Dan wordt die weggestemd, met een debat heb je (zeker met Faber) een kans dat ze zichzelf in de voet schiet.quote:Op woensdag 2 april 2025 12:31 schreef Kickinalfa het volgende:
Echt dit soort debatten is niet om aan te zien.
Kunnen we deze flopshow niet gewoon overslaan en een MvW indienen, daarover stemmen en door.
Leuk voor Frans.quote:Op woensdag 2 april 2025 12:30 schreef RedShoe het volgende:
Wilders wordt even op zijn nummer gezet door Timmermans
Die peroxide blonde trut zit bijna te huilenquote:Op woensdag 2 april 2025 12:30 schreef RedShoe het volgende:
Wilders wordt even op zijn nummer gezet door Timmermans
Jammer dat we geen geheime stemmingen hebben voor dit soort dingen.quote:Op woensdag 2 april 2025 12:31 schreef Hanca het volgende:
Ik stel een "De Kamer spreekt uit..." motie voor met de tekst van Timmermans over Faber net. Hoofdelijk stemmen.
quote:Op woensdag 2 april 2025 12:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die peroxide blonde trut zit bijna te huilen
Leek wel Lucky tvquote:Op woensdag 2 april 2025 12:33 schreef probeer het volgende:
Dat mensen nog serieus ingaan op Gideon. Ik zou het oprecht niet kunnen.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 2 april 2025 11:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Echt een schande dit. Gaat allemaal weer af van de tijd om echte problemen op te lossen.
Het überhaupt ernaar luisteren is al een opgave.quote:Op woensdag 2 april 2025 12:33 schreef probeer het volgende:
Het Engelse systeem, dringen in de kamer waar je "voor" moet stemmen.quote:Op woensdag 2 april 2025 12:33 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Jammer dat we geen geheime stemmingen hebben voor dit soort dingen.
Dat is nou echt een verspilling van tijd iddquote:Op woensdag 2 april 2025 12:33 schreef probeer het volgende:
Timmermans een onbenul hahaquote:Op woensdag 2 april 2025 12:35 schreef ashardalan het volgende:
Timmermans; Ministers mogen niet meer zelf beslissen over lintjes
Gideon: Ja leuk, maar dat zijn nu eenmaal de regels, minister heeft zich daar gewoon aan gehouden, wil Timmermans ministers verplichten tegen hun geweten in te gaan?
Timmermans: Moet gewoon tekenen, wordt nu gepolitiseerd
Wat een onbenul en demagoog is die Timmermans
Nu mevrouw BBB. Kijk eens dom.quote:Op woensdag 2 april 2025 12:33 schreef probeer het volgende:
Ik vond hem geweldig net.quote:
Nee, dan lult ze juist wel geweldig. Domme mensen en dronkaards vertellen de waarheid.quote:
Iets waar grote vraagtekens bij gezet moet worden... Daar is een demisionair kabinet niet voor. Maar dat terzijdequote:Op woensdag 2 april 2025 12:37 schreef KaheemSaid het volgende:
Misschien moeten ze vd Plas er even op wijzen dat een demisionair kabinet Rutte 4 meer besliste dan dit kabinet.
Precies, werd tijd. Nu doorzetten.quote:Op woensdag 2 april 2025 12:37 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Hij is mad en dat vind ik wel mooi
Dit is heerlijk. Zo dinosauriërs.quote:Op woensdag 2 april 2025 12:37 schreef ondeugend het volgende:
Caroline
Alles ligt al stil sinds dit clubje
Dit is zo heerlijk.quote:Op woensdag 2 april 2025 12:38 schreef Tourniquet het volgende:
Goede oppositie van Caroline tegen het kabinet.
Als Wilders zoiets doet, zou je moord en brand schreeuwen (of iig, velen hier).quote:Op woensdag 2 april 2025 12:40 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Was een schitterende uitspraak van 'm.
Nee, dan zeggen we 'Ach, Wildersje' en we gaan weer door. De tijd dat mensen hier op de kast gejaagd werden door uitspraken van Wilders ligt al ver, ver achter ons.quote:Op woensdag 2 april 2025 12:40 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Als Wilders zoiets doet, zou je moord en brand schreeuwen (of iig, velen hier).
Wilders zou nooit zo inhoudelijk een punt kunnen maken dus dat zullen we nooit wetenquote:Op woensdag 2 april 2025 12:40 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Als Wilders zoiets doet, zou je moord en brand schreeuwen (of iig, velen hier).
Ja die kan er echt niks vanquote:Op woensdag 2 april 2025 12:43 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Wilders zou nooit zo inhoudelijk een punt kunnen maken dus dat zullen we nooit weten
Dan had Faber zonder problemen kunnen tekenen dus.quote:Op woensdag 2 april 2025 12:44 schreef Zorro het volgende:
Het gaat om een fucking lintje
Je krijgt er geen geld bij, geen privileges, nee het is alleen ter decoratie.
Nou poe poe.
Precies. Ze maken het zelf groter dan het is.quote:Op woensdag 2 april 2025 12:44 schreef Zorro het volgende:
Nou poe poe.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, maar het niet doen maakt dit niet een debat waard.quote:Op woensdag 2 april 2025 12:45 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dan had Faber zonder problemen kunnen tekenen dus.
Sterker: na je dood moet je hem inleveren, je krijgt hem alleen in bruikleen.quote:Op woensdag 2 april 2025 12:44 schreef Zorro het volgende:
Nou poe poe.
Niet tekenen is nogal wat. Debat is terecht dus.quote:Op woensdag 2 april 2025 12:46 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja, maar het niet doen maakt dit niet een debat waard.
Het schofferen van alle vrijwilligers en vooral het continue gebrek aan eenheid van kabinetsbeleid (dixit een bewindspersoon van de PVV) maken dat wel.quote:Op woensdag 2 april 2025 12:46 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het gaat ook niet om die lintjes zelf. Het gaat erom dat de ene minister iets anders uitdraagt dan de ander. Dat is bij grondwet verboden, het kabinet moet met een mond spreken en eenheid uitstralen.quote:Op woensdag 2 april 2025 12:46 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hoe doe je dat als je dood bent? Oh dan smijt je 'm vanuit de hemel naar beneden. Vandaar dat het lintjesregen heet.quote:Op woensdag 2 april 2025 12:46 schreef Hanca het volgende:
[..]
Sterker: na je dood moet je hem inleveren, je krijgt hem alleen in bruikleen.
Onzin, heeft gewoon het protocol gevolgd. Het doorbreken van de Kabinetslijn is echter wél een debat waard. Lintjes zijn bijzaak, imoquote:Op woensdag 2 april 2025 12:47 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Niet tekenen is nogal wat. Debat is terecht dus.
Dat kan ook niet anders, want dit is blijkbaar het beste wat Greet te bieden heeft (de Mossad spion even daargelaten).quote:Op woensdag 2 april 2025 12:48 schreef Zorro het volgende:
Het zou grappig zijn als Faber weg moet/gaat en er nog een grotere hork voor in de plaats komt
De enige nog grotere hork die ik ken is in 45 overledenquote:Op woensdag 2 april 2025 12:48 schreef Zorro het volgende:
Het zou grappig zijn als Faber weg moet/gaat en er nog een grotere hork voor in de plaats komt
Na je dood moet hij worden ingeleverd, dan...quote:Op woensdag 2 april 2025 12:49 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Hoe doe je dat als je dood bent? Oh dan smijt je 'm vanuit de hemel naar beneden. Vandaar dat het lintjesregen heet.
Fuck die vrijwilligers, die zijn ook totaal irrelevant voor dit debat, imoquote:Op woensdag 2 april 2025 12:48 schreef Hanca het volgende:
[..]
Het schofferen van alle vrijwilligers en vooral het continue gebrek aan eenheid van kabinetsbeleid (dixit een bewindspersoon van de PVV) maken dat wel.
Ah oké. Ja, domrechts hequote:Op woensdag 2 april 2025 12:49 schreef Hanca het volgende:
[..]
Na je dood moet hij worden ingeleverd, dan...
Door?quote:Op woensdag 2 april 2025 12:49 schreef Faraday01 het volgende:
Gaat nieuwsuur vanavond het laatste zetje geven?
quote:Op woensdag 2 april 2025 12:49 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat kan ook niet anders, want dit is blijkbaar het beste wat Greet te bieden heeft (de Mossad spion even daargelaten).
Ik proef tegenstrijdigheid. Ik eis een debat.quote:Op woensdag 2 april 2025 12:49 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
De enige nog grotere hork die ik ken is in 45 overleden
Het gaat dan ook veel meer om de eenheid binnen het kabinet dan over lintjes.quote:Op woensdag 2 april 2025 12:46 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het beleid is in elk geval niet dat de ene minister tegen is en de andere minister voor.quote:Op woensdag 2 april 2025 12:49 schreef StephanL het volgende:
Maar is het beleid om zomaar te tekenen voor lintjes en zo ja waar staat dat?
Gebrek aan vertrouwen in het kabinet zelf hoor je al enkele weken van diverse kanten.quote:Op woensdag 2 april 2025 12:49 schreef Faraday01 het volgende:
Gaat nieuwsuur vanavond het laatste zetje geven?
Daar gaat het helemaal niet om, het gaat om structureel schenden van de eenheid van kabinetsbeleidquote:Op woensdag 2 april 2025 12:49 schreef StephanL het volgende:
Volgens Gideon dus niet. 100% aan de minister om te bepalen wie wel & niet. Faber heeft daarmee dus correct gehandeld.quote:Op woensdag 2 april 2025 12:49 schreef StephanL het volgende:
Ik neem aan dit: https://nos.nl/nieuwsuur/(...)jn-voor-elkaar-nemenquote:
Aangezien het daar steeds over gaat doel je op die 150 man in de kamer denk ik.quote:Op woensdag 2 april 2025 12:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Het gaat dan ook veel meer om de eenheid binnen het kabinet dan over lintjes.
Maar dat valt maar moeilijk te begrijpen voor het dommere gedeelte van Nederland
Vandaar dat de oppositie bijna exclusief die lintjes aanhaalt...quote:Op woensdag 2 april 2025 12:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Het gaat dan ook veel meer om de eenheid binnen het kabinet dan over lintjes.
Maar dat valt maar moeilijk te begrijpen voor het dommere gedeelte van Nederland
De man die daadwerkelijk dit heeft meegemaakt, die heeft getekend voor lintjes, namelijk Timmermans, geeft terecht aan dat weigeren nooit gebeurt. En zeker geen weigeren om verschil in politiek inzicht.quote:Op woensdag 2 april 2025 12:51 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Volgens Gideon dus niet. 100% aan de minister om te bepalen wie wel & niet. Faber heeft daarmee dus correct gehandeld.
Al het verdere was natuurlijk niet correct, vandaar dit debat. Men moet zich niet blind staren op irrelevante zaken, maar goed da's de Nederlandse politiek
Het heet nota bene het debat over de eenheid van het kabinetsbeleid.quote:Op woensdag 2 april 2025 12:51 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Vandaar dat de oppositie bijna exclusief die lintjes aanhaalt...
Of dat nou een betrouwbare bron is... De NOS zaagt al vanaf dag 1 aan de stoelpoten. Puur (en logisch ook) vanwege de bezuinigingen op de NPO, gok ik zoquote:Op woensdag 2 april 2025 12:51 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Reportage over structureel wantrouwen nu ook in het kabinet. Zie artikel op de nos site.
Dat gaat naar mijn mening alleen over kabinetsbeleid en dat is dit niet.quote:Op woensdag 2 april 2025 12:50 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het beleid is in elk geval niet dat de ene minister tegen is en de andere minister voor.
Als minister bedoel je?quote:Op woensdag 2 april 2025 12:49 schreef StephanL het volgende:
De ministers en partijleiders zagen continue aan elkaars stoelpoten, daar hebben ze de pers niet eens voor nodig.quote:Op woensdag 2 april 2025 12:52 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Of dat nou een betrouwbare bron is... De NOS zaagt al vanaf dag 1 aan de stoelpoten. Puur (en logisch ook) vanwege de bezuinigingen op de NPO, gok ik zo
Ze hebben tientallen mensen in en random het kabinet gesproken en Nieuwsuur staat bekend om gedegen journalistiekquote:Op woensdag 2 april 2025 12:52 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Of dat nou een betrouwbare bron is... De NOS zaagt al vanaf dag 1 aan de stoelpoten. Puur (en logisch ook) vanwege de bezuinigingen op de NPO, gok ik zo
Volgens wat mij bereikt heeft, was het om principes. En dat Timmermans geen enkele principes heeft, is bekend. Dat hij dus blind alles tekent, mag een logische conclusie zijn daar uit.quote:Op woensdag 2 april 2025 12:52 schreef Hanca het volgende:
[..]
De man die daadwerkelijk dit heeft meegemaakt, die heeft getekend voor lintjes, namelijk Timmermans, geeft terecht aan dat weigeren nooit gebeurt. En zeker geen weigeren om verschil in politiek inzicht.
Maar wat voor zin heeft het dan om te stemmen voor een kamer die een andere minister aanstelt?quote:Op woensdag 2 april 2025 12:50 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het beleid is in elk geval niet dat de ene minister tegen is en de andere minister voor.
Absoluut. Dilan staat nog niet bovenaan (met een veilige marge) in de laatste peilingen.quote:
Oh dat denk ik ook wel eigenlijk, hoor. Maar dat wil niet zeggen dat je niet even stil mag staan bij het extreem rare gedrag van deze minister.quote:Op woensdag 2 april 2025 12:53 schreef StephanL het volgende:
[..]
Dat gaat naar mijn mening alleen over kabinetsbeleid en dat is dit niet.
Faber overleeft het wel
Het was juist vanwege een gebrek aan principes dat Faber weigerde te tekenen.quote:Op woensdag 2 april 2025 12:54 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Volgens wat mij bereikt heeft, was het om principes. En dat Timmermans geen enkele principes heeft, is bekend. Dat hij dus blind alles tekent, mag een logische conclusie zijn daar uit.
Och het ligt weer aan de media, het ligt nooit aan de onkunde van dit kabinet met als uitschieter Faberquote:Op woensdag 2 april 2025 12:52 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Uhm, 100% klopt niet meerquote:Op woensdag 2 april 2025 12:53 schreef probeer het volgende:
[..]
Als minister bedoel je?
In theorie? Nee.
In praktijk? Ja, 100% van de tijd.
Dat denk ik ook wel ja, de overige regeringspartijen zijn uiteindelijk ook gebaat bij een Faber die werkelijks alles wat ze in haar handen krijgt verprutst.quote:Op woensdag 2 april 2025 12:53 schreef StephanL het volgende:
[..]
Dat gaat naar mijn mening alleen over kabinetsbeleid en dat is dit niet.
Faber overleeft het wel
Waar zeg ik dat? Ik zou zeggen; lees wat ik geschreven heb nog eens & probeer wat van je groep 8 begrijpend lezen lessen toe te passenquote:Op woensdag 2 april 2025 12:55 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Och het ligt weer aan de media, het ligt nooit aan de onkunde van dit kabinet met als uitschieter Faber
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |