Ik een stuk of 4, maar eerst koffie.quote:
Morge mevrouw, hoe staat het ermee?quote:
Goed wel stress want bijna naar Zuid Afrika.quote:Op zondag 30 maart 2025 11:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Morge mevrouw, hoe staat het ermee?
Dan moet je niet stressen maar naar uitkijken.quote:Op zondag 30 maart 2025 11:28 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Goed wel stress want bijna naar Zuid Afrika.
Ik vertrek volgende week.
Daar heeft Arjen een eiland.quote:Op zondag 30 maart 2025 11:28 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Goed wel stress want bijna naar Zuid Afrika.
Ik vertrek volgende week.
Och jee, hebben ze jou ook weer vrijgelaten?quote:Op zondag 30 maart 2025 11:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daar heeft Arjen een eiland.
Goeiemorgen.
Nee, ontsnapt van Robben eiland.quote:Op zondag 30 maart 2025 12:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Och jee, hebben ze jou ook weer vrijgelaten?
Niet zo zuur eendquote:Op zondag 30 maart 2025 12:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Och jee, hebben ze jou ook weer vrijgelaten?
Gelukkig, jij snapt hem wel.quote:
Middag.quote:
Op een zak kokosnoten?quote:
Nee, op een kokosmat.quote:
Hai SBEquote:Op zondag 30 maart 2025 13:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Middag.
[..]
Op een zak kokosnoten?
Oh ja, dat was die keer op Duivelseiland.quote:
Klopt, toen stond ie op een eiland qua mat.quote:Op zondag 30 maart 2025 14:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Oh ja, dat was die keer op Duivelseiland.
Gelukkig was er een goede buurman.quote:Op zondag 30 maart 2025 14:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Klopt, toen stond ie op een eiland qua mat.
Dat is gebaseerd op verschillende betekenissen van het woord 'good'quote:
Blijf het bizar vinden dat je dit seizoen op dit punt 9 punten voor staat,quote:Op zondag 30 maart 2025 16:36 schreef pullup het volgende:
Ajax gewoon makkelijk gewonnen van die prutsers
Vorig weekend begonnen.. gisteren bekant de hele dag.. en vanmorgen nog twee uurtjes.. Ik ben op de helftquote:
quote:
Wat een licht ben je ook...quote:
Heerlijk hèquote:
Dat is relaxed tot het moment dat je naar de wc moet.quote:Op zondag 30 maart 2025 21:39 schreef marcb1974 het volgende:
Lang geleden,
maar dit was altijd lekker ja,
in de zware regen in je tentje liggen
Bekijk deze YouTube-video
Dat is daar drie stappen lopen en gaanquote:Op zondag 30 maart 2025 21:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is relaxed tot het moment dat je naar de wc moet.
Of tot de eerste druppels aan de binnenkant toch gaan verschijnenquote:Op zondag 30 maart 2025 21:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is relaxed tot het moment dat je naar de wc moet.
Ik had ooit een nieuwe koepeltent.quote:Op zondag 30 maart 2025 21:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Of tot de eerste druppels aan de binnenkant toch gaan verschijnen
Voor mij ook al weer een half jaar geleden.quote:Op zondag 30 maart 2025 22:31 schreef chufi het volgende:
Heel lang geleden dat ik in een tentje vertoefde ....
Dat is lang zegquote:Op zondag 30 maart 2025 22:39 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Voor mij ook al weer een half jaar geleden.
Samen met mijquote:Op zondag 30 maart 2025 22:39 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Voor mij ook al weer een half jaar geleden.
quote:Op maandag 31 maart 2025 10:23 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen
Net gebak gekocht. Straks bezoek van iemand van Iriszorg. Ik was vorige week een keertje met verkeerde been uit bed gesprongen. Goedmaak koekje van eigen deeg.
Dank voor deze duiding, nu weten we tenminste welke je iedere dag plaatstquote:
Middag mevrouw.quote:
Ik had vanmorgen ook nog wat restjes voor je toen ik mijn boterhammetjes in de koelkast op kantoor wilde leggenquote:Op maandag 31 maart 2025 17:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Pizza Chaotica![]()
El cheapo pizza, met alle restjes vleeswaren uit de koelkast, kappertjes en ansjovis... met extra kaas
Dat was een lang weekendquote:Op maandag 31 maart 2025 17:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had vanmorgen ook nog wat restjes voor je toen ik mijn boterhammetjes in de koelkast op kantoor wilde leggen![]()
Er liepen al een paar stukjes ananas naar me toe toen ik de deur open deed, dus ik heb meteen de hele koelkast ontdaan van verlopen voedingsmiddelen, in totaal zo'n 15-20 stuks aan vergane meuk weg gegooid
Nou nee, een uur korter zelfsquote:Op maandag 31 maart 2025 18:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat was een lang weekend
Hier ook weleens van die discussies... al dat eten wat er dan tijden in ligt is van niemand die je het vraagt... Totdat je het weggegooid hebtquote:
Mensen zijn viespeuken, wel lekker om te doen en veel collega's blij omdat er weer ruimte is.quote:Op maandag 31 maart 2025 18:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hier ook weleens van die discussies... al dat eten wat er dan tijden in ligt is van niemand die je het vraagt... Totdat je het weggegooid hebt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
quote:Op maandag 31 maart 2025 18:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Pizza ready
Eet smakelijk, ansjovis en kappertjes is een heerlijke combiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Wat leuk!! Vast zelf nog nieuwe dingen gezien?quote:Op maandag 31 maart 2025 18:06 schreef Deisyy het volgende:
Wel een heel leuk weekend, ik deed een stedentrip met mijn dochter in 'eigen' stad
Dat gaat bij mij thuis ook zo. Altijd hetzelfde gezeikquote:Op maandag 31 maart 2025 18:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hier ook weleens van die discussies... al dat eten wat er dan tijden in ligt is van niemand die je het vraagt... Totdat je het weggegooid hebt
quote:Op maandag 31 maart 2025 18:10 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat gaat bij mij thuis ook zo. Altijd hetzelfde gezeik
En ik woon alleen.
Het gaat heel goed met haar, het tempo moest wel een beetje naar beneden, maar we hebben toch veel gelopen en gezien en vooral heel lekker gegeten.quote:Op maandag 31 maart 2025 18:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wat leuk!! Vast zelf nog nieuwe dingen gezien?
En hoe is het met haar?
quote:Op maandag 17 maart 2025 19:55 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Mijn oom is walvisvaarder geweest, op de Willem Barendsz![]()
Hij is aardig op leeftijd, maar hij leeft nog.
[ afbeelding ]
Hey wat naar. Gecondoleerd Domni.quote:
Eet smakelijk alvast!quote:Op maandag 31 maart 2025 18:14 schreef Aoibhin het volgende:
Hier wordt straks wat curry opgewarmd van gisteren. Ik had er zelf nog niet van gehad, want was bij de ouders van Domni
quote:
Dankjewel. Ja, inderdaad.quote:Op maandag 31 maart 2025 18:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hey wat naar. Gecondoleerd Domni.
Einde van een tijdperk ook.
Dankje!quote:
Oh .. Je hebt dus door het park gewandeld, in jullie gele Speedo op een bootje liggen zonnen.. en toen een make over?quote:Op maandag 31 maart 2025 18:15 schreef Deisyy het volgende:
Room with a view op de 14e verdieping midden in centrum.
[ afbeelding ]
Dankjewelquote:
Ja zoietsquote:Op maandag 31 maart 2025 18:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Oh .. Je hebt dus door het park gewandeld, in jullie gele Speedo op een bootje liggen zonnen.. en toen een make over?.
Ok.. ik het wel googlen
Dat was wel heel gezelligquote:Op maandag 31 maart 2025 18:14 schreef Aoibhin het volgende:
Hier wordt straks wat curry opgewarmd van gisteren. Ik had er zelf nog niet van gehad, want was bij de ouders van Domni
Altijd rot nieuws, sterkte ermee.quote:
quote:
quote:
Dankjewelquote:Op maandag 31 maart 2025 18:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Altijd rot nieuws, sterkte ermee.
Ja...quote:Op maandag 31 maart 2025 18:28 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat was wel heel gezellig
Het nieuws van vanochtend kwam als een domper.
Wat en apart vogeltje, lijkr wel een duivel met die twee dingen op zijn hoofd. Heeft ook wel wat weg van een uil (alleen dat bovenste gedeelte)quote:
Ben je op vakantie Deisyy? Waar is dit?quote:Op maandag 31 maart 2025 18:15 schreef Deisyy het volgende:
Room with a view op de 14e verdieping midden in centrum.
[ afbeelding ]
Morguh Pullupquote:
Goedemorgenquote:
Deze is ook grappigquote:Op dinsdag 1 april 2025 06:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat en apart vogeltje, lijkr wel een duivel met die twee dingen op zijn hoofd. Heeft ook wel wat weg van een uil (alleen dat bovenste gedeelte)
Dat is hij inderdaad, ook apart die drie plukken boven opquote:
Rotterdam, ik was daar een weekendje.quote:Op dinsdag 1 april 2025 06:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben je op vakantie Deisyy? Waar is dit?
O het leek wel het buitenland.quote:
Een weekendje weg in eigen stad met mijn dochterquote:Op dinsdag 1 april 2025 08:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O het leek wel het buitenland.
Mooi uitzicht.
Hoe is het verder met je? Je arm?
Gezellig met je dochter, dat is altijd leuk.quote:Op dinsdag 1 april 2025 08:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een weekendje weg in eigen stad met mijn dochter![]()
Arm ging helemaal prima, kon er alles weer mee doen en de kracht is bijna helemaal terug, maar sinds zondag zit er een harde bult op mijn onderarm naast mijn elleboog, het is pijnlijk ook, even aankijken en anders even de chirurg bellen.
Hoe gaat het met jou? Druk met BB? Hoe lang duurt het nog?
Ik ben nooit mod geweest op BB, ik vond het na EJVJL al genoegquote:Op dinsdag 1 april 2025 08:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gezellig met je dochter, dat is altijd leuk.
O dat is balen van je arm, inderdaag goed in de gaten houden en anders snel naar de dokter.
BB was een ramp nog ergen dan het jaar toen jij mede mod was.
Mensen kunnen weinig meer hebben, het is echt verschrikkelijk.
Dat ongenoegen naar elkaar alleen omdat ze een andere deelnemer leuk vinden blijft bijzonder
Vrijdag is de finale dan zit het er weer op.
Vandaag even naar Apeldoorn, Henk krijgt zijn tweede staar operatie. Dus die heb ik ook de hele week weer hier.
Ik merk dan toch dat een weekend net genoeg is![]()
Je bent zo gewend aan het alleen zijn en gewoon je ding te kunnen doen.
Niet dat hij er moeilijk over doet of zo, maar je houdt er toch rekening mee
Hij houdt helemaal niet van BB en vind het vreselijk.
O dacht dat jij ook een jaar mee had geholpen bij BBquote:Op dinsdag 1 april 2025 08:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben nooit mod geweest op BB, ik vond het na EJVJL al genoeg
Succes met Henk en de verzorging, dat hij maar snel opknapt en naar zijn eigen huis kan
Helloquote:Op dinsdag 1 april 2025 08:43 schreef TLC het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)ekst-bestaat-45-jaar
Teletekst is vandaag 45 jaar geworden !![]()
![]()
Ik kijk het nog dagelijks, zowel op de tv als op de app
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 1 april 2025 08:43 schreef TLC het volgende:
![]()
Ik gebruik het ook nog steedsquote:Op dinsdag 1 april 2025 08:43 schreef TLC het volgende:
![]()
Nou niet veel zo te zienquote:Op dinsdag 1 april 2025 08:50 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik gebruik het ook nog steeds![]()
En ik volg deze:
GC / Legendarische 101's van Teletekst - deel 8
Komen vanzelf meer jaartjes bijquote:
371 Maria weet raadquote:Op dinsdag 1 april 2025 08:43 schreef TLC het volgende:
![]()
Ik keek altijd naar de moppenpagina en “En dan dit…”quote:
Ik geloof dat ik ook niet veel verder kom.quote:Op dinsdag 1 april 2025 09:21 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik keek altijd naar de moppenpagina en “En dan dit…”
Ik gebruik het ook nog welquote:Op dinsdag 1 april 2025 08:43 schreef TLC het volgende:
![]()
Ik begin er de dag mee. Altijd betrouwbaar en snel.quote:
372 was ook leuk Vara met rariteiten en ingezonden stukjes.quote:
Helemaal topquote:Op dinsdag 1 april 2025 08:43 schreef TLC het volgende:
![]()
Dat beest gaat maar lekker vega wordenquote:Op dinsdag 1 april 2025 11:01 schreef marcb1974 het volgende:
Iemand zin om voor voer te spelen?
https://www.ad.nl/video/p(...)ische-tijger-1285005
Gebruik alleen nog de sportpagina's. Verder niet eigenlijk.quote:Op dinsdag 1 april 2025 08:43 schreef TLC het volgende:
![]()
Haha deed ik ook nog wel eens maar moet toegeven dat alle partijen toch wel beter te volgen zijn op allerlei youtube kanalenquote:Op dinsdag 1 april 2025 11:04 schreef Domnivoor het volgende:
Ik keek naar de pagina’s van de omroepen, vanaf 300 geloof. En beurskoersen, vanaf 500. En ik volgde schaakwedstrijden. En ja, die konden lang duren.
Yep zag het bijna live ..quote:Op dinsdag 1 april 2025 11:51 schreef RedShoe het volgende:
De vulkaan op IJsland is weer uitgebarsten..
Dat mag en is wel tofquote:Op dinsdag 1 april 2025 11:51 schreef RedShoe het volgende:
De vulkaan op IJsland is weer uitgebarsten..
Vlakbij het stadje.quote:
Die is mooi de klos zoquote:Op dinsdag 1 april 2025 12:17 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Vlakbij het stadje.
De lava stroomt nu richting de Greenhouse.
Dat het er nog stond was al een klein wonder, maar ik zie het somber in deze keer.quote:
Klopt.quote:Op dinsdag 1 april 2025 12:32 schreef chufi het volgende:
Was al niet meer in gebruik na de laatste eruptie
Dat is een nieuwe opening.quote:
Stevige dijkquote:
Gewoon een Hansje Brinkertje doen.quote:
Weet ik, maar de bovenkant is nog intactquote:
Je kunt er nu onderdoor vliegenquote:Op dinsdag 1 april 2025 15:12 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Weet ik, maar de bovenkant is nog intact
quote:
16 uurtjes al weerquote:
Hoop dat ze hem helpen,quote:
Ik begreep eerder dat het niet eens was toegestaan voor hem om naar de toilet te gaanquote:Op dinsdag 1 april 2025 17:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoop dat ze hem helpen,
blijkbaar mag dat
Ooit in The West Wing gezien.quote:Op dinsdag 1 april 2025 17:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik begreep eerder dat het niet eens was toegestaan voor hem om naar de toilet te gaan
Ah ja dat is slimquote:Op dinsdag 1 april 2025 17:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ooit in The West Wing gezien.
En hij mag blijkbaar wel rusten als een ander hem een vraag stelt.
Die moet hij dan wel weer beantwoorden.
Maar goed, die vraag stellen kan natuurlijk zo maar een paar uur duren.
Wel er van uitgegaan dat The West Wing dingen goed deed.quote:
Leuke serie was datquote:Op dinsdag 1 april 2025 17:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wel er van uitgegaan dat The West Wing dingen goed deed.
Al gingen ze daar vaak ver voor
Bekijk deze YouTube-video
Wat mij betreft 1 van de beste series ooit zelfs.quote:
Kan ik me wel een heel eind in vindenquote:Op dinsdag 1 april 2025 17:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat mij betreft 1 van de beste series ooit zelfs.
Pasta carbonara met een soort ratatouilletje van wat overgebleven groentenquote:Op dinsdag 1 april 2025 17:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Vandaag eten we fusion, Bami met Mexicano s en satésaus
Edit: Heb er ook sugarsnaps bij, bijna het groenvoer vergeten
Moge het u wel bekomen, heer pullup.quote:Op dinsdag 1 april 2025 18:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Pasta carbonara met een soort ratatouilletje van wat overgebleven groenten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Archieffoto)Op maandag 30 december 2024 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Jij en Domni is een gevaarlijke combi... Dat rijmt *O*
quote:Op dinsdag 1 april 2025 18:07 schreef Domnivoor het volgende:
Pandora Perzik
Dat ziet er ook goed uit, wat is het het voor een saus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Archieffoto)Ik snap alles, begrijp er niets van.
Iets kerrie-achtigsquote:Op dinsdag 1 april 2025 18:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat ziet er ook goed uit, wat is het het voor een saus?
Niet liegen nou hè, ik zie geen vleesch... dat is een creatie van Aionbiquote:Op dinsdag 1 april 2025 18:09 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Iets kerrie-achtigs![]()
Een eigen recept van Aoibhin en mij.
Oooh.. nu maak je iets openquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
In onze recepten zit geen vleesch, dat kloptquote:Op dinsdag 1 april 2025 18:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Niet liegen nou hè, ik zie geen vleesch... dat is een creatie van Aionbi![]()
quote:Op dinsdag 1 april 2025 18:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Oooh.. nu maak je iets open
Nou ja, dat dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pandora is een straf aan de mensheid
stupidity has become as common as common sense was before
I know and no problem, goed teamquote:Op dinsdag 1 april 2025 18:13 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
In onze recepten zit geen vleesch, dat klopt![]()
Dat weerhoudt me er niet van om ook een black pudding naar binnen te werken
Lang verhaalquote:
Oke. Wat jij wil.quote:Op dinsdag 1 april 2025 18:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
I know and no problem, goed teamMaar dat recept... dat komt van haar
Omdat het eten een straf is?quote:Op dinsdag 1 april 2025 18:16 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Lang verhaal![]()
Wij noemen bijna al onze recepten zo.
Dank je, moet nog beginnen maar maak er wel wat vanquote:Op dinsdag 1 april 2025 18:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Moge het u wel bekomen, heer pullup.
Het leven is een strafquote:
quote:Op dinsdag 1 april 2025 18:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Life is a bitch (and then you die)?
Geintje johquote:Op dinsdag 1 april 2025 18:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Het is vandaag 1 April.. Denk dat @:Daisyy nu verkleed als watergeuz aan spaanse wijn zit
Ik denk dat onze Janus zich hullie nou gepasseerd voelen.quote:Op dinsdag 1 april 2025 19:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geintje joh
Het is vandaag 60 februari
Aoinbi, die is nieuwquote:Op dinsdag 1 april 2025 18:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Niet liegen nou hè, ik zie geen vleesch... dat is een creatie van Aionbi![]()
En dan moet je het nog met mij delen ookquote:
Hoe kan jequote:Op dinsdag 1 april 2025 19:48 schreef Aoibhin het volgende:
Hier werd het kant-en-klare Caesar salade van de AH met groenteballetjes en daarbij stokbrood met een soort plantaardige spread waar mijn vader ineens mee aan kwam zetten.
Vandaag weer een etappe gelopen (Baarn naar Amersfoort) dus geen zin om te koken
Slaat dit op de Caesar salade, de AH, de groenteballetjes, de plantaardige spread, de etappe of Baarn of Amersfoort?quote:
Ahquote:
Neequote:Op dinsdag 1 april 2025 19:59 schreef marcb1974 het volgende:
Je hebt toch wel alles op jijbuis geplaatst? De hele gelopen route enzulks
De maanden zijn ook niet naar goden vernoemd maar komen uit het Latijns via de Romeinen.quote:Op dinsdag 1 april 2025 19:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
April, echter tot mijn verwondering, heeft niet echt een duidelijke oorsprong. Ik had het op z'n minst een Godin verwacht.
Maar, maar, maar, maarquote:
Ja duh.... zie mijn post daarvoorquote:Op dinsdag 1 april 2025 20:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De maanden zijn ook niet naar goden vernoemd maar komen uit het Latijns via de Romeinen.
Moet op tiktokquote:Op dinsdag 1 april 2025 20:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar, maar, maar, maar
dat hoort toch tegenwoordig? Wie gaat er nou wandelen als het niet om het uitzenden gaat
Dat zou wel heel treurig zijnquote:Op dinsdag 1 april 2025 20:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]![]()
Zitten er 40Pluizzers op TikTok?
Eensch.. maar nu je het zo stelt.. gaat niemand het meer toegevenquote:
Gaaf!quote:Op dinsdag 1 april 2025 20:18 schreef pullup het volgende:
https://www.nhnieuws.nl/n(...)gs-de-kust-van-texel
Die zit er lekker nog steeds
Ik ben een millenial, niet van de digitale generatie (Generatie Z)quote:Op dinsdag 1 april 2025 20:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar, maar, maar, maar
dat hoort toch tegenwoordig? Wie gaat er nou wandelen als het niet om het uitzenden gaat
Wat een mooi beest!quote:Op dinsdag 1 april 2025 20:18 schreef pullup het volgende:
quote:Op dinsdag 1 april 2025 20:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Gaaf!
Of dat allemaal vogelliefhebbers nu er massaal opuit trekken om rond die vogel te dobberen in de hoop er een plaatje van te kunnen schietenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Die hype is alweer een beetje voorbijquote:Op dinsdag 1 april 2025 20:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Of dat allemaal vogelliefhebbers nu er massaal opuit trekken om rond die vogel te dobberen in de hoop er een plaatje van te kunnen schieten
Dat maakt geen ****** meer uit,quote:Op dinsdag 1 april 2025 20:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ben een millenial, niet van de digitale generatie (Generatie Z)
Je kunt niet anders meer; heel veel gaat digitaal tegenwoordig. Maar als ik ga wandelen bijv. dan vind ik het fijn om gewoon van de wandeling te genieten. Af en toe een foto of filmpje maken is leuk, maar niet als het geforceerd moet.quote:Op dinsdag 1 april 2025 20:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat maakt geen ****** meer uit,
'iedereen' doet dat toch?
Je houdt er wel van om in mijn geboortestreek te lopen.quote:Op dinsdag 1 april 2025 19:48 schreef Aoibhin het volgende:
Hier werd het kant-en-klare Caesar salade van de AH met groenteballetjes en daarbij stokbrood met een soort plantaardige spread waar mijn vader ineens mee aan kwam zetten.
Vandaag weer een etappe gelopen (Baarn naar Amersfoort) dus geen zin om te koken
Ja hoorquote:Op dinsdag 1 april 2025 20:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je houdt er wel van om in mijn geboortestreek te lopen.
GoPro op je voorhoofd tapen en gaan?quote:Op dinsdag 1 april 2025 20:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je kunt niet anders meer; heel veel gaat digitaal tegenwoordig. Maar als ik ga wandelen bijv. dan vind ik het fijn om gewoon van de wandeling te genieten. Af en toe een foto of filmpje maken is leuk, maar niet als het geforceerd moet.
quote:Op dinsdag 1 april 2025 19:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En dan moet je het nog met mij delen ook
Het is heel afwisselend kwa natuur dus het is een mooi gebied om te lopen.quote:Op dinsdag 1 april 2025 20:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja hooral gaan de volgende etappes wel vrij rap richting het noorden.
Ze zien me aankomenquote:Op dinsdag 1 april 2025 20:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
GoPro op je voorhoofd tapen en gaan?
Dat doet me denken aan een verdwaald moment jaar ofzo geleden van een kanaal mnet ongeveer 17 volgers, maar ik bleef plakken om het enthousiasme van de man over het vogeltje. Had wel watquote:Op dinsdag 1 april 2025 20:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Of dat allemaal vogelliefhebbers nu er massaal opuit trekken om rond die vogel te dobberen in de hoop er een plaatje van te kunnen schieten
Zekerquote:Op dinsdag 1 april 2025 20:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is heel afwisselend kwa natuur dus het is een mooi gebied om te lopen.
Ja het is altijd zo leuk als iemand heel enthousiast ergens over isquote:Op dinsdag 1 april 2025 20:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat doet me denken aan een verdwaald moment jaar ofzo geleden van een kanaal mnet ongeveer 17 volgers, maar ik bleef plakken om het enthousiasme van de man over het vogeltje. Had wel wat
Maar eens.. zodra het massa word.. is de lol er af.
Mijn oom kon dat ook zo goed, waar hij mij ook meenam hij wist van alles te vertellen.quote:Op dinsdag 1 april 2025 20:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja het is altijd zo leuk als iemand heel enthousiast ergens over isDat werkt aanstekelijk
Ik heb ooit wel het 'Dachau'pad gelopen. Van Dachau station naar het kamp.quote:Op dinsdag 1 april 2025 20:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
ZekerVorige etappe was heel erg door het bos, deze etappe was weidse vlakte en weiland, volgende etappe wordt stad.
En de etappe twee weken terug ging grotendeels over de hei.
Dat zijn de mensen die je herinnertquote:Op dinsdag 1 april 2025 20:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn oom kon dat ook zo goed, waar hij mij ook meenam hij wist van alles te vertellen.
De dag voor Pasen, de kruisweg.. Ergens komt het allemaal samen.quote:Op dinsdag 1 april 2025 20:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb ooit wel het 'Dachau'pad gelopen. Van Dachau station naar het kamp.
Dat moesten de gevangenen lopen voordat de trein bij het kamp stopte.
Telt dat ook als wandeling?
Regent het daar geen bommen de laatste tijd?quote:Op dinsdag 1 april 2025 20:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
De dag voor Pasen, de kruisweg.. Ergens komt het allemaal samen.
Nee, de bommen gaan de andere kant op .quote:Op dinsdag 1 april 2025 20:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Regent het daar geen bommen de laatste tijd?
Oh, dan kan het jaquote:Op dinsdag 1 april 2025 21:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nee, de bommen gaan de andere kant op .
Justice is in the eye of the beholderquote:
Kan me nog herinneren dat ik de eerste keer de Roze bikkels zag op het Grevelingen meer.quote:Op dinsdag 1 april 2025 20:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja het is altijd zo leuk als iemand heel enthousiast ergens over isDat werkt aanstekelijk
Waarom niet? Alles waarbij je van punt A naar B loopt is een wandelingquote:Op dinsdag 1 april 2025 20:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb ooit wel het 'Dachau'pad gelopen. Van Dachau station naar het kamp.
Dat moesten de gevangenen lopen voordat de trein bij het kamp stopte.
Telt dat ook als wandeling?
Gaaf!quote:Op dinsdag 1 april 2025 20:18 schreef pullup het volgende:
Oh lekker, prachtig weer word het ookquote:Op dinsdag 1 april 2025 21:10 schreef Shii het volgende:
[..]
Hoi!Even bijlezen hier met morgen een vrije dag in het vooruitzicht.
Tja er moeten wel wat huishoudelijke klussen gedaan worden, maar ik ga ook wel genieten van het weer.quote:Op dinsdag 1 april 2025 21:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Oh lekker, prachtig weer word het ook
Have a plan?
Werkenquote:Op dinsdag 1 april 2025 21:12 schreef Shii het volgende:
[..]
Tja er moeten wel wat huishoudelijke klussen gedaan worden, maar ik ga ook wel genieten van het weer.![]()
En jij? Werken of vrij?
quote:Op dinsdag 1 april 2025 21:14 schreef maily het volgende:
De gedeeltelijke zonsverduistering door FOK!'er Starhopper
@:Shii @:Prisha
Gaaf!quote:Op dinsdag 1 april 2025 21:14 schreef maily het volgende:
Wow, mooi!quote:Op dinsdag 1 april 2025 21:14 schreef maily het volgende:
quote:Op dinsdag 1 april 2025 21:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]![]()
Prisha niet noemenzij heeft een hele mooie foto van de zonsverduistering gemaakt, volgens mij vindt ze dit artikel ook wel interessant.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en anders liket ze mijn post maar niet![]()
quote:Op dinsdag 1 april 2025 21:19 schreef maily het volgende:
[..]
zij heeft een hele mooie foto van de zonsverduistering gemaakt, volgens mij vindt ze dit artikel ook wel interessant.
en anders liket ze mijn post maar niet
sollyquote:Op dinsdag 1 april 2025 21:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Jij nie snappe!
Ik eensch
Solly hoef nie gekkiequote:
Ik heb ineens zin in kaasquote:Op dinsdag 1 april 2025 21:14 schreef maily het volgende:
quote:Op dinsdag 1 april 2025 21:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Solly hoef nie gekkie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 1 april 2025 21:23 schreef maily het volgende:
[..]In dat geval; geaccepteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snap alles, begrijp er niets van.
Ik dacht even dat je bedoelde dat die brug van kaas was gemaaktquote:Op dinsdag 1 april 2025 21:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Deze is ook gaaf... en ja, kaas!~
[ afbeelding ]
Nee, maar het heet "The Moonbridge" en dat is dan wel weer gaaf !quote:Op dinsdag 1 april 2025 21:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je bedoelde dat die brug van kaas was gemaakt
mooie maanquote:Op dinsdag 1 april 2025 21:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Deze is ook gaaf... en ja, kaas!~
[ afbeelding ]
Ik had nog kaasquote:
tegelijk?quote:
Dat dan weer nietquote:
Of je maakt er spaghetti met kaas van, spaghetti gemaakt van bami danquote:
Wat voor bushmeet kreeg je eigenlijk in afrika?quote:
Kipquote:Op dinsdag 1 april 2025 21:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat voor bushmeet kreeg je eigenlijk in afrika?
In Thailand kreeg ik te horen vooral geen kip te nemen.quote:
Ja maar als je slang besteld krijg je ook geen kipquote:Op dinsdag 1 april 2025 21:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
In Thailand kreeg ik te horen vooral geen kip te nemen.
Daar kunnen ze namelijk van alles voor gebruiken,
teveel dieren die naar kip smaken
Maar als je kip bestelt kan het zomaar wel slang zijnquote:Op dinsdag 1 april 2025 22:00 schreef engine het volgende:
[..]
Ja maar als je slang besteld krijg je ook geen kip
Die smaakt eerder naar biefstuk dan naar kipquote:Op dinsdag 1 april 2025 22:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hmmm.......
[ afbeelding ]
Het meest veelzijdige stukje vlees.quote:Op dinsdag 1 april 2025 22:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar als je kip bestelt kan het zomaar wel slang zijn
quote:Op dinsdag 1 april 2025 22:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Die smaakt eerder naar biefstuk dan naar kip
Nooit gehad? Ligt volgens mij toch regelmatig in het schap van de kleinere supermarkt of bij de slagerquote:
Nu je het zegt.. ja, weleens op, maar .eigenlijk al lang niet meer gezien .. al let ik er ook niet op.quote:Op dinsdag 1 april 2025 22:05 schreef drakin het volgende:
[..]
Nooit gehad? Ligt volgens mij toch regelmatig in het schap van de kleinere supermarkt of bij de slager
Misschien is het een seizoensdingetjequote:Op dinsdag 1 april 2025 22:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nu je het zegt.. ja, weleens op, maar .eigenlijk al lang niet meer gezien .. al let ik er ook niet op.
Ik ook niet. Ik had kibbeling.quote:
Ik had een vispannetjequote:
Ik werd gewaarschuwd voor het nationale gerecht: een soep waarvan je spontaan in brand vliegt 🔥quote:Op dinsdag 1 april 2025 21:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
In Thailand kreeg ik te horen vooral geen kip te nemen.
Daar kunnen ze namelijk van alles voor gebruiken,
teveel dieren die naar kip smaken
Ja dat denk jequote:Op dinsdag 1 april 2025 22:28 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik werd gewaarschuwd voor het nationale gerecht: een soep waarvan je spontaan in brand vliegt 🔥
Verder best veel kip gegeten daar
Ik ben benieuwd naar die soepquote:Op dinsdag 1 april 2025 22:28 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik werd gewaarschuwd voor het nationale gerecht: een soep waarvan je spontaan in brand vliegt 🔥
ต้มยำquote:
Had daar kookles,quote:Op dinsdag 1 april 2025 22:28 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |