heeft al eens opgenomen 😁quote:Op maandag 31 maart 2025 11:41 schreef Rhosyn het volgende:
En dan gaat straks weer de telefoon en die moet Charice opnemen
Nee... Dus Jolien gaat opnemen voor Mattquote:Op maandag 31 maart 2025 11:42 schreef Rhosyn het volgende:
Hoe weet Jolien dat er straks telefoon is voor Charice?
Is Mattheus al geweest?
hoop het welquote:Op maandag 31 maart 2025 12:01 schreef freaky40 het volgende:
Benieuwd of er nog een oud bewoner langs komt. Denk vanaf vandaag elke dag 1.
Mwah, na al die weken zouden we er toch onderhand aan gewend moeten zijnquote:Op maandag 31 maart 2025 12:07 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
hoop het wel![]()
hele week nog van die zonnestreams gaat gauw vervelen denk ik
Zolang het maar niet Jane of Axel zijn die nog even op bezoek komen..quote:Op maandag 31 maart 2025 12:07 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
hoop het wel![]()
Heeft daar niets mee te makenquote:Op maandag 31 maart 2025 11:54 schreef mazaru het volgende:
Wat zijn het toch een watjes tegenwoordig. Er mag geen haartje op het lijf groeien.
[ afbeelding ]
Inderdaad, kan me nog dat fietsmannetje herinneren, midden in de kamer zichzelf aan het scheren....quote:Op maandag 31 maart 2025 12:26 schreef riri het volgende:
[..]
Heeft daar niets mee te maken
Als je sporter bent dan is dat van belang, je kunt dan veel beter intapen en het weer verwijderen, zo'n beetje alle sporters verwijderen het
Elk jaar hetzelfde probleem in de laatste 2 weken. Hopelijk volgend jaar een finale week met minimaal 5 deelnemers over zodat er nog wat dynamiek over blijft.quote:Op maandag 31 maart 2025 12:07 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
hoop het wel![]()
Vond het nog steeds leuk met Michel in het jaar 2021. Volledig uitgekeken en Michel eigenlijk zonder wat het veld kon ruimen....Daarna is het me niet meer gelukt om dagelijks te kijken.quote:Op maandag 31 maart 2025 12:38 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Elk jaar hetzelfde probleem in de laatste 2 weken. Hopelijk volgend jaar een finale week met minimaal 5 deelnemers over zodat er nog wat dynamiek over blijft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |