Even opgezocht, wat leuk!!quote:Op vrijdag 4 april 2025 13:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
[..]
[..]
Reversible amigurumi
Ben nu bezig met de de draak
Jaaaa hij komt wel in ei-vorm in de boekenkast, vind dat de schattigste kantquote:Op vrijdag 4 april 2025 17:07 schreef Patapon het volgende:
Ja, had ik de goeie gezien. Dat draakje is echt te leuk!!
Ik ben benieuwd naar het resultaat!quote:Op vrijdag 4 april 2025 17:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jaaaa hij komt wel in ei-vorm in de boekenkast, vind dat de schattigste kant
Ik heb twintig toeren uitgehaald om vervolgens te beseffen dat ik goed zatquote:
Rustig aan hoor.quote:Op vrijdag 4 april 2025 17:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb twintig toeren uitgehaald om vervolgens te beseffen dat ik goed zatdus heb even geduld (en het is een tien pagina lang patroon)
Mijn domme dylectische hoofd krijgt een error bij lange teksten. Dan komt het gewoon niet meer binnen. Dat ik boeken kan lezen is een wonder (op scherm vind ik het moeilijker dan op papier)quote:
Heerlijk is dat! Ik word minstens 4 keer op een nacht wakker.quote:Op zaterdag 5 april 2025 08:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen!
Ik heb eindelijk weer normaal geslapen. Normale uren en tijden
Oef dat is ook niksquote:Op zaterdag 5 april 2025 09:07 schreef Patapon het volgende:
[..]
Heerlijk is dat! Ik word minstens 4 keer op een nacht wakker.
Je hebt er lekker zonnig weer erbijquote:Op zondag 6 april 2025 10:44 schreef Patapon het volgende:
Straks even de singelparkroute wandelen.
Dan puzzelen en vanavond borduren. 😊
Net terug van wandelen, rug is killing.... en dan zeggen de artsen dat bewegen goed voor me is.quote:Op zondag 6 april 2025 10:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je hebt er lekker zonnig weer erbij
Wat ontzettend naar. Een voorzichtige digitale knuffelquote:Op zondag 6 april 2025 12:44 schreef Patapon het volgende:
[..]
Net terug van wandelen, rug is killing.... en dan zeggen de artsen dat bewegen goed voor me is.![]()
Nu nog even in het zonnetje met de katten op balkon. En straks puzzelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 april 2025 11:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hallo!
Lekker aan de schilder en de haak geweest. Nu even chillen, vanmiddag heb ik vrijwilligerswerkDie is leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heel leuk en knap gedaan!quote:Op maandag 7 april 2025 12:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je! Niet precies zoals ik wilde, maar vond hem wel het delen waard![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |