quote:Op dinsdag 1 april 2025 16:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Iemand hier had eerder al een matig AI gegenereerd berichtje gestuurd aan iedereen. En vandaag was het "Haha, 1 april, dat was niet echt!!11!_einz"
En iedereen had zoiets van, ja duh.
inb4 'gaat het hier nou weer over'quote:Op dinsdag 1 april 2025 16:56 schreef Dr_Flash het volgende:
zo eens de werkjes afronden en een stukje lopen. ter info: 2187 stapjes nuMorgen weer een dag.
ja fles ik begrijp die dwangneurose van stapjes niet zoquote:Op dinsdag 1 april 2025 16:56 schreef Dr_Flash het volgende:
zo eens de werkjes afronden en een stukje lopen. ter info: 2187 stapjes nuMorgen weer een dag.
Dat hoeft ook niet iedereen te begrijpenquote:Op dinsdag 1 april 2025 16:58 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja fles ik begrijp die dwangneurose van stapjes niet zo
lol, watquote:Op dinsdag 1 april 2025 16:58 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja fles ik begrijp die dwangneurose van stapjes niet zo
naar mij?!?!!?!?quote:
Heeft Zwabber je vastgebonden?quote:Op dinsdag 1 april 2025 17:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
naar mij?!?!!?!?
oke wacht even ik wil in bed gaan liggen maar ik zit vast
Ja ik ga niet die zooi hier plaatsen. Is het iets te identificerend voor.quote:Op dinsdag 1 april 2025 17:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
naar mij?!?!!?!?
oke wacht even ik wil in bed gaan liggen maar ik zit vast
Was het maar zo'n feest.quote:Op dinsdag 1 april 2025 17:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heeft Zwabber je vastgebonden?
zou een beter alternatief zijn dan mentaal vastzittenquote:Op dinsdag 1 april 2025 17:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heeft Zwabber je vastgebonden?
dwangneurosequote:
Anonymous zwabbiequote:Op dinsdag 1 april 2025 17:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja ik ga niet die zooi hier plaatsen. Is het iets te identificerend voor.
quote:
Grijp je kans Zwab!quote:Op dinsdag 1 april 2025 17:10 schreef Crack_ het volgende:
zou een beter alternatief zijn dan mentaal vastzitten![]()
ja ik krijg wel dat idee bij fles, maar hij is een man van cijfertjesquote:Op dinsdag 1 april 2025 17:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
zou een beter alternatief zijn dan mentaal vastzitten
[..]
dwangneurose
je snapt niet waarom men wil voldoen aan de aanbeveling van minimaal 10k stappen per dag?quote:Op dinsdag 1 april 2025 17:13 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja ik krijg wel dat idee bij fles, maar hij is een man van cijfertjes
snap niet echt waarom hij het doet en welk resutaat hij wil bereiken
nee ik vind dat totale onzinquote:Op dinsdag 1 april 2025 17:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
je snapt niet waarom men wil voldoen aan de aanbeveling van minimaal 10k stappen per dag?![]()
1 april!quote:
Zwabbelsteeltje, wat snoezig!!!quote:Op dinsdag 1 april 2025 17:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Niemand weet, niemand weet, dat ik eigenlijk Zwabbelsteeltje heet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |