Vanzelfsprekend.quote:
Beetje boos kwaken op de sofa.quote:Op zondag 30 maart 2025 16:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet heel zeker dat het voor die eendenbek zwaar traumatiserend is
Ik zou EMDR sessies aanraden.
Ja, zou ik heel begrijpelijk vindenquote:
quote:Op zondag 30 maart 2025 15:55 schreef Ama het volgende:
Ja maar mijn kat heeft maar twee hersencellen.
lees zelf ff terug ofzoquote:
Op chips niks.quote:
quote:
oh, okequote:Op zondag 30 maart 2025 16:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Bal heeft vandaag toegegeven dat ze zichzelf graag in leashes en een harnas hijst voor haar plezier. En we feliciteren haar omdat het moedig is om daar voor uit te komen.
ze heb een kite gekoopt en daarmee werd ze gefeliciteerd bij het water dus wordt ze dat hier ookquote:
Plons.quote:Op zondag 30 maart 2025 17:00 schreef Recce het volgende:
De raket is gelukkig niet op het lanceerplatform gevallen.
[ x ]
Tering hé!!!quote:Op zondag 30 maart 2025 17:06 schreef Haags het volgende:
Net klaar met de serie adolescence. Tering goed!
ik zou Oppassen! als ik jou wasquote:
ik zit prima binnen zonder gewoeiquote:Op zondag 30 maart 2025 17:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik denk niet dat ik naar Duitsland wordt geblazen, maar gelijk naar Oostenrijk ofzo 😩
Voel je je nu volwassen?quote:Op zondag 30 maart 2025 17:06 schreef Haags het volgende:
Net klaar met de serie adolescence. Tering goed!
daarvoor moet je eerst hebben gespoordquote:
Polen, de wind is gedraaidquote:Op zondag 30 maart 2025 17:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik denk niet dat ik naar Duitsland wordt geblazen, maar gelijk naar Oostenrijk ofzo 😩
O dacht dat iedereen zat te mutsen.quote:Op zondag 30 maart 2025 16:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
ze heb een kite gekoopt en daarmee werd ze gefeliciteerd bij het water dus wordt ze dat hier ook
Ja godnondejuquote:
Welterusten alvastquote:Op zondag 30 maart 2025 17:11 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil eigenlijk een dutje doen maar mag zo al naar bed.
De klok is maar 1 uurtje verzet hoor, geen 6quote:Op zondag 30 maart 2025 17:11 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil eigenlijk een dutje doen maar mag zo al naar bed.
* Nattekat tijd 5 uur terugzetquote:Op zondag 30 maart 2025 17:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De klok is maar 1 uurtje verzet hoor, geen 6
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |