Ik zou ook blij kijken als NL massaal je audio drek sliktquote:Op zondag 30 maart 2025 12:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niet dat vieze vlassnorretje en dat hoofd als een te blije dikke buldog?
Mission accomplishedquote:Op zondag 30 maart 2025 12:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zit nu ook te staren naar die riem.
Verstandig.quote:
Laat de zon in je hart.quote:Op zondag 30 maart 2025 12:21 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ons moeder zeee nog doe da nou nie
Ligt eraan of ze het wil begrijpen. Ik wens je veel succes.quote:Op zondag 30 maart 2025 12:26 schreef Ama het volgende:
Hopelijk begrijpt ze het snel met het kattenluikje.
[ link | afbeelding ]
Nou, heel ver kwam hij niet.quote:Op zondag 30 maart 2025 12:25 schreef Recce het volgende:
De eerste lancering naar een baan om de aarde vanaf Europees grondgebied is over een minuut of vier:
Bekijk deze YouTube-video
*noteert*quote:Op zondag 30 maart 2025 12:31 schreef Recce het volgende:
[..]
We hebben nog wel iets te bij te leren in Europa, vrees ik.
Dat wordt veel KSP spelen.quote:Op zondag 30 maart 2025 12:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
*noteert*
"puntige kant moet naar boven"
Even een knieoloog vragen.quote:Op zondag 30 maart 2025 12:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
*noteert*
"puntige kant moet naar boven"
Ja, polar en sun synchronous.quote:Op zondag 30 maart 2025 12:35 schreef DeZwabber het volgende:
Ik had eigenlijk nog niet van deze plannen gehoord, maar gaan ze polar orbits doen vanaf daar of zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |