Ik denk dat dat Jeffrey wordt,quote:Op maandag 31 maart 2025 09:53 schreef Linnied het volgende:
Dus Keanu heeft vanochtend Jolien gewekt met z'n praatje.
Milena had Sharice gewekt.
Waren Jordy en Mattheus al aan de beurt geweest?
Bij Jordy zal het wel Niels zijn maar wie bij Mattheus dan?
Oja.. ik had Jeffrey al afgeschreven ivm Jolien. Maar hij kan natuurlijk prima iets voor iemand anders inspreken.quote:Op maandag 31 maart 2025 09:55 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik denk dat dat Jeffrey wordt,
Dat is de enige waar hij mee bevriend was.
Of anders Jane..quote:Op maandag 31 maart 2025 09:56 schreef Linnied het volgende:
[..]
Oja.. ik had Jeffrey al afgeschreven ivm Jolien. Maar hij kan natuurlijk prima iets voor iemand anders inspreken.
Zo ziet het er wel uit, dus dat zou het wel verklaren.quote:Op maandag 31 maart 2025 09:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
volgens mij heeft Jordy een soort eczeem op zijn hoofdhuid
vandaar dat rare kammen
Jordy was gister. En inderdaad dat was Niels 😁quote:Op maandag 31 maart 2025 09:53 schreef Linnied het volgende:
Dus Keanu heeft vanochtend Jolien gewekt met z'n praatje.
Milena had Sharice gewekt.
Waren Jordy en Mattheus al aan de beurt geweest?
Bij Jordy zal het wel Niels zijn maar wie bij Mattheus dan?
Ah tnxquote:Op maandag 31 maart 2025 10:01 schreef Ynti het volgende:
[..]
Jordy was gister. En inderdaad dat was Niels 😁
Hier speculeerden ze ook over vanochtend.quote:Op maandag 31 maart 2025 09:55 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik denk dat dat Jeffrey wordt,
Dat is de enige waar hij mee bevriend was.
ja kloptquote:
videoland is niet aansprakelijk voor doorzetting van matige streamsquote:Op maandag 31 maart 2025 10:22 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik wil mijn geld terug van Videoland, nog nooit zoveel sl gehad. En een zeer slechte BB ever
Nou vooral het aantal SL is erg hoog dit jaar en ook vaak langequote:Op maandag 31 maart 2025 10:22 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik wil mijn geld terug van Videoland, nog nooit zoveel sl gehad. En een zeer slechte BB ever
Plus dat Videoland natuurlijk meer is dan BBquote:Op maandag 31 maart 2025 10:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
videoland is niet aansprakelijk voor doorzetting van matige streams
videoland zet enkel doorquote:Op maandag 31 maart 2025 10:25 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Plus dat Videoland natuurlijk meer is dan BB
Maar het aantal SL mag best minder
Videoland is van RTLquote:Op maandag 31 maart 2025 10:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
videoland zet enkel door
en zijn niet degene die bepalen wat er te zien is
dus klagen over SL bij videoland heeft geen enkel nut
ik vond jane in de taxi juist heel netjes, geen drama, eerder opgelucht dat het allemaal achter de rug was.quote:Op maandag 31 maart 2025 10:42 schreef greysbones het volgende:
aah we hebben pootje nog in de podcast
stukjes van Jane gezien (in de taxi) damnn wat een fake gedoe
mijn meningquote:Op maandag 31 maart 2025 10:44 schreef Verida het volgende:
[..]
ik vond jane in de taxi juist heel netjes, geen drama, eerder opgelucht dat het allemaal achter de rug was.
Ik kijk zo min mogelijk naar de dingen op X , Insta en FB , wat ik er soms lees is echt schandaligquote:Op maandag 31 maart 2025 10:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
mijn mening
helemaal als ik zie hoe ze nu op X tekeer gaat
Ja ze doet haar zo keurig voor in de taxiquote:Op maandag 31 maart 2025 10:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
mijn mening
helemaal als ik zie hoe ze nu op X tekeer gaat
het gaat me om wat ze er zelf neerplemptquote:Op maandag 31 maart 2025 10:48 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik kijk zo min mogelijk naar de dingen op X , Insta en FB , wat ik er soms lees is echt schandalig
Hij kan niet anders door zn grote voetenquote:Op maandag 31 maart 2025 10:54 schreef greysbones het volgende:
Jolien mocht niet leunen
maar Jordy(?) deed het de hele tijd
ja wat is deze nu weerquote:Op maandag 31 maart 2025 10:55 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hij kan niet anders door zn grote voeten
Daar heb je gelijk inquote:Op maandag 31 maart 2025 10:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
het gaat me om wat ze er zelf neerplempt
ja anders had hij geen evenwichtquote:
ze staat buitenquote:Op maandag 31 maart 2025 10:57 schreef Rhosyn het volgende:
10.00 uur was Charice aan het strijken en nu zie ik haar dat nog doen.
Ah Sharice had haar schoenen uitgedaan want ze is groot.quote:Op maandag 31 maart 2025 10:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja anders had hij geen evenwicht
damn wat slecht van BB
met een evenwichtsbalk
daarvoor was ze aan het omkledenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |