SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
![]()
Hoe zou die in het Duits heten?quote:Op zondag 30 maart 2025 15:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee. Geen rugvin. Weird.
[ afbeelding ]
De gladde dolfijnquote:
ze heeft een kippekitequote:
Ik had het artikeltje opgezocht. Vroeg me af wat voor fiets het was.quote:
Nee joh, dat duurt nog een goede 2 wekenquote:
Bal heeft vandaag toegegeven dat ze zichzelf graag in leashes en een harnas hijst voor haar plezier. En we feliciteren haar omdat het moedig is om daar voor uit te komen.quote:
quote:Op zondag 30 maart 2025 16:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Bal heeft vandaag toegegeven dat ze zichzelf graag in leashes en een harnas hijst voor haar plezier. En we feliciteren haar omdat het moedig is om daar voor uit te komen.
Het is de zomertijd, dat uurtje gebrek aan dagquote:Op zondag 30 maart 2025 16:08 schreef DeZwabber het volgende:
Ja ik weet ook niet wat met mij is vandaag. Misschien is het 't weer.
quote:
quote:Op zondag 30 maart 2025 16:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is de zomertijd, dat uurtje gebrek aan dag
Ruim op tijd.quote:Op zondag 30 maart 2025 16:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo ik het klusje van de kerstvakantie gedaan. De wanddingetjes hangen nu in de keuken.
Had je die hor maar op moeten hangen vandaagquote:Op zondag 30 maart 2025 16:18 schreef Nattekat het volgende:
Die !@#$ insecten zijn vroeg dit jaar. Normaal is balkondeur open in maart/begin april nog wel veilig, nu helaas niet.
Ik werd ziek in die vakantie, griep enzo. Heelveel medelijden, want ik kon niet praten. En toen kwamen er andere dingen tussendoor. Schijnbaar was ik het gisteren zo zat dat ik begonnen ben en dat ik het vandaag maar heb afgemaakt.quote:
Ja, maar dat gaat het sowieso altijd in deze KSCquote:Op zondag 30 maart 2025 15:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit gaat echt de verkeerde kant op nu
Die was niet voor de balkondeur bedoeldquote:Op zondag 30 maart 2025 16:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had je die hor maar op moeten hangen vandaag
Allesquote:Op zondag 30 maart 2025 15:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Van welk onderdeel?
- Klantenkaart
- Updates
- Uitloggen
- Printscreens
Dankquote:
die doen ook aan zomertijdquote:Op zondag 30 maart 2025 16:18 schreef Nattekat het volgende:
Die !@#$ insecten zijn vroeg dit jaar. Normaal is balkondeur open in maart/begin april nog wel veilig, nu helaas niet.
Uit welke film heb jij insecten dan?quote:Op zondag 30 maart 2025 16:18 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben trots op jequote:Op zondag 30 maart 2025 16:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kan praten met insecten en heb ze opdracht gegeven om vanaf vandaag Nattekat lastig te gaan vallen
Whehehe. Ik herken dit.quote:Op zondag 30 maart 2025 16:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik werd ziek in die vakantie, griep enzo. Heelveel medelijden, want ik kon niet praten. En toen kwamen er andere dingen tussendoor. Schijnbaar was ik het gisteren zo zat dat ik begonnen ben en dat ik het vandaag maar heb afgemaakt.
Wat ik eigenlijk vandaag zou doen: opruimen en jurk uittekenen. Dus het is soort van productieve uitstelgedrag geworden?
*geeft zwieper aan stuur*quote:Op zondag 30 maart 2025 16:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar dat gaat het sowieso altijd in deze KSC
De mooiste vind ik als ik eigenlijk iets leuks van mezelf moet gaan doen, maar ga opruimen en schoonmaken als uitstelgedrag? Hallo? Zo werkt dat niet he?quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 30 maart 2025 16:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Bal heeft vandaag toegegeven dat ze zichzelf graag in leashes en een harnas hijst voor haar plezier. En we feliciteren haar omdat het moedig is om daar voor uit te komen.
En dan ontspoort het weerquote:
Ja, dat is tactiekquote:Op zondag 30 maart 2025 15:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je geeft me niet veel materiaal om mee te werken hier dammit.
Zitten we op rails danquote:
Rail away, jijquote:
Welke smaak wordt het vandaag ?quote:Op zondag 30 maart 2025 16:32 schreef Dr_Flash het volgende:
ik neig inderdaad wel naar pizza vandaag @:LTVDK @:4everblackeyed
Mijn huis opknappen en schilderen?quote:Op zondag 30 maart 2025 16:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben dus dol op klussen en schilderen, maar nu mijn huis bijna af is weet ik niet zo goed wat ik daar mee moet doen
"Hoi met Fles van op de hoek, doet u mij maar 50 pizza's en kijk maar wat jullie erop gooien, alles behalve tuinbonen en alle gezonde dingen"quote:
krijgen we dan sneeuw?quote:
Dit gesprek gaat ook de verkeerde kant op, lees ikquote:Op zondag 30 maart 2025 16:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wie stopt er dan ook een stuur op een trein.
Pizza met tuinbonenquote:Op zondag 30 maart 2025 16:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Hoi met Fles van op de hoek, doet u mij maar 50 pizza's en kijk maar wat jullie erop gooien, alles behalve tuinbonen en alle gezonde dingen"
Ik heb gisteren al een halve boerderij aan vlees op, vandaag vooral groentjes denk ikquote:Op zondag 30 maart 2025 16:32 schreef Dr_Flash het volgende:
ik neig inderdaad wel naar pizza vandaag @:LTVDK @:4everblackeyed
detroit pan pizza double sicey of zoquote:Op zondag 30 maart 2025 16:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Welke smaak wordt het vandaag ?
Met tuinbonen op een pizza verdien je ook een heel speciaal plekje in hel hoorquote:Op zondag 30 maart 2025 16:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Hoi met Fles van op de hoek, doet u mij maar 50 pizza's en kijk maar wat jullie erop gooien, alles behalve tuinbonen en alle gezonde dingen"
Double sidey. Aan de boven en onderkant beleg.quote:Op zondag 30 maart 2025 16:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
detroit pan pizza double sicey of zo
Ja, de ergste laag in de hel.quote:Op zondag 30 maart 2025 16:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Met tuinbonen op een pizza verdien je ook een heel speciaal plekje in hel hoor
quote:Op zondag 30 maart 2025 16:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Double sidey. Aan de boven en onderkant beleg.
quote:Op zondag 30 maart 2025 16:37 schreef LTVDK het volgende:
dan verdien je ook een heel speciaal plekje in hel hoor
En tonijnogen.quote:Op zondag 30 maart 2025 16:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zit toch ook paprika, tomaat, spinazie, artisjok, ananas,paprika en rucola op?
Ik heb veel groenten gehad op pizza maar nooit tuinbonenquote:Op zondag 30 maart 2025 16:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Op de een of andere manier altijd als m'n rare interesses beginnen te jeuken. Gek hoe dat zo gaat.quote:Op zondag 30 maart 2025 16:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dit gesprek gaat ook de verkeerde kant op, lees ik
Zyklon B, de favoriete pizza van Benitootje en Adolfje als ze weer eens te lui waren om zelf te koken.quote:
laten we nog meer helikopterouders kwekenquote:Dat de samenleving verpreutst ziet Van de Waart ook. ,,In groep 6 liet ik een historisch dokterskoffertje zien, met allerlei instrumenten erin, waaronder een eendenbek. Daarbij legde ik uit dat een arts daarmee onderzoek kan doen bij een vrouw. De moeder van een leerling diende vervolgens een klacht in bij de directeur. Wat ik had verteld over die eendenbek zou traumatiserend zijn voor kinderen.”
Jij en rare interesses? Kan ik mij niets bij voorstellenquote:Op zondag 30 maart 2025 16:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Op de een of andere manier altijd als m'n rare interesses beginnen te jeuken. Gek hoe dat zo gaat.
De ouders die het hardste klagen over traumatiserend dingen zorgen daar juist zelf het hardst voor.quote:Op zondag 30 maart 2025 16:41 schreef Nizno het volgende:
Juf Sofie liet eendenbek zien en kreeg klacht aan haar broek: ‘Zou traumatiserend zijn’
[..]
laten we nog meer helikopterouders kweken
Nou misschien ben ik gewoon wel geniaal en smaakt het werkelijk fan-tas-tisch.quote:Op zondag 30 maart 2025 16:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb veel groenten gehad op pizza maar nooit tuinbonen
Ben je nog steeds verbaast ? Of is het meer van: oh ok.quote:Op zondag 30 maart 2025 16:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Op de een of andere manier altijd als m'n rare interesses beginnen te jeuken. Gek hoe dat zo gaat.
Nee, ik ben verder zo normaal altijd he?quote:Op zondag 30 maart 2025 16:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jij en rare interesses? Kan ik mij niets bij voorstellen
Als er iemand uit de hele bevolking gekozen zou moeten worden en die normaal zou moeten representeren kiezen ze jou.quote:Op zondag 30 maart 2025 16:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee, ik ben verder zo normaal altijd he?
Wat is er nou weer mis met paprikaquote:Op zondag 30 maart 2025 16:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben immer serieus.quote:Op zondag 30 maart 2025 16:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben je nog steeds verbaast ? Of is het meer van: oh ok.
Ik weet heel zeker dat het voor die eendenbek zwaar traumatiserend isquote:Op zondag 30 maart 2025 16:45 schreef UitStraling het volgende:
Misschien is het voor die eendenbek ook wel allemaal traumatiserend, dat beroep?
Vanzelfsprekend.quote:
Beetje boos kwaken op de sofa.quote:Op zondag 30 maart 2025 16:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet heel zeker dat het voor die eendenbek zwaar traumatiserend is
Ik zou EMDR sessies aanraden.
Ja, zou ik heel begrijpelijk vindenquote:
quote:Op zondag 30 maart 2025 15:55 schreef Ama het volgende:
Ja maar mijn kat heeft maar twee hersencellen.
lees zelf ff terug ofzoquote:
Op chips niks.quote:
quote:
oh, okequote:Op zondag 30 maart 2025 16:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ze heb een kite gekoopt en daarmee werd ze gefeliciteerd bij het water dus wordt ze dat hier ookquote:
Plons.quote:Op zondag 30 maart 2025 17:00 schreef Recce het volgende:
De raket is gelukkig niet op het lanceerplatform gevallen.
[ x ]
Tering hé!!!quote:Op zondag 30 maart 2025 17:06 schreef Haags het volgende:
Net klaar met de serie adolescence. Tering goed!
ik zou Oppassen! als ik jou wasquote:
ik zit prima binnen zonder gewoeiquote:Op zondag 30 maart 2025 17:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik denk niet dat ik naar Duitsland wordt geblazen, maar gelijk naar Oostenrijk ofzo 😩
Voel je je nu volwassen?quote:Op zondag 30 maart 2025 17:06 schreef Haags het volgende:
Net klaar met de serie adolescence. Tering goed!
daarvoor moet je eerst hebben gespoordquote:
Polen, de wind is gedraaidquote:Op zondag 30 maart 2025 17:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik denk niet dat ik naar Duitsland wordt geblazen, maar gelijk naar Oostenrijk ofzo 😩
O dacht dat iedereen zat te mutsen.quote:Op zondag 30 maart 2025 16:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
ze heb een kite gekoopt en daarmee werd ze gefeliciteerd bij het water dus wordt ze dat hier ook
Ja godnondejuquote:
Welterusten alvastquote:Op zondag 30 maart 2025 17:11 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil eigenlijk een dutje doen maar mag zo al naar bed.
De klok is maar 1 uurtje verzet hoor, geen 6quote:Op zondag 30 maart 2025 17:11 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil eigenlijk een dutje doen maar mag zo al naar bed.
* Nattekat tijd 5 uur terugzetquote:Op zondag 30 maart 2025 17:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De klok is maar 1 uurtje verzet hoor, geen 6
Morgen weer koud. Daarna wordt het eindelijk wat lekkerder.quote:
Op een pizzaquote:Op zondag 30 maart 2025 17:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, nog maar even naar buiten geweest, want met 5700 was ik echt niet tevreden. Nu 10.317. Het gaat poke bowl worden trouwens.
De maximumtemperatuur loopt op naar 10 tot 15 graden.quote:Op zondag 30 maart 2025 17:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Morgen weer koud. Daarna wordt het eindelijk wat lekkerder.
www.thuisbezorgd.nlquote:Op zondag 30 maart 2025 17:29 schreef Nattekat het volgende:
Nu maar eens bedenken wat ik ga eten.
Heb echt to-taal geen zin om te koken vandaag.
Ik ga bami eten.quote:Op zondag 30 maart 2025 17:29 schreef Nattekat het volgende:
Ik ook niet, maar wel enorme honger al vreemd genoegquote:Op zondag 30 maart 2025 17:29 schreef Nattekat het volgende:
Ik kan hier kiezen tussen pizza, shoarma, sushi of spareribsquote:Op zondag 30 maart 2025 17:32 schreef mschol het volgende:
[..]
dat ligt eraan wat je besteld, genoeg gezonde opties
Ik ook zoietsquote:Op zondag 30 maart 2025 17:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kan hier kiezen tussen pizza, shoarma, sushi of spareribs
Hoe is het met je hor afgelopen?quote:Op zondag 30 maart 2025 17:29 schreef Nattekat het volgende:
Dat is eigenlijk nog best veelquote:Op zondag 30 maart 2025 17:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
wat achenebbisjquote:Op zondag 30 maart 2025 17:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja in het dorp heb ik ook alleen keuze uit 2 pizza/grillhouse, de rest komt allemaal van verder wegquote:Op zondag 30 maart 2025 17:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk nog best veel
In mijn oude dorp kon ik kiezen uit 2 Turken (1 slecht) en sushi.
Tuinbonen zijn sowieso voor de duivel.quote:Op zondag 30 maart 2025 17:32 schreef ieniminimuis het volgende:
En alles is ongezond als je er teveel van eet. Ja zelfs die tuinbonen
je kan hier bijna alles krijgen, maar kook toch liever zelfquote:Op zondag 30 maart 2025 17:38 schreef Nizno het volgende:
pizza, pizza/shoarma, pizza, spare rib, sushi, sushi, pizza, pizza, pizza/shoarma, sushi en een eethuis waar ze voornamelijk shoarma achtige hebben
hier ook niet.quote:Op zondag 30 maart 2025 17:40 schreef mschol het volgende:
ik kan net niet een AVG'tje bestellen volgens mij..
in den haag wel
Ik zag een toekomstbeeld van heel veel gekluns doordat de wind alles wegblaast, dus ik heb het voor nu even uitgesteld.quote:Op zondag 30 maart 2025 17:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoe is het met je hor afgelopen?
Ja, dat zit ik me ook af te vragen. Volgens mij is de klok de verkeerde kant op gezet.quote:Op zondag 30 maart 2025 17:43 schreef LTVDK het volgende:
Maar hoezo heb ik een uur eerder honger terwijl het eigenlijk een uur laten zou moeten zijn
Het is ook echt gewoon honger honger met rammelende maag en niet trek ofzoquote:Op zondag 30 maart 2025 17:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat zit ik me ook af te vragen. Volgens mij is de klok de verkeerde kant op gezet.
quote:Op zondag 30 maart 2025 17:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is ook echt gewoon honger honger met rammelende maag en niet trek ofzo
kindjes in Afrika weten wat honger is, jij nietquote:Op zondag 30 maart 2025 17:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is ook echt gewoon honger honger met rammelende maag en niet trek ofzo
Kindjes in Afrika hebben trek, ik heb gewoon hongerquote:Op zondag 30 maart 2025 17:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
kindjes in Afrika weten wat honger is, jij niet
jij hebt ook zo'n opgeblazen hongerbuikjequote:Op zondag 30 maart 2025 17:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kindjes in Afrika hebben trek, ik heb gewoon honger
als zon maar schijntquote:Op zondag 30 maart 2025 17:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Morgen weer koud. Daarna wordt het eindelijk wat lekkerder.
Daarom, tijd om voor mij een gironummer op te zettenquote:Op zondag 30 maart 2025 17:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
jij hebt ook zo'n opgeblazen hongerbuikje
gewoon doen, lezen wij de review welquote:Op zondag 30 maart 2025 17:46 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik weet nog niet zo goed of ik het een keer wil proberen of niet.
gofundme paginaquote:Op zondag 30 maart 2025 17:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daarom, tijd om voor mij een gironummer op te zetten
Ja dat is hier dus ook niet. Het is droog en daarmee is alles gezegd. Het is zwaar bewolkt en het waait en het is koud.quote:
rondje nederland?quote:Op zondag 30 maart 2025 17:51 schreef Dr_Flash het volgende:
En ik ben al halverwege met tas inpakken voor het treinenrondje
Dat was het ooit ja, in 2011. Maar inmiddels is het allemaal behoorlijk uit de hand gelopen. Tegenwoordig gaan we vier dagen. Dit jaar naar Praag.quote:
Als je het nog een paar daagjes laat staan gaat het ook reizenquote:Op zondag 30 maart 2025 17:53 schreef DeZwabber het volgende:
Oke. Oeps. Het was ineens laat. Maar het deeg staat te rijzen.![]()
waar gaat de rijs naar toe?quote:Op zondag 30 maart 2025 17:53 schreef DeZwabber het volgende:
Oke. Oeps. Het was ineens laat. Maar het deeg staat te rijzen.![]()
Wat zit er allemaal op de pizza?quote:Op zondag 30 maart 2025 18:04 schreef kwiwi het volgende:
Wilde smurfen vandaag, maar dat is er niet van gekomen. Nu wel in pyjama op de bank en zelfgemaakte pizza staat in de oven
Tomatensaus, tonijn, paprika en kaas.quote:Op zondag 30 maart 2025 18:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat zit er allemaal op de pizza?
Veranderingen in KSC?quote:Op zondag 30 maart 2025 17:45 schreef Recce het volgende:
[..]Nah, waarschijnlijk reageren we gewoon met heel veel honger op veranderingen in de KSC. Zo maar even goed eten.
Nee moet je ook inderdaad niet te lang bakken. Maar ben gewend dat als ik vlees gemarineerd in een gloedhete pan gooi, of op de hete grill, dat het een mooie donkere buitenkant heeft en binnen niet doorbakken is. Zoals een medium/rare steak zeg maar.quote:Op zondag 30 maart 2025 18:06 schreef Karzai het volgende:
[..]
moet je niet te lang doorbakken dat is zonde
[ afbeelding ]
Praagquote:Op zondag 30 maart 2025 17:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat was het ooit ja, in 2011. Maar inmiddels is het allemaal behoorlijk uit de hand gelopen. Tegenwoordig gaan we vier dagen. Dit jaar naar Praag.
Voor Lam is dit een prima kleurquote:Op zondag 30 maart 2025 18:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee moet je ook inderdaad niet te lang bakken. Maar ben gewend dat als ik vlees gemarineerd in een gloedhete pan gooi, of op de hete grill, dat het een mooie donkere buitenkant heeft en binnen niet doorbakken is. Zoals een medium/rare steak zeg maar.
18 graden zag ik voorbij komen.quote:Op zondag 30 maart 2025 18:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier is de zon alweer weg, was er maar even vandaag. Naar volgende week mooi weer
Hier ook de hele week zonquote:Op zondag 30 maart 2025 18:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier is de zon alweer weg, was er maar even vandaag. Naar volgende week mooi weer
Vooral naar lekker weerquote:Op zondag 30 maart 2025 18:26 schreef Haags het volgende:
@:dr_flash en ik tellen met veel plezier af naar 21 juni
en dan met een tempo van een razende roeland door naar 21 decemberquote:Op zondag 30 maart 2025 18:26 schreef Haags het volgende:
@:dr_flash en ik tellen met veel plezier af naar 21 juni
quote:Op zondag 30 maart 2025 18:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
en dan met een tempo van een razende roeland door naar 21 december
Nou nou.quote:Op zondag 30 maart 2025 18:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
en dan met een tempo van een razende roeland door naar 21 december
Dat de zomertijd is ingegaan?quote:Op zondag 30 maart 2025 18:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Veranderingen in KSC?
Heb ik iets gemitst?
ik wil sneeuw. een witte kerst.quote:
Dan moet je een reis naar Lapland boeken voor de kerstquote:
Sneeuw is kut.quote:
Nee sneeuw is kleurloosquote:
Scherp.quote:
Moeten we mensen gaan waarschuwen?quote:
1quote:Op zondag 30 maart 2025 18:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoe staat het met de date-count?
quote:
oh.quote:Op zondag 30 maart 2025 18:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dating-app, Haags. Heb jij allemaal niet nodig
Zij nietquote:Op zondag 30 maart 2025 18:50 schreef Budapestenaar het volgende:
Wilde jij geen vervolg of zij niet?
Nee, in de app kan je alleen maar kiezen voor wel of niet nummer uitwisselen en dat is het.quote:Op zondag 30 maart 2025 18:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Heeft ze nog een reden gegeven?
Ik snap hem nietquote:Op zondag 30 maart 2025 18:54 schreef Haags het volgende:
Moest vanmiddag even iets kopen bij de Gamma.
Vraagt de dame achter de kassa: heeft u een Gammapas.
Ik zei nee al langer.
Hmmquote:Op zondag 30 maart 2025 18:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, in de app kan je alleen maar kiezen voor wel of niet nummer uitwisselen en dat is het.
quote:Op zondag 30 maart 2025 18:54 schreef Haags het volgende:
Ik zei nee al langer.
Ik snap hem nu wel en hij is zo slecht dat ik niet eens een +1 ga geven.quote:
1,93/7,28quote:Op zondag 30 maart 2025 18:54 schreef Haags het volgende:
Ik zei nee al langer.
Nee joh, wanneer zij jarig is moet je sushi voor d'r kopenquote:
Waarom krijgt ze dan felicitaties? Is ze zwanger?quote:Op zondag 30 maart 2025 18:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee joh, wanneer zij jarig is moet je sushi voor d'r kopen
quote:Op zondag 30 maart 2025 18:54 schreef Haags het volgende:
Ik zei nee al langer.
quote:
quote:
Ze heeft een vliegerquote:Op zondag 30 maart 2025 18:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waarom krijgt ze dan felicitaties? Is ze zwanger?
quote:
quote:Op zondag 30 maart 2025 14:57 schreef bitterbal het volgende:
kijk hier ben ik met mijn kite
[ afbeelding ]
die kat wil in het donker worden geknepenquote:
alleen in het donker?quote:Op zondag 30 maart 2025 19:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
die kat wil in het donker worden geknepen
Kan ook eindeloos alles van één app af laten hangen, maar soms moet je gewoon de conclusie trekken dat het daar niet mee gaat gebeuren.quote:
Misschien is ze wel bij de kapper geweest en schoot die uit?quote:Op zondag 30 maart 2025 19:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat bal die linker is
Probeer het eens zonder profielfotoquote:Op zondag 30 maart 2025 19:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kan ook eindeloos alles van één app af laten hangen, maar soms moet je gewoon de conclusie trekken dat het daar niet mee gaat gebeuren.
geen idee, dat moet je hem vragenquote:
dat sowieso, zou beetje stom zijn als je hoopt dattie een shitty iemand vindt..quote:Op zondag 30 maart 2025 19:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik hoop dat Nattekat een leuk iemand vindt
ja dat gunnen we zelfs in de KSC niemandquote:Op zondag 30 maart 2025 19:11 schreef mschol het volgende:
[..]
dat sowieso, zou beetje stom zijn als je hoopt dattie een shitty iemand vindt..
Zo ben ik niet.quote:Op zondag 30 maart 2025 19:11 schreef mschol het volgende:
[..]
dat sowieso, zou beetje stom zijn als je hoopt dattie een shitty iemand vindt..
Een Nattepoes zogezegd.quote:Op zondag 30 maart 2025 19:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Iemand met met fetisj voor klagende mannen.quote:Op zondag 30 maart 2025 19:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Je spreekt uit ervaring?quote:Op zondag 30 maart 2025 19:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Lijkt me wel lekker rustig als de vrouwen eerst moeten reageren.
waar zink je in?quote:
Oh ja, dan heb je geen last van constant gepiep.quote:Op zondag 30 maart 2025 19:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Lijkt me wel lekker rustig als de vrouwen eerst moeten reageren.
das wel makkelijk, misschien zou ik het dan zelfs installeren..quote:Op zondag 30 maart 2025 19:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ja, dan heb je geen last van constant gepiep.
Eet smakelijk.quote:Op zondag 30 maart 2025 19:26 schreef mschol het volgende:
[..]
das wel makkelijk, misschien zou ik het dan zelfs installeren..
ow nee wacht, ik kan letterlijk geen apps meer installeren want kutbug op telefoon (pun intended)
voer maar even opwarmen, is het wel weer tijd voor
Wat heb je zoal gepresteerd?quote:Op zondag 30 maart 2025 19:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Productiefste weekend ever, het moet niet gekker worden.
Dronken wordenquote:
Wil je wel beter leren kennenquote:Op zondag 30 maart 2025 19:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Jij kent mij duidelijk nog niet zo goed.
Dronken worden helpt bij mij vaak niet bij de productiviteitquote:Op zondag 30 maart 2025 19:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dronken worden
Schilderrijtjes ophangen
Boodschappen gedaan
Gaten geboord in de keuken en dingen opgehangen
Afwas gedaan
Snel laat de politiek kamervragen stellen!quote:
gefeliciteerd. volgende TT is voor jouquote:
Het voelt nu al als bedtijdquote:Op zondag 30 maart 2025 19:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Best leuk die zomertijd maar als het eindelijk donker is, is het ook wel meteen bedtijd
Paiqquote:Op zondag 30 maart 2025 19:35 schreef Nattekat het volgende:
Maar echt hoor, welke dating app laat je nou niet de profielen zien voor je een keus maakt?
Maar waar moet je dan een keus op baseren?quote:Op zondag 30 maart 2025 19:35 schreef Nattekat het volgende:
Maar echt hoor, welke dating app laat je nou niet de profielen zien voor je een keus maakt?
1 foto, voornaam en leeftijdquote:Op zondag 30 maart 2025 19:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar waar moet je dan een keus op baseren?
Geur.quote:Op zondag 30 maart 2025 19:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar waar moet je dan een keus op baseren?
"Iemand nog een biertje? Ik loop nu toch naar de koelkast. "quote:Op zondag 30 maart 2025 19:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Snel laat de politiek kamervragen stellen!
Met de krapte op de huizenmarkt lijkt het daar soms wel opquote:Op zondag 30 maart 2025 19:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alsof je een huis koopt vanaf een enkele foto, jaartal erbij maar verder helemaal geen info.
Betaal je zomaar 5 ton voor een vies uitgewoond krotje.quote:Op zondag 30 maart 2025 19:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Met de krapte op de huizenmarkt lijkt het daar soms wel op
Nou, omdat je zo aandringtquote:Op zondag 30 maart 2025 19:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
"Iemand nog een biertje? Ik loop nu toch naar de koelkast. "
Heb je ook nog eens verborgen gebreken als je een beetje pech hebt.quote:Op zondag 30 maart 2025 19:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Betaal je zomaar 5 ton voor een vies uitgewoond krotje.
Vervelende lekkages en een flinke scheur in de spouw.quote:Op zondag 30 maart 2025 20:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je ook nog eens verborgen gebreken als je een beetje pech hebt.
Whut.quote:
dat is niets nieuwsquote:
Dan heb je wel kans op schimmel.quote:Op zondag 30 maart 2025 20:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vervelende lekkages en een flinke scheur in de spouw.
ik heb liever een Clydesdalequote:Op zondag 30 maart 2025 20:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan heb je wel kans op schimmel.
Zo'n blijvende blauwe.quote:Op zondag 30 maart 2025 20:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan heb je wel kans op schimmel.
Plaag die jongen niet zo.quote:
Nizno denkt grappig te zijn, maar haar humor zakt dieper dan een @dud0r die van een duin afrolt. Blijft over een pesterige comment.quote:Op zondag 30 maart 2025 20:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Plaag die jongen niet zo.
tis de waarheidquote:Op zondag 30 maart 2025 20:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Plaag die jongen niet zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Uh oh, daar gaan we weer.quote:Op zondag 30 maart 2025 20:18 schreef ieniminimuis het volgende:
There doesn't seem to be anyone around
I think we're alone now
The beating of our hearts is the only sound
Jij kan mij niet van een duin rollenquote:Op zondag 30 maart 2025 20:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nizno denkt grappig te zijn, maar haar humor zakt dieper dan een @:dud0r die van een duin afrolt. Blijft over een pesterige comment.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |