Oh ik wel.quote:Op zondag 30 maart 2025 13:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Oh en ik heb geen voorkeur voor honden of katten
Jaquote:
ja anders was je wel ieniminimens of zo gaan hetenquote:Op zondag 30 maart 2025 13:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik geef wel de voorkeur aan dieren dan aan mensen
Er zijn er een aantal die dat wel zijn. Maar maakt verder niet uit.quote:Op zondag 30 maart 2025 13:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nou ja, niet alleen deze week of zo. Maar voor ik een paar maanden pauze nam zag ik het iig niet of miste ik het compleet.
[..]
Geen van die corporate horoscoopwoewoedingen is dat volgens mij.
oh en wat zeggen die over mij?quote:Op zondag 30 maart 2025 13:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er zijn er een aantal die dat wel zijn. Maar maakt verder niet uit.
Ik vermoed dat je ook redelijk blauw bent, maar dat is een aannamequote:
Houdt afstand, benader met gepaste zorg.quote:Op zondag 30 maart 2025 13:33 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ben een rode vlag, telt dat nog voor iets?
Ja, fair enough.quote:Op zondag 30 maart 2025 13:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Houdt afstand, benader met gepaste zorg.
Stratego?quote:Op zondag 30 maart 2025 13:33 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ben een rode vlag, telt dat nog voor iets?
Zeeland is eerder naar hem gewaaid denk ikquote:Op zondag 30 maart 2025 13:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Fles had wel gelijk: ik waai buiten bijna uit mn verschoning.
@:LTVDK zal wel naar Zeeland zijn gewaaid
Ja, mag ookquote:Op zondag 30 maart 2025 13:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zeeland is eerder naar hem gewaaid denk ik
*Popcorntquote:
Heerlie de peerliequote:
@Luctor.et.Emergo kwam spontaan even aanwaaien voor een kopje koffie?quote:Op zondag 30 maart 2025 13:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zeeland is eerder naar hem gewaaid denk ik
Geen idee nogquote:
Best lastig met een westenwind, maar okquote:Op zondag 30 maart 2025 13:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Fles had wel gelijk: ik waai buiten bijna uit mn verschoning.
@:LTVDK zal wel naar Zeeland zijn gewaaid
Nog geen idee, nog nooit zelf gemaakt.quote:
Naar Duitsland mag ookquote:Op zondag 30 maart 2025 13:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Best lastig met een westenwind, maar ok
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |