Ja, dat zit ik me ook af te vragen. Volgens mij is de klok de verkeerde kant op gezet.quote:Op zondag 30 maart 2025 17:43 schreef LTVDK het volgende:
Maar hoezo heb ik een uur eerder honger terwijl het eigenlijk een uur laten zou moeten zijn
Het is ook echt gewoon honger honger met rammelende maag en niet trek ofzoquote:Op zondag 30 maart 2025 17:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat zit ik me ook af te vragen. Volgens mij is de klok de verkeerde kant op gezet.
quote:Op zondag 30 maart 2025 17:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is ook echt gewoon honger honger met rammelende maag en niet trek ofzo
kindjes in Afrika weten wat honger is, jij nietquote:Op zondag 30 maart 2025 17:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is ook echt gewoon honger honger met rammelende maag en niet trek ofzo
Kindjes in Afrika hebben trek, ik heb gewoon hongerquote:Op zondag 30 maart 2025 17:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
kindjes in Afrika weten wat honger is, jij niet
jij hebt ook zo'n opgeblazen hongerbuikjequote:Op zondag 30 maart 2025 17:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kindjes in Afrika hebben trek, ik heb gewoon honger
als zon maar schijntquote:Op zondag 30 maart 2025 17:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Morgen weer koud. Daarna wordt het eindelijk wat lekkerder.
Daarom, tijd om voor mij een gironummer op te zettenquote:Op zondag 30 maart 2025 17:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
jij hebt ook zo'n opgeblazen hongerbuikje
gewoon doen, lezen wij de review welquote:Op zondag 30 maart 2025 17:46 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik weet nog niet zo goed of ik het een keer wil proberen of niet.
gofundme paginaquote:Op zondag 30 maart 2025 17:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daarom, tijd om voor mij een gironummer op te zetten
Ja dat is hier dus ook niet. Het is droog en daarmee is alles gezegd. Het is zwaar bewolkt en het waait en het is koud.quote:
rondje nederland?quote:Op zondag 30 maart 2025 17:51 schreef Dr_Flash het volgende:
En ik ben al halverwege met tas inpakken voor het treinenrondje
Dat was het ooit ja, in 2011. Maar inmiddels is het allemaal behoorlijk uit de hand gelopen. Tegenwoordig gaan we vier dagen. Dit jaar naar Praag.quote:
Als je het nog een paar daagjes laat staan gaat het ook reizenquote:Op zondag 30 maart 2025 17:53 schreef DeZwabber het volgende:
Oke. Oeps. Het was ineens laat. Maar het deeg staat te rijzen.![]()
waar gaat de rijs naar toe?quote:Op zondag 30 maart 2025 17:53 schreef DeZwabber het volgende:
Oke. Oeps. Het was ineens laat. Maar het deeg staat te rijzen.![]()
Wat zit er allemaal op de pizza?quote:Op zondag 30 maart 2025 18:04 schreef kwiwi het volgende:
Wilde smurfen vandaag, maar dat is er niet van gekomen. Nu wel in pyjama op de bank en zelfgemaakte pizza staat in de oven
Tomatensaus, tonijn, paprika en kaas.quote:Op zondag 30 maart 2025 18:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat zit er allemaal op de pizza?
Veranderingen in KSC?quote:Op zondag 30 maart 2025 17:45 schreef Recce het volgende:
[..]Nah, waarschijnlijk reageren we gewoon met heel veel honger op veranderingen in de KSC. Zo maar even goed eten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |