Nee moet je ook inderdaad niet te lang bakken. Maar ben gewend dat als ik vlees gemarineerd in een gloedhete pan gooi, of op de hete grill, dat het een mooie donkere buitenkant heeft en binnen niet doorbakken is. Zoals een medium/rare steak zeg maar.quote:Op zondag 30 maart 2025 18:06 schreef Karzai het volgende:
[..]
moet je niet te lang doorbakken dat is zonde
[ afbeelding ]
Praagquote:Op zondag 30 maart 2025 17:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat was het ooit ja, in 2011. Maar inmiddels is het allemaal behoorlijk uit de hand gelopen. Tegenwoordig gaan we vier dagen. Dit jaar naar Praag.
Voor Lam is dit een prima kleurquote:Op zondag 30 maart 2025 18:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee moet je ook inderdaad niet te lang bakken. Maar ben gewend dat als ik vlees gemarineerd in een gloedhete pan gooi, of op de hete grill, dat het een mooie donkere buitenkant heeft en binnen niet doorbakken is. Zoals een medium/rare steak zeg maar.
18 graden zag ik voorbij komen.quote:Op zondag 30 maart 2025 18:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier is de zon alweer weg, was er maar even vandaag. Naar volgende week mooi weer
Hier ook de hele week zonquote:Op zondag 30 maart 2025 18:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier is de zon alweer weg, was er maar even vandaag. Naar volgende week mooi weer
Vooral naar lekker weerquote:Op zondag 30 maart 2025 18:26 schreef Haags het volgende:
@:dr_flash en ik tellen met veel plezier af naar 21 juni
en dan met een tempo van een razende roeland door naar 21 decemberquote:Op zondag 30 maart 2025 18:26 schreef Haags het volgende:
@:dr_flash en ik tellen met veel plezier af naar 21 juni
quote:Op zondag 30 maart 2025 18:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
en dan met een tempo van een razende roeland door naar 21 december
Nou nou.quote:Op zondag 30 maart 2025 18:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
en dan met een tempo van een razende roeland door naar 21 december
Dat de zomertijd is ingegaan?quote:Op zondag 30 maart 2025 18:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Veranderingen in KSC?
Heb ik iets gemitst?
ik wil sneeuw. een witte kerst.quote:
Dan moet je een reis naar Lapland boeken voor de kerstquote:
Sneeuw is kut.quote:
Nee sneeuw is kleurloosquote:
Scherp.quote:
Moeten we mensen gaan waarschuwen?quote:
1quote:Op zondag 30 maart 2025 18:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoe staat het met de date-count?