Nee joh, wanneer zij jarig is moet je sushi voor d'r kopenquote:
Waarom krijgt ze dan felicitaties? Is ze zwanger?quote:Op zondag 30 maart 2025 18:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee joh, wanneer zij jarig is moet je sushi voor d'r kopen
quote:Op zondag 30 maart 2025 18:54 schreef Haags het volgende:
Moest vanmiddag even iets kopen bij de Gamma.
Vraagt de dame achter de kassa: heeft u een Gammapas.
Ik zei nee al langer.
quote:
quote:
Ze heeft een vliegerquote:Op zondag 30 maart 2025 18:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waarom krijgt ze dan felicitaties? Is ze zwanger?
quote:
quote:Op zondag 30 maart 2025 14:57 schreef bitterbal het volgende:
kijk hier ben ik met mijn kite
[ afbeelding ]
die kat wil in het donker worden geknepenquote:
alleen in het donker?quote:Op zondag 30 maart 2025 19:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
die kat wil in het donker worden geknepen
Kan ook eindeloos alles van één app af laten hangen, maar soms moet je gewoon de conclusie trekken dat het daar niet mee gaat gebeuren.quote:
Misschien is ze wel bij de kapper geweest en schoot die uit?quote:Op zondag 30 maart 2025 19:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat bal die linker is
Probeer het eens zonder profielfotoquote:Op zondag 30 maart 2025 19:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kan ook eindeloos alles van één app af laten hangen, maar soms moet je gewoon de conclusie trekken dat het daar niet mee gaat gebeuren.
geen idee, dat moet je hem vragenquote:
dat sowieso, zou beetje stom zijn als je hoopt dattie een shitty iemand vindt..quote:Op zondag 30 maart 2025 19:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik hoop dat Nattekat een leuk iemand vindt
ja dat gunnen we zelfs in de KSC niemandquote:Op zondag 30 maart 2025 19:11 schreef mschol het volgende:
[..]
dat sowieso, zou beetje stom zijn als je hoopt dattie een shitty iemand vindt..
Zo ben ik niet.quote:Op zondag 30 maart 2025 19:11 schreef mschol het volgende:
[..]
dat sowieso, zou beetje stom zijn als je hoopt dattie een shitty iemand vindt..
Een Nattepoes zogezegd.quote:Op zondag 30 maart 2025 19:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Iemand met met fetisj voor klagende mannen.quote:Op zondag 30 maart 2025 19:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Je spreekt uit ervaring?quote:Op zondag 30 maart 2025 19:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Lijkt me wel lekker rustig als de vrouwen eerst moeten reageren.
waar zink je in?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |