was een melding dat ze hun microfoon om moesten doen die hadden ze namelijk nog nietquote:Op maandag 31 maart 2025 08:19 schreef Rhosyn het volgende:
De andere hebben ook last van de rook '[s nachtes en n u krijgen ze een zendercheck..
Bange BB
quote:Op maandag 31 maart 2025 09:05 schreef Rhosyn het volgende:
Jolien kruipt in het bed van Mattheus waar Mattheus net uit stapte..
Het gaat over Jeff.quote:Op maandag 31 maart 2025 09:06 schreef Rhosyn het volgende:
Waarover ze ( Jordy en Jolien) praten weet ik niet want ik kan slecht tegen hun stemmen, toon van praten en waar ze zoal over praten maar hun gezichten staan sjaggie..
Jordy wil niet naar huis vrijdag en Jolien is bang om vrijdag Jeffrey onder ogen te komen. << tijdens de finale want Jolien gaat eerder naar huis.quote:Op maandag 31 maart 2025 09:09 schreef Ynti het volgende:
[..]
Het gaat over Jeff.
En dat het nog maar 4 dagen duurt. Dat dat raar is.
Suiker, dan is de pindakaas niet zo droogquote:Op maandag 31 maart 2025 09:28 schreef Linnied het volgende:
Ik kijk eigenlijk nooit ontbijt streams.. maar is dat suiker? Wat jolien over de pindakaas strooit?
Of zout?
Vind beide niet logisch eigenlijk
Dat jam het minder droog maakt kan ik begrijpen... maar suiker?quote:Op maandag 31 maart 2025 09:28 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Suiker, dan is de pindakaas niet zo droog
Jam kan ook
Hij kamt ook heel bijzonder.quote:Op maandag 31 maart 2025 09:47 schreef greysbones het volgende:
jordy kamt zijn haar maar weer naar voren
volgens mij heeft Jordy een soort eczeem op zijn hoofdhuidquote:Op maandag 31 maart 2025 09:51 schreef Ynti het volgende:
Hij kamt ook heel
[..]
Hij kamt ook heel bijzonder.
Met een borstel, bovenop zijn hoofd, van links naar rechts. En vice versa, met snelle bewegingen.
Matti trimt zijn snor. Volgens mij met behulp van de kam van Sharice.
Vanochtend vroeg hij aan Sharice mag ik je ... lenen? Ja, das goe, zei Sharice. Mooi, dan kan ik mijn snor doen, zei Matti
dat vroeg ik me dus ook afquote:Op maandag 31 maart 2025 09:53 schreef Linnied het volgende:
Dus Keanu heeft vanochtend Jolien gewekt met z'n praatje.
Milena had Sharice gewekt.
Waren Jordy en Mattheus al aan de beurt geweest?
Bij Jordy zal het wel Niels zijn maar wie bij Mattheus dan?
Ik denk dat dat Jeffrey wordt,quote:Op maandag 31 maart 2025 09:53 schreef Linnied het volgende:
Oja.. ik had Jeffrey al afgeschreven ivm Jolien. Maar hij kan natuurlijk prima iets voor iemand anders inspreken.quote:Op maandag 31 maart 2025 09:55 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik denk dat dat Jeffrey wordt,
Dat is de enige waar hij mee bevriend was.
Of anders Jane..quote:Op maandag 31 maart 2025 09:56 schreef Linnied het volgende:
[..]
Oja.. ik had Jeffrey al afgeschreven ivm Jolien. Maar hij kan natuurlijk prima iets voor iemand anders inspreken.
Zo ziet het er wel uit, dus dat zou het wel verklaren.quote:Op maandag 31 maart 2025 09:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
volgens mij heeft Jordy een soort eczeem op zijn hoofdhuid
vandaar dat rare kammen
Jordy was gister. En inderdaad dat was Niels 😁quote:Op maandag 31 maart 2025 09:53 schreef Linnied het volgende:
Ah tnxquote:Op maandag 31 maart 2025 10:01 schreef Ynti het volgende:
[..]
Jordy was gister. En inderdaad dat was Niels 😁
Hier speculeerden ze ook over vanochtend.quote:Op maandag 31 maart 2025 09:55 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik denk dat dat Jeffrey wordt,
Dat is de enige waar hij mee bevriend was.
ja kloptquote:
videoland is niet aansprakelijk voor doorzetting van matige streamsquote:Op maandag 31 maart 2025 10:22 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik wil mijn geld terug van Videoland, nog nooit zoveel sl gehad. En een zeer slechte BB ever
Nou vooral het aantal SL is erg hoog dit jaar en ook vaak langequote:Op maandag 31 maart 2025 10:22 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik wil mijn geld terug van Videoland, nog nooit zoveel sl gehad. En een zeer slechte BB ever
Plus dat Videoland natuurlijk meer is dan BBquote:Op maandag 31 maart 2025 10:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
videoland is niet aansprakelijk voor doorzetting van matige streams
videoland zet enkel doorquote:Op maandag 31 maart 2025 10:25 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Plus dat Videoland natuurlijk meer is dan BB
Maar het aantal SL mag best minder
Videoland is van RTLquote:Op maandag 31 maart 2025 10:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
videoland zet enkel door
en zijn niet degene die bepalen wat er te zien is
dus klagen over SL bij videoland heeft geen enkel nut
ik vond jane in de taxi juist heel netjes, geen drama, eerder opgelucht dat het allemaal achter de rug was.quote:Op maandag 31 maart 2025 10:42 schreef greysbones het volgende:
aah we hebben pootje nog in de podcast
stukjes van Jane gezien (in de taxi) damnn wat een fake gedoe
mijn meningquote:Op maandag 31 maart 2025 10:44 schreef Verida het volgende:
[..]
ik vond jane in de taxi juist heel netjes, geen drama, eerder opgelucht dat het allemaal achter de rug was.
Ik kijk zo min mogelijk naar de dingen op X , Insta en FB , wat ik er soms lees is echt schandaligquote:Op maandag 31 maart 2025 10:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
mijn mening
helemaal als ik zie hoe ze nu op X tekeer gaat
Ja ze doet haar zo keurig voor in de taxiquote:Op maandag 31 maart 2025 10:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
mijn mening
het gaat me om wat ze er zelf neerplemptquote:Op maandag 31 maart 2025 10:48 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik kijk zo min mogelijk naar de dingen op X , Insta en FB , wat ik er soms lees is echt schandalig
Hij kan niet anders door zn grote voetenquote:Op maandag 31 maart 2025 10:54 schreef greysbones het volgende:
Jolien mocht niet leunen
maar Jordy(?) deed het de hele tijd
ja wat is deze nu weerquote:Op maandag 31 maart 2025 10:55 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hij kan niet anders door zn grote voeten
Daar heb je gelijk inquote:Op maandag 31 maart 2025 10:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
het gaat me om wat ze er zelf neerplempt
ja anders had hij geen evenwichtquote:
ze staat buitenquote:Op maandag 31 maart 2025 10:57 schreef Rhosyn het volgende:
10.00 uur was Charice aan het strijken en nu zie ik haar dat nog doen.
Ah Sharice had haar schoenen uitgedaan want ze is groot.quote:Op maandag 31 maart 2025 10:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja anders had hij geen evenwicht
damn wat slecht van BB
met een evenwichtsbalk
Denk security mensjes die buiten roken en dat kan door de tochtkieren van die barak trekken.quote:
ja en dan heel positief over de andere praten op twitter maakt ze zowat gelijk met de grondquote:Op maandag 31 maart 2025 10:42 schreef greysbones het volgende:
aah we hebben pootje nog in de podcast
stukjes van Jane gezien (in de taxi) damnn wat een fake gedoe
ze zijn goed aan het spekken he Jordy van 13K naar 55K en Mattie van niets naar boven de 20Kquote:Op maandag 31 maart 2025 10:52 schreef Koos1958 het volgende:
Jordy 10 gewonnen nu 55000 en matti boven de 20000 geloof ik. Jolien 3e geworden matti gewonnen en jordy 2e dus sharice 4e
jordy had al meer dan 13quote:Op maandag 31 maart 2025 11:01 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ze zijn goed aan het spekken he Jordy van 13K naar 55K en Mattie van niets naar boven de 20K
hij wil ze toch nog wat meegeven hahaquote:
maat 48 he realiseer je dat maat 48quote:
Ik lees daar helemaal niet. Die media haalt het slechtste in de mens boven. Vooral de volgers. Dan moet je iemand niet en dan ga je daar lezenquote:Op maandag 31 maart 2025 10:48 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik kijk zo min mogelijk naar de dingen op X , Insta en FB , wat ik er soms lees is echt schandalig
ja ?quote:Op maandag 31 maart 2025 11:03 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
maat 48 he realiseer je dat maat 48![]()
En hoeveel heeft Charice nu?quote:Op maandag 31 maart 2025 10:52 schreef Koos1958 het volgende:
Jordy 10 gewonnen nu 55000 en matti boven de 20000 geloof ik. Jolien 3e geworden matti gewonnen en jordy 2e dus sharice 4e
Ik heb geen X, word wel nieuwsgierig door deze post, maar ga er geen X voor nemen. Wat zegt ze allemaal?quote:Op maandag 31 maart 2025 10:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
mijn mening
teveel om zo op te noemenquote:Op maandag 31 maart 2025 11:05 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Ik heb geen X, word wel nieuwsgierig door deze post, maar ga er geen X voor nemen. Wat zegt ze allemaal?
Bij gelezen, kwam binnen in een SL oja le le 😡😡 maar ze zijn weer terug
quote:Op maandag 31 maart 2025 10:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
mijn mening
Lekker op X laten of in het topic van Jane of topic media of topic oudbewoners, keuze genoeg.quote:Op maandag 31 maart 2025 11:05 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Ik heb geen X, word wel nieuwsgierig door deze post, maar ga er geen X voor nemen. Wat zegt ze allemaal?
Bij gelezen, kwam binnen in een SL oja le le 😡😡 maar ze zijn weer terug
Mijn fout sorry ik vroeg ernaar, maar vind het niet in die topics, maar is ook niet zo belangrijk was nieuwsgierig hoe ‘politiek correct’ Jane nog na haar exit zou zijnquote:Op maandag 31 maart 2025 11:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Lekker op X laten of in het topic van Jane of topic media of topic oudbewoners, keuze genoeg.
MATT heeft gewonnen hoorquote:Op maandag 31 maart 2025 11:11 schreef Rhosyn het volgende:
Jordy heeft gewonnen en zegt dat het een rotspel was.
Oh Charice zegt het nu ook. Je hebt gewonnen?
Ja het gaat niet om het geld zegt Jordy het was gewoon een rotspel.
Charice reageert met iets over drama..
Jordy zit inderdaad dramatisch te doen.
Vecht zich kapot om te winnen en dan is het een rotspel en het geld boeit hem niet...
sharice was er al mee bezig vanmorgenquote:
MATT heeft gewonnen hoorquote:Op maandag 31 maart 2025 11:11 schreef Rhosyn het volgende:
Jordy heeft gewonnen en zegt dat het een rotspel was.
Oh Charice zegt het nu ook. Je hebt gewonnen?
Ja het gaat niet om het geld zegt Jordy het was gewoon een rotspel.
Charice reageert met iets over drama..
Jordy zit inderdaad dramatisch te doen.
Vecht zich kapot om te winnen en dan is het een rotspel en het geld boeit hem niet...
Waarom wel... Is laatste dagen 😂quote:
ze wil wat te doen hebben hoor je Jolien net zeggen omdat ze loopt te piekerenquote:
Daar was ook niks mis mee. En Axel en Elsa stonden op haar te wachten. Dat is pas een echte vriendschapquote:Op maandag 31 maart 2025 10:44 schreef Verida het volgende:
[..]
ik vond jane in de taxi juist heel netjes, geen drama, eerder opgelucht dat het allemaal achter de rug was.
En wie doet de was? Wie doet de strijk? Wie kookt er? Wie haalt het wasgoed op en brengt het terug. Jolien was toch nummer 1 in de huishoudelijke taken.quote:Op maandag 31 maart 2025 11:22 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ze wil wat te doen hebben hoor je Jolien net zeggen omdat ze loopt te piekeren
ze heeft geen rust zegt Jolien
notquote:Op maandag 31 maart 2025 11:27 schreef czvt het volgende:
[..]
En wie doet de was? Wie doet de strijk? Wie kookt er? Wie haalt het wasgoed op en brengt het terug. Jolien was toch nummer 1 in de huishoudelijke taken.
Oh echt> Ik las een post dat Jordy had gewonnen en ik hoorde het Charice zeggen...quote:
Hebben ze het daar nu wéér over op de streams???quote:Op maandag 31 maart 2025 11:27 schreef czvt het volgende:
[..]
En wie doet de was? Wie doet de strijk? Wie kookt er? Wie haalt het wasgoed op en brengt het terug. Jolien was toch nummer 1 in de huishoudelijke taken.
oeps niet goed gelezen...quote:Op maandag 31 maart 2025 10:52 schreef Koos1958 het volgende:
Nee hij vond het gewoon een rotspel geloof ik.quote:Op maandag 31 maart 2025 11:30 schreef Dotteke het volgende:
O Jordy was dus boos geweest om het spel, niet gewonnen of zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Ik snap je verwarring zoals het er staat zou je idd denken dat Jordi gewonnen heeftquote:
quote:Op maandag 31 maart 2025 11:31 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nee hij vond het gewoon een rotspel geloof ik.
Oke, ik hoor Sharice en Matt het er over hebben dat Jordy boos wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Ik gok eerder frustratie, maar de scheidingslijn tussen frustratie en boos is vrij dun bij jordi volgens mijquote:Op maandag 31 maart 2025 11:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oke, ik hoor Sharice en Matt het er over hebben dat Jordy boos was
Terechte strijders!quote:Op maandag 31 maart 2025 11:35 schreef Kodiak100 het volgende:
Het luieren is weer in volle gang zo te zien
Heeft BB niet overlegd met hem?quote:Op maandag 31 maart 2025 11:30 schreef Dotteke het volgende:
O Jordy was dus boos geweest om het spel, niet gewonnen of zo
heeft al eens opgenomen 😁quote:Op maandag 31 maart 2025 11:41 schreef Rhosyn het volgende:
En dan gaat straks weer de telefoon en die moet Charice opnemen
Nee... Dus Jolien gaat opnemen voor Mattquote:Op maandag 31 maart 2025 11:42 schreef Rhosyn het volgende:
Hoe weet Jolien dat er straks telefoon is voor Charice?
Is Mattheus al geweest?
hoop het welquote:Op maandag 31 maart 2025 12:01 schreef freaky40 het volgende:
Benieuwd of er nog een oud bewoner langs komt. Denk vanaf vandaag elke dag 1.
Mwah, na al die weken zouden we er toch onderhand aan gewend moeten zijnquote:Op maandag 31 maart 2025 12:07 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
hoop het wel![]()
hele week nog van die zonnestreams gaat gauw vervelen denk ik
Zolang het maar niet Jane of Axel zijn die nog even op bezoek komen..quote:Op maandag 31 maart 2025 12:07 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
hoop het wel![]()
Heeft daar niets mee te makenquote:Op maandag 31 maart 2025 11:54 schreef mazaru het volgende:
Wat zijn het toch een watjes tegenwoordig. Er mag geen haartje op het lijf groeien.
[ afbeelding ]
Inderdaad, kan me nog dat fietsmannetje herinneren, midden in de kamer zichzelf aan het scheren....quote:Op maandag 31 maart 2025 12:26 schreef riri het volgende:
[..]
Heeft daar niets mee te maken
Als je sporter bent dan is dat van belang, je kunt dan veel beter intapen en het weer verwijderen, zo'n beetje alle sporters verwijderen het
Elk jaar hetzelfde probleem in de laatste 2 weken. Hopelijk volgend jaar een finale week met minimaal 5 deelnemers over zodat er nog wat dynamiek over blijft.quote:Op maandag 31 maart 2025 12:07 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
hoop het wel![]()
Vond het nog steeds leuk met Michel in het jaar 2021. Volledig uitgekeken en Michel eigenlijk zonder wat het veld kon ruimen....Daarna is het me niet meer gelukt om dagelijks te kijken.quote:Op maandag 31 maart 2025 12:38 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Elk jaar hetzelfde probleem in de laatste 2 weken. Hopelijk volgend jaar een finale week met minimaal 5 deelnemers over zodat er nog wat dynamiek over blijft.
Misschien dat zijn mama meer Brasilieaans kookte meer wereldgerechten.....dan Hollandse pot dus ook niet gewend.quote:Op maandag 31 maart 2025 12:49 schreef Jackiegekkie het volgende:
Mattheus heeft in het huis beseft dat hij een moeilijke eter is en veel dingen niet lust: aubergine, courgette, bonen, rode biet, witloof, ...
België ook hoor. Heel irritant inderdaad.quote:Op maandag 31 maart 2025 13:00 schreef Rhosyn het volgende:
Charice en mattheus ook over dat rietjes raar zijn geworden.
Het is tijd voor een batterijwissel
Ik persoonlijk vind die doppen die vast zitten aan flesjes irritant..maar dat is denk ik alleen in Nederland
Denk dat dit een Euro regel isquote:Op maandag 31 maart 2025 13:00 schreef Rhosyn het volgende:
Charice en mattheus ook over dat rietjes raar zijn geworden.
Het is tijd voor een batterijwissel
Ik persoonlijk vind die doppen die vast zitten aan flesjes irritant..maar dat is denk ik alleen in Nederland
Verplicht nummertje van de FEBO, moeten ze doen kunnen ze flashbackjes er tussendoor monteren. Zo voorspelbaar altijd dit. Makkelijke content invulling.quote:Op maandag 31 maart 2025 12:46 schreef Jackiegekkie het volgende:
Sharice en Matti halen wat anecdotes op aan dingen die ze uitgespookt hebben in het huis.
Matti:
Milena had eens voor zichzelf een boterham of cracker met choco klaargemaakt en ze draaide zich om, en toen heb ik aan die choco gelikt. Toen ze zich terug omdraaide, vroeg ze: heb jij iets met mijn cracker gedaan? Neeee hoor. Ze draait zich terug weg en ik heb nog eens aan die choco gelikt
![]()
Sharice:
Jullie zaten eens buiten en Milena en ik wouden komen spioneren of zo. Dus Milena komt naar de keuken onder het mom van beetje water nemen, en ik zat gebukt achter het aanrecht zodat jullie me niet zouden zien. Ik moest een scheetje laten en dacht dat het een stil scheetje ging zijn, maar dat was kei-luid en weergalmde super hard! Milena begon keihard te lachen en rende weg, en ik er rap achter.
Dat zit blijkbaar in haar genen gezien dit niet de eerste keer is en allicht niet de laatste. Die voelt zich winnaar daar ze dit reeds eerder gezegd heeft.quote:
Waarom denk je?quote:Op maandag 31 maart 2025 13:10 schreef Rhosyn het volgende:
Jordy wordt al bang voor opmerkingen van familie en vrienden
Hij vraagt het aan de anderen en Jolien zegt: een beetje
Jordy zei net dat hij zelf helemaal niet bang is voor reacties van buitenaf, toch?quote:Op maandag 31 maart 2025 13:10 schreef Rhosyn het volgende:
Jordy wordt al bang voor opmerkingen van familie en vrienden
Hij vraagt het aan de anderen en Jolien zegt: een beetje
Omdat Jordy die vraag stelt. Hij zit constant te denken en zal wellicht denken dat hij dingen niet goed heeft gedaan die een overwinning in de weg staan.quote:
het zat hem gisteren ook helemaal niet lekker dat BB die vraag had gesteld over dat stelen.quote:Op maandag 31 maart 2025 13:20 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Omdat Jordy die vraag stelt. Hij zit constant te denken en zal wellicht denken dat hij dingen niet goed heeft gedaan die een overwinning in de weg staan.
Jordy stelt vaker vragen en laat anderen praten en komt er dan niet op terug.
Jolien vraagt het nu aan hem en Jordy geeft als antwoord: nee, hij maakt zich geen zorgen over familie en vrienden. En dat is het. terwijl ze er net zeker 10 minuten over gepraat hebben.
Van familie en vrienden was de vraag.quote:Op maandag 31 maart 2025 13:20 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Jordy zei net dat hij zelf helemaal niet bang is voor reacties van buitenaf, toch?
Jolien is de enige die wat schrik heeft over hoe sommige dingen in beeld zijn gebracht en hoe daarop zal gereageerd worden.
** Mod Edit doe dit maar niet***quote:Op maandag 31 maart 2025 13:21 schreef Verida het volgende:
[..]
het zat hem gisteren ook helemaal niet lekker dat BB die vraag had gesteld over dat stelen.
Allicht heeft dit ook te maken dat de antwoorden een effect zullen hebben op de mening van kijkers.quote:Op maandag 31 maart 2025 13:20 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Omdat Jordy die vraag stelt. Hij zit constant te denken en zal wellicht denken dat hij dingen niet goed heeft gedaan die een overwinning in de weg staan.
Jordy stelt vaker vragen en laat anderen praten en komt er dan niet op terug.
Jolien vraagt het nu aan hem en Jordy geeft als antwoord: nee, hij maakt zich geen zorgen over familie en vrienden. En dat is het. terwijl ze er net zeker 10 minuten over gepraat hebben.
Ja dat kan.quote:Op maandag 31 maart 2025 13:26 schreef czvt het volgende:
[..]
Allicht heeft dit ook te maken dat de antwoorden een effect zullen hebben op de mening van kijkers.
En filet americanquote:Op maandag 31 maart 2025 13:26 schreef Rhosyn het volgende:
Brood met mayo en plakjes tomaat?
Perfectie volgens Jolien.
aha.. ik vermoede al wel dat er nog iets bij moestquote:
Doe ik ook altijd 😀quote:Op maandag 31 maart 2025 13:32 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
aha.. ik vermoede al wel dat er nog iets bij moest
Maar dan nog.
file american met mayo...eh?
kan ook onder het beleg, ipv boter bijv.quote:Op maandag 31 maart 2025 13:36 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
maar waarom dan? filet american is toch al smeuig van zichzelf...
Dat dit werkt weet ik niet maar het gebeurd wel.quote:Op maandag 31 maart 2025 13:30 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja dat kan.
Al denk ik niet dat dat werkt.
Ik vind het kleinzerigheid van mensen die dat doen en denken dat het effect gaat hebben.
Donderdag lekker naar huis. Ik vind deze passant het nog ver geschopt hebben.quote:Op maandag 31 maart 2025 13:52 schreef Rhosyn het volgende:
Charice staat op standje overleven zegt ze
Daar kan ik mij iets bij voorstellen..
Daar mag je de kartelfans voor bedanken.quote:Op maandag 31 maart 2025 13:54 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Donderdag lekker naar huis. Ik vind deze passant het nog ver geschopt hebben.
Het is wel de enige volwassen mature consequente bewoner met een stevige algemene kennis. Noem er maar eens een andere.quote:Op maandag 31 maart 2025 13:54 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Donderdag lekker naar huis. Ik vind deze passant het nog ver geschopt hebben.
quote:Op maandag 31 maart 2025 13:56 schreef czvt het volgende:
[..]
Het is wel de enige volwassen mature consequente bewoner met een stevige algemene kennis. Noem er maar eens een andere.
Ze was consequent inconsequent wat mij betreftquote:Op maandag 31 maart 2025 13:56 schreef czvt het volgende:
[..]
Het is wel de enige volwassen mature consequente bewoner met een stevige algemene kennis. Noem er maar eens een andere.
Precies dit is ook niet om aan te glurenquote:Op maandag 31 maart 2025 14:00 schreef Ireth het volgende:
Tis echt aftellen en tijd uitzitten nu. Laat BB er nog maar wat games in gooien, dan zitten wij wel met de zoveelste streamlock maar dan maakt het voor hun wel wat leuker.
Het is heel moeilijk om zelfreflectie te overstijgen en objectief te blijven. Voor alle duidelijkheid mijn favorite bewoner is er reeds uit en ik oordeel op wat ik zie en hoor van de bewoners zelf.quote:Op maandag 31 maart 2025 13:58 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ze was consequent inconsequent wat mij betreft
O ja leuk! Kunnen ze zichzelf pitchen in de gameroomquote:Op maandag 31 maart 2025 14:09 schreef Kodiak100 het volgende:
misschien kan BB ze een poster laten knutselen
En wat met de dumbest?quote:Op maandag 31 maart 2025 14:29 schreef Ireth het volgende:
Dumb en Dumber gaan koken???
Wat moet het gaan worden??
Als het nou nog voor een game was kon ik het nog enigszins begrijpen...quote:Op maandag 31 maart 2025 14:41 schreef Lrod01 het volgende:
Games mochten we al niet zien maar zelfs hangende of kokende mensen worden nu constant om de zoveel minuten geSL'd. Pleur die streams gewoon lekker offline als het zo moet. Dit is geen doen.
Staat wel op hun insta in de stores zag ik.quote:Op maandag 31 maart 2025 14:45 schreef Kodiak100 het volgende:
Ze zijn zelfs te lui op de FEBO om het exit interview van Jane in de SL te monteren
Precies, het slaat nergens op. Je zou bijna denken dat de stagiaires achter de knoppen daar het expres doen om het streamertje te pesten ofzo.quote:Op maandag 31 maart 2025 14:44 schreef Ireth het volgende:
[..]
Als het nou nog voor een game was kon ik het nog enigszins begrijpen...
En dat lukt helaasquote:Op maandag 31 maart 2025 14:47 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Precies, het slaat nergens op. Je zou bijna denken dat de stagiaires achter de knoppen daar het expres doen om het streamertje te pesten ofzo.
Inderdaad. Er werd steeds gezegd dat men gaat strijden. Zoals in de oorlog? Neen, hele dagen hangen in de zon en dan er moe van zijn. BB 2025 vakantie periode. Kom zeg. Waardeloze BB 2025 in vergelijking met vorige edities. Watjes dit jaar. BB for kids.quote:Op maandag 31 maart 2025 14:41 schreef spapaars het volgende:
Wat zijn het toch waardeloze streams, hangen onder de Zon, en gebeurt er iets een vette SL voor de kijkers.
Jordy.quote:Op maandag 31 maart 2025 13:56 schreef czvt het volgende:
[..]
Ze worden watjes.....als BB alleen een observatie is voor het niets doen....quote:Op maandag 31 maart 2025 14:51 schreef czvt het volgende:
[..]
Inderdaad. Er werd steeds gezegd dat men gaat strijden. Zoals in de oorlog? Neen, hele dagen hangen in de zon en dan er moe van zijn. BB 2025 vakantie periode. Kom zeg. Waardeloze BB 2025 in vergelijking met vorige edities. Watjes dit jaar. BB for kids.
Alweer Shariche🤐🙄quote:Op maandag 31 maart 2025 15:01 schreef Ireth het volgende:
SM voor Sharice, ¤3500 verdiend. Veel woorden moeten laten zeggen door medebewoners.
David S en Axel waren in de PR en Sharice heeft ze "gesproken" vanuit de DBK.
Jordy woont al een paar jaar op zichzelf. Hotel mama is van Jolienquote:
Weten we al wat ze moest doen??quote:Op maandag 31 maart 2025 15:02 schreef Luna68 het volgende:
Dat alles is anders valt ook tegen. Mensen die op de grond slapen ben je snel op uitgekeken. Vaak zelfde soort games van eerdere jaren en dan ronde-tafel-gunnen teveel. Dat schommelspel oid zouden ze vaker moeten doen of mee aftrappen en wie het laatst is gelijk exit. Er is zoveel nieuws te verzinnen en ze kunnen kijken naar de andere landen. En dan niet kiezen voor zo’n faalpapegaai
Sharice haar secret missie is geslaagd, binnen 7 minuten
Ik hoor het nu op de streams......quote:Op maandag 31 maart 2025 15:05 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Ja staat hier boven, ze moest de anderen woorden laten zeggen
Jolien zegt er staat hier dat we moeten roeren. Dat is iets nieuw voor haar. Wereldvreemd!quote:Op maandag 31 maart 2025 15:03 schreef czvt het volgende:
Jolien en Mattie zijn experten in pottenroeren. Dat is koken door chefs.
Die zit te miepen over het compleet afwijken van het recept van de pastasaus. Sharice volgens mij ook maar dat weet ik niet zeker, daar verstond ik 80% niet van..quote:
Beiden, maar Jolien klaagt over de smaak van het gehaktquote:Op maandag 31 maart 2025 15:09 schreef Ireth het volgende:
[..]
Die zit te miepen over het compleet afwijken van het recept van de pastasaus. Sharice volgens mij ook maar dat weet ik niet zeker, daar verstond ik 80% niet van..
Dat is alles wat ze kunnen. Ze moeten steeds aan anderen vragen wat ze moeten doen. Jolien nummer 1 in het huishouden. Mij niet voor de gek houden a.u.b.quote:Op maandag 31 maart 2025 15:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Waarom zitten ze nonstop in de pannen te roeren, zie dat vaker van bewoners. Ook met bakken van vlees, steeds omscheppen, zo krijg je er nooit een bruin kleurtje aan en zie je steeds bijv. witte kip.
Is toch van de gekke dat er iemand gewoon niet te verstaan is... Kom Op BB zeg er toch wat van.quote:Op maandag 31 maart 2025 15:09 schreef Ireth het volgende:
[..]
Die zit te miepen over het compleet afwijken van het recept van de pastasaus. Sharice volgens mij ook maar dat weet ik niet zeker, daar verstond ik 80% niet van..
En wat kan Jordy? Komt mama af en toe langs voor de was en de plas. Zeerzeker. Ramen kuisen, eten maken, wassen, strijken. Ik heb het nog niet gezien.quote:Op maandag 31 maart 2025 15:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jordy woont al een paar jaar op zichzelf. Hotel mama is van Jolien
Heb ik ook nooit begrepen, Pootje was nog slechter te verstaanquote:Op maandag 31 maart 2025 15:13 schreef latevogel het volgende:
[..]
Is toch van de gekke dat er iemand gewoon niet te verstaan is... Kom Op BB zeg er toch wat van.
Het maakt het als kijker echt niet leuker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jordy bakt elke dag brood, heeft alle ramen gelapt, wast af, kookt, ik weet niet waar jij naar kijkt?quote:Op maandag 31 maart 2025 15:13 schreef czvt het volgende:
[..]
En wat kan Jordy? Komt mama af en toe langs voor de was en de plas. Zeerzeker. Ramen kuisen, eten maken, wassen, strijken. Ik heb het nog niet gezien.
Is toch van de gekke dat er iemand gewoon niet te verstaan is... Kom Op BB zeg er toch wat van.quote:Op maandag 31 maart 2025 15:09 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dan zou ik toch vaker je 👓 opzettenquote:Op maandag 31 maart 2025 15:13 schreef czvt het volgende:
[..]
En wat kan Jordy? Komt mama af en toe langs voor de was en de plas. Zeerzeker. Ramen kuisen, eten maken, wassen, strijken. Ik heb het nog niet gezien.
Heb je geen streams gekeken. Jordy heeft met Jane de ramen gewassen en verschillende keren gekookt, wast af, verschoond zijn bed net als de anderen.quote:Op maandag 31 maart 2025 15:13 schreef czvt het volgende:
[..]
Heb je het resultaat gezien? Sharice heeft het overgedaan. Brood maken met recept kunnen mijn kleinkinderen ook. Koken of roeren. Heb jij dat gezien?quote:Op maandag 31 maart 2025 15:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jordy bakt elke dag brood, heeft alle ramen gelapt, wast af, kookt, ik weet niet waar jij naar kijkt?
Vertelde gister nog wat hij zoal kookt en het eten van zijn moeder niet zo lekker vind, ze hebben een andere smaak qua eten.
Ik heb koken gezien op stream .. net nog.quote:Op maandag 31 maart 2025 15:20 schreef czvt het volgende:
[..]
Heb je het resultaat gezien? Sharice heeft het overgedaan. Brood maken met recept kunnen mijn kleinkinderen ook. Koken of roeren. Heb jij dat gezien?
Dacht dat je kinderen had in de leeftijd van wat in bb zit....Nu kunnen die kinderen hebben maar nog niet de leeftijd hebben denk ik om brood te bakken.quote:Op maandag 31 maart 2025 15:20 schreef czvt het volgende:
[..]
Heb je het resultaat gezien? Sharice heeft het overgedaan. Brood maken met recept kunnen mijn kleinkinderen ook. Koken of roeren. Heb jij dat gezien?
Dat ramen lappen is al een week of wat geleden, dus Sharice heeft niet over gedaan, ze heeft ze nu weer gelapt.quote:Op maandag 31 maart 2025 15:20 schreef czvt het volgende:
[..]
Gaat over Jordy. Die doet niks en kan niks aldus @czvtquote:Op maandag 31 maart 2025 15:23 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik heb koken gezien op stream .. net nog.
quote:Op maandag 31 maart 2025 15:23 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dacht dat je kinderen had in de leeftijd van wat in bb zit....Nu kunnen die kinderen hebben maar nog niet de leeftijd hebben denk ik om brood te bakken.
ook ...en dan wint Sharice ook nog 3000 met medewerking van Axel zijn vriend die achter zit. Nee het was weer niet zijn momentquote:Op maandag 31 maart 2025 15:09 schreef Ireth het volgende:
[..]
Iedereen kan komen met een receptquote:Op maandag 31 maart 2025 15:20 schreef czvt het volgende:
[..]
Wassen, drogen, strijken, opvouwen, opbergen. Voor geen meter.quote:Op maandag 31 maart 2025 15:23 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik heb koken gezien op stream .. net nog.
Wat jij wiltquote:Op maandag 31 maart 2025 15:26 schreef czvt het volgende:
[..]
Wassen, drogen, strijken, opvouwen, opbergen. Voor geen meter.
Toch wel. Met hun handjes werken met deeg is een lieve lust.quote:Op maandag 31 maart 2025 15:23 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dacht dat je kinderen had in de leeftijd van wat in bb zit....Nu kunnen die kinderen hebben maar nog niet de leeftijd hebben denk ik om brood te bakken.
Wat heeft die gekookt?quote:Op maandag 31 maart 2025 15:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat ramen lappen is al een week of wat geleden, dus Sharice heeft niet over gedaan, ze heeft ze nu weer gelapt.
Jordy heeft heel wat keren gekookt en ja dat heb ik zelf gezien!
Kinderarbeid met dat brooddeeg.....En met recept dus ze kunnen ook al lezen.quote:Op maandag 31 maart 2025 15:27 schreef czvt het volgende:
[..]
Toch wel. Met hun handjes werken met deeg is een lieve lust.
Exact dat, negatieve aandacht is ook aandachtquote:
Als jij het allemaal hebt gezien of niet gezien, kan ik niets aan doen. Ik ga hier niet meer op reageren. Dat je Jordy wilt afzeiken, be my guestquote:
Boeie... het is BB, geen 24Kitchen.quote:Op maandag 31 maart 2025 15:24 schreef Ireth het volgende:
[..]
Gaat over Jordy. Die doet niks en kan niks aldus @:czvt
3500quote:Op maandag 31 maart 2025 15:26 schreef Thorelf het volgende:
[..]
ook ...en dan wint Sharice ook nog 3000 met medewerking van Axel zijn vriend die achter zit. Nee het was weer niet zijn moment
Wat voor onzin. Kinderarbeid! Opvoeding van kinderen al spelend. Waar in godsnaam vertoef jij op deze planeet?quote:Op maandag 31 maart 2025 15:29 schreef zodeju het volgende:
[..]
Kinderarbeid met dat brooddeeg.....En met recept dus ze kunnen ook al lezen.
Wat? Axel?quote:Op maandag 31 maart 2025 15:26 schreef Thorelf het volgende:
[..]
ook ...en dan wint Sharice ook nog 3000 met medewerking van Axel zijn vriend die achter zit. Nee het was weer niet zijn moment
Ik vind Jordy een sukkel. Maar ik heb hem wel regelmatig schoon zien maken. De rest heb ik niet op gelet. En koken kan hij inderdaad ook niet.quote:Op maandag 31 maart 2025 15:13 schreef czvt het volgende:
[..]
Hoe weet jij of hij niet kan koken? Iedereen moet het daar doen met de weekly basics of met een recept. Ik heb ze nooit horen klagen als Jordy gekookt had.quote:Op maandag 31 maart 2025 15:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vind Jordy een sukkel. Maar ik heb hem wel regelmatig schoon zien maken. De rest heb ik niet op gelet. En koken kan hij inderdaad ook niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |