Fijn om te lezenquote:Op donderdag 1 mei 2025 21:52 schreef Sarabi het volgende:
Weer onderweg naar huis.
Een leuke proeverij gegeven in Amersfoort aan 17 bierliefhebbers.
Ook 3 voor mij nieuwe Fok!kers ontmoet
Liever voor jezelf zijn is een super doelquote:Op zaterdag 3 mei 2025 20:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
Weekend is fijn
Heb besloten liever voor mezelf te zijn... stoppen om bij elke tekening op te schrijven wat er mis mee is en besloten dat ik niet perfect fotorealistische portretten hoef te maken. Vind karakters tekenen leuker om te doen. Realisme vind ik in sommige dingen echt leuk en doe mijn best ervoor, alleen bij portretten wil ik de persoon vangen...
Realisme is wel leuk bij dingen, lukt ook wel... maar niet bij mensen
Nu eens zien of die dingen me ook gaan lukken te doen en accepteren
Goede doelen iig
Helemaal mee eensquote:Op zaterdag 3 mei 2025 20:24 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Liever voor jezelf zijn is een super doelvoor iedereen.
Dit.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 20:24 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Liever voor jezelf zijn is een super doelvoor iedereen.
Dank je welquote:Op zaterdag 3 mei 2025 21:07 schreef Sarabi het volgende:
Ik vind jouw tekeningen trouwens altijd erg geslaagd
In mijn BuJo blijf ik dit jaar ook voor het eerst maandelijks tekeningen maken. Maar die zijn wel van een ander (lees minder) niveaumaar ik blijf oefenen.
Mooie voornemens Child en je doet het voor je hobby het is niet je werk zodat het helemaal perfect moet zijn.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 20:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
Weekend is fijn
Heb besloten liever voor mezelf te zijn... stoppen om bij elke tekening op te schrijven wat er mis mee is en besloten dat ik niet perfect fotorealistische portretten hoef te maken. Vind karakters tekenen leuker om te doen. Realisme vind ik in sommige dingen echt leuk en doe mijn best ervoor, alleen bij portretten wil ik de persoon vangen...
Realisme is wel leuk bij dingen, lukt ook wel... maar niet bij mensen
Nu eens zien of die dingen me ook gaan lukken te doen en accepteren
Goede doelen iig
Kloptquote:Op zondag 4 mei 2025 08:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooie voornemens Child en je doet het voor je hobby het is niet je werk zodat het helemaal perfect moet zijn.
Het is juist leuk te zien voor jezelf dat je vooruit gaat
Ziet er complex uit ja!quote:Op zondag 4 mei 2025 09:48 schreef nixxx het volgende:
Hoed voortgangdit is wel een lastige en langzame om te doen, door vier lagen leer en alle gaatjes netjes op te lijnen.
[ link | afbeelding ]
Mneh, hier in de omgeving is niks. Morgenochtend komen m'n meiden weer thuis van hun vader en verder heb ik nog niet echt plannen. Fruit halen, dat wel, want dinsdag weer school!quote:Op zondag 4 mei 2025 21:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
Weekend weer voorbij
Gaan mensen morgen nog de hort op?
Oh misschien wel beter voor een schooldag aan.quote:Op zondag 4 mei 2025 21:23 schreef Donna het volgende:
[..]
Mneh, hier in de omgeving is niks. Morgenochtend komen m'n meiden weer thuis van hun vader en verder heb ik nog niet echt plannen. Fruit halen, dat wel, want dinsdag weer school!
Ja mee eens hoor, niet teveel drukte als je de dag erna weer naar school moet. Daar gaan die van mij iig niet zo goed op.quote:Op zondag 4 mei 2025 21:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh misschien wel beter voor een schooldag aan.
Ik ook niet. Vroeger kon ik er geen genoeg van krijgen. Grote festivals, Koningsdag op een druk plein, feestjes. Heerlijk.quote:Op zondag 4 mei 2025 21:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ga even boodschappen doen en verder niks. Houd niet van drukte en helemaal niet alleen naar drukte
Veel plezier!quote:Op zondag 4 mei 2025 21:26 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja mee eens hoor, niet teveel drukte als je de dag erna weer naar school moet. Daar gaan die van mij iig niet zo goed op.
Straks F1 kijken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |