Dan wordt die weggestemd, met een debat heb je (zeker met Faber) een kans dat ze zichzelf in de voet schiet.quote:Op woensdag 2 april 2025 12:31 schreef Kickinalfa het volgende:
Echt dit soort debatten is niet om aan te zien.
Kunnen we deze flopshow niet gewoon overslaan en een MvW indienen, daarover stemmen en door.
Leuk voor Frans.quote:Op woensdag 2 april 2025 12:30 schreef RedShoe het volgende:
Wilders wordt even op zijn nummer gezet door Timmermans
Die peroxide blonde trut zit bijna te huilenquote:Op woensdag 2 april 2025 12:30 schreef RedShoe het volgende:
Wilders wordt even op zijn nummer gezet door Timmermans
Jammer dat we geen geheime stemmingen hebben voor dit soort dingen.quote:Op woensdag 2 april 2025 12:31 schreef Hanca het volgende:
Ik stel een "De Kamer spreekt uit..." motie voor met de tekst van Timmermans over Faber net. Hoofdelijk stemmen.
quote:Op woensdag 2 april 2025 12:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die peroxide blonde trut zit bijna te huilen
Leek wel Lucky tvquote:Op woensdag 2 april 2025 12:33 schreef probeer het volgende:
Dat mensen nog serieus ingaan op Gideon. Ik zou het oprecht niet kunnen.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 2 april 2025 11:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Echt een schande dit. Gaat allemaal weer af van de tijd om echte problemen op te lossen.
Het überhaupt ernaar luisteren is al een opgave.quote:Op woensdag 2 april 2025 12:33 schreef probeer het volgende:
Het Engelse systeem, dringen in de kamer waar je "voor" moet stemmen.quote:Op woensdag 2 april 2025 12:33 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Jammer dat we geen geheime stemmingen hebben voor dit soort dingen.
Dat is nou echt een verspilling van tijd iddquote:Op woensdag 2 april 2025 12:33 schreef probeer het volgende:
Timmermans een onbenul hahaquote:Op woensdag 2 april 2025 12:35 schreef ashardalan het volgende:
Timmermans; Ministers mogen niet meer zelf beslissen over lintjes
Gideon: Ja leuk, maar dat zijn nu eenmaal de regels, minister heeft zich daar gewoon aan gehouden, wil Timmermans ministers verplichten tegen hun geweten in te gaan?
Timmermans: Moet gewoon tekenen, wordt nu gepolitiseerd
Wat een onbenul en demagoog is die Timmermans
Nu mevrouw BBB. Kijk eens dom.quote:Op woensdag 2 april 2025 12:33 schreef probeer het volgende:
Ik vond hem geweldig net.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |