Plons.quote:Op zondag 30 maart 2025 17:00 schreef Recce het volgende:
De raket is gelukkig niet op het lanceerplatform gevallen.
[ x ]
Tering hé!!!quote:Op zondag 30 maart 2025 17:06 schreef Haags het volgende:
Net klaar met de serie adolescence. Tering goed!
ik zou Oppassen! als ik jou wasquote:
ik zit prima binnen zonder gewoeiquote:Op zondag 30 maart 2025 17:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik denk niet dat ik naar Duitsland wordt geblazen, maar gelijk naar Oostenrijk ofzo 😩
Voel je je nu volwassen?quote:Op zondag 30 maart 2025 17:06 schreef Haags het volgende:
Net klaar met de serie adolescence. Tering goed!
daarvoor moet je eerst hebben gespoordquote:
Polen, de wind is gedraaidquote:Op zondag 30 maart 2025 17:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik denk niet dat ik naar Duitsland wordt geblazen, maar gelijk naar Oostenrijk ofzo 😩
O dacht dat iedereen zat te mutsen.quote:Op zondag 30 maart 2025 16:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
ze heb een kite gekoopt en daarmee werd ze gefeliciteerd bij het water dus wordt ze dat hier ook
Ja godnondejuquote:
Welterusten alvastquote:Op zondag 30 maart 2025 17:11 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil eigenlijk een dutje doen maar mag zo al naar bed.
De klok is maar 1 uurtje verzet hoor, geen 6quote:Op zondag 30 maart 2025 17:11 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil eigenlijk een dutje doen maar mag zo al naar bed.
* Nattekat tijd 5 uur terugzetquote:Op zondag 30 maart 2025 17:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De klok is maar 1 uurtje verzet hoor, geen 6
Morgen weer koud. Daarna wordt het eindelijk wat lekkerder.quote:
Op een pizzaquote:Op zondag 30 maart 2025 17:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, nog maar even naar buiten geweest, want met 5700 was ik echt niet tevreden. Nu 10.317. Het gaat poke bowl worden trouwens.
De maximumtemperatuur loopt op naar 10 tot 15 graden.quote:Op zondag 30 maart 2025 17:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Morgen weer koud. Daarna wordt het eindelijk wat lekkerder.
www.thuisbezorgd.nlquote:Op zondag 30 maart 2025 17:29 schreef Nattekat het volgende:
Nu maar eens bedenken wat ik ga eten.
Heb echt to-taal geen zin om te koken vandaag.
Ik ga bami eten.quote:Op zondag 30 maart 2025 17:29 schreef Nattekat het volgende:
Ik ook niet, maar wel enorme honger al vreemd genoegquote:Op zondag 30 maart 2025 17:29 schreef Nattekat het volgende:
Ik kan hier kiezen tussen pizza, shoarma, sushi of spareribsquote:Op zondag 30 maart 2025 17:32 schreef mschol het volgende:
[..]
dat ligt eraan wat je besteld, genoeg gezonde opties
Ik ook zoietsquote:Op zondag 30 maart 2025 17:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kan hier kiezen tussen pizza, shoarma, sushi of spareribs
Hoe is het met je hor afgelopen?quote:Op zondag 30 maart 2025 17:29 schreef Nattekat het volgende:
Dat is eigenlijk nog best veelquote:Op zondag 30 maart 2025 17:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
wat achenebbisjquote:Op zondag 30 maart 2025 17:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja in het dorp heb ik ook alleen keuze uit 2 pizza/grillhouse, de rest komt allemaal van verder wegquote:Op zondag 30 maart 2025 17:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk nog best veel
In mijn oude dorp kon ik kiezen uit 2 Turken (1 slecht) en sushi.
Tuinbonen zijn sowieso voor de duivel.quote:Op zondag 30 maart 2025 17:32 schreef ieniminimuis het volgende:
En alles is ongezond als je er teveel van eet. Ja zelfs die tuinbonen
je kan hier bijna alles krijgen, maar kook toch liever zelfquote:Op zondag 30 maart 2025 17:38 schreef Nizno het volgende:
pizza, pizza/shoarma, pizza, spare rib, sushi, sushi, pizza, pizza, pizza/shoarma, sushi en een eethuis waar ze voornamelijk shoarma achtige hebben
hier ook niet.quote:Op zondag 30 maart 2025 17:40 schreef mschol het volgende:
ik kan net niet een AVG'tje bestellen volgens mij..
in den haag wel
Ik zag een toekomstbeeld van heel veel gekluns doordat de wind alles wegblaast, dus ik heb het voor nu even uitgesteld.quote:Op zondag 30 maart 2025 17:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoe is het met je hor afgelopen?
Ja, dat zit ik me ook af te vragen. Volgens mij is de klok de verkeerde kant op gezet.quote:Op zondag 30 maart 2025 17:43 schreef LTVDK het volgende:
Maar hoezo heb ik een uur eerder honger terwijl het eigenlijk een uur laten zou moeten zijn
Het is ook echt gewoon honger honger met rammelende maag en niet trek ofzoquote:Op zondag 30 maart 2025 17:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat zit ik me ook af te vragen. Volgens mij is de klok de verkeerde kant op gezet.
quote:Op zondag 30 maart 2025 17:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is ook echt gewoon honger honger met rammelende maag en niet trek ofzo
kindjes in Afrika weten wat honger is, jij nietquote:Op zondag 30 maart 2025 17:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is ook echt gewoon honger honger met rammelende maag en niet trek ofzo
Kindjes in Afrika hebben trek, ik heb gewoon hongerquote:Op zondag 30 maart 2025 17:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
kindjes in Afrika weten wat honger is, jij niet
jij hebt ook zo'n opgeblazen hongerbuikjequote:Op zondag 30 maart 2025 17:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kindjes in Afrika hebben trek, ik heb gewoon honger
als zon maar schijntquote:Op zondag 30 maart 2025 17:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Morgen weer koud. Daarna wordt het eindelijk wat lekkerder.
Daarom, tijd om voor mij een gironummer op te zettenquote:Op zondag 30 maart 2025 17:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
jij hebt ook zo'n opgeblazen hongerbuikje
gewoon doen, lezen wij de review welquote:Op zondag 30 maart 2025 17:46 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik weet nog niet zo goed of ik het een keer wil proberen of niet.
gofundme paginaquote:Op zondag 30 maart 2025 17:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daarom, tijd om voor mij een gironummer op te zetten
Ja dat is hier dus ook niet. Het is droog en daarmee is alles gezegd. Het is zwaar bewolkt en het waait en het is koud.quote:
rondje nederland?quote:Op zondag 30 maart 2025 17:51 schreef Dr_Flash het volgende:
En ik ben al halverwege met tas inpakken voor het treinenrondje
Dat was het ooit ja, in 2011. Maar inmiddels is het allemaal behoorlijk uit de hand gelopen. Tegenwoordig gaan we vier dagen. Dit jaar naar Praag.quote:
Als je het nog een paar daagjes laat staan gaat het ook reizenquote:Op zondag 30 maart 2025 17:53 schreef DeZwabber het volgende:
Oke. Oeps. Het was ineens laat. Maar het deeg staat te rijzen.![]()
waar gaat de rijs naar toe?quote:Op zondag 30 maart 2025 17:53 schreef DeZwabber het volgende:
Oke. Oeps. Het was ineens laat. Maar het deeg staat te rijzen.![]()
Wat zit er allemaal op de pizza?quote:Op zondag 30 maart 2025 18:04 schreef kwiwi het volgende:
Wilde smurfen vandaag, maar dat is er niet van gekomen. Nu wel in pyjama op de bank en zelfgemaakte pizza staat in de oven
Tomatensaus, tonijn, paprika en kaas.quote:Op zondag 30 maart 2025 18:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat zit er allemaal op de pizza?
Veranderingen in KSC?quote:Op zondag 30 maart 2025 17:45 schreef Recce het volgende:
[..]Nah, waarschijnlijk reageren we gewoon met heel veel honger op veranderingen in de KSC. Zo maar even goed eten.
Nee moet je ook inderdaad niet te lang bakken. Maar ben gewend dat als ik vlees gemarineerd in een gloedhete pan gooi, of op de hete grill, dat het een mooie donkere buitenkant heeft en binnen niet doorbakken is. Zoals een medium/rare steak zeg maar.quote:Op zondag 30 maart 2025 18:06 schreef Karzai het volgende:
[..]
moet je niet te lang doorbakken dat is zonde
[ afbeelding ]
Praagquote:Op zondag 30 maart 2025 17:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat was het ooit ja, in 2011. Maar inmiddels is het allemaal behoorlijk uit de hand gelopen. Tegenwoordig gaan we vier dagen. Dit jaar naar Praag.
Voor Lam is dit een prima kleurquote:Op zondag 30 maart 2025 18:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee moet je ook inderdaad niet te lang bakken. Maar ben gewend dat als ik vlees gemarineerd in een gloedhete pan gooi, of op de hete grill, dat het een mooie donkere buitenkant heeft en binnen niet doorbakken is. Zoals een medium/rare steak zeg maar.
18 graden zag ik voorbij komen.quote:Op zondag 30 maart 2025 18:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier is de zon alweer weg, was er maar even vandaag. Naar volgende week mooi weer
Hier ook de hele week zonquote:Op zondag 30 maart 2025 18:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier is de zon alweer weg, was er maar even vandaag. Naar volgende week mooi weer
Vooral naar lekker weerquote:Op zondag 30 maart 2025 18:26 schreef Haags het volgende:
@:dr_flash en ik tellen met veel plezier af naar 21 juni
en dan met een tempo van een razende roeland door naar 21 decemberquote:Op zondag 30 maart 2025 18:26 schreef Haags het volgende:
@:dr_flash en ik tellen met veel plezier af naar 21 juni
quote:Op zondag 30 maart 2025 18:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
en dan met een tempo van een razende roeland door naar 21 december
Nou nou.quote:Op zondag 30 maart 2025 18:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
en dan met een tempo van een razende roeland door naar 21 december
Dat de zomertijd is ingegaan?quote:Op zondag 30 maart 2025 18:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Veranderingen in KSC?
Heb ik iets gemitst?
ik wil sneeuw. een witte kerst.quote:
Dan moet je een reis naar Lapland boeken voor de kerstquote:
Sneeuw is kut.quote:
Nee sneeuw is kleurloosquote:
Scherp.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |