Denk security mensjes die buiten roken en dat kan door de tochtkieren van die barak trekken.quote:
ja en dan heel positief over de andere praten op twitter maakt ze zowat gelijk met de grondquote:Op maandag 31 maart 2025 10:42 schreef greysbones het volgende:
aah we hebben pootje nog in de podcast
stukjes van Jane gezien (in de taxi) damnn wat een fake gedoe
ze zijn goed aan het spekken he Jordy van 13K naar 55K en Mattie van niets naar boven de 20Kquote:Op maandag 31 maart 2025 10:52 schreef Koos1958 het volgende:
Jordy 10 gewonnen nu 55000 en matti boven de 20000 geloof ik. Jolien 3e geworden matti gewonnen en jordy 2e dus sharice 4e
jordy had al meer dan 13quote:Op maandag 31 maart 2025 11:01 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ze zijn goed aan het spekken he Jordy van 13K naar 55K en Mattie van niets naar boven de 20K
hij wil ze toch nog wat meegeven hahaquote:
maat 48 he realiseer je dat maat 48quote:
Ik lees daar helemaal niet. Die media haalt het slechtste in de mens boven. Vooral de volgers. Dan moet je iemand niet en dan ga je daar lezenquote:Op maandag 31 maart 2025 10:48 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik kijk zo min mogelijk naar de dingen op X , Insta en FB , wat ik er soms lees is echt schandalig
ja ?quote:Op maandag 31 maart 2025 11:03 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
maat 48 he realiseer je dat maat 48![]()
En hoeveel heeft Charice nu?quote:Op maandag 31 maart 2025 10:52 schreef Koos1958 het volgende:
Jordy 10 gewonnen nu 55000 en matti boven de 20000 geloof ik. Jolien 3e geworden matti gewonnen en jordy 2e dus sharice 4e
Ik heb geen X, word wel nieuwsgierig door deze post, maar ga er geen X voor nemen. Wat zegt ze allemaal?quote:Op maandag 31 maart 2025 10:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
mijn mening
helemaal als ik zie hoe ze nu op X tekeer gaat
teveel om zo op te noemenquote:Op maandag 31 maart 2025 11:05 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Ik heb geen X, word wel nieuwsgierig door deze post, maar ga er geen X voor nemen. Wat zegt ze allemaal?
Bij gelezen, kwam binnen in een SL oja le le 😡😡 maar ze zijn weer terug
quote:Op maandag 31 maart 2025 10:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
mijn mening
helemaal als ik zie hoe ze nu op X tekeer gaat
Lekker op X laten of in het topic van Jane of topic media of topic oudbewoners, keuze genoeg.quote:Op maandag 31 maart 2025 11:05 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Ik heb geen X, word wel nieuwsgierig door deze post, maar ga er geen X voor nemen. Wat zegt ze allemaal?
Bij gelezen, kwam binnen in een SL oja le le 😡😡 maar ze zijn weer terug
Mijn fout sorry ik vroeg ernaar, maar vind het niet in die topics, maar is ook niet zo belangrijk was nieuwsgierig hoe ‘politiek correct’ Jane nog na haar exit zou zijnquote:Op maandag 31 maart 2025 11:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Lekker op X laten of in het topic van Jane of topic media of topic oudbewoners, keuze genoeg.
MATT heeft gewonnen hoorquote:Op maandag 31 maart 2025 11:11 schreef Rhosyn het volgende:
Jordy heeft gewonnen en zegt dat het een rotspel was.
Oh Charice zegt het nu ook. Je hebt gewonnen?
Ja het gaat niet om het geld zegt Jordy het was gewoon een rotspel.
Charice reageert met iets over drama..
Jordy zit inderdaad dramatisch te doen.
Vecht zich kapot om te winnen en dan is het een rotspel en het geld boeit hem niet...
sharice was er al mee bezig vanmorgenquote:
MATT heeft gewonnen hoorquote:Op maandag 31 maart 2025 11:11 schreef Rhosyn het volgende:
Jordy heeft gewonnen en zegt dat het een rotspel was.
Oh Charice zegt het nu ook. Je hebt gewonnen?
Ja het gaat niet om het geld zegt Jordy het was gewoon een rotspel.
Charice reageert met iets over drama..
Jordy zit inderdaad dramatisch te doen.
Vecht zich kapot om te winnen en dan is het een rotspel en het geld boeit hem niet...
Waarom wel... Is laatste dagen 😂quote:
ze wil wat te doen hebben hoor je Jolien net zeggen omdat ze loopt te piekerenquote:
Daar was ook niks mis mee. En Axel en Elsa stonden op haar te wachten. Dat is pas een echte vriendschapquote:Op maandag 31 maart 2025 10:44 schreef Verida het volgende:
[..]
ik vond jane in de taxi juist heel netjes, geen drama, eerder opgelucht dat het allemaal achter de rug was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |