nou ja ik heb nog wel een voucher liggen voor tweede gratisquote:
Ja, dan moet je wel twee he.quote:Op zondag 30 maart 2025 14:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nou ja ik heb nog wel een voucher liggen voor tweede gratis
Dan zou ik alleen die tweede bestellen want die is gratisquote:Op zondag 30 maart 2025 14:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nou ja ik heb nog wel een voucher liggen voor tweede gratis
Eten op een specifieke manier en met specifieks combinaties verwarmen is koken iddquote:Op zondag 30 maart 2025 14:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doen ze in sommige restaurants ook.
En in feite komt koken op hetzelfde neer: verwarmen
Oh oke.quote:
quote:Op zondag 30 maart 2025 14:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Eten op een specifieke manier en met specifieks combinaties verwarmen is koken idd
Of bakken
Of grillen
Of magnetronnen
quote:
Maak je buiten hartige taart nooit eten in de oven?quote:
Bananenbroodquote:Op zondag 30 maart 2025 14:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maak je buiten hartige taart nooit eten in de oven?
quote:
quote:Op zondag 30 maart 2025 14:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Elke keer als je jarig bent geweest kregen we van werk van die cadeaubonnen
Nu is die firma failliet gegaan
Ja hallo![]()
Blij dat ik nog wat besteld had, vorig jaar
Ik had nog een restje staan, maar weet niet precies hoeveelquote:
Jaquote:Op zondag 30 maart 2025 14:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had nog een restje staan, maar weet niet precies hoeveel
Er waren ook nog collega's die redelijk veel hadden staan en dat kon oplopen tot 150 euro, dacht ik
Dat is echt wel zonde
Ik zal ook eens vragen aan de collega's wat zij hebben gekregen voor hun verjaardagquote:
Hier ook nuquote:
Wat een clown.quote:Op zondag 30 maart 2025 14:21 schreef Dr_Flash het volgende:
tijd dat we gaan stoppen met dit soort neofascisme https://nos.nl/artikel/25(...)tjes-coa-medewerkers
Jawel hoor, zoete aardappelfriet, pizza, soms gegrilde groentjes of een ovenschotelquote:Op zondag 30 maart 2025 14:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maak je buiten hartige taart nooit eten in de oven?
Iedere keer als je denkt dat ze niets achterlijkers kan verzinnenquote:Op zondag 30 maart 2025 14:21 schreef Dr_Flash het volgende:
tijd dat we gaan stoppen met dit soort neofascisme https://nos.nl/artikel/25(...)tjes-coa-medewerkers
quote:Op zondag 30 maart 2025 14:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jawel hoor, zoete aardappelfriet, pizza, soms gegrilde groentjes of een ovenschotel
zou eigenlijk een donkere zwemmer moeten zijnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterkte!quote:Op zondag 30 maart 2025 14:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
PSV Ajax kijken met woonbegeleider die voor Ajax is...
quote:Op zondag 30 maart 2025 14:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zou eigenlijk een donkere zwemmer moeten zijnJe bent te vroegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
'Het volk' wil dit.quote:Op zondag 30 maart 2025 14:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |