Zitten we op rails danquote:
Rail away, jijquote:
Welke smaak wordt het vandaag ?quote:Op zondag 30 maart 2025 16:32 schreef Dr_Flash het volgende:
ik neig inderdaad wel naar pizza vandaag @:LTVDK @:4everblackeyed
Mijn huis opknappen en schilderen?quote:Op zondag 30 maart 2025 16:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben dus dol op klussen en schilderen, maar nu mijn huis bijna af is weet ik niet zo goed wat ik daar mee moet doen
"Hoi met Fles van op de hoek, doet u mij maar 50 pizza's en kijk maar wat jullie erop gooien, alles behalve tuinbonen en alle gezonde dingen"quote:
krijgen we dan sneeuw?quote:
Dit gesprek gaat ook de verkeerde kant op, lees ikquote:Op zondag 30 maart 2025 16:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wie stopt er dan ook een stuur op een trein.
Pizza met tuinbonenquote:Op zondag 30 maart 2025 16:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Hoi met Fles van op de hoek, doet u mij maar 50 pizza's en kijk maar wat jullie erop gooien, alles behalve tuinbonen en alle gezonde dingen"
Ik heb gisteren al een halve boerderij aan vlees op, vandaag vooral groentjes denk ikquote:Op zondag 30 maart 2025 16:32 schreef Dr_Flash het volgende:
ik neig inderdaad wel naar pizza vandaag @:LTVDK @:4everblackeyed
detroit pan pizza double sicey of zoquote:Op zondag 30 maart 2025 16:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Welke smaak wordt het vandaag ?
Met tuinbonen op een pizza verdien je ook een heel speciaal plekje in hel hoorquote:Op zondag 30 maart 2025 16:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Hoi met Fles van op de hoek, doet u mij maar 50 pizza's en kijk maar wat jullie erop gooien, alles behalve tuinbonen en alle gezonde dingen"
Double sidey. Aan de boven en onderkant beleg.quote:Op zondag 30 maart 2025 16:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
detroit pan pizza double sicey of zo
Ja, de ergste laag in de hel.quote:Op zondag 30 maart 2025 16:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Met tuinbonen op een pizza verdien je ook een heel speciaal plekje in hel hoor
quote:Op zondag 30 maart 2025 16:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Double sidey. Aan de boven en onderkant beleg.
quote:Op zondag 30 maart 2025 16:37 schreef LTVDK het volgende:
dan verdien je ook een heel speciaal plekje in hel hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |