SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Baby darling doll face honey
ik ben er achter waar die kleine kutvliegjes zich verstopt hadden.quote:Op dinsdag 1 april 2025 16:20 schreef Crack_ het volgende:
Ohja, het is 1 april. Zijn jullie al veel grapjes tegengekomen?
ik heb hier op de fb van het eiland een vacature tekst voor een nieuwe maccie geplaatst. Hebben we niet op het eiland en de meeste mensen zijn er trots op.quote:Op dinsdag 1 april 2025 16:20 schreef Crack_ het volgende:
Nou ik dacht net toen ze zei dat ze ging opruimen ja leuk 1 april.quote:Op dinsdag 1 april 2025 16:20 schreef Crack_ het volgende:
waarquote:Op dinsdag 1 april 2025 16:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ben er achter waar die kleine kutvliegjes zich verstopt hadden.
maar dat was geen grap
Nee want US heeft nog niks gepost.quote:Op dinsdag 1 april 2025 16:20 schreef Crack_ het volgende:
HR stuurde een vage mail dat ivm veiligheid de fietsen, nu net zoals de auto's, ook achteruit ingeparkeerd moesten wordenquote:Op dinsdag 1 april 2025 16:20 schreef Crack_ het volgende:
pardonquote:Op dinsdag 1 april 2025 16:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ben er achter waar die kleine kutvliegjes zich verstopt hadden.
maar dat was geen grap
ik zou ook boos zijn maar dan dat het een grap isquote:Op dinsdag 1 april 2025 16:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb hier op de fb van het eiland een vacature tekst voor een nieuwe maccie geplaatst. Hebben we niet op het eiland en de meeste mensen zijn er trots op.
Sommige zijn boos dat er een mac komt nu
quote:Op dinsdag 1 april 2025 16:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
pardon
[..]
ik zou ook boos zijn maar dan dat het een grap ishoe durf je, geef mij die mac!
in een bloempot waar blijkbaar een dubbele bodem in zat en waterquote:
quote:Op dinsdag 1 april 2025 16:22 schreef Haags het volgende:
[..]
Nou ik dacht net toen ze zei dat ze ging opruimen ja leuk 1 april.
Maar nee dat was echt.
Verder niet echt maar hou me er ook niet echt mee bezig.
quote:Op dinsdag 1 april 2025 16:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee want US heeft nog niks gepost.
leuk geprobeerdquote:Op dinsdag 1 april 2025 16:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
HR stuurde een vage mail dat ivm veiligheid de fietsen, nu net zoals de auto's, ook achteruit ingeparkeerd moesten worden
Het erge is ook gewoon dat het met die kneuzen hier van veiligheid waar had kunnen zijnquote:Op dinsdag 1 april 2025 16:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]en nee, ik ook niet. Sommige grapjes zijn wel leuk, meeste niet
[..]
[..]
leuk geprobeerd
En mooie tekst erbijquote:
'stuur je zelfgemaakt hamburger naar *insert bitterbal adres*'quote:Op dinsdag 1 april 2025 16:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En mooie tekst erbij
Join Our Team at McDonald's Koh Phangan!
McDonald's is opening a brand-new restaurant on the beautiful island of Koh Phangan, and we're looking for enthusiastic team members to join us! If you’re passionate about great food, excellent customer service, and working in a fun and dynamic environment, we want you!
Available Positions:
Crew Members (Kitchen & Service)
Shift Supervisors
Cleaners
Delivery Staff
What We Offer:
Competitive salary & benefits
Flexible working hours
Career growth opportunities
Fun and friendly work atmosphere
Requirements:
Must be 18 years or older
Friendly and service-minded attitude
Ability to work in a fast-paced environment
No experience required; training provided!
Interested? Apply today!
ร่วมงานกับแมคโดนัลด์ เกาะพะงัน!
แมคโดนัลด์กำลังเปิดร้านใหม่บนเกาะพะงัน และเรากำลังมองหาสมาชิกทีมที่มีความกระตือรือร้น! ถ้าคุณชื่นชอบอาหารอร่อย บริการลูกค้าอย่างดี และการทำงานในสภาพแวดล้อมที่สนุกสนาน เราต้องการคุณ!
ตำแหน่งที่เปิดรับ:
พนักงานประจำร้าน (ครัว & บริการ)
หัวหน้ากะ
พนักงานทำความสะอาด
พนักงานส่งอาหาร
สิ่งที่คุณจะได้รับ:
เงินเดือนและสวัสดิการที่แข่งขันได้
ชั่วโมงการทำงานที่ยืดหยุ่น
โอกาสก้าวหน้าในอาชีพ
บรรยากาศการทำงานที่เป็นมิตรและสนุกสนาน
คุณสมบัติ:
อายุ 18 ปีขึ้นไป
มีใจรักการบริการและเป็นมิตร
สามารถทำงานในสภาพแวดล้อมที่รวดเร็วได้
ไม่จำเป็นต้องมีประสบการณ์ มีการฝึกอบรมให้!
Misschien ooit
quote:Op dinsdag 1 april 2025 16:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
'stuur je zelfgemaakt hamburger naar *insert bitterbal adres*'
Iemand hier had eerder al een matig AI gegenereerd berichtje gestuurd aan iedereen. En vandaag was het "Haha, 1 april, dat was niet echt!!11!_einz"quote:Op dinsdag 1 april 2025 16:20 schreef Crack_ het volgende:
ik doe met je meequote:Op dinsdag 1 april 2025 16:31 schreef Crack_ het volgende:
Zin in de zomer en dan een dutje doen in de zon. Dat zijn echt de beste dutjes
okquote:Op dinsdag 1 april 2025 16:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mensen, stop eens met mij bellen.
quote:Op dinsdag 1 april 2025 16:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Iemand hier had eerder al een matig AI gegenereerd berichtje gestuurd aan iedereen. En vandaag was het "Haha, 1 april, dat was niet echt!!11!_einz"
En iedereen had zoiets van, ja duh.
inb4 'gaat het hier nou weer over'quote:Op dinsdag 1 april 2025 16:56 schreef Dr_Flash het volgende:
zo eens de werkjes afronden en een stukje lopen. ter info: 2187 stapjes nuMorgen weer een dag.
ja fles ik begrijp die dwangneurose van stapjes niet zoquote:Op dinsdag 1 april 2025 16:56 schreef Dr_Flash het volgende:
zo eens de werkjes afronden en een stukje lopen. ter info: 2187 stapjes nuMorgen weer een dag.
Dat hoeft ook niet iedereen te begrijpenquote:Op dinsdag 1 april 2025 16:58 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja fles ik begrijp die dwangneurose van stapjes niet zo
lol, watquote:Op dinsdag 1 april 2025 16:58 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja fles ik begrijp die dwangneurose van stapjes niet zo
naar mij?!?!!?!?quote:
Heeft Zwabber je vastgebonden?quote:Op dinsdag 1 april 2025 17:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
naar mij?!?!!?!?
oke wacht even ik wil in bed gaan liggen maar ik zit vast
Ja ik ga niet die zooi hier plaatsen. Is het iets te identificerend voor.quote:Op dinsdag 1 april 2025 17:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
naar mij?!?!!?!?
oke wacht even ik wil in bed gaan liggen maar ik zit vast
Was het maar zo'n feest.quote:Op dinsdag 1 april 2025 17:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heeft Zwabber je vastgebonden?
zou een beter alternatief zijn dan mentaal vastzittenquote:Op dinsdag 1 april 2025 17:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heeft Zwabber je vastgebonden?
dwangneurosequote:
Anonymous zwabbiequote:Op dinsdag 1 april 2025 17:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja ik ga niet die zooi hier plaatsen. Is het iets te identificerend voor.
quote:
Grijp je kans Zwab!quote:Op dinsdag 1 april 2025 17:10 schreef Crack_ het volgende:
zou een beter alternatief zijn dan mentaal vastzitten![]()
ja ik krijg wel dat idee bij fles, maar hij is een man van cijfertjesquote:Op dinsdag 1 april 2025 17:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
zou een beter alternatief zijn dan mentaal vastzitten
[..]
dwangneurose
je snapt niet waarom men wil voldoen aan de aanbeveling van minimaal 10k stappen per dag?quote:Op dinsdag 1 april 2025 17:13 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja ik krijg wel dat idee bij fles, maar hij is een man van cijfertjes
snap niet echt waarom hij het doet en welk resutaat hij wil bereiken
nee ik vind dat totale onzinquote:Op dinsdag 1 april 2025 17:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
je snapt niet waarom men wil voldoen aan de aanbeveling van minimaal 10k stappen per dag?![]()
1 april!quote:
Zwabbelsteeltje, wat snoezig!!!quote:Op dinsdag 1 april 2025 17:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Niemand weet, niemand weet, dat ik eigenlijk Zwabbelsteeltje heet.
Zeg je nou dat je niet de Zwabber maar de Steel bent?quote:Op dinsdag 1 april 2025 17:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Niemand weet, niemand weet, dat ik eigenlijk Zwabbelsteeltje heet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
lees die zin nog eensquote:Op dinsdag 1 april 2025 17:16 schreef Karzai het volgende:
bewegen is wel belangrijk maar het ligt het ligt aan meerdere factoren zoals je voeding ook aanpassen
Touwtje 3D printenquote:Op dinsdag 1 april 2025 17:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Helaas, ik heb toevallig m'n touw niet meegenomen naar werk vandaag.
Ik ook wel eigenlijkquote:Op dinsdag 1 april 2025 17:16 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben onwijs kieskeurig in wie me mag mishandelen trouwens. Helaas
Mooi op tijdquote:
quote:
Hmm, ik ken niemand niet denk ikquote:Op dinsdag 1 april 2025 17:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ook wel eigenlijk
Niemand mag mij mishandelen
welke kleur!quote:Op dinsdag 1 april 2025 17:20 schreef essnhills het volgende:
Mijn vader heeft mijn vlinderstruik flink gesnoeid vanmiddag
Heb nu 14 stekjes op het aanrecht staan om te kijken of het wat wordt
Ach, dat ben ik wel gewend hoor. Ik denk dat ik aan de standaarden van de meeste mensen niet voldoe.quote:Op dinsdag 1 april 2025 17:16 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben onwijs kieskeurig in wie me mag mishandelen trouwens. Helaas
Vlinders kweken.quote:Op dinsdag 1 april 2025 17:20 schreef essnhills het volgende:
Mijn vader heeft mijn vlinderstruik flink gesnoeid vanmiddag
Heb nu 14 stekjes op het aanrecht staan om te kijken of het wat wordt
Dit is echt totaal niet wat ik zeg maar is goedquote:Op dinsdag 1 april 2025 17:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ach, dat ben ik wel gewend hoor. Ik denk dat ik aan de standaarden van de meeste mensen niet voldoe.
Wit!quote:Op dinsdag 1 april 2025 17:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmm, ik ken niemand niet denk ik
[..]
welke kleur!
quote:
Sorry. Ik moet ook helemaal niet zo reageren. Ik heb een bui I guess.quote:Op dinsdag 1 april 2025 17:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dit is echt totaal niet wat ik zeg maar is goed
Ik weet niet eens wat ik met hill precies bedoeldequote:
quote:Op dinsdag 1 april 2025 17:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Sorry. Ik moet ook helemaal niet zo reageren. Ik heb een bui I guess.
Het gebeurt regelmatig dat mensen mij proberen te koppelen, goedbedoeld of voor de grap, en dat de andere partij zich dan in awkward bochten wringt om op een aardige manier nee te zeggen. Voor mij niet leuk, voor hen niet leuk. Het is een ding of zo.
Hier zit een Odysseus grap in.quote:Op dinsdag 1 april 2025 17:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ook wel eigenlijk
Niemand mag mij mishandelen
quote:Op dinsdag 1 april 2025 17:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Pffff ben ik weer. 7130 inmiddels. Op eoa manier voel ik me nu wel beter dan voordat ik vertrok trouwens. Maar okee.
Eh, ja. Dat zou je kunnen doen jaquote:Op dinsdag 1 april 2025 18:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]als je er 'maar' voor zet kun je 'maar oeoa manier' van maken
Stapjes maken blijquote:Op dinsdag 1 april 2025 17:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Pffff ben ik weer. 7130 inmiddels. Op eoa manier voel ik me nu wel beter dan voordat ik vertrok trouwens. Maar okee.
mja wel goed gekruid enzo, vlees is duur tegenwoordigquote:Op dinsdag 1 april 2025 18:24 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ziet er goed uit maar 22 euro voor die mixed grill, oef.
Ik snap het. Die indruk had ik ook niet van je gelukkig.quote:Op dinsdag 1 april 2025 17:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat koppelen is irritant ja. Vind het opzich nog prima als het niet-opvallend is, als je wil dat twee mensen elkaar ontmoeten waarvan je denkt 'zou wel eens leuk kunnen worden' ofzo. Maar dat opvallende is meestal ongewenst![]()
En ik bedoelde het oprecht niet richting jou. Ik ben niet preuts en vind seks een leuk gespreksonderwerp, dat verwarren mensen regelmatig met 'dus je bent geil en hebt vaak seks en je wilt seks met iedereen', nee en nee en nee.
Ik ga lekker kip piri piri makenquote:Op dinsdag 1 april 2025 18:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. Nu pizza en dan after dinner walk
Dat is nu wel het gevaar, nu ik in het zonnetje zit.quote:
Ik zat vanmiddag ook heerlijk in de zonquote:Op dinsdag 1 april 2025 18:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is nu wel het gevaar, nu ik in het zonnetje zit.
Met het mooie weer steeds wel jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ja snap ik.quote:Op dinsdag 1 april 2025 19:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Met het mooie weer steeds wel ja
En morgen ook wat rustiger. Vandaag was mijn vader aan het schuren, morgen gaat ie verven. Toch een stuk minder herrie
HIer ook zo.quote:
Ik heb vanmiddag Robbie weer aangezetquote:Op dinsdag 1 april 2025 19:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
Net zonder aansturing kamer gestofzuigd. Ik leer het wel ....
ooit
en dat terwijl ik nu Robert Plant hoor zingen....quote:Op dinsdag 1 april 2025 19:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag Robbie weer aangezet
quote:Op dinsdag 1 april 2025 19:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
en dat terwijl ik nu Robert Plant hoor zingen....![]()
quote:Op dinsdag 1 april 2025 19:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, ben ik weer. After dinner rondje zit er ook op. Tellertje op 10.269 en wat nog veel belangrijker is![]()
Sinds ik weet dat Fles centjes opraapt van de grond, laat ik al het geld dat ik vind liggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Snotverquote:
Ik kende hem nietquote:Op dinsdag 1 april 2025 19:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Klassiekertje (tijdens de top2000 )
Ik vind Ama te lief om hier een grapje over te makenquote:
Moet je maar in het T2000 topic meepostenquote:
Ik kom niet overalquote:Op dinsdag 1 april 2025 19:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet je maar in het T2000 topic meeposten
Ja doe ook maar niet.quote:Op dinsdag 1 april 2025 19:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik vind Ama te lief om hier een grapje over te maken
Tuurlijk niet, zo'n hork ben ik nietquote:
Ja, dat snap ik.quote:Op dinsdag 1 april 2025 19:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Daarom dat ik af en toe ook post dat ik me kut voel.
Sommige dagen lukt het me beter om er mee om te gaan. Vandaag even een dagje niet zo.quote:Op dinsdag 1 april 2025 19:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik.
[ afbeelding ]
Ik heb echt te lang daar niet meer opgekeken blijkbaar,quote:Op dinsdag 1 april 2025 19:49 schreef Ama het volgende:
HBO heeft eindelijk dat irritante paarse scherm niet meer. Top.
Knuffelquote:Op dinsdag 1 april 2025 19:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Sommige dagen lukt het me beter om er mee om te gaan. Vandaag even een dagje niet zo.
Maar jij komt nooit hier in de buurtquote:Op dinsdag 1 april 2025 19:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sinds ik weet dat Fles centjes opraapt van de grond, laat ik al het geld dat ik vind liggen.
Krijg jullie welquote:Op dinsdag 1 april 2025 15:02 schreef Ama het volgende:
Hedwig heeft een vlinder vermoord. Sorry @:ettovanbelgie
Ben 2 jaar terug nog in Limburg geweest!quote:Op dinsdag 1 april 2025 19:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar jij komt nooit hier in de buurt![]()
Al vind ik ze overal wel hoor
okeequote:Op dinsdag 1 april 2025 19:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben 2 jaar terug nog in Limburg geweest!
Ik zal jou eens wegwerkenquote:Op dinsdag 1 april 2025 20:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
hele garnaal weggewerkt
bwwwwwwwwurp
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Heftigquote:Op dinsdag 1 april 2025 19:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben 2 jaar terug nog in Limburg geweest!
Is ook wel een beetje uit de richting voor jou.quote:
Ik kiepkluifjesquote:Op dinsdag 1 april 2025 20:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
hele garnaal weggewerkt
bwwwwwwwwurp
quote:
esssssssssssssssssie, esssssssssssssssssie, esssssssssssse de bostijgerinnnnnnnnnnnnnnnnnquote:
Ettoooooooooooquote:Op dinsdag 1 april 2025 20:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
esssssssssssssssssie, esssssssssssssssssie, esssssssssssse de bostijgerinnnnnnnnnnnnnnnnn
Op wie slaat dit??quote:Op dinsdag 1 april 2025 20:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Als je uitdeelt, moet je ook kunnen incasseren.
Bij de Ikea?quote:Op dinsdag 1 april 2025 20:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Een ik-moet-hem-alleen-nog-maken jurk gekocht voor een schappelijke prijs van 75 euro
Ikea verkoopt geen stof meer per meterquote:
Op Goes. Moest in VBL, maar ik zat op het verkeerde tabblad.quote:
Iemand die eerst al sloeg denk ikquote:
I knowquote:Op dinsdag 1 april 2025 20:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ikea verkoopt geen stof meer per meter
van een man?quote:Op dinsdag 1 april 2025 20:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Een ik-moet-hem-alleen-nog-maken jurk gekocht voor een schappelijke prijs van 75 euro
Hoe kun je ons nou verwarren met VBLquote:Op dinsdag 1 april 2025 20:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Op Goes. Moest in VBL, maar ik zat op het verkeerde tabblad.
Ik was niet aan het opletten.quote:Op dinsdag 1 april 2025 20:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoe kun je ons nou verwarren met VBL
Schandaligquote:Op dinsdag 1 april 2025 20:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik was niet aan het opletten.
Nee een vrouw die een webshop heeft.quote:
Ja dat zou tof zijn. Ik heb nog wel een Ikea jurk trouwens.quote:Op dinsdag 1 april 2025 20:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
I know
Ik heb daar ook weleens stof gehaald
Eigenlijk zouden ze een compleet pakket moeten verkopen voor Scandinavische truien breien ofzo. Zet zelf je trui in elkaar
Maarja
Breien gaat wel een stuk lastiger met twee van die zizagzwengelsleuteltjes.quote:Op dinsdag 1 april 2025 20:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
I know
Ik heb daar ook weleens stof gehaald
Eigenlijk zouden ze een compleet pakket moeten verkopen voor Scandinavische truien breien ofzo. Zet zelf je trui in elkaar
Maarja
Ja maar je kan anders altijd de Ikea hulplijn bellenquote:Op dinsdag 1 april 2025 20:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Breien gaat wel een stuk lastiger met twee van die zizagzwengelsleuteltjes.
Oh ja er wordt gevoebald, even aanzetten...quote:Op dinsdag 1 april 2025 20:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Op Goes. Moest in VBL, maar ik zat op het verkeerde tabblad.
niet de meest aansprekende wedstrijd.quote:Op dinsdag 1 april 2025 20:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Oh ja er wordt gevoebald, even aanzetten...
Je moet het toch met 2 mensen doen, dus er is vast een mogelijkheidquote:Op dinsdag 1 april 2025 20:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Breien gaat wel een stuk lastiger met twee van die zizagzwengelsleuteltjes.
Nee, dat klopt.quote:Op dinsdag 1 april 2025 20:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
niet de meest aansprekende wedstrijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
o gelukkig maarquote:Op dinsdag 1 april 2025 20:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee een vrouw die een webshop heeft.
Ik weet dat het net over stof van de ikea ging en zo. Maar toch was mijn eerste mental image dat van een jurk gemaakt van die grote shopper tassen van ze.quote:Op dinsdag 1 april 2025 20:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja dat zou tof zijn. Ik heb nog wel een Ikea jurk trouwens.
Zou kunnen, maar kraakt een beetje denk ikquote:Op dinsdag 1 april 2025 20:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik weet dat het net over stof van de ikea ging en zo. Maar toch was mijn eerste mental image dat van een jurk gemaakt van die grote shopper tassen van ze.
quote:Op dinsdag 1 april 2025 20:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, dat klopt.
RKC gaat ook gewoon degraderen samen met Almere.
Dan komt er in ieder geval nog 1 voorspeling die ik in het begin van het seizoen gedaan heb uit...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op dinsdag 1 april 2025 20:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Vast al gedaan waarschijnlijkquote:Op dinsdag 1 april 2025 20:39 schreef DeZwabber het volgende:
Moet dat eigenlijk niet te hard zeggen voordat Balenciaga een kans heeft om het te kopieren.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Amadepamatoren van metselenquote:Op dinsdag 1 april 2025 20:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
even de @:Ama's verpakken en verzenden naar Valkensburg
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Er zijn een hoop mensen die dit gedaan hebben blijkbaar. Dacht ik heel eventjes origineel te zijn.quote:
🐙![]()
Oh god.quote:Op dinsdag 1 april 2025 20:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Van meest normale naar wtf?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
🐙![]()
@CherryLips Ik kreeg dit vandaag gratis met mijn Jumbo punten. (En ook nog een pot kaasdip voor chips)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.![]()
Als de liefde van je leven een ikea fetish heeft, dan weet je wat je moet doen
Trotste mama van Ambar
quote:Op dinsdag 1 april 2025 20:47 schreef Ama het volgende:
@:cherrylips Ik kreeg dit vandaag gratis met mijn Jumbo punten. (En ook nog een pot kaasdip voor chips)vrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrreeeeeeeeeeeeeeeeeeetboei!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar jij mag datOmnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam![]()
@:cherrylips Ik kreeg dit vandaag gratis met mijn Jumbo punten. (En ook nog een pot kaasdip voor chips)Hmmm dat is dan toch niet voor iedereen hetzelfde, staat er bij mij niet tussenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Same shit, different day
SC hopper present![]()
Nou eten ligt vooral op dit moment als voorraad in de kast maar komt wel.quote:Op dinsdag 1 april 2025 20:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
vrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrreeeeeeeeeeeeeeeeeeetboei!
Maar jij mag datYour beauty never ever scared me.![]()
quote:Op dinsdag 1 april 2025 20:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou eten ligt vooral op dit moment als voorraad in de kast maar komt wel.
Omnibus in omnibus.
pffff ben wel meteen kapot ook zeg. Nou ja. Slapen maar dan
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Bij punten inwisselen niet? Het stond zelfs op een schap dus was geen persoonlijke.quote:Op dinsdag 1 april 2025 20:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hmmm dat is dan toch niet voor iedereen hetzelfde, staat er bij mij niet tussenYour beauty never ever scared me.![]()
Hoe laat ga jij er dan uit?quote:Op dinsdag 1 april 2025 20:51 schreef Dr_Flash het volgende:
pffff ben wel meteen kapot ook zeg. Nou ja. Slapen maar danSame shit, different day
SC hopper present![]()
Raar. Staat er echt niet bijquote:Op dinsdag 1 april 2025 20:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Bij punten inwisselen niet? Het stond zelfs op een schap dus was geen persoonlijke.Same shit, different day
SC hopper present![]()
Droppen bij Småland en daarna hard wegrennen?quote:Op dinsdag 1 april 2025 20:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Als de liefde van je leven een ikea fetish heeft, dan weet je wat je moet doen"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani![]()
Lingerie maken van een ikea tas en in de showroom gaan liggen natuurlijkquote:Op dinsdag 1 april 2025 20:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Droppen bij Småland en daarna hard wegrennen?Trotste mama van Ambar
Huh raar. We hebben het wel over hetzelfde? Die punten die je bij de Jumbo kan sparen voor gratis dingen.quote:Your beauty never ever scared me.![]()
amaaaaaaaa pamaaaaaaaaaaaaaaaa tiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiijdOmnibus in omnibus.
En wat gaat er dan gebeuren?quote:Op dinsdag 1 april 2025 20:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
amaaaaaaaa pamaaaaaaaaaaaaaaaa tiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiijdYour beauty never ever scared me.![]()
Ik zit lang genoeg op het internet dat ik wel bdsm-ikea hacks voorbij heb zien komen.quote:Op dinsdag 1 april 2025 20:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Als de liefde van je leven een ikea fetish heeft, dan weet je wat je moet doen
🐙![]()
Ik ben een beeldbenker maar hier krijg ik even geen beeld bij.quote:Op dinsdag 1 april 2025 20:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zit lang genoeg op het internet dat ik wel bdsm-ikea hacks voorbij heb zien komen.Your beauty never ever scared me.![]()
Ohquote:Op dinsdag 1 april 2025 20:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Lingerie maken van een ikea tas en in de showroom gaan liggen natuurlijk
Hmmmm"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Yup. Ik kan punten inruilen voor tulpen, croissants, Mexicaanse dipsaus, knorr saus, ijsthee, paaseitjes, paastak of een smoothiequote:Op dinsdag 1 april 2025 20:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Huh raar. We hebben het wel over hetzelfde? Die punten die je bij de Jumbo kan sparen voor gratis dingen.Same shit, different day
SC hopper present![]()
Je partner als Kallax kast gebruikenquote:Op dinsdag 1 april 2025 20:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ben een beeldbenker maar hier krijg ik even geen beeld bij.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic![]()
Nou dan staat het er toch bij?quote:Op dinsdag 1 april 2025 21:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Yup. Ik kan punten inruilen voor tulpen, croissants, Mexicaanse dipsaus, knorr saus, ijsthee, paaseitjes, paastak of een smoothieDie dipsaus zijn ook meerdere soorten.
Your beauty never ever scared me.![]()
Misschien is het dan tijd om een nieuwe bank te kopen.quote:Op dinsdag 1 april 2025 21:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
ze ligt nu echt IN de bank..
raawrrr, lekker dierYour beauty never ever scared me.![]()
LIJSTquote:Op dinsdag 1 april 2025 21:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Misschien is het dan tijd om een nieuwe bank te kopen.Omnibus in omnibus.
Ik zie nu pas dat het paaseitjes zijn bij jou, dacht dat het koekjes warenquote:Op dinsdag 1 april 2025 21:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou dan staat het er toch bij?Die dipsaus zijn ook meerdere soorten.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Hoe dan.quote:Op dinsdag 1 april 2025 21:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat het paaseitjes zijn bij jou, dacht dat het koekjes warenYour beauty never ever scared me.![]()
quote:Op dinsdag 1 april 2025 20:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ben een beeldbenker maar hier krijg ik even geen beeld bij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit soort dingen.
Nou heb ik ooit een ikea bureau gehad met dat soort schragen er onder, en ik meen me te herinneren dat er een hele lage gewichtslimit op de verpakking stond. 30kg oid. Dus volgens mij is het geen heel goed idee verder. Maar heb slechtere ideeën gezien.🐙![]()
quote:Op dinsdag 1 april 2025 21:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]Oké het is wel creatief bedacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit soort dingen.
Nou heb ik ooit een ikea bureau gehad met dat soort schragen er onder, en ik meen me tr herinneren dat er een hele lage gewichtslimit op de verpakking stond. 30kg oid. Dus volgens mij is het geen heel goed idee verder. Maar heb slechtere ideeën gezien.Your beauty never ever scared me.![]()
@:cherrylips Ik kreeg dit vandaag gratis met mijn Jumbo punten. (En ook nog een pot kaasdip voor chips)Is het te eten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap![]()
Nog niet geprobeerd. Zal het 1 deze dagen eens proberen. Over de dipsaus heb ik mijn twijfels maar goed het was gratis.quote:Your beauty never ever scared me.![]()
Welke normale mensen?quote:Op dinsdag 1 april 2025 21:16 schreef DeZwabber het volgende:
Ondertussen, bij de normale mensen in dit topic:
[ afbeelding ]Your beauty never ever scared me.![]()
Ach ja, ik ben Justin Bieber met Fuck The Macarena aan het mixen, ik val hier niet onderquote:Op dinsdag 1 april 2025 21:16 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
Ja, fair.quote:Weird kink, but okay.quote:Op dinsdag 1 april 2025 21:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ach ja, ik ben Justin Bieber met Fuck The Macarena aan het mixen, ik val hier niet onder🐙![]()
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
Waar is de weird shit precies?quote:Op dinsdag 1 april 2025 21:16 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]Tap tap tap![]()
quote:quote:Op dinsdag 1 april 2025 21:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]Het valt mee hoor. Maar heb wel een paar mensen weggejaagd geloof ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit soort dingen.
Nou heb ik ooit een ikea bureau gehad met dat soort schragen er onder, en ik meen me te herinneren dat er een hele lage gewichtslimit op de verpakking stond. 30kg oid. Dus volgens mij is het geen heel goed idee verder. Maar heb slechtere ideeën gezien.🐙![]()
Ik heb nog zo'n krukje in de berging staanquote:Op dinsdag 1 april 2025 21:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
Het valt mee hoor. Maar heb wel een paar mensen weggejaagd geloof ik.
Tap tap tap![]()
Have funquote:Op dinsdag 1 april 2025 21:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb nog zo'n krukje in de berging staanYour beauty never ever scared me.![]()
Ja ik maak geen grappenquote:
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
En zo'n karaoke microfoon in de la?quote:Op dinsdag 1 april 2025 21:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb nog zo'n krukje in de berging staan🐙![]()
Ja, een 'microfoon'.quote:Op dinsdag 1 april 2025 22:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En zo'n karaoke microfoon in de la?Tap tap tap![]()
Ja naja bij sapjes uitwisselen in deze zin moet ik ook aan seks denken.quote:Op dinsdag 1 april 2025 22:09 schreef Karzai het volgende:
sapjes uitwisselen of denken we alleen maar aan sex vanavond
een verse sinasappelsap zou er wel in gaanquote:Op dinsdag 1 april 2025 22:09 schreef Karzai het volgende:
sapjes uitwisselen of denken we alleen maar aan sex vanavond![]()
![]()
Zak met kattenbrokken was dit keer toch aangekomen. Nu hoef ik pas in 2026 weer brokjes te kopen.
Waarom niet wakker liggen over wat ik ga doen?quote:Op dinsdag 1 april 2025 22:15 schreef Karzai het volgende:
slaap lekker mensen en morgen gezond weer op
[ afbeelding ]
/anxietyleefTap tap tap![]()
Ik mis de optie 'wakker liggen over wat je wil doen'quote:Op dinsdag 1 april 2025 22:15 schreef Karzai het volgende:
slaap lekker mensen en morgen gezond weer op
[ afbeelding ]"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Zou wel lullig zijn als ze bij deze huidige zak (die ik heb gekocht blijft nog even dicht) op het laatst besluit dat ze deze brokjes niet meer wil eten.
Het blijft een kat. Ik stop binnenkort denk ik ook maar gewoon met natvoer kopen wat elke keer is ze er na een half blikje of zakje er wel klaar mee en wil ze het ook niet meer.Inmiddels al allemaal verschillende gekocht.
Of wat je juist niet gedaan hebt, maar wel had moeten doenquote:Op dinsdag 1 april 2025 22:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik mis de optie 'wakker liggen over wat je wil doen'"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Wat ik al maanden uitstel.quote:Op dinsdag 1 april 2025 22:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Of wat je juist niet gedaan hebt, maar wel had moeten doenTap tap tap![]()
Ik stond daar wel een beetje van te kijken want ik dacht altijd dat het wel een populaire webshop was.quote:Op dinsdag 1 april 2025 22:20 schreef CherryLips het volgende:
He kut, Bax Music is failliet, net nu ik daar iets moet opzoekenYour beauty never ever scared me.![]()
Had je dat nou maar niet maanden uitgesteldquote:Op dinsdag 1 april 2025 22:20 schreef CherryLips het volgende:
He kut, Bax Music is failliet, net nu ik daar iets moet opzoeken"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
waarom kunnen mensen simpele instructies niet opvolgen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 1 april 2025 22:20 schreef mschol het volgende:
waarom kunnen mensen simpele instructies niet opvolgen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
ik dacht dat ze vooral een bepaalde niche goed konden bedienen en dus daar flink op konden verdienenquote:Op dinsdag 1 april 2025 22:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik stond daar wel een beetje van te kijken want ik dacht altijd dat het wel een populaire webshop was.![]()
waarom kunnen mensen simpele instructies niet opvolgen..Staat dat niet vrijwel overal op?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap![]()
Niet alleen maar vanavond.quote:Op dinsdag 1 april 2025 22:09 schreef Karzai het volgende:
sapjes uitwisselen of denken we alleen maar aan sex vanavond
🐙![]()
Nieuwe microfoon!quote:Op dinsdag 1 april 2025 22:20 schreef CherryLips het volgende:
He kut, Bax Music is failliet, net nu ik daar iets moet opzoeken🐙![]()
waarom kunnen mensen simpele instructies niet opvolgen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
daarom, sterker nog als je bij ingredienten kijkt en je ziet TARWE (letterlijk zo) is het een no-goquote:![]()
Hmmmquote:Op dinsdag 1 april 2025 22:21 schreef mschol het volgende:
[..]
ik dacht dat ze vooral een bepaalde niche goed konden bedienen en dus daar flink op konden verdienenYour beauty never ever scared me.![]()
Maar meer dat die waarschuwing er negen van de tien keer op staat omdat ze anders twee compleet aparte fabrieken moeten maken en dat gaat hem niet worden.quote:Op dinsdag 1 april 2025 22:22 schreef mschol het volgende:
[..]
daarom, sterker nog als je bij ingredienten kijkt en je ziet TARWE (letterlijk zo) is het een no-goTap tap tap![]()
ik snap in iedergeval dat na collega ziedend is, nu het kind weer aan de beterende hand was na een jaar..
nu weer terug bij af..er zijn gewoon glutenvrije producten, en daar staat gewoon op glutenvrij.. daar zitten ook echt geen glutensporen in..quote:Op dinsdag 1 april 2025 22:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar meer dat die waarschuwing er negen van de tien keer op staat omdat ze anders twee compleet aparte fabrieken moeten maken en dat gaat hem niet worden.
het zal vast iets van indekken zijn![]()
En zichzelf indekken voor het geval ze worden aangeklaagd 'ja stond gewoon op de verpakking hoor'quote:Op dinsdag 1 april 2025 22:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar meer dat die waarschuwing er negen van de tien keer op staat omdat ze anders twee compleet aparte fabrieken moeten maken en dat gaat hem niet worden.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
"Eigen schuld dat je zo'n zwak en ziekelijk kind hebt"quote:Op dinsdag 1 april 2025 22:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En zichzelf indekken voor het geval ze worden aangeklaagd 'ja stond gewoon op de verpakking hoor'![]()
Nja. Flinterdunne marges. Covid leningen moesten terug betaald worden. Fysieke winkels met personeel kosten ook geld. En Thomann is een enorme concurrent door heel Europa.quote:Op dinsdag 1 april 2025 22:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik stond daar wel een beetje van te kijken want ik dacht altijd dat het wel een populaire webshop was.
Ik denk dat muziekinstrumenten verkopen geen hele makkelijke markt meer is eigenlijk.🐙![]()
Nee het wordt in dezelfde fabriek geproduceerd als producten met gluten, is een waarschuwing voor kruisbesmetting.quote:Op dinsdag 1 april 2025 22:25 schreef mschol het volgende:
ik snap in iedergeval dat na collega ziedend is, nu het kind weer aan de beterende hand was na een jaar..
nu weer terug bij af..
[..]
er zijn gewoon glutenvrije producten, en daar staat gewoon op glutenvrij.. daar zitten ook echt geen glutensporen in..
het zal vast iets van indekken zijnTap tap tap![]()
ja uiteraard, maar dat staat dus niet op ELK product, daar zijn de glutenvrije producten voorquote:Op dinsdag 1 april 2025 22:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee het wordt in dezelfde fabriek geproduceerd als producten met gluten, is een waarschuwing voor kruisbesmetting.
anders snap ik je vraag/opmerking niet![]()
![]()
maar goed, triest verhaal dus, en school doet er nogal laconiek onder(hij kan morgen wel weer naar school toch?)
![]()
Dan snappen we elkaar nietquote:Op dinsdag 1 april 2025 22:28 schreef mschol het volgende:
[..]
ja uiteraard, maar dat staat dus niet op ELK product, daar zijn de glutenvrije producten voor
anders snap ik je vraag/opmerking niet
Tap tap tap![]()
Je bent gewoon altijd de lul eigenlijk.quote:Deze vermelding is niet verplicht. Dit betekent dat producten zonder deze vermelding ook met gluten besmet kunnen zijn. En andersom geldt ook: producten met de kruisbesmettingswaarschuwing zijn niet per se besmet met gluten.Tap tap tap![]()
Uit snoep of van snoep?quote:Kunstenaar Simone Post opent in museum Voorlinden een tentoonstelling die volledig gemaakt is uit snoep.Tap tap tap![]()
dat wist ik nietquote:Op dinsdag 1 april 2025 22:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je bent gewoon altijd de lul eigenlijk.goed om te weten
Dan maar gewoon alleen glutenvrij kopen mocht hij ooit weer eens komen logeren![]()
![]()
Uiteindelijk kun je het best wel goed vermijden, moet je alleen beetje je best voor (willen) doen.quote:Op dinsdag 1 april 2025 22:39 schreef mschol het volgende:
[..]
dat wist ik nietgoed om te weten
Dan maar gewoon alleen glutenvrij kopen mocht hij ooit weer eens komen logeren![]()
Ja maar dan nog kun je het eigenlijk nooit 100% weten eigenlijk.quote:Op dinsdag 1 april 2025 22:39 schreef mschol het volgende:
[..]
dat wist ik nietgoed om te weten
Dan maar gewoon alleen glutenvrij kopen mocht hij ooit weer eens komen logerenTap tap tap![]()
dat weet ik, ik zie het bij mn collega die al een jaar alles voor hem glutenvrij doet,quote:Op dinsdag 1 april 2025 22:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Uiteindelijk kun je het best wel goed vermijden, moet je alleen beetje je best voor (willen) doen.![]()
Essie en ik hangen gewoon in de museumstukken.quote:Op dinsdag 1 april 2025 22:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je mag het niet eten denk ik
Tap tap tap![]()
Heb hier een eliminatie-dieet gedaan. Dat was ook even de nodige moeite.quote:Op dinsdag 1 april 2025 22:43 schreef mschol het volgende:
[..]
dat weet ik, ik zie het bij mn collega die al een jaar alles voor hem glutenvrij doet,![]()
Oh laat maar dan.quote:Op dinsdag 1 april 2025 22:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je mag het niet eten denk ik
nee, maar dan hebben ze wel een probleem met de warenwet als ze daar niet goed op letten:quote:Op dinsdag 1 april 2025 22:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar dan nog kun je het eigenlijk nooit 100% weten eigenlijk.dat gaat bij hem gelukkig goedquote:Een product mag volgens de warenwet de term ‘glutenvrij’ dragen wanneer het product minder dan 20 milligram gluten per kilo bevat. De hoeveelheid gluten in deze producten is zo laag dat bij de meeste mensen het dunnedarmslijmvlies herstelt.phoe. dat klinkt pittigquote:Op dinsdag 1 april 2025 22:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb hier een eliminatie-dieet gedaan. Dat was ook even de nodige moeite.![]()
Ik moet nog een museumbezoek voor komende week bedenken en kaartjes kopen voor Ouwehands. Doe ik denk ik morgen (dat laatste vooral)"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Misschien heeft Social Deal nog kortingskaartjes voor Ouwehandquote:Op dinsdag 1 april 2025 22:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik moet nog een museumbezoek voor komende week bedenken en kaartjes kopen voor Ouwehands. Doe ik denk ik morgen (dat laatste vooral)Tap tap tap![]()
Ik kan sws op een andere manier al korting krijgen. Maar ik ga morgen wel even in die app kijken..quote:Op dinsdag 1 april 2025 22:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien heeft Social Deal nog kortingskaartjes voor Ouwehand"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Forum Opties Forumhop: Hop naar: