SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
![]()
Ik ben geïnteresseerd in de twee oude Duitse tanksquote:Op zondag 30 maart 2025 11:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
* stopt alvast pak Bastognekoekjes en twee oude Duitse tanks in zijn broekzak.
Nergens last van, ik ben rood qua karakter dus ik ben superflexibel en ik slaap sowieso nooit hetzelfde qua aantal uren, de ene keer 5 uur, de andere keer 7 uur, 8 uur is voor zwakke mensen.quote:Op zondag 30 maart 2025 11:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wie heeft er allemaal een jet-lag?
Ik ben BLAUW- ROODquote:Op zondag 30 maart 2025 11:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nergens last van, ik ben rood qua karakter dus ik ben superflexibel en ik slaap sowieso nooit hetzelfde qua aantal uren, de ene keer 5 uur, de andere keer 7 uur, 8 uur is voor zwakke mensen.
Ik denk dat mensen die met het klokje een uurtje verzetten een jetlag oplopen extreem grote problemen met 't leven ondervinden.
Fijn dat je wel uit je coma ontwaakt bent.quote:
Weet ik, ren ik snel naar de sappige entrecote als jij achter die twee oude Duitse tanks aanrent.quote:Op zondag 30 maart 2025 11:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben geïnteresseerd in de twee oude Duitse tanks
* wacht rustig af tot blauw weer de overhand neemt.quote:Op zondag 30 maart 2025 12:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben BLAUW- ROOD
Kom vechten
Fijn dat mijn brein meewerkt wat dat betreft.quote:Op zondag 30 maart 2025 12:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Fijn dat je wel uit je coma ontwaakt bent.
Dit is wel echt top denkwerkquote:Op zondag 30 maart 2025 12:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Weet ik, ren ik snel naar de sappige entrecote als jij achter die twee oude Duitse tanks aanrent.
quote:Op zondag 30 maart 2025 12:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
* wacht rustig af tot blauw weer de overhand neemt.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 30 maart 2025 12:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ben er nog niet helemaal uit wanneer dat gaat gebeuren.
Vast na 3 seconden.
Afgelopen weken verschillende keren klokken verzet, nooit last van eigenlijkquote:Op zondag 30 maart 2025 11:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
Van dat uurtje?quote:Op zondag 30 maart 2025 11:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
quote:
quote:Op zondag 30 maart 2025 12:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik moet dit even gaan luisteren he? Na al dat audio-terreur die ik jou gestuurd heb
Die riem leidt een beetje afquote:Op zondag 30 maart 2025 12:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
En zachtjes een beetje meezingen en voetjetappen.
Nee, die riem doet 't m.quote:Op zondag 30 maart 2025 12:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niet dat vieze vlassnorretje en dat hoofd als een te blije dikke buldog?
Ik zou ook blij kijken als NL massaal je audio drek sliktquote:Op zondag 30 maart 2025 12:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niet dat vieze vlassnorretje en dat hoofd als een te blije dikke buldog?
Mission accomplishedquote:Op zondag 30 maart 2025 12:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zit nu ook te staren naar die riem.
Verstandig.quote:
Laat de zon in je hart.quote:Op zondag 30 maart 2025 12:21 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ons moeder zeee nog doe da nou nie
Ligt eraan of ze het wil begrijpen. Ik wens je veel succes.quote:Op zondag 30 maart 2025 12:26 schreef Ama het volgende:
Hopelijk begrijpt ze het snel met het kattenluikje.
[ link | afbeelding ]
Nou, heel ver kwam hij niet.quote:Op zondag 30 maart 2025 12:25 schreef Recce het volgende:
De eerste lancering naar een baan om de aarde vanaf Europees grondgebied is over een minuut of vier:
Bekijk deze YouTube-video
*noteert*quote:Op zondag 30 maart 2025 12:31 schreef Recce het volgende:
[..]
We hebben nog wel iets te bij te leren in Europa, vrees ik.
Dat wordt veel KSP spelen.quote:Op zondag 30 maart 2025 12:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
*noteert*
"puntige kant moet naar boven"
Even een knieoloog vragen.quote:Op zondag 30 maart 2025 12:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
*noteert*
"puntige kant moet naar boven"
Ja, polar en sun synchronous.quote:Op zondag 30 maart 2025 12:35 schreef DeZwabber het volgende:
Ik had eigenlijk nog niet van deze plannen gehoord, maar gaan ze polar orbits doen vanaf daar of zo?
Ja dankjequote:Op zondag 30 maart 2025 12:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Ligt eraan of ze het wil begrijpen. Ik wens je veel succes.
Nee, komt regelmatig terugquote:Op zondag 30 maart 2025 13:03 schreef DeZwabber het volgende:
Heeft trouwens iedereen recentelijk op werk zo'n kleurentest moeten doen of zo? Dat het ineens voorbijkomt.
Geen idee wat je bedoelt.quote:Op zondag 30 maart 2025 13:03 schreef DeZwabber het volgende:
Heeft trouwens iedereen recentelijk op werk zo'n kleurentest moeten doen of zo? Dat het ineens voorbijkomt.
Nou ja, niet alleen deze week of zo. Maar voor ik een paar maanden pauze nam zag ik het iig niet of miste ik het compleet.quote:Op zondag 30 maart 2025 13:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, komt regelmatig terug
Misschien op de momenten dat jij er net niet bent![]()
Geen van die corporate horoscoopwoewoedingen is dat volgens mij.quote:Die DISC is overigens niet wetenschappelijk onderbouwd.. dus voor wat het waard is ...
groen, plant. Consistent dus dan zal het wel waar zijn.quote:Op zondag 30 maart 2025 13:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben groen, INFP, Belbin test: plant, groepswerker.
Nog meer weten? U kunt een gesprek met een psycholoog sponsoren: hier staat een Tikkie link.
Blauw van de kou?quote:Op zondag 30 maart 2025 13:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
groen, plant. Consistent dus dan zal het wel waar zijn.
Ik ben meestal blauw. Dat heeft soms met die DISC test te maken. Niet met mijn Indische afkomst.
Ik ben een ram, slang, plant, INFP, de rest heb ik nooit gedaan.quote:Op zondag 30 maart 2025 13:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben groen, INFP, Belbin test: plant, groepswerker.
Nog meer weten? U kunt een gesprek met een psycholoog sponsoren: hier staat een Tikkie link.
Oh wacht ik vergeet nog te melden dat ik een stier en konijn benquote:Op zondag 30 maart 2025 13:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben een ram, slang, plant, INFP, de rest heb ik nooit gedaan.
Mijn psycholoog is al betaald.
Ja heeft @liesje1979 ook nog weleens moeite mee, dat ik zo benquote:Op zondag 30 maart 2025 13:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Blauwe mensen, van die mensen die heel taakgericht zijn en van structuur houden enzo. Brrr
Ik herken mij hier niet in.quote:Op zondag 30 maart 2025 13:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Blauwe mensen, van die mensen die heel taakgericht zijn en van structuur houden enzo. Brrr
Ja mensen die het koud hebben doen vaak brrr iddquote:Op zondag 30 maart 2025 13:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn bedrijf bestaat bijna alleen maar uit rode en blauwe mensenquote:Op zondag 30 maart 2025 13:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja heeft @:liesje1979 ook nog weleens moeite mee, dat ik zo ben![]()
De Amerikaanse politiek ook.quote:Op zondag 30 maart 2025 13:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn bedrijf bestaat bijna alleen maar uit rode en blauwe mensen
Doe jij ook vaak van brrr?quote:Op zondag 30 maart 2025 13:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja mensen die het koud hebben doen vaak brrr idd
Oh ik wel.quote:Op zondag 30 maart 2025 13:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Oh en ik heb geen voorkeur voor honden of katten
Jaquote:
ja anders was je wel ieniminimens of zo gaan hetenquote:Op zondag 30 maart 2025 13:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik geef wel de voorkeur aan dieren dan aan mensen
Er zijn er een aantal die dat wel zijn. Maar maakt verder niet uit.quote:Op zondag 30 maart 2025 13:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nou ja, niet alleen deze week of zo. Maar voor ik een paar maanden pauze nam zag ik het iig niet of miste ik het compleet.
[..]
Geen van die corporate horoscoopwoewoedingen is dat volgens mij.
oh en wat zeggen die over mij?quote:Op zondag 30 maart 2025 13:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er zijn er een aantal die dat wel zijn. Maar maakt verder niet uit.
Ik vermoed dat je ook redelijk blauw bent, maar dat is een aannamequote:
Houdt afstand, benader met gepaste zorg.quote:Op zondag 30 maart 2025 13:33 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ben een rode vlag, telt dat nog voor iets?
Ja, fair enough.quote:Op zondag 30 maart 2025 13:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Houdt afstand, benader met gepaste zorg.
Stratego?quote:Op zondag 30 maart 2025 13:33 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ben een rode vlag, telt dat nog voor iets?
Zeeland is eerder naar hem gewaaid denk ikquote:Op zondag 30 maart 2025 13:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Fles had wel gelijk: ik waai buiten bijna uit mn verschoning.
@:LTVDK zal wel naar Zeeland zijn gewaaid
Ja, mag ookquote:Op zondag 30 maart 2025 13:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zeeland is eerder naar hem gewaaid denk ik
*Popcorntquote:
Heerlie de peerliequote:
@Luctor.et.Emergo kwam spontaan even aanwaaien voor een kopje koffie?quote:Op zondag 30 maart 2025 13:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zeeland is eerder naar hem gewaaid denk ik
Geen idee nogquote:
Best lastig met een westenwind, maar okquote:Op zondag 30 maart 2025 13:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Fles had wel gelijk: ik waai buiten bijna uit mn verschoning.
@:LTVDK zal wel naar Zeeland zijn gewaaid
Nog geen idee, nog nooit zelf gemaakt.quote:
Naar Duitsland mag ookquote:Op zondag 30 maart 2025 13:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Best lastig met een westenwind, maar ok
Verreke 🤤quote:Op zondag 30 maart 2025 13:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nog geen idee, nog nooit zelf gemaakt.
Ben niet zo'n varkenseter over het algemeen.
Is gelijk weer zo'n eind teruglopenquote:
Mag je wel weer veel hapjesquote:
Van woedequote:
Nee, dat was ik, maar hij deed niet openquote:Op zondag 30 maart 2025 13:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
@:luctor.et.emergo kwam spontaan even aanwaaien voor een kopje koffie?
Bedankt LTVDK Paulusmaquote:Op zondag 30 maart 2025 13:53 schreef LTVDK het volgende:
Het ziet er de hele tijd uit alsof het elk moment kan gaan regenen, maar als ik kijk op buienradar gaat er niks vallen
Venkelquote:
*stoel aanbiedenquote:
Nee, logisch. Lees net dat hijzelf naar Duitsland was gewaaidquote:Op zondag 30 maart 2025 13:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, dat was ik, maar hij deed niet open
Laat mij ook gewoon de Hollander zijn en klagen over het weerquote:
Is dat energiezuinig koken?quote:
Dan ben ik wel benieuwd waar Luctor was, die deed ook niet openquote:Op zondag 30 maart 2025 13:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, logisch. Lees net dat hijzelf naar Duitsland was gewaaid
NatteGrmblquote:Op zondag 30 maart 2025 13:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Laat mij ook gewoon de Hollander zijn en klagen over het weer
Die was denk ik ook doorgewaaid naar Duitslandquote:Op zondag 30 maart 2025 13:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan ben ik wel benieuwd waar Luctor was, die deed ook niet open
Ja, dat zou goed kunnenquote:
Je kunt ook te ver gaan he ...quote:
En is het ook eetbaar?quote:
Oh, was dat klagen dan ?quote:Op zondag 30 maart 2025 13:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Laat mij ook gewoon de Hollander zijn en klagen over het weer
Nee hoor, zo ver kom ik niet. Ik lig gewoon op se bankquote:
Dus je moet nog een keer terug!quote:Op zondag 30 maart 2025 13:58 schreef Nattekat het volgende:
Operatie hor is wegens de harde wind geannuleerd
Ik zie mezelf al kloten terwijl alles naar de buren waait.
Even een raampje openzetten, dan waai je ook naar Duitslandquote:Op zondag 30 maart 2025 13:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee hoor, zo ver kom ik niet. Ik lig gewoon op se bank
Jaquote:
Nee, dat stond er los vanquote:Op zondag 30 maart 2025 13:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dus je moet nog een keer terug!
Zou wel een vermakelijke livestream zijnquote:Op zondag 30 maart 2025 13:58 schreef Nattekat het volgende:
Operatie hor is wegens de harde wind geannuleerd
Ik zie mezelf al kloten terwijl alles naar de buren waait.
Maar dat is koudquote:Op zondag 30 maart 2025 13:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Even een raampje openzetten, dan waai je ook naar Duitsland
Ik ben niet op de hoogste van het weerbericht in Duitslandquote:
Ja hoor, ik zou niet weten hoe je het anders zou moeten noemenquote:Op zondag 30 maart 2025 14:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik gooi iets uit de vriezer in de oven. Valt dat onder koken?
Voor jullie wel ja.quote:Op zondag 30 maart 2025 13:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou wel een vermakelijke livestream zijn
1 of 2?quote:
Opwarmenquote:Op zondag 30 maart 2025 14:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja hoor, ik zou niet weten hoe je het anders zou moeten noemen
Oh wij ook.quote:
In de oven is eerder bakkenquote:Op zondag 30 maart 2025 14:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja hoor, ik zou niet weten hoe je het anders zou moeten noemen
Doen ze in sommige restaurants ook.quote:
quote:
Lekker lasagne of een preischotel bakkenquote:
Gezellig.quote:Op zondag 30 maart 2025 13:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
@:luctor.et.emergo kwam spontaan even aanwaaien voor een kopje koffie?
Jahoorquote:Op zondag 30 maart 2025 14:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik gooi iets uit de vriezer in de oven. Valt dat onder koken?
Geen bel gehoord.quote:Op zondag 30 maart 2025 13:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan ben ik wel benieuwd waar Luctor was, die deed ook niet open
Geen idee, ik maak dat nooitquote:Op zondag 30 maart 2025 14:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lekker lasagne of een preischotel bakken
Ik zie het probleem nietquote:
nou ja ik heb nog wel een voucher liggen voor tweede gratisquote:
Ja, dan moet je wel twee he.quote:Op zondag 30 maart 2025 14:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nou ja ik heb nog wel een voucher liggen voor tweede gratis
Dan zou ik alleen die tweede bestellen want die is gratisquote:Op zondag 30 maart 2025 14:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nou ja ik heb nog wel een voucher liggen voor tweede gratis
Eten op een specifieke manier en met specifieks combinaties verwarmen is koken iddquote:Op zondag 30 maart 2025 14:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doen ze in sommige restaurants ook.
En in feite komt koken op hetzelfde neer: verwarmen
Oh oke.quote:
quote:Op zondag 30 maart 2025 14:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Eten op een specifieke manier en met specifieks combinaties verwarmen is koken idd
Of bakken
Of grillen
Of magnetronnen
quote:
Maak je buiten hartige taart nooit eten in de oven?quote:
Bananenbroodquote:Op zondag 30 maart 2025 14:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maak je buiten hartige taart nooit eten in de oven?
quote:
quote:Op zondag 30 maart 2025 14:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Elke keer als je jarig bent geweest kregen we van werk van die cadeaubonnen
Nu is die firma failliet gegaan
Ja hallo![]()
Blij dat ik nog wat besteld had, vorig jaar
Ik had nog een restje staan, maar weet niet precies hoeveelquote:
Jaquote:Op zondag 30 maart 2025 14:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had nog een restje staan, maar weet niet precies hoeveel
Er waren ook nog collega's die redelijk veel hadden staan en dat kon oplopen tot 150 euro, dacht ik
Dat is echt wel zonde
Ik zal ook eens vragen aan de collega's wat zij hebben gekregen voor hun verjaardagquote:
Hier ook nuquote:
Wat een clown.quote:Op zondag 30 maart 2025 14:21 schreef Dr_Flash het volgende:
tijd dat we gaan stoppen met dit soort neofascisme https://nos.nl/artikel/25(...)tjes-coa-medewerkers
Jawel hoor, zoete aardappelfriet, pizza, soms gegrilde groentjes of een ovenschotelquote:Op zondag 30 maart 2025 14:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maak je buiten hartige taart nooit eten in de oven?
Iedere keer als je denkt dat ze niets achterlijkers kan verzinnenquote:Op zondag 30 maart 2025 14:21 schreef Dr_Flash het volgende:
tijd dat we gaan stoppen met dit soort neofascisme https://nos.nl/artikel/25(...)tjes-coa-medewerkers
quote:Op zondag 30 maart 2025 14:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jawel hoor, zoete aardappelfriet, pizza, soms gegrilde groentjes of een ovenschotel
zou eigenlijk een donkere zwemmer moeten zijnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterkte!quote:Op zondag 30 maart 2025 14:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
PSV Ajax kijken met woonbegeleider die voor Ajax is...
quote:Op zondag 30 maart 2025 14:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zou eigenlijk een donkere zwemmer moeten zijnJe bent te vroegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
'Het volk' wil dit.quote:Op zondag 30 maart 2025 14:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Misschien dat er wat Fokkers zijn die haar wel enorm aantrekkelijk vinden?quote:Op zondag 30 maart 2025 14:37 schreef bitterbal het volgende:
ik vind die faber zo'n rare vrouw.
Denk dat ze altijd gepest is en altijd is afgewezen door mannen
Liever gewoon gelijk stoppen met lintjes (en het koningshuis)quote:Op zondag 30 maart 2025 14:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee !!1 Beter zelfsquote:Op zondag 30 maart 2025 14:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is dit een koeltas om sushi in te bewaren?
quote:Op zondag 30 maart 2025 14:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Fokkers in een Tesla in de Efteling.
met LEGOquote:Op zondag 30 maart 2025 14:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Fokkers in een Tesla in de Efteling.
Moeten we het maar even niet meer over hebben.quote:
quote:
Op laten zetten, merkt ze niks van.quote:Op zondag 30 maart 2025 14:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moeten we het maar even niet meer over hebben.
Too soon.
quote:Op zondag 30 maart 2025 14:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Op laten zetten, merkt ze niks van.
Zou het?quote:Op zondag 30 maart 2025 14:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Op laten zetten, merkt ze niks van.
Oh, waar zou je dat aan merken?quote:
quote:Op zondag 30 maart 2025 14:46 schreef UitStraling het volgende:
Denk dat Bal dan de eerst twee maanden alleen maar aan het knuffelen is.
Dat die niet beweegtquote:Op zondag 30 maart 2025 14:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, waar zou je dat aan merken?
Nee, daar zit een rollade in.quote:
Ja, op zich is dat wel een goede indicatorquote:
quote:Op zondag 30 maart 2025 14:48 schreef DeZwabber het volgende:
Oh en een kite of zo misschien? Wie weet.
ik merk dat gelijk hoor dat soort dingenquote:Op zondag 30 maart 2025 14:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, op zich is dat wel een goede indicator
Ik vind rollades wel leuk, jaquote:Op zondag 30 maart 2025 14:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Soms vinden mensen dat ook leuk hoor.
Ik zou raar opkijken als ik een rollade in een tas vind, zomaar.quote:Op zondag 30 maart 2025 14:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Soms vinden mensen dat ook leuk hoor.
quote:Op zondag 30 maart 2025 14:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik merk dat gelijk hoor dat soort dingen
Ja, maar zou je het ook leuk vinden?quote:Op zondag 30 maart 2025 14:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zou raar opkijken als ik een rollade in een tas vind, zomaar.
Oh, moeten wij je ook even feliciteren allemaal?quote:
Twijfelt.quote:Op zondag 30 maart 2025 14:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
@:Uitstraling volgens mij heeft ze het direct door
Dankjequote:Op zondag 30 maart 2025 14:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, moeten wij je ook even feliciteren allemaal?
Gefeliciteerd
Zou keer aan sniffen eerst.quote:Op zondag 30 maart 2025 14:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar zou je het ook leuk vinden?
quote:
Doe je dat ook bij mensen?quote:
Wat?quote:
quote:
Kijk uit, er staat een neger naast je!!!quote:Op zondag 30 maart 2025 14:57 schreef bitterbal het volgende:
kijk hier ben ik met mijn kite
[ afbeelding ]
Ik heb het niet over lopende rolladesquote:Op zondag 30 maart 2025 14:57 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zie ze soms wel eens lopen en die zijn niet HDP hoor
Zon gebruinde thaiquote:Op zondag 30 maart 2025 14:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kijk uit, er staat een neger naast je!!!
Dagdagelijks ?quote:Op zondag 30 maart 2025 14:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben wel 'n geurgevoelig mensenmens denk ik.
Die gebruinde Thai?quote:
quote:Op zondag 30 maart 2025 15:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
als zo'n pelikaan happen en kijken of het past
Moet gelijk denken aan dat filmpje van die pelikaan en die capibaraquote:Op zondag 30 maart 2025 15:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
als zo'n pelikaan happen en kijken of het past
Maar ik wilde eigenlijk zonder goede reden heel lafjes dubbelzinnig doen over iets anders.quote:
Waarom ligt er eigenlijk kunstgras op het strand?quote:Op zondag 30 maart 2025 14:57 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, weet ikquote:Op zondag 30 maart 2025 15:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Maar ik wilde eigenlijk zonder goede reden heel lafjes dubbelzinnig doen over iets anders.
voorkomt zand tussen je tenenquote:Op zondag 30 maart 2025 15:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Waarom ligt er eigenlijk kunstgras op het strand?
jaquote:Op zondag 30 maart 2025 15:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moet gelijk denken aan dat filmpje van die pelikaan en die capibara
Daar leg je de kite op om op te blazen zodat die niet in het zand ligtquote:Op zondag 30 maart 2025 15:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Waarom ligt er eigenlijk kunstgras op het strand?
quote:Op zondag 30 maart 2025 14:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
PSV Ajax kijken met woonbegeleider die voor Ajax is...
joeppie... updatesquote:Op zondag 30 maart 2025 15:09 schreef LTVDK het volgende:
Dacht gooi de PS5 weer eens een keertje aan om eindelijk te beginnen met Atomic Heart, heeft die nog even een update van 57,5 GB
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
quote:Op zondag 30 maart 2025 15:10 schreef Nizno het volgende:
net als dat je in de winkel staat en je klantenkaart vanuit de app wilt pakken... update...
ow en daarna ben je weer eens uitgelogd...Ik moet hier bijna van huilen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
* Nizno geeft zakdoekjequote:Op zondag 30 maart 2025 15:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moet hier bijna van huilen.
Het uieffect.quote:Op zondag 30 maart 2025 15:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik besefte niet dat zo'n kite opblaasbaar was.quote:Op zondag 30 maart 2025 15:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Daar leg je de kite op om op te blazen zodat die niet in het zand ligt
En dan achteraf zeker nauwelijks iets van te merken?quote:Op zondag 30 maart 2025 15:09 schreef LTVDK het volgende:
Dacht gooi de PS5 weer eens een keertje aan om eindelijk te beginnen met Atomic Heart, heeft die nog even een update van 57,5 GB
Van welk onderdeel?quote:Op zondag 30 maart 2025 15:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
living the lifequote:Op zondag 30 maart 2025 14:57 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Geen idee, heb het spel nog niet gespeeld, haal het net uit het plasticquote:Op zondag 30 maart 2025 15:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En dan achteraf zeker nauwelijks iets van te merken?
Ja er zit een tube in en zo krijgt hij zijn vorm. Anders is het gewoon slap ding. En die blaas je opquote:Op zondag 30 maart 2025 15:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik besefte niet dat zo'n kite opblaasbaar was.
waar ben jij dan?quote:Op zondag 30 maart 2025 14:57 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
huehuequote:Op zondag 30 maart 2025 15:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja er zit een tube in en zo krijgt hij zijn vorm. Anders is het gewoon slap ding.
Oké, klinkt logisch. Weer wat geleerd.quote:En die blaas je op
Ze hebben ook kites zonder zon tube
katten zijn best slim die van mij sprong zelfs naar de deurkruk om de deur te openen, dat hebben ze zo doorquote:Op zondag 30 maart 2025 12:26 schreef Ama het volgende:
Hopelijk begrijpt ze het snel met het kattenluikje.
[ link | afbeelding ]
En dan zit die vast aan een bar door middel van 4 leashes. En met die bar bestuur je de kite. En de kite bevestig je aan je harnas met een safety rope en ook aan een haak aan de harnas.quote:Op zondag 30 maart 2025 15:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
huehue
[..]
Oké, klinkt logisch. Weer wat geleerd.
Deze post had zonder context zo in het keldertje gekund.quote:Op zondag 30 maart 2025 15:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En dan zit die vast aan een bar door middel van 4 leashes. En met die bar bestuur je de kite. En de kite bevestig je aan je harnas met een safety rope en ook aan een haak aan de harnas.
quote:Op zondag 30 maart 2025 15:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geen idee, heb het spel nog niet gespeeld, haal het net uit het plastic
quote:Op zondag 30 maart 2025 15:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Deze post had zonder context zo in het keldertje gekund.
Maar heb je dan al die dingen nu zelf? Komt dat bij de kite?
Kippetjesquote:Op zondag 30 maart 2025 15:29 schreef bitterbal het volgende:
En Zwab als je dus de kite wil loskoppelen omdat je bv gevaar loopt moet je de chicken loop uit de bevestiging in je harnas trekken
Ziet er toch minder smakelijk uit dan een gegrild kippetjequote:
Hahaquote:Fatbiker knalt tegen lijnbus en raakt gewond op Stationsplein in Leiden
Nee. Geen rugvin. Weird.quote:Op zondag 30 maart 2025 15:50 schreef bitterbal het volgende:
Wisten jullie dat deze dolfijnen soort bestond ?
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
en orka achtige onderkantquote:Op zondag 30 maart 2025 15:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee. Geen rugvin. Weird.
[ afbeelding ]
Huh, dat ziet er raar uitquote:Op zondag 30 maart 2025 15:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee. Geen rugvin. Weird.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |