En wie doet de was? Wie doet de strijk? Wie kookt er? Wie haalt het wasgoed op en brengt het terug. Jolien was toch nummer 1 in de huishoudelijke taken.quote:Op maandag 31 maart 2025 11:22 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ze wil wat te doen hebben hoor je Jolien net zeggen omdat ze loopt te piekeren
ze heeft geen rust zegt Jolien
notquote:Op maandag 31 maart 2025 11:27 schreef czvt het volgende:
[..]
En wie doet de was? Wie doet de strijk? Wie kookt er? Wie haalt het wasgoed op en brengt het terug. Jolien was toch nummer 1 in de huishoudelijke taken.
Oh echt> Ik las een post dat Jordy had gewonnen en ik hoorde het Charice zeggen...quote:
Hebben ze het daar nu wéér over op de streams???quote:Op maandag 31 maart 2025 11:27 schreef czvt het volgende:
[..]
En wie doet de was? Wie doet de strijk? Wie kookt er? Wie haalt het wasgoed op en brengt het terug. Jolien was toch nummer 1 in de huishoudelijke taken.
oeps niet goed gelezen...quote:Op maandag 31 maart 2025 10:52 schreef Koos1958 het volgende:
Jordy 10 gewonnen nu 55000 en matti boven de 20000 geloof ik. Jolien 3e geworden matti gewonnen en jordy 2e dus sharice 4e
Nee hij vond het gewoon een rotspel geloof ik.quote:Op maandag 31 maart 2025 11:30 schreef Dotteke het volgende:
O Jordy was dus boos geweest om het spel, niet gewonnen of zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Ik snap je verwarring zoals het er staat zou je idd denken dat Jordi gewonnen heeftquote:
quote:Op maandag 31 maart 2025 11:31 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nee hij vond het gewoon een rotspel geloof ik.
Oke, ik hoor Sharice en Matt het er over hebben dat Jordy boos wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Ik gok eerder frustratie, maar de scheidingslijn tussen frustratie en boos is vrij dun bij jordi volgens mijquote:Op maandag 31 maart 2025 11:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oke, ik hoor Sharice en Matt het er over hebben dat Jordy boos was
Terechte strijders!quote:Op maandag 31 maart 2025 11:35 schreef Kodiak100 het volgende:
Het luieren is weer in volle gang zo te zien
Heeft BB niet overlegd met hem?quote:Op maandag 31 maart 2025 11:30 schreef Dotteke het volgende:
O Jordy was dus boos geweest om het spel, niet gewonnen of zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |