quote:Op maandag 31 maart 2025 18:10 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat gaat bij mij thuis ook zo. Altijd hetzelfde gezeik
En ik woon alleen.
Het gaat heel goed met haar, het tempo moest wel een beetje naar beneden, maar we hebben toch veel gelopen en gezien en vooral heel lekker gegeten.quote:Op maandag 31 maart 2025 18:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wat leuk!! Vast zelf nog nieuwe dingen gezien?
En hoe is het met haar?
quote:Op maandag 17 maart 2025 19:55 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Mijn oom is walvisvaarder geweest, op de Willem Barendsz![]()
Hij is aardig op leeftijd, maar hij leeft nog.
[ afbeelding ]
Hey wat naar. Gecondoleerd Domni.quote:
Eet smakelijk alvast!quote:Op maandag 31 maart 2025 18:14 schreef Aoibhin het volgende:
Hier wordt straks wat curry opgewarmd van gisteren. Ik had er zelf nog niet van gehad, want was bij de ouders van Domni
quote:
Dankjewel. Ja, inderdaad.quote:Op maandag 31 maart 2025 18:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hey wat naar. Gecondoleerd Domni.
Einde van een tijdperk ook.
Dankje!quote:
Oh .. Je hebt dus door het park gewandeld, in jullie gele Speedo op een bootje liggen zonnen.. en toen een make over?quote:Op maandag 31 maart 2025 18:15 schreef Deisyy het volgende:
Room with a view op de 14e verdieping midden in centrum.
[ afbeelding ]
Dankjewelquote:
Ja zoietsquote:Op maandag 31 maart 2025 18:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Oh .. Je hebt dus door het park gewandeld, in jullie gele Speedo op een bootje liggen zonnen.. en toen een make over?.
Ok.. ik het wel googlen
Dat was wel heel gezelligquote:Op maandag 31 maart 2025 18:14 schreef Aoibhin het volgende:
Hier wordt straks wat curry opgewarmd van gisteren. Ik had er zelf nog niet van gehad, want was bij de ouders van Domni
Altijd rot nieuws, sterkte ermee.quote:
quote:
quote:
Dankjewelquote:Op maandag 31 maart 2025 18:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Altijd rot nieuws, sterkte ermee.
Ja...quote:Op maandag 31 maart 2025 18:28 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat was wel heel gezellig
Het nieuws van vanochtend kwam als een domper.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |