Jordy wil niet naar huis vrijdag en Jolien is bang om vrijdag Jeffrey onder ogen te komen. << tijdens de finale want Jolien gaat eerder naar huis.quote:Op maandag 31 maart 2025 09:09 schreef Ynti het volgende:
[..]
Het gaat over Jeff.
En dat het nog maar 4 dagen duurt. Dat dat raar is.
Suiker, dan is de pindakaas niet zo droogquote:Op maandag 31 maart 2025 09:28 schreef Linnied het volgende:
Ik kijk eigenlijk nooit ontbijt streams.. maar is dat suiker? Wat jolien over de pindakaas strooit?
Of zout?
Vind beide niet logisch eigenlijk
Dat jam het minder droog maakt kan ik begrijpen... maar suiker?quote:Op maandag 31 maart 2025 09:28 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Suiker, dan is de pindakaas niet zo droog
Jam kan ook
Hij kamt ook heel bijzonder.quote:Op maandag 31 maart 2025 09:47 schreef greysbones het volgende:
jordy kamt zijn haar maar weer naar voren
volgens mij heeft Jordy een soort eczeem op zijn hoofdhuidquote:Op maandag 31 maart 2025 09:51 schreef Ynti het volgende:
Hij kamt ook heel
[..]
Hij kamt ook heel bijzonder.
Met een borstel, bovenop zijn hoofd, van links naar rechts. En vice versa, met snelle bewegingen.
Matti trimt zijn snor. Volgens mij met behulp van de kam van Sharice.
Vanochtend vroeg hij aan Sharice mag ik je ... lenen? Ja, das goe, zei Sharice. Mooi, dan kan ik mijn snor doen, zei Matti
dat vroeg ik me dus ook afquote:Op maandag 31 maart 2025 09:53 schreef Linnied het volgende:
Dus Keanu heeft vanochtend Jolien gewekt met z'n praatje.
Milena had Sharice gewekt.
Waren Jordy en Mattheus al aan de beurt geweest?
Bij Jordy zal het wel Niels zijn maar wie bij Mattheus dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |