Moeten we mensen gaan waarschuwen?quote:
1quote:Op zondag 30 maart 2025 18:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoe staat het met de date-count?
quote:
oh.quote:Op zondag 30 maart 2025 18:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dating-app, Haags. Heb jij allemaal niet nodig
Zij nietquote:Op zondag 30 maart 2025 18:50 schreef Budapestenaar het volgende:
Wilde jij geen vervolg of zij niet?
Nee, in de app kan je alleen maar kiezen voor wel of niet nummer uitwisselen en dat is het.quote:Op zondag 30 maart 2025 18:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Heeft ze nog een reden gegeven?
Ik snap hem nietquote:Op zondag 30 maart 2025 18:54 schreef Haags het volgende:
Moest vanmiddag even iets kopen bij de Gamma.
Vraagt de dame achter de kassa: heeft u een Gammapas.
Ik zei nee al langer.
Hmmquote:Op zondag 30 maart 2025 18:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, in de app kan je alleen maar kiezen voor wel of niet nummer uitwisselen en dat is het.
quote:Op zondag 30 maart 2025 18:54 schreef Haags het volgende:
Ik zei nee al langer.
Ik snap hem nu wel en hij is zo slecht dat ik niet eens een +1 ga geven.quote:
1,93/7,28quote:Op zondag 30 maart 2025 18:54 schreef Haags het volgende:
Ik zei nee al langer.
Nee joh, wanneer zij jarig is moet je sushi voor d'r kopenquote:
Waarom krijgt ze dan felicitaties? Is ze zwanger?quote:Op zondag 30 maart 2025 18:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee joh, wanneer zij jarig is moet je sushi voor d'r kopen
quote:Op zondag 30 maart 2025 18:54 schreef Haags het volgende:
Ik zei nee al langer.
quote:
quote:
Ze heeft een vliegerquote:Op zondag 30 maart 2025 18:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waarom krijgt ze dan felicitaties? Is ze zwanger?
quote:
quote:Op zondag 30 maart 2025 14:57 schreef bitterbal het volgende:
kijk hier ben ik met mijn kite
[ afbeelding ]
die kat wil in het donker worden geknepenquote:
alleen in het donker?quote:Op zondag 30 maart 2025 19:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
die kat wil in het donker worden geknepen
Kan ook eindeloos alles van één app af laten hangen, maar soms moet je gewoon de conclusie trekken dat het daar niet mee gaat gebeuren.quote:
Misschien is ze wel bij de kapper geweest en schoot die uit?quote:Op zondag 30 maart 2025 19:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat bal die linker is
Probeer het eens zonder profielfotoquote:Op zondag 30 maart 2025 19:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kan ook eindeloos alles van één app af laten hangen, maar soms moet je gewoon de conclusie trekken dat het daar niet mee gaat gebeuren.
geen idee, dat moet je hem vragenquote:
dat sowieso, zou beetje stom zijn als je hoopt dattie een shitty iemand vindt..quote:Op zondag 30 maart 2025 19:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik hoop dat Nattekat een leuk iemand vindt
ja dat gunnen we zelfs in de KSC niemandquote:Op zondag 30 maart 2025 19:11 schreef mschol het volgende:
[..]
dat sowieso, zou beetje stom zijn als je hoopt dattie een shitty iemand vindt..
Zo ben ik niet.quote:Op zondag 30 maart 2025 19:11 schreef mschol het volgende:
[..]
dat sowieso, zou beetje stom zijn als je hoopt dattie een shitty iemand vindt..
Een Nattepoes zogezegd.quote:Op zondag 30 maart 2025 19:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Iemand met met fetisj voor klagende mannen.quote:Op zondag 30 maart 2025 19:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Je spreekt uit ervaring?quote:Op zondag 30 maart 2025 19:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Lijkt me wel lekker rustig als de vrouwen eerst moeten reageren.
waar zink je in?quote:
Oh ja, dan heb je geen last van constant gepiep.quote:Op zondag 30 maart 2025 19:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Lijkt me wel lekker rustig als de vrouwen eerst moeten reageren.
das wel makkelijk, misschien zou ik het dan zelfs installeren..quote:Op zondag 30 maart 2025 19:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ja, dan heb je geen last van constant gepiep.
Eet smakelijk.quote:Op zondag 30 maart 2025 19:26 schreef mschol het volgende:
[..]
das wel makkelijk, misschien zou ik het dan zelfs installeren..
ow nee wacht, ik kan letterlijk geen apps meer installeren want kutbug op telefoon (pun intended)
voer maar even opwarmen, is het wel weer tijd voor
Wat heb je zoal gepresteerd?quote:Op zondag 30 maart 2025 19:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Productiefste weekend ever, het moet niet gekker worden.
Dronken wordenquote:
Wil je wel beter leren kennenquote:Op zondag 30 maart 2025 19:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Jij kent mij duidelijk nog niet zo goed.
Dronken worden helpt bij mij vaak niet bij de productiviteitquote:Op zondag 30 maart 2025 19:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dronken worden
Schilderrijtjes ophangen
Boodschappen gedaan
Gaten geboord in de keuken en dingen opgehangen
Afwas gedaan
Snel laat de politiek kamervragen stellen!quote:
gefeliciteerd. volgende TT is voor jouquote:
Het voelt nu al als bedtijdquote:Op zondag 30 maart 2025 19:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Best leuk die zomertijd maar als het eindelijk donker is, is het ook wel meteen bedtijd
Paiqquote:Op zondag 30 maart 2025 19:35 schreef Nattekat het volgende:
Maar echt hoor, welke dating app laat je nou niet de profielen zien voor je een keus maakt?
Maar waar moet je dan een keus op baseren?quote:Op zondag 30 maart 2025 19:35 schreef Nattekat het volgende:
Maar echt hoor, welke dating app laat je nou niet de profielen zien voor je een keus maakt?
1 foto, voornaam en leeftijdquote:Op zondag 30 maart 2025 19:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar waar moet je dan een keus op baseren?
Geur.quote:Op zondag 30 maart 2025 19:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar waar moet je dan een keus op baseren?
"Iemand nog een biertje? Ik loop nu toch naar de koelkast. "quote:Op zondag 30 maart 2025 19:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Snel laat de politiek kamervragen stellen!
Met de krapte op de huizenmarkt lijkt het daar soms wel opquote:Op zondag 30 maart 2025 19:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alsof je een huis koopt vanaf een enkele foto, jaartal erbij maar verder helemaal geen info.
Betaal je zomaar 5 ton voor een vies uitgewoond krotje.quote:Op zondag 30 maart 2025 19:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Met de krapte op de huizenmarkt lijkt het daar soms wel op
Nou, omdat je zo aandringtquote:Op zondag 30 maart 2025 19:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
"Iemand nog een biertje? Ik loop nu toch naar de koelkast. "
Heb je ook nog eens verborgen gebreken als je een beetje pech hebt.quote:Op zondag 30 maart 2025 19:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Betaal je zomaar 5 ton voor een vies uitgewoond krotje.
Vervelende lekkages en een flinke scheur in de spouw.quote:Op zondag 30 maart 2025 20:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je ook nog eens verborgen gebreken als je een beetje pech hebt.
Whut.quote:
dat is niets nieuwsquote:
Dan heb je wel kans op schimmel.quote:Op zondag 30 maart 2025 20:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vervelende lekkages en een flinke scheur in de spouw.
ik heb liever een Clydesdalequote:Op zondag 30 maart 2025 20:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan heb je wel kans op schimmel.
Zo'n blijvende blauwe.quote:Op zondag 30 maart 2025 20:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan heb je wel kans op schimmel.
Plaag die jongen niet zo.quote:
Nizno denkt grappig te zijn, maar haar humor zakt dieper dan een @dud0r die van een duin afrolt. Blijft over een pesterige comment.quote:Op zondag 30 maart 2025 20:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Plaag die jongen niet zo.
tis de waarheidquote:Op zondag 30 maart 2025 20:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Plaag die jongen niet zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Uh oh, daar gaan we weer.quote:Op zondag 30 maart 2025 20:18 schreef ieniminimuis het volgende:
There doesn't seem to be anyone around
I think we're alone now
The beating of our hearts is the only sound
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |