Volgens Gideon dus niet. 100% aan de minister om te bepalen wie wel & niet. Faber heeft daarmee dus correct gehandeld.quote:Op woensdag 2 april 2025 12:49 schreef StephanL het volgende:
Maar is het beleid om zomaar te tekenen voor lintjes en zo ja waar staat dat?
Ik neem aan dit: https://nos.nl/nieuwsuur/(...)jn-voor-elkaar-nemenquote:
Aangezien het daar steeds over gaat doel je op die 150 man in de kamer denk ik.quote:Op woensdag 2 april 2025 12:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Het gaat dan ook veel meer om de eenheid binnen het kabinet dan over lintjes.
Maar dat valt maar moeilijk te begrijpen voor het dommere gedeelte van Nederland
Vandaar dat de oppositie bijna exclusief die lintjes aanhaalt...quote:Op woensdag 2 april 2025 12:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Het gaat dan ook veel meer om de eenheid binnen het kabinet dan over lintjes.
Maar dat valt maar moeilijk te begrijpen voor het dommere gedeelte van Nederland
De man die daadwerkelijk dit heeft meegemaakt, die heeft getekend voor lintjes, namelijk Timmermans, geeft terecht aan dat weigeren nooit gebeurt. En zeker geen weigeren om verschil in politiek inzicht.quote:Op woensdag 2 april 2025 12:51 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Volgens Gideon dus niet. 100% aan de minister om te bepalen wie wel & niet. Faber heeft daarmee dus correct gehandeld.
Al het verdere was natuurlijk niet correct, vandaar dit debat. Men moet zich niet blind staren op irrelevante zaken, maar goed da's de Nederlandse politiek
Het heet nota bene het debat over de eenheid van het kabinetsbeleid.quote:Op woensdag 2 april 2025 12:51 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Vandaar dat de oppositie bijna exclusief die lintjes aanhaalt...
Of dat nou een betrouwbare bron is... De NOS zaagt al vanaf dag 1 aan de stoelpoten. Puur (en logisch ook) vanwege de bezuinigingen op de NPO, gok ik zoquote:Op woensdag 2 april 2025 12:51 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Reportage over structureel wantrouwen nu ook in het kabinet. Zie artikel op de nos site.
Dat gaat naar mijn mening alleen over kabinetsbeleid en dat is dit niet.quote:Op woensdag 2 april 2025 12:50 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het beleid is in elk geval niet dat de ene minister tegen is en de andere minister voor.
Als minister bedoel je?quote:Op woensdag 2 april 2025 12:49 schreef StephanL het volgende:
Maar is het beleid om zomaar te tekenen voor lintjes en zo ja waar staat dat?
De ministers en partijleiders zagen continue aan elkaars stoelpoten, daar hebben ze de pers niet eens voor nodig.quote:Op woensdag 2 april 2025 12:52 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Of dat nou een betrouwbare bron is... De NOS zaagt al vanaf dag 1 aan de stoelpoten. Puur (en logisch ook) vanwege de bezuinigingen op de NPO, gok ik zo
Ze hebben tientallen mensen in en random het kabinet gesproken en Nieuwsuur staat bekend om gedegen journalistiekquote:Op woensdag 2 april 2025 12:52 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Of dat nou een betrouwbare bron is... De NOS zaagt al vanaf dag 1 aan de stoelpoten. Puur (en logisch ook) vanwege de bezuinigingen op de NPO, gok ik zo
Volgens wat mij bereikt heeft, was het om principes. En dat Timmermans geen enkele principes heeft, is bekend. Dat hij dus blind alles tekent, mag een logische conclusie zijn daar uit.quote:Op woensdag 2 april 2025 12:52 schreef Hanca het volgende:
[..]
De man die daadwerkelijk dit heeft meegemaakt, die heeft getekend voor lintjes, namelijk Timmermans, geeft terecht aan dat weigeren nooit gebeurt. En zeker geen weigeren om verschil in politiek inzicht.
Maar wat voor zin heeft het dan om te stemmen voor een kamer die een andere minister aanstelt?quote:Op woensdag 2 april 2025 12:50 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het beleid is in elk geval niet dat de ene minister tegen is en de andere minister voor.
Absoluut. Dilan staat nog niet bovenaan (met een veilige marge) in de laatste peilingen.quote:
Oh dat denk ik ook wel eigenlijk, hoor. Maar dat wil niet zeggen dat je niet even stil mag staan bij het extreem rare gedrag van deze minister.quote:Op woensdag 2 april 2025 12:53 schreef StephanL het volgende:
[..]
Dat gaat naar mijn mening alleen over kabinetsbeleid en dat is dit niet.
Faber overleeft het wel
Het was juist vanwege een gebrek aan principes dat Faber weigerde te tekenen.quote:Op woensdag 2 april 2025 12:54 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Volgens wat mij bereikt heeft, was het om principes. En dat Timmermans geen enkele principes heeft, is bekend. Dat hij dus blind alles tekent, mag een logische conclusie zijn daar uit.
Och het ligt weer aan de media, het ligt nooit aan de onkunde van dit kabinet met als uitschieter Faberquote:Op woensdag 2 april 2025 12:52 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Uhm, 100% klopt niet meerquote:Op woensdag 2 april 2025 12:53 schreef probeer het volgende:
[..]
Als minister bedoel je?
In theorie? Nee.
In praktijk? Ja, 100% van de tijd.
Dat denk ik ook wel ja, de overige regeringspartijen zijn uiteindelijk ook gebaat bij een Faber die werkelijks alles wat ze in haar handen krijgt verprutst.quote:Op woensdag 2 april 2025 12:53 schreef StephanL het volgende:
[..]
Dat gaat naar mijn mening alleen over kabinetsbeleid en dat is dit niet.
Faber overleeft het wel
Waar zeg ik dat? Ik zou zeggen; lees wat ik geschreven heb nog eens & probeer wat van je groep 8 begrijpend lezen lessen toe te passenquote:Op woensdag 2 april 2025 12:55 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Och het ligt weer aan de media, het ligt nooit aan de onkunde van dit kabinet met als uitschieter Faber
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |