SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Baby darling doll face honey
ik ben er achter waar die kleine kutvliegjes zich verstopt hadden.quote:Op dinsdag 1 april 2025 16:20 schreef Crack_ het volgende:
Ohja, het is 1 april. Zijn jullie al veel grapjes tegengekomen?
ik heb hier op de fb van het eiland een vacature tekst voor een nieuwe maccie geplaatst. Hebben we niet op het eiland en de meeste mensen zijn er trots op.quote:Op dinsdag 1 april 2025 16:20 schreef Crack_ het volgende:
Nou ik dacht net toen ze zei dat ze ging opruimen ja leuk 1 april.quote:Op dinsdag 1 april 2025 16:20 schreef Crack_ het volgende:
waarquote:Op dinsdag 1 april 2025 16:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ben er achter waar die kleine kutvliegjes zich verstopt hadden.
maar dat was geen grap
Nee want US heeft nog niks gepost.quote:Op dinsdag 1 april 2025 16:20 schreef Crack_ het volgende:
HR stuurde een vage mail dat ivm veiligheid de fietsen, nu net zoals de auto's, ook achteruit ingeparkeerd moesten wordenquote:Op dinsdag 1 april 2025 16:20 schreef Crack_ het volgende:
pardonquote:Op dinsdag 1 april 2025 16:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ben er achter waar die kleine kutvliegjes zich verstopt hadden.
maar dat was geen grap
ik zou ook boos zijn maar dan dat het een grap isquote:Op dinsdag 1 april 2025 16:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb hier op de fb van het eiland een vacature tekst voor een nieuwe maccie geplaatst. Hebben we niet op het eiland en de meeste mensen zijn er trots op.
Sommige zijn boos dat er een mac komt nu
quote:Op dinsdag 1 april 2025 16:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
pardon
[..]
ik zou ook boos zijn maar dan dat het een grap ishoe durf je, geef mij die mac!
in een bloempot waar blijkbaar een dubbele bodem in zat en waterquote:
quote:Op dinsdag 1 april 2025 16:22 schreef Haags het volgende:
[..]
Nou ik dacht net toen ze zei dat ze ging opruimen ja leuk 1 april.
Maar nee dat was echt.
Verder niet echt maar hou me er ook niet echt mee bezig.
quote:Op dinsdag 1 april 2025 16:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee want US heeft nog niks gepost.
leuk geprobeerdquote:Op dinsdag 1 april 2025 16:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
HR stuurde een vage mail dat ivm veiligheid de fietsen, nu net zoals de auto's, ook achteruit ingeparkeerd moesten worden
Het erge is ook gewoon dat het met die kneuzen hier van veiligheid waar had kunnen zijnquote:Op dinsdag 1 april 2025 16:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]en nee, ik ook niet. Sommige grapjes zijn wel leuk, meeste niet
[..]
[..]
leuk geprobeerd
En mooie tekst erbijquote:
'stuur je zelfgemaakt hamburger naar *insert bitterbal adres*'quote:Op dinsdag 1 april 2025 16:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En mooie tekst erbij
Join Our Team at McDonald's Koh Phangan!
McDonald's is opening a brand-new restaurant on the beautiful island of Koh Phangan, and we're looking for enthusiastic team members to join us! If you’re passionate about great food, excellent customer service, and working in a fun and dynamic environment, we want you!
Available Positions:
Crew Members (Kitchen & Service)
Shift Supervisors
Cleaners
Delivery Staff
What We Offer:
Competitive salary & benefits
Flexible working hours
Career growth opportunities
Fun and friendly work atmosphere
Requirements:
Must be 18 years or older
Friendly and service-minded attitude
Ability to work in a fast-paced environment
No experience required; training provided!
Interested? Apply today!
ร่วมงานกับแมคโดนัลด์ เกาะพะงัน!
แมคโดนัลด์กำลังเปิดร้านใหม่บนเกาะพะงัน และเรากำลังมองหาสมาชิกทีมที่มีความกระตือรือร้น! ถ้าคุณชื่นชอบอาหารอร่อย บริการลูกค้าอย่างดี และการทำงานในสภาพแวดล้อมที่สนุกสนาน เราต้องการคุณ!
ตำแหน่งที่เปิดรับ:
พนักงานประจำร้าน (ครัว & บริการ)
หัวหน้ากะ
พนักงานทำความสะอาด
พนักงานส่งอาหาร
สิ่งที่คุณจะได้รับ:
เงินเดือนและสวัสดิการที่แข่งขันได้
ชั่วโมงการทำงานที่ยืดหยุ่น
โอกาสก้าวหน้าในอาชีพ
บรรยากาศการทำงานที่เป็นมิตรและสนุกสนาน
คุณสมบัติ:
อายุ 18 ปีขึ้นไป
มีใจรักการบริการและเป็นมิตร
สามารถทำงานในสภาพแวดล้อมที่รวดเร็วได้
ไม่จำเป็นต้องมีประสบการณ์ มีการฝึกอบรมให้!
Misschien ooit
quote:Op dinsdag 1 april 2025 16:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
'stuur je zelfgemaakt hamburger naar *insert bitterbal adres*'
Iemand hier had eerder al een matig AI gegenereerd berichtje gestuurd aan iedereen. En vandaag was het "Haha, 1 april, dat was niet echt!!11!_einz"quote:Op dinsdag 1 april 2025 16:20 schreef Crack_ het volgende:
ik doe met je meequote:Op dinsdag 1 april 2025 16:31 schreef Crack_ het volgende:
Zin in de zomer en dan een dutje doen in de zon. Dat zijn echt de beste dutjes
okquote:Op dinsdag 1 april 2025 16:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mensen, stop eens met mij bellen.
quote:Op dinsdag 1 april 2025 16:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Iemand hier had eerder al een matig AI gegenereerd berichtje gestuurd aan iedereen. En vandaag was het "Haha, 1 april, dat was niet echt!!11!_einz"
En iedereen had zoiets van, ja duh.
inb4 'gaat het hier nou weer over'quote:Op dinsdag 1 april 2025 16:56 schreef Dr_Flash het volgende:
zo eens de werkjes afronden en een stukje lopen. ter info: 2187 stapjes nuMorgen weer een dag.
ja fles ik begrijp die dwangneurose van stapjes niet zoquote:Op dinsdag 1 april 2025 16:56 schreef Dr_Flash het volgende:
zo eens de werkjes afronden en een stukje lopen. ter info: 2187 stapjes nuMorgen weer een dag.
Dat hoeft ook niet iedereen te begrijpenquote:Op dinsdag 1 april 2025 16:58 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja fles ik begrijp die dwangneurose van stapjes niet zo
lol, watquote:Op dinsdag 1 april 2025 16:58 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja fles ik begrijp die dwangneurose van stapjes niet zo
naar mij?!?!!?!?quote:
Heeft Zwabber je vastgebonden?quote:Op dinsdag 1 april 2025 17:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
naar mij?!?!!?!?
oke wacht even ik wil in bed gaan liggen maar ik zit vast
Ja ik ga niet die zooi hier plaatsen. Is het iets te identificerend voor.quote:Op dinsdag 1 april 2025 17:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
naar mij?!?!!?!?
oke wacht even ik wil in bed gaan liggen maar ik zit vast
Was het maar zo'n feest.quote:Op dinsdag 1 april 2025 17:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heeft Zwabber je vastgebonden?
zou een beter alternatief zijn dan mentaal vastzittenquote:Op dinsdag 1 april 2025 17:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heeft Zwabber je vastgebonden?
dwangneurosequote:
Anonymous zwabbiequote:Op dinsdag 1 april 2025 17:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja ik ga niet die zooi hier plaatsen. Is het iets te identificerend voor.
quote:
Grijp je kans Zwab!quote:Op dinsdag 1 april 2025 17:10 schreef Crack_ het volgende:
zou een beter alternatief zijn dan mentaal vastzitten![]()
ja ik krijg wel dat idee bij fles, maar hij is een man van cijfertjesquote:Op dinsdag 1 april 2025 17:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
zou een beter alternatief zijn dan mentaal vastzitten
[..]
dwangneurose
je snapt niet waarom men wil voldoen aan de aanbeveling van minimaal 10k stappen per dag?quote:Op dinsdag 1 april 2025 17:13 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja ik krijg wel dat idee bij fles, maar hij is een man van cijfertjes
snap niet echt waarom hij het doet en welk resutaat hij wil bereiken
nee ik vind dat totale onzinquote:Op dinsdag 1 april 2025 17:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
je snapt niet waarom men wil voldoen aan de aanbeveling van minimaal 10k stappen per dag?![]()
1 april!quote:
Zwabbelsteeltje, wat snoezig!!!quote:Op dinsdag 1 april 2025 17:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Niemand weet, niemand weet, dat ik eigenlijk Zwabbelsteeltje heet.
Zeg je nou dat je niet de Zwabber maar de Steel bent?quote:Op dinsdag 1 april 2025 17:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Niemand weet, niemand weet, dat ik eigenlijk Zwabbelsteeltje heet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
lees die zin nog eensquote:Op dinsdag 1 april 2025 17:16 schreef Karzai het volgende:
bewegen is wel belangrijk maar het ligt het ligt aan meerdere factoren zoals je voeding ook aanpassen
Touwtje 3D printenquote:Op dinsdag 1 april 2025 17:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Helaas, ik heb toevallig m'n touw niet meegenomen naar werk vandaag.
Ik ook wel eigenlijkquote:Op dinsdag 1 april 2025 17:16 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben onwijs kieskeurig in wie me mag mishandelen trouwens. Helaas
Mooi op tijdquote:
quote:
Hmm, ik ken niemand niet denk ikquote:Op dinsdag 1 april 2025 17:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ook wel eigenlijk
Niemand mag mij mishandelen
welke kleur!quote:Op dinsdag 1 april 2025 17:20 schreef essnhills het volgende:
Mijn vader heeft mijn vlinderstruik flink gesnoeid vanmiddag
Heb nu 14 stekjes op het aanrecht staan om te kijken of het wat wordt
Ach, dat ben ik wel gewend hoor. Ik denk dat ik aan de standaarden van de meeste mensen niet voldoe.quote:Op dinsdag 1 april 2025 17:16 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben onwijs kieskeurig in wie me mag mishandelen trouwens. Helaas
Vlinders kweken.quote:Op dinsdag 1 april 2025 17:20 schreef essnhills het volgende:
Mijn vader heeft mijn vlinderstruik flink gesnoeid vanmiddag
Heb nu 14 stekjes op het aanrecht staan om te kijken of het wat wordt
Dit is echt totaal niet wat ik zeg maar is goedquote:Op dinsdag 1 april 2025 17:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ach, dat ben ik wel gewend hoor. Ik denk dat ik aan de standaarden van de meeste mensen niet voldoe.
Wit!quote:Op dinsdag 1 april 2025 17:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmm, ik ken niemand niet denk ik
[..]
welke kleur!
quote:
Sorry. Ik moet ook helemaal niet zo reageren. Ik heb een bui I guess.quote:Op dinsdag 1 april 2025 17:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dit is echt totaal niet wat ik zeg maar is goed
Ik weet niet eens wat ik met hill precies bedoeldequote:
quote:Op dinsdag 1 april 2025 17:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Sorry. Ik moet ook helemaal niet zo reageren. Ik heb een bui I guess.
Het gebeurt regelmatig dat mensen mij proberen te koppelen, goedbedoeld of voor de grap, en dat de andere partij zich dan in awkward bochten wringt om op een aardige manier nee te zeggen. Voor mij niet leuk, voor hen niet leuk. Het is een ding of zo.
Hier zit een Odysseus grap in.quote:Op dinsdag 1 april 2025 17:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ook wel eigenlijk
Niemand mag mij mishandelen
quote:Op dinsdag 1 april 2025 17:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Pffff ben ik weer. 7130 inmiddels. Op eoa manier voel ik me nu wel beter dan voordat ik vertrok trouwens. Maar okee.
Eh, ja. Dat zou je kunnen doen jaquote:Op dinsdag 1 april 2025 18:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]als je er 'maar' voor zet kun je 'maar oeoa manier' van maken
Stapjes maken blijquote:Op dinsdag 1 april 2025 17:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Pffff ben ik weer. 7130 inmiddels. Op eoa manier voel ik me nu wel beter dan voordat ik vertrok trouwens. Maar okee.
mja wel goed gekruid enzo, vlees is duur tegenwoordigquote:Op dinsdag 1 april 2025 18:24 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ziet er goed uit maar 22 euro voor die mixed grill, oef.
Ik snap het. Die indruk had ik ook niet van je gelukkig.quote:Op dinsdag 1 april 2025 17:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat koppelen is irritant ja. Vind het opzich nog prima als het niet-opvallend is, als je wil dat twee mensen elkaar ontmoeten waarvan je denkt 'zou wel eens leuk kunnen worden' ofzo. Maar dat opvallende is meestal ongewenst![]()
En ik bedoelde het oprecht niet richting jou. Ik ben niet preuts en vind seks een leuk gespreksonderwerp, dat verwarren mensen regelmatig met 'dus je bent geil en hebt vaak seks en je wilt seks met iedereen', nee en nee en nee.
Ik ga lekker kip piri piri makenquote:Op dinsdag 1 april 2025 18:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. Nu pizza en dan after dinner walk
Dat is nu wel het gevaar, nu ik in het zonnetje zit.quote:
Ik zat vanmiddag ook heerlijk in de zonquote:Op dinsdag 1 april 2025 18:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is nu wel het gevaar, nu ik in het zonnetje zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |