overdrijven is ook een vak.quote:Op woensdag 2 april 2025 12:20 schreef TweedeKlum het volgende:
Weer een nieuw dieptepunt in de parlementaire geschiedenis
Vrijwel alleen maar vochtverlies, hij zal flinke vellen hebben.quote:Op woensdag 2 april 2025 12:20 schreef Hexagon het volgende:
Timmermans krimpt snel na zijn maagverkleining.
Praat wel veel over ijs.quote:Op woensdag 2 april 2025 12:20 schreef Hexagon het volgende:
Timmermans krimpt snel na zijn maagverkleining.
Aub geen naamsverbasteringen. Hoe goed bedoelt ook.quote:
Het zijn vrijwilligers, geen medewerkers.quote:Op woensdag 2 april 2025 12:27 schreef Dutch_view het volgende:
In wezen gooit Wilders die (voormalige?) COA medewerkers ook gewoon voor de bus.
Dan wordt die weggestemd, met een debat heb je (zeker met Faber) een kans dat ze zichzelf in de voet schiet.quote:Op woensdag 2 april 2025 12:31 schreef Kickinalfa het volgende:
Echt dit soort debatten is niet om aan te zien.
Kunnen we deze flopshow niet gewoon overslaan en een MvW indienen, daarover stemmen en door.
Leuk voor Frans.quote:Op woensdag 2 april 2025 12:30 schreef RedShoe het volgende:
Wilders wordt even op zijn nummer gezet door Timmermans
Die peroxide blonde trut zit bijna te huilenquote:Op woensdag 2 april 2025 12:30 schreef RedShoe het volgende:
Wilders wordt even op zijn nummer gezet door Timmermans
Jammer dat we geen geheime stemmingen hebben voor dit soort dingen.quote:Op woensdag 2 april 2025 12:31 schreef Hanca het volgende:
Ik stel een "De Kamer spreekt uit..." motie voor met de tekst van Timmermans over Faber net. Hoofdelijk stemmen.
quote:Op woensdag 2 april 2025 12:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die peroxide blonde trut zit bijna te huilen
Leek wel Lucky tvquote:Op woensdag 2 april 2025 12:33 schreef probeer het volgende:
Dat mensen nog serieus ingaan op Gideon. Ik zou het oprecht niet kunnen.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 2 april 2025 11:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Echt een schande dit. Gaat allemaal weer af van de tijd om echte problemen op te lossen.
Het überhaupt ernaar luisteren is al een opgave.quote:Op woensdag 2 april 2025 12:33 schreef probeer het volgende:
Het Engelse systeem, dringen in de kamer waar je "voor" moet stemmen.quote:Op woensdag 2 april 2025 12:33 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Jammer dat we geen geheime stemmingen hebben voor dit soort dingen.
Dat is nou echt een verspilling van tijd iddquote:Op woensdag 2 april 2025 12:33 schreef probeer het volgende:
Timmermans een onbenul hahaquote:Op woensdag 2 april 2025 12:35 schreef ashardalan het volgende:
Timmermans; Ministers mogen niet meer zelf beslissen over lintjes
Gideon: Ja leuk, maar dat zijn nu eenmaal de regels, minister heeft zich daar gewoon aan gehouden, wil Timmermans ministers verplichten tegen hun geweten in te gaan?
Timmermans: Moet gewoon tekenen, wordt nu gepolitiseerd
Wat een onbenul en demagoog is die Timmermans
Nu mevrouw BBB. Kijk eens dom.quote:Op woensdag 2 april 2025 12:33 schreef probeer het volgende:
Ik vond hem geweldig net.quote:
Nee, dan lult ze juist wel geweldig. Domme mensen en dronkaards vertellen de waarheid.quote:
Iets waar grote vraagtekens bij gezet moet worden... Daar is een demisionair kabinet niet voor. Maar dat terzijdequote:Op woensdag 2 april 2025 12:37 schreef KaheemSaid het volgende:
Misschien moeten ze vd Plas er even op wijzen dat een demisionair kabinet Rutte 4 meer besliste dan dit kabinet.
Precies, werd tijd. Nu doorzetten.quote:Op woensdag 2 april 2025 12:37 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Hij is mad en dat vind ik wel mooi
Dit is heerlijk. Zo dinosauriërs.quote:Op woensdag 2 april 2025 12:37 schreef ondeugend het volgende:
Caroline
Alles ligt al stil sinds dit clubje
Dit is zo heerlijk.quote:Op woensdag 2 april 2025 12:38 schreef Tourniquet het volgende:
Goede oppositie van Caroline tegen het kabinet.
Als Wilders zoiets doet, zou je moord en brand schreeuwen (of iig, velen hier).quote:Op woensdag 2 april 2025 12:40 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Was een schitterende uitspraak van 'm.
Nee, dan zeggen we 'Ach, Wildersje' en we gaan weer door. De tijd dat mensen hier op de kast gejaagd werden door uitspraken van Wilders ligt al ver, ver achter ons.quote:Op woensdag 2 april 2025 12:40 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Als Wilders zoiets doet, zou je moord en brand schreeuwen (of iig, velen hier).
Wilders zou nooit zo inhoudelijk een punt kunnen maken dus dat zullen we nooit wetenquote:Op woensdag 2 april 2025 12:40 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Als Wilders zoiets doet, zou je moord en brand schreeuwen (of iig, velen hier).
Ja die kan er echt niks vanquote:Op woensdag 2 april 2025 12:43 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Wilders zou nooit zo inhoudelijk een punt kunnen maken dus dat zullen we nooit weten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |