SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
De gouden tip: ESF / Docu 'Achter de Schermen bij het Songfestival'
Geniet iedereen!De Sahara is zonder meer erg droog.
Die ruimte in de supermarkt was heerlijkquote:Op woensdag 2 april 2025 13:37 schreef NailQueen het volgende:
Die anderhalve meter regel in de coronatijd was zo gek nog niet. Net in de supermarkt toen een man in mijn nek te hijgen omdat hij er ook bij moest. Je kunt het ook gewoon vragen
Daarom hebben wij een kilozak gekocht, relatief het voordeligstquote:Op woensdag 2 april 2025 15:38 schreef NailQueen het volgende:
Wat zijn de paaseieren duur geworden zeg. Zo'n klein zakje van 250 gram kost al ¤ 3,50
Jammer, ik was er net een beetje aan gewendquote:Op woensdag 2 april 2025 11:10 schreef Cyan9 het volgende:
Het heeft even geduurd, maar @:Strani is eindelijk niet jarig meer.
Dat jij nog leeft johquote:Op woensdag 2 april 2025 08:08 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja! Soms nog met een dipsausje, maar meestal gewoon zo uit de zak
Ja, daar zit minder in.quote:Op woensdag 2 april 2025 15:52 schreef Arizona het volgende:
Het is trouwens wel apart dat zo'n kilozak net zo snel opgaat als een klein zakje
Deze week bij de Lidl: 500 gram voor 4 euroquote:Op woensdag 2 april 2025 15:38 schreef NailQueen het volgende:
Wat zijn de paaseieren duur geworden zeg. Zo'n klein zakje van 250 gram kost al ¤ 3,50
Ik ben er ook erg van geschrokken. Hier zijn ze nog wat duurder door de import, maar niet normaal inderdaad hoe snel dat omhoog is gegaan.quote:Op woensdag 2 april 2025 15:38 schreef NailQueen het volgende:
Oh dat is best schappelijk voor cocaine.quote:Op woensdag 2 april 2025 16:28 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Deze week bij de Lidl: 500 gram voor 4 euro
Ze reden ook wel heel erg dom. Zelfs al denk je dat Van Aert dat sprintje gaat winnen, één of twee keer aanvallen kan geen kwaad.quote:Op woensdag 2 april 2025 16:41 schreef Momo het volgende:
Dwars door Vlaanderen finish was ongemakkelijk om te zien
Straks blijkt ze ook de paaseitjes niet te kokenquote:Op woensdag 2 april 2025 16:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat jij nog leeft johJe moet ze op z'n minst eerst goed wassen.
Heb ik gezien maar vind het alsnog niet goedkoop.quote:Op woensdag 2 april 2025 16:28 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Deze week bij de Lidl: 500 gram voor 4 euro
Kinderen in Sri Lanka moeten wel 16 uur per dag keihard werken voor jouw paaseitjes hèquote:Op woensdag 2 april 2025 17:27 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Heb ik gezien maar vind het alsnog niet goedkoop.
quote:Op woensdag 2 april 2025 17:23 schreef H_T het volgende:
[..]
Straks blijkt ze ook de paaseitjes niet te koken
Ik gebruik regelmatig chatgpt voor mijn werkquote:Op woensdag 2 april 2025 16:43 schreef Strani het volgende:
Ik wil graag even mijn liefde betuigen voor AI's zoals Microsoft Copilot. Wat een game changer is dat in vergelijking met normaal zoeken via bijv. Google (hoewel hun nieuwe geïntegreerde AI ook goed is!).
Fantastisch hoe je nu hele specifieke scenario's kan invoeren en daar dan net zo specifieke antwoorden op krijgt. Niet meer uren zoeken op Google naar situaties die 'vergelijkbaar' zijn met de jouwe, maar gewoon directe relevante informatie.
Goed om te weten, van de codequote:Op woensdag 2 april 2025 17:36 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik gebruik regelmatig chatgpt voor mijn werken in mindere mate Copilot.
Qua code geeft chatgpt betere resultaten dan Copilot.
Ik vind beide tools machtig interessant
Ik werk ook met PowerBI en daarom had ik ook hogere verwachtingen van Copilot op dat vlak. Maar ik krijg dan best vaak de reactie dat hij de measure niet voor me kan schrijvenquote:Op woensdag 2 april 2025 17:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Goed om te weten, van de codeIn mijn geval heb ik o.a. info nodig voor Power BI en omdat dat een Microsoft-product is, is Copilot wellicht beter. Maar ook met ChatGPT heb ik prima ervaringen
Oh wat vreemdquote:Op woensdag 2 april 2025 17:54 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik werk ook met PowerBI en daarom had ik ook hogere verwachtingen van Copilot op dat vlak. Maar ik krijg dan best vaak de reactie dat hij de measure niet voor me kan schrijven
16 uur per dag? Pff dat is niksquote:Op woensdag 2 april 2025 17:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Kinderen in Sri Lanka moeten wel 16 uur per dag keihard werken voor jouw paaseitjes hè
Hét belangrijkste christelijke feest!quote:Op woensdag 2 april 2025 18:45 schreef Strani het volgende:
[..]
En ze krijgen niet eens vrij met Pasen hè! Met Pásen NailQueen!
Dan hoeven we er ook geen medelijden mee te hebben toch?quote:Op woensdag 2 april 2025 18:46 schreef Strani het volgende:
Ook omdat het stuk voor stuk goddeloze heidenen zijn, natuurlijk.
Nee eigenlijk niet inderdaad.quote:Op woensdag 2 april 2025 18:51 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dan hoeven we er ook geen medelijden mee te hebben toch?
Ik ook, en tweede paasdagquote:Op woensdag 2 april 2025 18:50 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hét belangrijkste christelijke feest!
Ik ben zelfs op Goede Vrijdag verplicht vrij
Houden jullie de Duitse kalender aan ? In Duitsland en ook Spanje zijn ze dan vrij.quote:Op woensdag 2 april 2025 18:50 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hét belangrijkste christelijke feest!
Ik ben zelfs op Goede Vrijdag verplicht vrij
Ja klopt, en onder andere in mijn regioquote:Op woensdag 2 april 2025 18:54 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Houden jullie de Duitse kalender aan ? In Duitsland en ook Spanje zijn ze dan vrij.
In Spanje is Lunes de Pascua (2de Paasdag) maar een regionale vrije dag.
Was het maar zo'n feest. Goede vrijdag is bij ons geen feestdag, maar een verplichte vrije dag. Overblijfsel van heel, heel vroeger. Maar ik vind het wel lekker hoor, zo'n verplicht lang weekend in het voorjaarquote:Op woensdag 2 april 2025 18:54 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Houden jullie de Duitse kalender aan ? In Duitsland en ook Spanje zijn ze dan vrij.
In Spanje is Lunes de Pascua (2de Paasdag) maar een regionale vrije dag.
Maakt het verschil? Of wordt deze vrije dag afgetrokken van je vakantiedagen?quote:Op woensdag 2 april 2025 19:02 schreef Arizona het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest. Goede vrijdag is bij ons geen feestdag, maar een verplichte vrije dag. Overblijfsel van heel, heel vroeger. Maar ik vind het wel lekker hoor, zo'n verplicht lang weekend in het voorjaar.
Tweede paasdag zijn we uiteraard ook vrij en dat is wel een feestdag.
Ja, Goede vrijdag kost me een vakantiedag (nou ja, een halve, want ik werk op vrijdag maar een halve dag) en paasmaandag nietquote:Op woensdag 2 april 2025 19:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Maakt het verschil? Of wordt deze vrije dag afgetrokken van je vakantiedagen?
Oké dat vind ik wel heel raar inderdaad. Je moet wel kunnen beschikken over je eigen vakantiedagen vind ik.quote:Op woensdag 2 april 2025 19:09 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja, Goede vrijdag kost me een vakantiedag (nou ja, een halve, want ik werk op vrijdag maar een halve dag) en paasmaandag niet
We mogen hem inmiddels wel ruilen als we willen maar dat doet vrijwel niemand.quote:Op woensdag 2 april 2025 19:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké dat vind ik wel heel raar inderdaad. Je moet wel kunnen beschikken over je eigen vakantiedagen vind ik.
Toch is de uiteindelijke uitslag heel anders dan de landen die de bookmakers in hun Top 3 hadden.quote:Op woensdag 2 april 2025 22:44 schreef Strani het volgende:
Nou mensen, slagveld op de wereldwijde beurs morgen, gok ik.
Ik hou Wellington vast in de gaten zometeen.
Je zou het ook een mogelijk geschikt moment om bij te kopen kunnen noemenquote:Op woensdag 2 april 2025 22:44 schreef Strani het volgende:
Ja of je kan short gaanquote:Op woensdag 2 april 2025 23:38 schreef H_T het volgende:
[..]
Je zou het ook een mogelijk geschikt moment om bij te kopen kunnen noemen
Mooi niet! Ik heb er jaren aan gewerkt om 1 meter 90 te worden!quote:
Je gaat vanzelf shorter H_Tquote:Op woensdag 2 april 2025 23:49 schreef H_T het volgende:
[..]
Mooi niet! Ik heb er jaren aan gewerkt om 1 meter 90 te worden!
Je ziet wel weer dat Zweden en Australië na de punten van de vakjury weer helemaal zijn weggezakt.quote:Op woensdag 2 april 2025 23:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Toch is de uiteindelijke uitslag heel anders dan de landen die de bookmakers in hun Top 3 hadden.
[ afbeelding ]
Ach, met veertig jaar begint het pasquote:Op donderdag 3 april 2025 07:28 schreef egeltje1985 het volgende:
Mn man is vandaag 40 jaar gewordenslingers opgehangen, kop koffie gegeven, op naar t werk.
Ja dat zeggen ze.quote:Op donderdag 3 april 2025 07:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ach, met veertig jaar begint het pas
@Strani egeltje is binnenkort ook one of usquote:Op donderdag 3 april 2025 07:44 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja dat zeggen ze.ik ben later dit jaar ook aan de beurt, dus t zal me benieuwen.
Ho, november pas he.quote:Op donderdag 3 april 2025 07:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
@:Strani egeltje is binnenkort ook one of us
Gefeliciteerd meneer egelquote:Op donderdag 3 april 2025 07:28 schreef egeltje1985 het volgende:
Mn man is vandaag 40 jaar gewordenslingers opgehangen, kop koffie gegeven, op naar t werk.
Gefeliciteerd aan meneer egelquote:Op donderdag 3 april 2025 07:28 schreef egeltje1985 het volgende:
Begin van het einde jaquote:Op donderdag 3 april 2025 07:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Komt hij zaterdag mee? Dan gaan we het even goed vierenquote:Op donderdag 3 april 2025 07:28 schreef egeltje1985 het volgende:
Ha nee, ik kon m niet nog een keer overhalen. Hij heeft een vrijgezellenfeest, dus even kijken wie er later thuis is.quote:Op donderdag 3 april 2025 09:08 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Komt hij zaterdag mee? Dan gaan we het even goed vieren![]()
Dan heb ik nog 1,5 jaar voor "het" begintquote:Op donderdag 3 april 2025 07:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Gefeliciteerd voor meneer Egelquote:Op donderdag 3 april 2025 07:28 schreef egeltje1985 het volgende:
Op de AEX vind ik het voorlopig nog wel meevallenquote:Op woensdag 2 april 2025 22:44 schreef Strani het volgende:
Gefeliciteerd meneer egeltje!quote:Op donderdag 3 april 2025 07:28 schreef egeltje1985 het volgende:
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 3 april 2025 07:28 schreef egeltje1985 het volgende:
Dit zal wel met AI gemaakt zijn, want in de VS kennen ze helemaal geen andere landen. Daarom weten ze ook niet dat de helft van dit lijstje helemaal geen landen zijn.quote:Op woensdag 2 april 2025 23:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Toch is de uiteindelijke uitslag heel anders dan de landen die de bookmakers in hun Top 3 hadden.
[ afbeelding ]
Die onbewoonde eilanden vlakbij de zuidpool hebben het er anders mooi zelf naar gemaaktquote:Op donderdag 3 april 2025 11:14 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Dit zal wel met AI gemaakt zijn, want in de VS kennen ze helemaal geen andere landen. Daarom weten ze ook niet dat de helft van dit lijstje helemaal geen landen zijn.
Oh gefeliciteerd!!quote:Op donderdag 3 april 2025 07:28 schreef egeltje1985 het volgende:
Dit klopt absoluutquote:Op donderdag 3 april 2025 07:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hij heeft zeker al genoeg ESFers gezien voor dit jaarquote:Op donderdag 3 april 2025 09:23 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ha nee, ik kon m niet nog een keer overhalen. Hij heeft een vrijgezellenfeest, dus even kijken wie er later thuis is.
Mja inmiddels een kleine twee procent. Nog geen slagveld inderdaad. Blijf wel benieuwd wat Amerika zelf doet straks.quote:Op donderdag 3 april 2025 10:57 schreef H_T het volgende:
[..]
Op de AEX vind ik het voorlopig nog wel meevallen
Hmm ik zou het interpreteren als een dreigement Billyquote:Op donderdag 3 april 2025 11:09 schreef BillDauterive het volgende:
Volgens mij is er een nieuwe krantenbezorger hier. Zowel woensdagochtend, later op de dag als vanochtend lag de plaatselijke courant op de mat. Nu heb ik wel drie keer dezelfde krant
Heb je ook plannen in die richting of wil je gewoon kunnen dreigen?quote:
Nog meer beweging lijkt me ook niet per se nodig na zo'n karweiquote:Op donderdag 3 april 2025 12:14 schreef summer52 het volgende:
Ze zeggen dat als je oud bent je flink moet bewegen. Dat doe ik überhaupt altijd wel. Maar het was de afgelopen 2 dagen echt zware kost. Ik moest 10 zakken tuinaarde van 40 l. elk in de voor-en achtertuin uitstrooien. En dan moet je eerst zoveel mogelijk oude aarde en onkruid verwijderen. Daarnaast nieuwe plantjes en olijfboompje planten en oudere planten cq boompjes verplaatsen. Net alles nog even met de tuinsproeier besproeid. En nu? Met trillende handen en benen en een zere rug op de bank.
Dus de dagelijkse wandeling zit er vandaag niet meer in pfff.[ afbeelding ]
Ik twijfelde hier al over, bedankt dat je mijn vermoedens bevestigt!quote:Op donderdag 3 april 2025 11:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Hmm ik zou het interpreteren als een dreigement Billy
Het wordt tijd voor een appartementje in Purmerend, Summerquote:Op donderdag 3 april 2025 12:14 schreef summer52 het volgende:
Ze zeggen dat als je oud bent je flink moet bewegen. Dat doe ik überhaupt altijd wel. Maar het was de afgelopen 2 dagen echt zware kost. Ik moest 10 zakken tuinaarde van 40 l. elk in de voor-en achtertuin uitstrooien. En dan moet je eerst zoveel mogelijk oude aarde en onkruid verwijderen. Daarnaast nieuwe plantjes en olijfboompje planten en oudere planten cq boompjes verplaatsen. Net alles nog even met de tuinsproeier besproeid. En nu? Met trillende handen en benen en een zere rug op de bank.
Dus de dagelijkse wandeling zit er vandaag niet meer in pfff.[ afbeelding ]
Nah dat is ie inmiddels wel gewend.quote:Op donderdag 3 april 2025 11:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Hij heeft zeker al genoeg ESFers gezien voor dit jaar
Ik kan me niet voorstellen dat dat ooit echt wentquote:Op donderdag 3 april 2025 14:11 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Nah dat is ie inmiddels wel gewend.
Nee echt niet!quote:Op donderdag 3 april 2025 14:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Het wordt tijd voor een appartementje in Purmerend, Summer
Nike -13%, Amazon -9% Apple -8%, paar techbedrijven -10%quote:Op donderdag 3 april 2025 11:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Mja inmiddels een kleine twee procent. Nog geen slagveld inderdaad. Blijf wel benieuwd wat Amerika zelf doet straks.
Yes en Dell en Ralph Lauren beiden tegen de -17%quote:Op donderdag 3 april 2025 16:53 schreef H_T het volgende:
[..]
Nike -13%, Amazon -9% Apple -8%, paar techbedrijven -10%
Veel verloren op de AEX?quote:Op donderdag 3 april 2025 17:41 schreef NailQueen het volgende:
Het was een frusterend dagje vandaag
[ afbeelding ]
Nike produceert veel in Vietnam, waar net een tarief van 46% op gezet is, dus dat gaat ongetwijfeld de winstgevendheid raken.quote:Op donderdag 3 april 2025 16:53 schreef H_T het volgende:
[..]
Nike -13%, Amazon -9% Apple -8%, paar techbedrijven -10%
Eerder ook een analyst op CNBC die zei dat het 'lachwekkend' is om te denken dat Nike zelfs maar binnen tien jaar al die productie naar de VS zou kunnen halen.quote:Op donderdag 3 april 2025 17:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nike produceert veel in Vietnam, waar net een tarief van 46% op gezet is, dus dat gaat ongetwijfeld de winstgevendheid raken.
Sowieso gaat het daar niet echt lekker. Het is een anekdotische analyse, maar ik denk niet dat het merk zo weinig aanwezig was in het straatbeeld sinds begin jaren ‘90.
Vakantiequote:Op donderdag 3 april 2025 12:05 schreef H_T het volgende:
[..]
Heb je ook plannen in die richting of wil je gewoon kunnen dreigen?
Dat is ook niet te betalen, nog los van waar je het personeel vandaan zou moeten halen. Dat is sowieso een vraag die onbeantwoord blijft in dit hele verhaal, als het gaat om dit soort productiewerk, waarvoor bijvoorbeeld China ondertussen al te duur is en te lastige Arbo-wetten heeft.quote:Op donderdag 3 april 2025 18:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Eerder ook een analyst op CNBC die zei dat het 'lachwekkend' is om te denken dat Nike zelfs maar binnen tien jaar al die productie naar de VS zou kunnen halen.
Waar denk je dat ze die fabrieken die daarvoor nodig zijn van gaan bouwen? Van materiaal dat moet worden geïmporteerd, tegen heffingen van 25% of meer.quote:Op donderdag 3 april 2025 18:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Eerder ook een analyst op CNBC die zei dat het 'lachwekkend' is om te denken dat Nike zelfs maar binnen tien jaar al die productie naar de VS zou kunnen halen.
Ze vallen de verkeerde aan.quote:Op donderdag 3 april 2025 20:20 schreef Arizona het volgende:
Die brand, bij Ede. Ontstaan door Defensie.
Ik hoop dat ze de tactiek van de verschroeide aarde gingen oefenen.
En zo niet: wie heeft er vijanden nodig met vrienden als deze
Ik verdenk Wageningen. Die willen een station voor zichzelf.quote:Op donderdag 3 april 2025 20:20 schreef Arizona het volgende:
Het begrip "friendly fire" krijgt een hele nieuwe dimensie.quote:Op donderdag 3 april 2025 20:20 schreef Arizona het volgende:
quote:Op donderdag 3 april 2025 20:20 schreef Arizona het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)-brand-ede~acf06a71/quote:De brand is nog altijd niet onder controle. Sinds donderdagmiddag zijn meer dan driehonderd brandweerlieden aan het werk om het vuur onder controle te krijgen. Ook defensie helpt mee met de inzet van een Chinook-blushelikopter.
Spannend juist johquote:Op donderdag 3 april 2025 20:36 schreef summer52 het volgende:
Het is daar een schitterend natuurgebied maar ook een militair oefenterrein. Je schrikt je een ongeluk als ze met die helikopters aan het oefenen zijn, dan vliegen ze heel laag.
Ik woon zelf in Ede Zuid maar wandel daar regelmatig dus echt heel jammer.
Goh wat kinderachtig van je oudersquote:Op donderdag 3 april 2025 20:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Spannend juist johWij gingen vroeger op de hei 'kogels zoeken'. Er was zelfs een kogelzoekclub met een oude caravan waarin alles werd opgeslagen. Achteraf misschien niet zo handig maar dit waren andere tijden
Heb zelf nog eens een heel doosje ongebruikte kogels gevonden maar die mocht ik niet houden van m'n ouders
Mooi hoorquote:Op donderdag 3 april 2025 20:51 schreef summer52 het volgende:
[..]
Goh wat kinderachtig van je ouders![]()
Dit is het gebied.
[ afbeelding ]
Het moment om te investeren in je lijfmerkquote:Op donderdag 3 april 2025 20:09 schreef Strani het volgende:
Skechers USA ook -17%. Het is een gitzwarte dag
Nu niet die Wij Waren Helden-meme posten hoorquote:Op donderdag 3 april 2025 20:56 schreef Strani het volgende:
Dat we de jaren 80/90 overleefd hebben is achteraf best een wonder.
Gelukkig bleek The Final Countdown niet zo final te zijnquote:Op donderdag 3 april 2025 20:56 schreef Strani het volgende:
Dat we de jaren 80/90 overleefd hebben is achteraf best een wonder.
Shout shout, let it all outquote:Op donderdag 3 april 2025 22:51 schreef H_T het volgende:
[..]
Gelukkig bleek The Final Countdown niet zo final te zijn
Ik denk dat ik er misschien verstandiger aan doen om nu direct te investeren in twee paar nieuwe Skechersquote:Op donderdag 3 april 2025 22:37 schreef H_T het volgende:
[..]
Het moment om te investeren in je lijfmerk
Wat aardig dat je mij een paar cadeau doetquote:Op donderdag 3 april 2025 23:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er misschien verstandiger aan doen om nu direct te investeren in twee paar nieuwe Skechers
Fijne pannenkoekendagquote:
Je hebt zelf niet kunnen kiezen welke radiozenders op stond?quote:Op vrijdag 4 april 2025 09:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik hoorde vanmorgen vroeg al Ed Sheeran.
Ik had gewoon radio 2 op staan. Want dat luister ik altijd in de ochtend.quote:Op vrijdag 4 april 2025 09:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je hebt zelf niet kunnen kiezen welke radiozenders op stond?
is dit een verkapte "Ik ben de nieuwe mod"-post?quote:Op vrijdag 4 april 2025 10:05 schreef NailQueen het volgende:
I'm blue da ba dee da ba di da ba dee da ba di da ba dee da ba di da ba dee da ba di da ba dee da ba di da ba dee da ba di da ba dee da ba di
Het brein hier achter kunnen we morgen bewonderen bij EIC voor San Marino
Gaat hier eindelijk een andere wind waaien, de Nailqueen-wind?quote:Op vrijdag 4 april 2025 10:11 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
is dit een verkapte "Ik ben de nieuwe mod"-post?
Vind ervan wat je wilt, maar dat is echt een ontzettend catchy liedje. Een van de grootste hits aller tijden. En uiteraard weer gerecycled door David Guetta, want die man doet niet anders.quote:Op vrijdag 4 april 2025 10:05 schreef NailQueen het volgende:
I'm blue da ba dee da ba di da ba dee da ba di da ba dee da ba di da ba dee da ba di da ba dee da ba di da ba dee da ba di da ba dee da ba di
Het brein hier achter kunnen we morgen bewonderen bij EIC voor San Marino
Er zijn toch al genoeg blauwen hierquote:Op vrijdag 4 april 2025 10:11 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
is dit een verkapte "Ik ben de nieuwe mod"-post?
Ik vind dit een vrij beangstigende gedachtequote:Op vrijdag 4 april 2025 10:13 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Gaat hier eindelijk een andere wind waaien, de Nailqueen-wind?
Dan ben ik nog veilig, want geen mod hierquote:Op vrijdag 4 april 2025 10:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind dit een vrij beangstigende gedachte
Daarbij, over de huidige mods hebben we inmiddels genoeg gevoelige informatie verzameld om ze enigszins in bedwang te houden. Ik wil dat graag zo houden.
En hij kan het nog steeds. Tutta L'italia is een enorme oorwurmquote:Op vrijdag 4 april 2025 10:18 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Vind ervan wat je wilt, maar dat is echt een ontzettend catchy liedje. Een van de grootste hits aller tijden. En uiteraard weer gerecycled door David Guetta, want die man doet niet anders.
Nee maar voor de zekerheid hebben we over jou ook het één en ander klaarliggen.quote:Op vrijdag 4 april 2025 10:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan ben ik nog veilig, want geen mod hier
The best way is the NQ wayquote:Op vrijdag 4 april 2025 10:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind dit een vrij beangstigende gedachte
Daarbij, over de huidige mods hebben we inmiddels genoeg gevoelige informatie verzameld om ze enigszins in bedwang te houden. Ik wil dat graag zo houden.
Ik kan nog hulptroepen in roepen.quote:Op vrijdag 4 april 2025 10:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee maar voor de zekerheid hebben we over jou ook het één en ander klaarliggen.
Dan is het dus je eigen keuze om naar Ed Sheeran te luisterenquote:Op vrijdag 4 april 2025 10:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik had gewoon radio 2 op staan. Want dat luister ik altijd in de ochtend.
Dit is een behoorlijke tegenstelling!quote:Op vrijdag 4 april 2025 10:52 schreef NailQueen het volgende:
Met NQ geen NQ's meer. Want daar is er maar één van!
Lijkt mij ook een Non Qualifier te worden ja.quote:
Wat voor werk doe jij dat het Songfestival trainingen moet doenquote:Op vrijdag 4 april 2025 12:51 schreef egeltje1985 het volgende:
Zo, ik heb mn training met songfestival muziek er weer op zitten, ben er klaar voor!
Dan wordt het eerder een DQ.quote:Op vrijdag 4 april 2025 12:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Zie en dit is nou precies waarom dat hele idee geen kans van slagen heeft
Thuiswerken, zodat ik tijdens de lunch naar de sportschool kan, waar ik m'n trainer kan dwingen muziek op te zetten.quote:Op vrijdag 4 april 2025 13:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wat voor werk doe jij dat het Songfestival trainingen moet doen
Dat is geen songfestival training hequote:Op vrijdag 4 april 2025 13:15 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Thuiswerken, zodat ik tijdens de lunch naar de sportschool kan, waar ik m'n trainer kan dwingen muziek op te zetten.
Sorry, ik moest niezenquote:Op vrijdag 4 april 2025 13:43 schreef Strani het volgende:
Oh jee, nu is Europa aan de beurt en de snelheid waarmee het op dit moment gaat lijkt meer op een crash dan op een sell-off
Hopelijk lezen ze hier niet mee, met al die paniekberichtenquote:Op vrijdag 4 april 2025 13:43 schreef Strani het volgende:
Oh jee, nu is Europa aan de beurt en de snelheid waarmee het op dit moment gaat lijkt meer op een crash dan op een sell-off
Ja ik ga elke keer short voordat ik hier iets plaatsquote:Op vrijdag 4 april 2025 13:52 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hopelijk lezen ze hier niet mee, met al die paniekberichten
Mijn cryptoquote:Op vrijdag 4 april 2025 13:52 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hopelijk lezen ze hier niet mee, met al die paniekberichten
Nee een hele lelijke stad. Zelfs Purmerend is nog mooier.quote:Op vrijdag 4 april 2025 13:28 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Veel plezier! Is Tallinn een beetje een mooie stad of ben je nu ergens anders?
Het is niet voor niks dat Rome bekend staat als het Purmerend van het zuiden.quote:Op vrijdag 4 april 2025 14:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee een hele lelijke stad. Zelfs Purmerend is nog mooier.
En Almere?quote:Op vrijdag 4 april 2025 14:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee een hele lelijke stad. Zelfs Purmerend is nog mooier.
Uiteraard die ook.quote:
En hoe was het? Want overleeft zegt nog niet zoveelquote:Op vrijdag 4 april 2025 16:04 schreef Meke het volgende:
Eerste werkweek bij mijn nieuwe baan overleefd
Leukquote:Op vrijdag 4 april 2025 16:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
En hoe was het? Want overleeft zegt nog niet zoveel
Goed om te horenquote:
Tot nu toe ziet het er leuk uitquote:Op vrijdag 4 april 2025 13:28 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Veel plezier! Is Tallinn een beetje een mooie stad of ben je nu ergens anders?
Fijn dat het zo goed gaat in de eerste week.quote:Op vrijdag 4 april 2025 16:04 schreef Meke het volgende:
Eerste werkweek bij mijn nieuwe baan overleefd
Is het daar nu niet vrij koud?quote:Op vrijdag 4 april 2025 18:07 schreef H_T het volgende:
[..]
Tot nu toe ziet het er leuk uitWel veel klinkerstraten
Die hebben ze daar veel ja. Ben je al naar een van de twee uitkijkplatforms geweest?quote:Op vrijdag 4 april 2025 18:07 schreef H_T het volgende:
[..]
Tot nu toe ziet het er leuk uitWel veel klinkerstraten
Ze was er kapot van.quote:Op vrijdag 4 april 2025 22:23 schreef Redefine het volgende:
Ja zonde nog van die tegengoal. Helemaal als daardoor Van Domselaar echt geblesseerd is.
Het sneeuwtquote:
Wel in de buurt gelopen, maar nog niet op geweestquote:Op vrijdag 4 april 2025 18:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die hebben ze daar veel ja. Ben je al naar een van de twee uitkijkplatforms geweest?
Jaloers!quote:
Het blijft niet liggen. Helpt dat?quote:
quote:
Op sneeuw in april? Ik zou er denk ik juist heel verdrietig van wordenquote:
Ah nou ja nog genoeg tijd vermoed ik. Maar is absoluut een aanrader.quote:Op vrijdag 4 april 2025 23:31 schreef H_T het volgende:
[..]
Wel in de buurt gelopen, maar nog niet op geweest
Niet teruggelezen maar dit ging over Tatjana op de Oudezijdsvoorburgwal 56?quote:Op vrijdag 4 april 2025 23:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ah nou ja nog genoeg tijd vermoed ik. Maar is absoluut een aanrader.
Nee, dat zou eerder een reactie op de meeste van jouw posts zijn geweest.quote:Op zaterdag 5 april 2025 00:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Niet teruggelezen maar dit ging over Tatjana op de Oudezijdsvoorburgwal 56?
Absoluut niet, je weet dondersgoed dat ik niet meer bij Tatjana mag langskomen.quote:Op zaterdag 5 april 2025 00:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee, dat zou eerder een reactie op de meeste van jouw posts zijn geweest.
Nou ja het lag meer in de lijn van 'Het is een post van Strani, dus dan zal het bijna altijd wel iets vunzigs zijn.'quote:Op zaterdag 5 april 2025 00:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Absoluut niet, je weet dondersgoed dat ik niet meer bij Tatjana mag langskomen.
Dat valt enorm mee hoor. Ik denk dat nog geen 45% van mijn posts vunzig is.quote:Op zaterdag 5 april 2025 00:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou ja het lag meer in de lijn van 'Het is een post van Strani, dus dan zal het bijna altijd wel iets vunzigs zijn.'
Die jongen lijkt zo onschuldig...quote:Op zaterdag 5 april 2025 00:19 schreef Strani het volgende:
Terwijl bij bijvoorbeeld @:luctor.et.emergo zeker 70% vunzig is maar hij doet het altijd in codetaal. Dat heeft bijna niemand door.
Stille wateren Billyquote:Op zaterdag 5 april 2025 00:25 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Die jongen lijkt zo onschuldig...
Heel eerlijk, dat durf ik nu dus niet meer!!quote:Op zaterdag 5 april 2025 00:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Stille wateren BillyLees z'n posts maar eens écht goed.
Snap ik wel! Misschien maar beter als je er voortaan een beetje overheen leest. Het is ook niet makkelijk als je zo puur bent als jij en ikquote:Op zaterdag 5 april 2025 00:27 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Heel eerlijk, dat durf ik nu dus niet meer!!
Ik wil die puurheid graag behouden! Is Luctor dan de meest verdorvene van ons allemaal?quote:Op zaterdag 5 april 2025 00:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Snap ik wel! Misschien maar beter als je er voortaan een beetje overheen leest. Het is ook niet makkelijk als je zo puur bent als jij en ik
NQ komt ook in de buurt maar Luctor is echt wel de ergste, ja. Toch dat Zeeuws vrome wat soms helemaal kan omslaan in iemand, denk ik.quote:Op zaterdag 5 april 2025 00:30 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik wil die puurheid graag behouden! Is Luctor dan de meest verdorvene van ons allemaal?
Misschien is dat het. In het echt moet hij vroom zijn, dus dan kan hij los op internet.quote:Op zaterdag 5 april 2025 00:31 schreef Strani het volgende:
[..]
NQ komt ook in de buurt maar Luctor is echt wel de ergste, ja. Toch dat Zeeuws vrome wat soms helemaal kan omslaan in iemand, denk ik.
Ja dat klopt. Bij haar heb ik zelfs soms dat ik dénk dat het vunzig moet zijn want het is NQ, maar dat het dan uiteindelijk helemaal niet dubbelzinnig was. Maar meestal klopt het wel natuurlijk.quote:Op zaterdag 5 april 2025 00:38 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Misschien is dat het. In het echt moet hij vroom zijn, dus dan kan hij los op internet.
Bij NailQueen had ik het inderdaad wel door, zij is een stuk minder subtiel.
Ik vind het bij haar ook niet zo erg. Haar voorkeuren zijn opvallend, maar niet te ranzig ofzo.quote:Op zaterdag 5 april 2025 00:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dat klopt. Bij haar heb ik zelfs soms dat ik dénk dat het vunzig moet zijn want het is NQ, maar dat het dan uiteindelijk helemaal niet dubbelzinnig was. Maar meestal klopt het wel natuurlijk.
Haar obsessie met Ed Sheeran vind ik soms wel een beetje ver gaan. Maar de rest valt inderdaad wel meequote:Op zaterdag 5 april 2025 00:41 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik vind het bij haar ook niet zo erg. Haar voorkeuren zijn opvallend, maar niet te ranzig ofzo.
NailQueen is een soort van bakvis. Dat vind ik ergens wel weer schattig, ook al gaat het wel ver. Zag je dat ze haar UI weer veranderd had naar Ed Sheeran. Vanochtend of gisterenochtend begon ze ook over dat hij nieuwe muziek had.quote:Op zaterdag 5 april 2025 00:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Haar obsessie met Ed Sheeran vind ik soms wel een beetje ver gaan. Maar de rest valt inderdaad wel mee
Haha ja het is wel lief en een klein beetje beangstigend soms inderdaad. Ik hoop ook niet dat ze haarzelf in het dagelijks leven de achternaam Sheeran aanmeetquote:Op zaterdag 5 april 2025 00:47 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
NailQueen is een soort van bakvis. Dat vind ik ergens wel weer schattig, ook al gaat het wel ver. Zag je dat ze haar UI weer veranderd had naar Ed Sheeran. Vanochtend of gisterenochtend begon ze ook over dat hij nieuwe muziek had.
Misschien kunnen de mensen die met haar naar Eurovision in Concert gaan, even kijken welke naam op haar kaartje staat! Dan horen we spoedig hoe en wat.quote:Op zaterdag 5 april 2025 00:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha ja het is wel lief en een klein beetje beangstigend soms inderdaad. Ik hoop ook niet dat ze haarzelf in het dagelijks leven de achternaam Sheeran aanmeet
Diepe wateren. Of hoe luidt dat spreekwoord ook alweer.quote:Op zaterdag 5 april 2025 00:25 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Die jongen lijkt zo onschuldig...
Ah dat is een prima plan!! Weten we wie nog meer gaan eigenlijk?quote:Op zaterdag 5 april 2025 00:54 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Misschien kunnen de mensen die met haar naar Eurovision in Concert gaan, even kijken welke naam op haar kaartje staat! Dan horen we spoedig hoe en wat.
Nou ja dat is alsnog 45 keer meer dan het gemiddelde van alle andere users.quote:Op zaterdag 5 april 2025 00:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat valt enorm mee hoor. Ik denk dat nog geen 45% van mijn posts vunzig is.
Zeker, al zijn posts over slapen. Vooral bedoeld om andere users mee te lokken hequote:Op zaterdag 5 april 2025 00:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Stille wateren BillyLees z'n posts maar eens écht goed.
Ja zie dat bedoel ik inderdaad @BillDauterivequote:Op zaterdag 5 april 2025 00:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zeker, al zijn posts over slapen. Vooral bedoeld om andere users mee te lokken he
Uit diepe wateren kom je al worstelend weer boven?quote:Op zaterdag 5 april 2025 00:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Diepe wateren. Of hoe luidt dat spreekwoord ook alweer.
Hmm, dit zal ook wel weer iets vunzigs betekenenquote:Op zaterdag 5 april 2025 00:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het is hier nu drukker dan overdag.
In ieder geval Egeltje!quote:Op zaterdag 5 april 2025 00:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah dat is een prima plan!! Weten we wie nog meer gaan eigenlijk?
Wow Luctor, ik kijk met hele andere ogen naar je.quote:Op zaterdag 5 april 2025 00:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
quote:Op zaterdag 5 april 2025 01:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hmm, dit zal ook wel weer iets vunzigs betekenen
En ook helemaal vanuit het niets steeds hè. Je hebt gewoon een normaal gesprek en dan opeens zoietsquote:Op zaterdag 5 april 2025 01:01 schreef BillDauterive het volgende:
OK, nu zie ik het ook.
[..]
Wow Luctor, ik kijk met hele andere ogen naar je.
Ja dat is wel een beetje in de lijn van al die radicaal rechtse posts van @Meke Zijn we hier met zijn allen allemaal samen kumbaya aan het zingen komt er weer zo'n anti woke reactie langs.quote:Op zaterdag 5 april 2025 01:02 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]
En ook helemaal vanuit het niets steeds hè. Je hebt gewoon een normaal gesprek en dan opeens zoiets
Dat is wel erger geworden sinds ze met een hooligan samen is hoorquote:Op zaterdag 5 april 2025 01:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja dat is wel een beetje in de lijn van al die radicaal rechtse posts van @:Meke Zijn we hier met zijn allen allemaal samen kumbaya aan het zingen komt er weer zo'n anti woke reactie langs.
Het is fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die me een beetje zorgen maakt!quote:Op zaterdag 5 april 2025 01:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is wel erger geworden sinds ze met een hooligan samen is hoor
Nee, er gaan al stemmen op om het er toch eens met haar over te hebben. We moeten het nu natuurlijk weer over haar verjaardag heen tillen, maar zo is er altijd wel wat...quote:Op zaterdag 5 april 2025 01:10 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Het is fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die me een beetje zorgen maakt!
Hij beschuldigt iemand anders ervan, maar ondertussen...quote:Op zaterdag 5 april 2025 01:59 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Dit klinkt ook een beetje vunzig.
Van mij mag sneeuw in juli ook gewoonquote:Op vrijdag 4 april 2025 23:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Op sneeuw in april? Ik zou er denk ik juist heel verdrietig van worden
Ja niet voor een vakantie natuurlijk.
Luctor het was jouw taak om de nachtploeg een beetje in toon te houdenquote:Op zaterdag 5 april 2025 00:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Daar wist ik niks van.quote:Op zaterdag 5 april 2025 08:41 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Luctor het was jouw taak om de nachtploeg een beetje in toon te houden
Nee het blijkt maar weer dat je eigen gang gaat. Ik mis Roger_Epiales. Die wist de nachtploeg prima onder de duim te houdenquote:
Eensquote:Op zaterdag 5 april 2025 08:47 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Nee het blijkt maar weer dat je eigen gang gaat. Ik mis Roger_Epiales. Die wist de nachtploeg prima onder de duim te houden
Dan zou ik kiezen voor dat laatste. Is toch het lekkerste.quote:Op zaterdag 5 april 2025 09:29 schreef Meke het volgende:
Hebben jullie nog leuke plannen voor vandaag? Ik twijfel nog tussen de Telegraaf lezen, belasting ontduiken en vlees eten
Misschien is de Telegraaf eten een optie.quote:Op zaterdag 5 april 2025 09:29 schreef Meke het volgende:
Hebben jullie nog leuke plannen voor vandaag? Ik twijfel nog tussen de Telegraaf lezen, belasting ontduiken en vlees eten
Is dit een poging om je skills als mod te benadrukken?quote:Op zaterdag 5 april 2025 12:32 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb net een vrouw niet zo heel vriendelijk verzocht om NIET met haar gillende kinderen in de stilte coupe te gaan zitten
Ze loopt straks ook door het slotje van de coupeédeur heen.quote:Op zaterdag 5 april 2025 14:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Is dit een poging om je skills als mod te benadrukken?
Goed idee! Kan ik daarna vlees ontduiken en is de wereld weer een beetje normalerquote:Op zaterdag 5 april 2025 14:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Misschien is de Telegraaf eten een optie.
En belasting lezen.quote:Op zaterdag 5 april 2025 15:04 schreef Meke het volgende:
[..]
Goed idee! Kan ik daarna vlees ontduiken en is de wereld weer een beetje normaler![]()
quote:Op zaterdag 5 april 2025 09:29 schreef Meke het volgende:
Autodealers van merken als Hummer en Jeep binnenlopen en net doen of ik daadwerkelijk geïnteresseerd en kapitaalkrachtig genoeg daarvoor ben.quote:Op zaterdag 5 april 2025 09:29 schreef Meke het volgende:
Veel plezier!quote:Op zaterdag 5 april 2025 15:31 schreef NailQueen het volgende:
Ik bevind me weer in de wonderbaarlijke wereld dat Amsterdam heet.
Dat is mijn gewoontequote:Op zaterdag 5 april 2025 14:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ze loopt straks ook door het slotje van de coupeédeur heen.
Daar kan best nog een oestertje of wijnproeverijtje bijquote:Op zaterdag 5 april 2025 09:29 schreef Meke het volgende:
Nou, wat is het geworden, hooligan van me?quote:Op zaterdag 5 april 2025 09:29 schreef Meke het volgende:
Dat doen bijna alle modsquote:
Ben je wel echt mod als je nooit door een slotje heen post?quote:
Dat is aan de andere mods om dat te bepalenquote:Op zaterdag 5 april 2025 20:51 schreef H_T het volgende:
[..]
Ben je wel echt mod als je nooit door een slotje heen post?
Zeilboot kopenquote:Op zaterdag 5 april 2025 17:47 schreef H_T het volgende:
[..]
Daar kan best nog een oestertje of wijnproeverijtje bij
Ik heb het balkon zomerklaar gemaaktquote:Op zaterdag 5 april 2025 20:00 schreef Arizona het volgende:
Goedenavond!
[..]
Nou, wat is het geworden, hooligan van me?
Ik heb voetbal gekeken, boodschapjes gedaan en gewandeld en wat afleveringen van The Righteous Gemstones gekeken.
Voor mijn gevoel heb ik een best drukke dag gehad, maar ik heb bijna niks gedaan
Sloepje werkt ook heurquote:
Ja ik ben erquote:
Maar goed dat ik het niet heb gezien, want Pogacar heeft het toch weer verpestquote:Op zondag 6 april 2025 15:01 schreef Arizona het volgende:
Goede deurtje![]()
Ik wil de Ronde van Vlaanderen afkijken, maar ik moet over een halfuur naar een feestje![]()
(En het is niet eens Meke’s verjaardagsfeestje)
Aan de andere kant wel weer geen Belgische winnaar. En als Belgie verliest, winnen we allemaal een beetje.quote:Op zondag 6 april 2025 19:21 schreef Arizona het volgende:
[..]
Maar goed dat ik het niet heb gezien, want Pogacar heeft het toch weer verpest![]()
Feestje was erg gezellig!
Ik denk dat ik het toch nóg leuker vind, als Pogacar verliest dan dat een Belg verliest.quote:Op zondag 6 april 2025 19:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Aan de andere kant wel weer geen Belgische winnaar. En als Belgie verliest, winnen we allemaal een beetje.
Hm dit vind ik zorgwekkend. Dat we milder worden richting Duitsland ondanks de oorlog kan ik nog wel begrijpen. Maar K3 zal ik de Belgen nooit vergevenquote:Op zondag 6 april 2025 20:02 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het toch nóg leuker vind, als Pogacar verliest dan dat een Belg verliest.
Jaja, ik word milder tegenover onze zuiderburen.
Rampenfilms, altijd fijn vermaak.quote:Op zondag 6 april 2025 20:05 schreef Arizona het volgende:
Voor de liefhebbers: op RTL4 begint nu de briljant slechte rampenfilm San Andreas
Ik ga volgend jaar naar het reunie-concert van K3.quote:Op zondag 6 april 2025 20:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Hm dit vind ik zorgwekkend. Dat we milder worden richting Duitsland ondanks de oorlog kan ik nog wel begrijpen. Maar K3 zal ik de Belgen nooit vergeven
Nou ja het is ook wel mooi dat je je dochter hierin steunt, hoewel ze er eigenlijk wel wat te oud voor isquote:Op zondag 6 april 2025 20:15 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ga volgend jaar naar het reunie-concert van K3.
Zie, ik stel je wederom als vanouds keihard teleur!
Heerlijk overdreven allemaal.quote:Op zondag 6 april 2025 20:05 schreef Arizona het volgende:
Voor de liefhebbers: op RTL4 begint nu de briljant slechte rampenfilm San Andreas
Bedankt voor het melden @H_Tquote:Op zondag 6 april 2025 20:05 schreef Arizona het volgende:
quote:Op zondag 6 april 2025 20:15 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ga volgend jaar naar het reunie-concert van K3.
Zie, ik stel je wederom als vanouds keihard teleur!
Valt best mee.quote:Op zondag 6 april 2025 20:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heerlijk overdreven allemaal.
Me pensioenquote:
Ik heb per ongeluk op Threads al gelezen wie er doodgaat in White Lotus, dát is pas ergquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |