Zitten we op rails danquote:
Rail away, jijquote:
Welke smaak wordt het vandaag ?quote:Op zondag 30 maart 2025 16:32 schreef Dr_Flash het volgende:
ik neig inderdaad wel naar pizza vandaag @:LTVDK @:4everblackeyed
Mijn huis opknappen en schilderen?quote:Op zondag 30 maart 2025 16:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben dus dol op klussen en schilderen, maar nu mijn huis bijna af is weet ik niet zo goed wat ik daar mee moet doen
"Hoi met Fles van op de hoek, doet u mij maar 50 pizza's en kijk maar wat jullie erop gooien, alles behalve tuinbonen en alle gezonde dingen"quote:
krijgen we dan sneeuw?quote:
Dit gesprek gaat ook de verkeerde kant op, lees ikquote:Op zondag 30 maart 2025 16:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wie stopt er dan ook een stuur op een trein.
Pizza met tuinbonenquote:Op zondag 30 maart 2025 16:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Hoi met Fles van op de hoek, doet u mij maar 50 pizza's en kijk maar wat jullie erop gooien, alles behalve tuinbonen en alle gezonde dingen"
Ik heb gisteren al een halve boerderij aan vlees op, vandaag vooral groentjes denk ikquote:Op zondag 30 maart 2025 16:32 schreef Dr_Flash het volgende:
ik neig inderdaad wel naar pizza vandaag @:LTVDK @:4everblackeyed
detroit pan pizza double sicey of zoquote:Op zondag 30 maart 2025 16:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Welke smaak wordt het vandaag ?
Met tuinbonen op een pizza verdien je ook een heel speciaal plekje in hel hoorquote:Op zondag 30 maart 2025 16:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Hoi met Fles van op de hoek, doet u mij maar 50 pizza's en kijk maar wat jullie erop gooien, alles behalve tuinbonen en alle gezonde dingen"
Double sidey. Aan de boven en onderkant beleg.quote:Op zondag 30 maart 2025 16:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
detroit pan pizza double sicey of zo
Ja, de ergste laag in de hel.quote:Op zondag 30 maart 2025 16:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Met tuinbonen op een pizza verdien je ook een heel speciaal plekje in hel hoor
quote:Op zondag 30 maart 2025 16:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Double sidey. Aan de boven en onderkant beleg.
quote:Op zondag 30 maart 2025 16:37 schreef LTVDK het volgende:
dan verdien je ook een heel speciaal plekje in hel hoor
En tonijnogen.quote:Op zondag 30 maart 2025 16:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zit toch ook paprika, tomaat, spinazie, artisjok, ananas,paprika en rucola op?
Ik heb veel groenten gehad op pizza maar nooit tuinbonenquote:Op zondag 30 maart 2025 16:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Op de een of andere manier altijd als m'n rare interesses beginnen te jeuken. Gek hoe dat zo gaat.quote:Op zondag 30 maart 2025 16:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dit gesprek gaat ook de verkeerde kant op, lees ik
Zyklon B, de favoriete pizza van Benitootje en Adolfje als ze weer eens te lui waren om zelf te koken.quote:
laten we nog meer helikopterouders kwekenquote:Dat de samenleving verpreutst ziet Van de Waart ook. ,,In groep 6 liet ik een historisch dokterskoffertje zien, met allerlei instrumenten erin, waaronder een eendenbek. Daarbij legde ik uit dat een arts daarmee onderzoek kan doen bij een vrouw. De moeder van een leerling diende vervolgens een klacht in bij de directeur. Wat ik had verteld over die eendenbek zou traumatiserend zijn voor kinderen.”
Jij en rare interesses? Kan ik mij niets bij voorstellenquote:Op zondag 30 maart 2025 16:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Op de een of andere manier altijd als m'n rare interesses beginnen te jeuken. Gek hoe dat zo gaat.
De ouders die het hardste klagen over traumatiserend dingen zorgen daar juist zelf het hardst voor.quote:Op zondag 30 maart 2025 16:41 schreef Nizno het volgende:
Juf Sofie liet eendenbek zien en kreeg klacht aan haar broek: ‘Zou traumatiserend zijn’
[..]
laten we nog meer helikopterouders kweken
Nou misschien ben ik gewoon wel geniaal en smaakt het werkelijk fan-tas-tisch.quote:Op zondag 30 maart 2025 16:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb veel groenten gehad op pizza maar nooit tuinbonen
Ben je nog steeds verbaast ? Of is het meer van: oh ok.quote:Op zondag 30 maart 2025 16:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Op de een of andere manier altijd als m'n rare interesses beginnen te jeuken. Gek hoe dat zo gaat.
Nee, ik ben verder zo normaal altijd he?quote:Op zondag 30 maart 2025 16:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jij en rare interesses? Kan ik mij niets bij voorstellen
Als er iemand uit de hele bevolking gekozen zou moeten worden en die normaal zou moeten representeren kiezen ze jou.quote:Op zondag 30 maart 2025 16:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee, ik ben verder zo normaal altijd he?
Wat is er nou weer mis met paprikaquote:Op zondag 30 maart 2025 16:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben immer serieus.quote:Op zondag 30 maart 2025 16:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben je nog steeds verbaast ? Of is het meer van: oh ok.
Ik weet heel zeker dat het voor die eendenbek zwaar traumatiserend isquote:Op zondag 30 maart 2025 16:45 schreef UitStraling het volgende:
Misschien is het voor die eendenbek ook wel allemaal traumatiserend, dat beroep?
Vanzelfsprekend.quote:
Beetje boos kwaken op de sofa.quote:Op zondag 30 maart 2025 16:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet heel zeker dat het voor die eendenbek zwaar traumatiserend is
Ik zou EMDR sessies aanraden.
Ja, zou ik heel begrijpelijk vindenquote:
quote:Op zondag 30 maart 2025 15:55 schreef Ama het volgende:
Ja maar mijn kat heeft maar twee hersencellen.
lees zelf ff terug ofzoquote:
Op chips niks.quote:
quote:
oh, okequote:Op zondag 30 maart 2025 16:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Bal heeft vandaag toegegeven dat ze zichzelf graag in leashes en een harnas hijst voor haar plezier. En we feliciteren haar omdat het moedig is om daar voor uit te komen.
ze heb een kite gekoopt en daarmee werd ze gefeliciteerd bij het water dus wordt ze dat hier ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |