Op laten zetten, merkt ze niks van.quote:Op zondag 30 maart 2025 14:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moeten we het maar even niet meer over hebben.
Too soon.
quote:Op zondag 30 maart 2025 14:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Op laten zetten, merkt ze niks van.
Zou het?quote:Op zondag 30 maart 2025 14:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Op laten zetten, merkt ze niks van.
Oh, waar zou je dat aan merken?quote:
quote:Op zondag 30 maart 2025 14:46 schreef UitStraling het volgende:
Denk dat Bal dan de eerst twee maanden alleen maar aan het knuffelen is.
Dat die niet beweegtquote:Op zondag 30 maart 2025 14:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, waar zou je dat aan merken?
Nee, daar zit een rollade in.quote:
Ja, op zich is dat wel een goede indicatorquote:
quote:Op zondag 30 maart 2025 14:48 schreef DeZwabber het volgende:
Oh en een kite of zo misschien? Wie weet.
ik merk dat gelijk hoor dat soort dingenquote:Op zondag 30 maart 2025 14:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, op zich is dat wel een goede indicator
Ik vind rollades wel leuk, jaquote:Op zondag 30 maart 2025 14:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Soms vinden mensen dat ook leuk hoor.
Ik zou raar opkijken als ik een rollade in een tas vind, zomaar.quote:Op zondag 30 maart 2025 14:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Soms vinden mensen dat ook leuk hoor.
quote:Op zondag 30 maart 2025 14:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik merk dat gelijk hoor dat soort dingen
Ja, maar zou je het ook leuk vinden?quote:Op zondag 30 maart 2025 14:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zou raar opkijken als ik een rollade in een tas vind, zomaar.
Oh, moeten wij je ook even feliciteren allemaal?quote:
Twijfelt.quote:Op zondag 30 maart 2025 14:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
@:Uitstraling volgens mij heeft ze het direct door
Dankjequote:Op zondag 30 maart 2025 14:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, moeten wij je ook even feliciteren allemaal?
Gefeliciteerd
Zou keer aan sniffen eerst.quote:Op zondag 30 maart 2025 14:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar zou je het ook leuk vinden?
quote:
Doe je dat ook bij mensen?quote:
Wat?quote:
quote:
Kijk uit, er staat een neger naast je!!!quote:Op zondag 30 maart 2025 14:57 schreef bitterbal het volgende:
kijk hier ben ik met mijn kite
[ afbeelding ]
Ik heb het niet over lopende rolladesquote:Op zondag 30 maart 2025 14:57 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zie ze soms wel eens lopen en die zijn niet HDP hoor
Zon gebruinde thaiquote:Op zondag 30 maart 2025 14:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kijk uit, er staat een neger naast je!!!
Dagdagelijks ?quote:Op zondag 30 maart 2025 14:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben wel 'n geurgevoelig mensenmens denk ik.
Die gebruinde Thai?quote:
quote:Op zondag 30 maart 2025 15:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
als zo'n pelikaan happen en kijken of het past
Moet gelijk denken aan dat filmpje van die pelikaan en die capibaraquote:Op zondag 30 maart 2025 15:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
als zo'n pelikaan happen en kijken of het past
Maar ik wilde eigenlijk zonder goede reden heel lafjes dubbelzinnig doen over iets anders.quote:
Waarom ligt er eigenlijk kunstgras op het strand?quote:Op zondag 30 maart 2025 14:57 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, weet ikquote:Op zondag 30 maart 2025 15:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Maar ik wilde eigenlijk zonder goede reden heel lafjes dubbelzinnig doen over iets anders.
voorkomt zand tussen je tenenquote:Op zondag 30 maart 2025 15:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Waarom ligt er eigenlijk kunstgras op het strand?
jaquote:Op zondag 30 maart 2025 15:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moet gelijk denken aan dat filmpje van die pelikaan en die capibara
Daar leg je de kite op om op te blazen zodat die niet in het zand ligtquote:Op zondag 30 maart 2025 15:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Waarom ligt er eigenlijk kunstgras op het strand?
quote:Op zondag 30 maart 2025 14:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
PSV Ajax kijken met woonbegeleider die voor Ajax is...
joeppie... updatesquote:Op zondag 30 maart 2025 15:09 schreef LTVDK het volgende:
Dacht gooi de PS5 weer eens een keertje aan om eindelijk te beginnen met Atomic Heart, heeft die nog even een update van 57,5 GB
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
quote:Op zondag 30 maart 2025 15:10 schreef Nizno het volgende:
net als dat je in de winkel staat en je klantenkaart vanuit de app wilt pakken... update...
ow en daarna ben je weer eens uitgelogd...Ik moet hier bijna van huilen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
* Nizno geeft zakdoekjequote:Op zondag 30 maart 2025 15:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moet hier bijna van huilen.
Het uieffect.quote:Op zondag 30 maart 2025 15:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik besefte niet dat zo'n kite opblaasbaar was.quote:Op zondag 30 maart 2025 15:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Daar leg je de kite op om op te blazen zodat die niet in het zand ligt
En dan achteraf zeker nauwelijks iets van te merken?quote:Op zondag 30 maart 2025 15:09 schreef LTVDK het volgende:
Dacht gooi de PS5 weer eens een keertje aan om eindelijk te beginnen met Atomic Heart, heeft die nog even een update van 57,5 GB
Van welk onderdeel?quote:Op zondag 30 maart 2025 15:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
living the lifequote:Op zondag 30 maart 2025 14:57 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Geen idee, heb het spel nog niet gespeeld, haal het net uit het plasticquote:Op zondag 30 maart 2025 15:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En dan achteraf zeker nauwelijks iets van te merken?
Ja er zit een tube in en zo krijgt hij zijn vorm. Anders is het gewoon slap ding. En die blaas je opquote:Op zondag 30 maart 2025 15:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik besefte niet dat zo'n kite opblaasbaar was.
waar ben jij dan?quote:Op zondag 30 maart 2025 14:57 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
huehuequote:Op zondag 30 maart 2025 15:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja er zit een tube in en zo krijgt hij zijn vorm. Anders is het gewoon slap ding.
Oké, klinkt logisch. Weer wat geleerd.quote:En die blaas je op
Ze hebben ook kites zonder zon tube
katten zijn best slim die van mij sprong zelfs naar de deurkruk om de deur te openen, dat hebben ze zo doorquote:Op zondag 30 maart 2025 12:26 schreef Ama het volgende:
Hopelijk begrijpt ze het snel met het kattenluikje.
[ link | afbeelding ]
En dan zit die vast aan een bar door middel van 4 leashes. En met die bar bestuur je de kite. En de kite bevestig je aan je harnas met een safety rope en ook aan een haak aan de harnas.quote:Op zondag 30 maart 2025 15:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
huehue
[..]
Oké, klinkt logisch. Weer wat geleerd.
Deze post had zonder context zo in het keldertje gekund.quote:Op zondag 30 maart 2025 15:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En dan zit die vast aan een bar door middel van 4 leashes. En met die bar bestuur je de kite. En de kite bevestig je aan je harnas met een safety rope en ook aan een haak aan de harnas.
quote:Op zondag 30 maart 2025 15:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geen idee, heb het spel nog niet gespeeld, haal het net uit het plastic
quote:Op zondag 30 maart 2025 15:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Deze post had zonder context zo in het keldertje gekund.
Maar heb je dan al die dingen nu zelf? Komt dat bij de kite?
Kippetjesquote:Op zondag 30 maart 2025 15:29 schreef bitterbal het volgende:
En Zwab als je dus de kite wil loskoppelen omdat je bv gevaar loopt moet je de chicken loop uit de bevestiging in je harnas trekken
Ziet er toch minder smakelijk uit dan een gegrild kippetjequote:
Hahaquote:Fatbiker knalt tegen lijnbus en raakt gewond op Stationsplein in Leiden
Nee. Geen rugvin. Weird.quote:Op zondag 30 maart 2025 15:50 schreef bitterbal het volgende:
Wisten jullie dat deze dolfijnen soort bestond ?
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
en orka achtige onderkantquote:Op zondag 30 maart 2025 15:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee. Geen rugvin. Weird.
[ afbeelding ]
Huh, dat ziet er raar uitquote:Op zondag 30 maart 2025 15:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee. Geen rugvin. Weird.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |