Ja dat kan.quote:Op maandag 31 maart 2025 13:26 schreef czvt het volgende:
[..]
Allicht heeft dit ook te maken dat de antwoorden een effect zullen hebben op de mening van kijkers.
En filet americanquote:Op maandag 31 maart 2025 13:26 schreef Rhosyn het volgende:
Brood met mayo en plakjes tomaat?
Perfectie volgens Jolien.
aha.. ik vermoede al wel dat er nog iets bij moestquote:
Doe ik ook altijd 😀quote:Op maandag 31 maart 2025 13:32 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
aha.. ik vermoede al wel dat er nog iets bij moest
Maar dan nog.
file american met mayo...eh?
kan ook onder het beleg, ipv boter bijv.quote:Op maandag 31 maart 2025 13:36 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
maar waarom dan? filet american is toch al smeuig van zichzelf...
Dat dit werkt weet ik niet maar het gebeurd wel.quote:Op maandag 31 maart 2025 13:30 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja dat kan.
Al denk ik niet dat dat werkt.
Ik vind het kleinzerigheid van mensen die dat doen en denken dat het effect gaat hebben.
Donderdag lekker naar huis. Ik vind deze passant het nog ver geschopt hebben.quote:Op maandag 31 maart 2025 13:52 schreef Rhosyn het volgende:
Charice staat op standje overleven zegt ze
Daar kan ik mij iets bij voorstellen..
Daar mag je de kartelfans voor bedanken.quote:Op maandag 31 maart 2025 13:54 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Donderdag lekker naar huis. Ik vind deze passant het nog ver geschopt hebben.
Het is wel de enige volwassen mature consequente bewoner met een stevige algemene kennis. Noem er maar eens een andere.quote:Op maandag 31 maart 2025 13:54 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Donderdag lekker naar huis. Ik vind deze passant het nog ver geschopt hebben.
quote:Op maandag 31 maart 2025 13:56 schreef czvt het volgende:
[..]
Het is wel de enige volwassen mature consequente bewoner met een stevige algemene kennis. Noem er maar eens een andere.
Ze was consequent inconsequent wat mij betreftquote:Op maandag 31 maart 2025 13:56 schreef czvt het volgende:
[..]
Het is wel de enige volwassen mature consequente bewoner met een stevige algemene kennis. Noem er maar eens een andere.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |