Ja dankjequote:Op zondag 30 maart 2025 12:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Ligt eraan of ze het wil begrijpen. Ik wens je veel succes.
Nee, komt regelmatig terugquote:Op zondag 30 maart 2025 13:03 schreef DeZwabber het volgende:
Heeft trouwens iedereen recentelijk op werk zo'n kleurentest moeten doen of zo? Dat het ineens voorbijkomt.
Geen idee wat je bedoelt.quote:Op zondag 30 maart 2025 13:03 schreef DeZwabber het volgende:
Heeft trouwens iedereen recentelijk op werk zo'n kleurentest moeten doen of zo? Dat het ineens voorbijkomt.
Nou ja, niet alleen deze week of zo. Maar voor ik een paar maanden pauze nam zag ik het iig niet of miste ik het compleet.quote:Op zondag 30 maart 2025 13:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, komt regelmatig terug
Misschien op de momenten dat jij er net niet bent![]()
Geen van die corporate horoscoopwoewoedingen is dat volgens mij.quote:Die DISC is overigens niet wetenschappelijk onderbouwd.. dus voor wat het waard is ...
groen, plant. Consistent dus dan zal het wel waar zijn.quote:Op zondag 30 maart 2025 13:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben groen, INFP, Belbin test: plant, groepswerker.
Nog meer weten? U kunt een gesprek met een psycholoog sponsoren: hier staat een Tikkie link.
Blauw van de kou?quote:Op zondag 30 maart 2025 13:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
groen, plant. Consistent dus dan zal het wel waar zijn.
Ik ben meestal blauw. Dat heeft soms met die DISC test te maken. Niet met mijn Indische afkomst.
Ik ben een ram, slang, plant, INFP, de rest heb ik nooit gedaan.quote:Op zondag 30 maart 2025 13:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben groen, INFP, Belbin test: plant, groepswerker.
Nog meer weten? U kunt een gesprek met een psycholoog sponsoren: hier staat een Tikkie link.
Oh wacht ik vergeet nog te melden dat ik een stier en konijn benquote:Op zondag 30 maart 2025 13:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben een ram, slang, plant, INFP, de rest heb ik nooit gedaan.
Mijn psycholoog is al betaald.
Ja heeft @liesje1979 ook nog weleens moeite mee, dat ik zo benquote:Op zondag 30 maart 2025 13:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Blauwe mensen, van die mensen die heel taakgericht zijn en van structuur houden enzo. Brrr
Ik herken mij hier niet in.quote:Op zondag 30 maart 2025 13:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Blauwe mensen, van die mensen die heel taakgericht zijn en van structuur houden enzo. Brrr
Ja mensen die het koud hebben doen vaak brrr iddquote:Op zondag 30 maart 2025 13:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn bedrijf bestaat bijna alleen maar uit rode en blauwe mensenquote:Op zondag 30 maart 2025 13:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja heeft @:liesje1979 ook nog weleens moeite mee, dat ik zo ben![]()
De Amerikaanse politiek ook.quote:Op zondag 30 maart 2025 13:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn bedrijf bestaat bijna alleen maar uit rode en blauwe mensen
Doe jij ook vaak van brrr?quote:Op zondag 30 maart 2025 13:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja mensen die het koud hebben doen vaak brrr idd
Oh ik wel.quote:Op zondag 30 maart 2025 13:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Oh en ik heb geen voorkeur voor honden of katten
Jaquote:
ja anders was je wel ieniminimens of zo gaan hetenquote:Op zondag 30 maart 2025 13:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik geef wel de voorkeur aan dieren dan aan mensen
Er zijn er een aantal die dat wel zijn. Maar maakt verder niet uit.quote:Op zondag 30 maart 2025 13:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nou ja, niet alleen deze week of zo. Maar voor ik een paar maanden pauze nam zag ik het iig niet of miste ik het compleet.
[..]
Geen van die corporate horoscoopwoewoedingen is dat volgens mij.
oh en wat zeggen die over mij?quote:Op zondag 30 maart 2025 13:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er zijn er een aantal die dat wel zijn. Maar maakt verder niet uit.
Ik vermoed dat je ook redelijk blauw bent, maar dat is een aannamequote:
Houdt afstand, benader met gepaste zorg.quote:Op zondag 30 maart 2025 13:33 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ben een rode vlag, telt dat nog voor iets?
Ja, fair enough.quote:Op zondag 30 maart 2025 13:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Houdt afstand, benader met gepaste zorg.
Stratego?quote:Op zondag 30 maart 2025 13:33 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ben een rode vlag, telt dat nog voor iets?
Zeeland is eerder naar hem gewaaid denk ikquote:Op zondag 30 maart 2025 13:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Fles had wel gelijk: ik waai buiten bijna uit mn verschoning.
@:LTVDK zal wel naar Zeeland zijn gewaaid
Ja, mag ookquote:Op zondag 30 maart 2025 13:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zeeland is eerder naar hem gewaaid denk ik
*Popcorntquote:
Heerlie de peerliequote:
@Luctor.et.Emergo kwam spontaan even aanwaaien voor een kopje koffie?quote:Op zondag 30 maart 2025 13:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zeeland is eerder naar hem gewaaid denk ik
Geen idee nogquote:
Best lastig met een westenwind, maar okquote:Op zondag 30 maart 2025 13:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Fles had wel gelijk: ik waai buiten bijna uit mn verschoning.
@:LTVDK zal wel naar Zeeland zijn gewaaid
Nog geen idee, nog nooit zelf gemaakt.quote:
Naar Duitsland mag ookquote:Op zondag 30 maart 2025 13:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Best lastig met een westenwind, maar ok
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |