De maximumtemperatuur loopt op naar 10 tot 15 graden.quote:Op zondag 30 maart 2025 17:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Morgen weer koud. Daarna wordt het eindelijk wat lekkerder.
www.thuisbezorgd.nlquote:Op zondag 30 maart 2025 17:29 schreef Nattekat het volgende:
Nu maar eens bedenken wat ik ga eten.
Heb echt to-taal geen zin om te koken vandaag.
Ik ga bami eten.quote:Op zondag 30 maart 2025 17:29 schreef Nattekat het volgende:
Ik ook niet, maar wel enorme honger al vreemd genoegquote:Op zondag 30 maart 2025 17:29 schreef Nattekat het volgende:
Ik kan hier kiezen tussen pizza, shoarma, sushi of spareribsquote:Op zondag 30 maart 2025 17:32 schreef mschol het volgende:
[..]
dat ligt eraan wat je besteld, genoeg gezonde opties
Ik ook zoietsquote:Op zondag 30 maart 2025 17:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kan hier kiezen tussen pizza, shoarma, sushi of spareribs
Hoe is het met je hor afgelopen?quote:Op zondag 30 maart 2025 17:29 schreef Nattekat het volgende:
Dat is eigenlijk nog best veelquote:Op zondag 30 maart 2025 17:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
wat achenebbisjquote:Op zondag 30 maart 2025 17:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja in het dorp heb ik ook alleen keuze uit 2 pizza/grillhouse, de rest komt allemaal van verder wegquote:Op zondag 30 maart 2025 17:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk nog best veel
In mijn oude dorp kon ik kiezen uit 2 Turken (1 slecht) en sushi.
Tuinbonen zijn sowieso voor de duivel.quote:Op zondag 30 maart 2025 17:32 schreef ieniminimuis het volgende:
En alles is ongezond als je er teveel van eet. Ja zelfs die tuinbonen
je kan hier bijna alles krijgen, maar kook toch liever zelfquote:Op zondag 30 maart 2025 17:38 schreef Nizno het volgende:
pizza, pizza/shoarma, pizza, spare rib, sushi, sushi, pizza, pizza, pizza/shoarma, sushi en een eethuis waar ze voornamelijk shoarma achtige hebben
hier ook niet.quote:Op zondag 30 maart 2025 17:40 schreef mschol het volgende:
ik kan net niet een AVG'tje bestellen volgens mij..
in den haag wel
Ik zag een toekomstbeeld van heel veel gekluns doordat de wind alles wegblaast, dus ik heb het voor nu even uitgesteld.quote:Op zondag 30 maart 2025 17:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoe is het met je hor afgelopen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |