast.quote:Op woensdag 2 april 2025 14:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh ik had niet door dat jij ook een Mod bent. Goddelijke TT-macht
Twee projecten vind ik keurig
En ik hoop dat ze snel helpen...
Ik denk dat ik de luikjes even een uurtje dicht doequote:Op woensdag 2 april 2025 14:49 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik ga nu verder met mijn deken te haken.
Luikjes bij huizen vind ik zo mooiquote:Op woensdag 2 april 2025 14:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de luikjes even een uurtje dicht doe
Haha bedoelde eigenlijk dat de oogjes dicht en de snaveltjes toe isquote:Op woensdag 2 april 2025 14:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Luikjes bij huizen vind ik zo mooi
Rust ze lekker uitquote:Op woensdag 2 april 2025 14:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Haha bedoelde eigenlijk dat de oogjes dicht en de snaveltjes toe is
Hehehe, wat een schattig misverstandjequote:Op woensdag 2 april 2025 14:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Haha bedoelde eigenlijk dat de oogjes dicht en de snaveltjes toe is
Ik ook! Zit hier vol mods.quote:Op woensdag 2 april 2025 14:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ben bezig met kerstkaarten te borduren.quote:Op donderdag 3 april 2025 08:20 schreef Cygne het volgende:
Ik ga ook maar weer wat borduren. Net voor de bevalling een mega monochroom konijn afgemaakt.
Ik ben zo blij niet meer misselijk te zijn en mijn kleine elfje is zo'n zoet meisje
Euhhhh heb hier al zo weinig te doenquote:Op woensdag 2 april 2025 14:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wat mij betreft was hij goed geweest hoor, het is jou TTquote:Op woensdag 2 april 2025 14:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
Sorry kon niks beters verzinnen
Als iemand wat beters weet wil Dot het vast veranderen
Maar... er is hier maar één mod in dienstquote:
Hoe oud is ze nu Cygne?quote:Op donderdag 3 april 2025 08:20 schreef Cygne het volgende:
Ik ga ook maar weer wat borduren. Net voor de bevalling een mega monochroom konijn afgemaakt.
Ik ben zo blij niet meer misselijk te zijn en mijn kleine elfje is zo'n zoet meisje
Sssttt. Dat moet je niet zeggen, dan gaan ze hier los hoor als je er niet bent.quote:Op donderdag 3 april 2025 12:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar... er is hier maar één mod in dienst
Nee hoor, heb ze mooi onder de duimquote:Op donderdag 3 april 2025 12:43 schreef Donna het volgende:
[..]
Sssttt. Dat moet je niet zeggen, dan gaan ze hier los hoor als je er niet bent.
quote:Op donderdag 3 april 2025 12:43 schreef Donna het volgende:
[..]
Sssttt. Dat moet je niet zeggen, dan gaan ze hier los hoor als je er niet bent.
quote:Op donderdag 3 april 2025 12:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee hoor, heb ze mooi onder de duim
Gaat weer richting F1 subforumquote:Op donderdag 3 april 2025 12:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Euhhhh heb hier al zo weinig te doen
Gun haar nog even wat rust voor het F1 weekend weer begint.quote:Op donderdag 3 april 2025 13:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Moet ik even voor je rellen?
Oh was een goed bedoelde rel hoor!quote:Op donderdag 3 april 2025 13:14 schreef Donna het volgende:
[..]
Gun haar nog even wat rust voor het F1 weekend weer begint.
Daar wordt elk raceweekend gereld.quote:Op donderdag 3 april 2025 13:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Autocorrect is vaak handig, maar soms onhandig.quote:
quote:Op donderdag 3 april 2025 13:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Daar wordt elk raceweekend gereld.
Ik doe wat rustig aan vanwege een zware buikoperatie van 2 weken terug.
Hij maakte pinda's van pinda's en als ik het zo schrijft klinkt het bijzonderquote:Op donderdag 3 april 2025 13:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Autocorrect is vaak handig, maar soms onhandig.
Is er race dit weekend?quote:
Doe maar even nietquote:Op donderdag 3 april 2025 13:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen laatste dag BB
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:
quote:Op donderdag 3 april 2025 13:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Doe maar even niet
Dan heb je zeker meer rust.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen laatste dag BBFuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
quote:Op donderdag 3 april 2025 13:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Doe maar even niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen laatste dag BB
Dat klinkt als veel
Gelukkig hebben jullie er een fijne mod bij dat is wel lekker, zeker nuquote:
Het is nu al rustig, zoek nu al naar wat kan ik gaan doenquote:
Negen maanden om bij te komen van BBquote:Op donderdag 3 april 2025 14:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is nu al rustig, zoek nu al naar wat kan ik gaan doen
Merk dat ik bondgenoten zat begint te worden.quote:Op donderdag 3 april 2025 15:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Negen maanden om bij te komen van BB
Volgend jaar ga ik weer proberen te volgen
Dit jaar was ik liever bezig dan naar de livestreams te kijken
Bondgenoten is even genoeg RLS
Dat vind ik soms al vermoeiend met die kleuterruzies om niks
Als ik bezig ben kan ik het aanquote:Op donderdag 3 april 2025 15:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Merk dat ik bondgenoten zat begint te worden.
Ja het is nu echt drie keer niets maar ook die volwassen vrouw is net een klein kindquote:Op donderdag 3 april 2025 16:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Als ik bezig ben kan ik het aan
Alleen hoop ik wel dat de volgende cyclus wat meer balans in de kleuterklas zit
Met deze cyclus ben ik na een half jaar weer begonnen met kijken. Ivm dat zwarte schaapquote:Op donderdag 3 april 2025 16:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het is nu echt drie keer niets maar ook die volwassen vrouw is net een klein kind
Snap ik, vind het ook te lang duren. Iedere maand het zelfde gedoe. Zit niets verrassends meer in.quote:Op donderdag 3 april 2025 16:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Met deze cyclus ben ik na een half jaar weer begonnen met kijken. Ivm dat zwarte schaap
Alleen denk niet het maanden vol te houden met dit gedoe
We zullen zien
Ja... denk dat ik halverwege de volgende ronde weer stopquote:Op donderdag 3 april 2025 17:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap ik, vind het ook te lang duren. Iedere maand het zelfde gedoe. Zit niets verrassends meer in.
Kan, misschien was het ook een beetje veel RLS op een avondquote:Op donderdag 3 april 2025 17:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... denk dat ik halverwege de volgende ronde weer stop
te kort schoonmaak, hoe weet zij dan hoelang jij schoonmaakt?quote:Op donderdag 3 april 2025 17:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
Iemand verteld me net dat ik te kort schoonmaak terwijl ze zelf in een varkenskot woont. Zo pissig. Alles is aan kant hier. Doe rete hard mijn best en dan zulk gezeik... zeker zonder specifieke feedback van wat vies zou zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |