Ik heb koken gezien op stream .. net nog.quote:Op maandag 31 maart 2025 15:20 schreef czvt het volgende:
[..]
Heb je het resultaat gezien? Sharice heeft het overgedaan. Brood maken met recept kunnen mijn kleinkinderen ook. Koken of roeren. Heb jij dat gezien?
Dacht dat je kinderen had in de leeftijd van wat in bb zit....Nu kunnen die kinderen hebben maar nog niet de leeftijd hebben denk ik om brood te bakken.quote:Op maandag 31 maart 2025 15:20 schreef czvt het volgende:
[..]
Heb je het resultaat gezien? Sharice heeft het overgedaan. Brood maken met recept kunnen mijn kleinkinderen ook. Koken of roeren. Heb jij dat gezien?
Dat ramen lappen is al een week of wat geleden, dus Sharice heeft niet over gedaan, ze heeft ze nu weer gelapt.quote:Op maandag 31 maart 2025 15:20 schreef czvt het volgende:
[..]
Gaat over Jordy. Die doet niks en kan niks aldus @czvtquote:Op maandag 31 maart 2025 15:23 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik heb koken gezien op stream .. net nog.
quote:Op maandag 31 maart 2025 15:23 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dacht dat je kinderen had in de leeftijd van wat in bb zit....Nu kunnen die kinderen hebben maar nog niet de leeftijd hebben denk ik om brood te bakken.
ook ...en dan wint Sharice ook nog 3000 met medewerking van Axel zijn vriend die achter zit. Nee het was weer niet zijn momentquote:Op maandag 31 maart 2025 15:09 schreef Ireth het volgende:
[..]
Die zit te miepen over het compleet afwijken van het recept van de pastasaus. Sharice volgens mij ook maar dat weet ik niet zeker, daar verstond ik 80% niet van..
Iedereen kan komen met een receptquote:Op maandag 31 maart 2025 15:20 schreef czvt het volgende:
[..]
Wassen, drogen, strijken, opvouwen, opbergen. Voor geen meter.quote:Op maandag 31 maart 2025 15:23 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik heb koken gezien op stream .. net nog.
Wat jij wiltquote:Op maandag 31 maart 2025 15:26 schreef czvt het volgende:
[..]
Wassen, drogen, strijken, opvouwen, opbergen. Voor geen meter.
Toch wel. Met hun handjes werken met deeg is een lieve lust.quote:Op maandag 31 maart 2025 15:23 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dacht dat je kinderen had in de leeftijd van wat in bb zit....Nu kunnen die kinderen hebben maar nog niet de leeftijd hebben denk ik om brood te bakken.
Wat heeft die gekookt?quote:Op maandag 31 maart 2025 15:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat ramen lappen is al een week of wat geleden, dus Sharice heeft niet over gedaan, ze heeft ze nu weer gelapt.
Jordy heeft heel wat keren gekookt en ja dat heb ik zelf gezien!
Kinderarbeid met dat brooddeeg.....En met recept dus ze kunnen ook al lezen.quote:Op maandag 31 maart 2025 15:27 schreef czvt het volgende:
[..]
Toch wel. Met hun handjes werken met deeg is een lieve lust.
Exact dat, negatieve aandacht is ook aandachtquote:
Als jij het allemaal hebt gezien of niet gezien, kan ik niets aan doen. Ik ga hier niet meer op reageren. Dat je Jordy wilt afzeiken, be my guestquote:
Boeie... het is BB, geen 24Kitchen.quote:Op maandag 31 maart 2025 15:24 schreef Ireth het volgende:
[..]
Gaat over Jordy. Die doet niks en kan niks aldus @:czvt
3500quote:Op maandag 31 maart 2025 15:26 schreef Thorelf het volgende:
[..]
ook ...en dan wint Sharice ook nog 3000 met medewerking van Axel zijn vriend die achter zit. Nee het was weer niet zijn moment
Wat voor onzin. Kinderarbeid! Opvoeding van kinderen al spelend. Waar in godsnaam vertoef jij op deze planeet?quote:Op maandag 31 maart 2025 15:29 schreef zodeju het volgende:
[..]
Kinderarbeid met dat brooddeeg.....En met recept dus ze kunnen ook al lezen.
Wat? Axel?quote:Op maandag 31 maart 2025 15:26 schreef Thorelf het volgende:
[..]
ook ...en dan wint Sharice ook nog 3000 met medewerking van Axel zijn vriend die achter zit. Nee het was weer niet zijn moment
Ik vind Jordy een sukkel. Maar ik heb hem wel regelmatig schoon zien maken. De rest heb ik niet op gelet. En koken kan hij inderdaad ook niet.quote:Op maandag 31 maart 2025 15:13 schreef czvt het volgende:
[..]
En wat kan Jordy? Komt mama af en toe langs voor de was en de plas. Zeerzeker. Ramen kuisen, eten maken, wassen, strijken. Ik heb het nog niet gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |